תחזית יומית – יום ראשון 22 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון   22/11

ירח בדגים 90 שמש 120 ונוס 60 אורנוס

שמש עוברת למזל קשת (!)  60 סטורן

מרקורי במזל עקרב 150 מרס (מדויק! ) 120 נפטון

ונוס עוברת למזל עקרב (!) 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

על פניו זה נראה כמו היום הטעון העמוס האינטנסיבי המורכב והלא צפוי של השבוע הזה, והאמת – לא רק…

מה עוד אפשר לומר על יום שבו גם ונוס עוברת למזל עקרב, גם השמש עוברת למזל קשת, וגם מרקורי מתעקש דווקא היום ליצור זוית מעצבנת של מתח עם כוכב מרס?

מצד אחד – שמחה שהשמש עוברת סופסוף למזל קשת. מזלטוף, קשתים! אכן, הגיע הזמן לקצת אש אחרי כל היבבת הזו של מרקורי ומרס בהילוך אחורי והשמש העקרבית הזו ועוד..

מצד שני – דווקא עכשיו, בלי אפילו איזה פסק זמן לחנינה קטנה, עוברת ונוס למזל עקרב ונכנסת לחלל העמוק שלו, ומפגישה אותנו בעיקר עם הרגשות שהצטברו להם ולא יצאו השבוע: הם עדיין שוכבים שם מתחת לפני השטח, וממתינים לנו שנעיר אותם באיזו אבקת קסמים כדי שנוכל לומר באמת מה אנחנו חושבים ולמה..

אבל האמת שבגדול – אין הרבה מה לומר, אלא בעיקר לחוות: לחוות את האנרגיה הרכה של ונוס נכנסת למזל עקרב הקשוח ובו נעלמת ההבטחה של ההכלה והאמפטיה ומגיע הצורך להכנס פנימה אל מתחת לפני השטח, לחוות את האנרגיה הפתוחה והשמשית של השמש כשהיא עוברת למזל קשת ומעוררת אותנו לפעולה, ולחוות את העצבנות והקריזות שמביאה לנו הזוית הזו בין מרקורי למרס דווקא היום בפתיחת השבוע, כשכל מלה שאנחנו אומרים עלולה לעצבן מישהו, ולהיפך?

אולי בגלל העליתי גם סרטון שבו אפשר לראות את התמונה באופן ברור יותר, ולדעת מאיזה חץ להזהר…

 

 

 

וכמובן, אי אפשר גם בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לנובמבר 2020

 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  22/11

טלה

איזה כיף – השמש עוברת היום למזל קשת, ואחד הנהנים העיקריים מהמעבר הזה הוא.. אתם, טלאים! אחרי חודש מדשדש ולא קל במזל עקרב, סופסוף היא עוברת למזל שגם הוא שייך ליסוד האש, ושמחזק את הצד ההרפתקני שלכם. הגיע הזמן לרוץ קדימה, טלאים!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת היום למזל עקרב, ושזה שינוי ממש משמעותי. מזל עקרב נמצא ממול, והוא מאכלס את בית מערכות היחסים שלכם. בתקופה הקרובה זהו זמן טוב להשקיע בקשרים קרובים, ובמערכות היחסים. הירח בבית התקשורת מאפשר לכם לדבר על רגשות..

תאומים

השמש עוברת היום למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם וזה בדיוק יהיה הדגש בתקופה הקרובה: יחסים. אבל היום יוצר מרקורי שליט המזל שלכם זוית של מתח מדויקת עם מרס: כל ויכוח עלול להפוך למלחמת עולם, וכדאי להזהר מאי הבנות מאבקי כוח ואגו ומלים מיותרות. נסו לוותר..

סרטן

הירח שוהה היום במזל דגים השייך ליסוד המים ומביא איתו נינוחות מסויימת לסרטנון שלנו. ונוס שעוברת היום לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עוזרת לשדרג  את עולם הרגש הרומנטיקה והצד היצירתית שלכם: זמן לשלב את הרגש בכל הפעולה הפרקטיות שלכם, ולתת לדמיון ולאינטואיציה מקום גדול. בערב – אהבה..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת היום למזל קשת המאכלס את בית הרומנטיקה והביטוי האישי שלכם, והמעבר הזה משנה את האנרגיה שלכם, את הגישה וגם את דרך הביטוי: הגיע הזמן לחזור ולהתמקד ב..עצמכם, אריות. תנו מקום גדול יותר לאהבה בחייכם מהיום, והיא תחזיר לכם כפל כפליים…

בתולה

ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם ומהיום אתם הופכים משכנעים יותר, בתולות. השמש עוברת לבית המשפחה שלכם, ומסמנת לכם את איזור ההשקעה החודשי: הבית, ובני הבית. הירח הדגי שממול מדגיש את הצורך להשקיע בזוגיות וביחסים, ובעיקר בפרטנרים שלכם. אין לכם כאלה? זה הזמן לדייט…

מאזניים

אחרי חודש שבו שהתה במזל שלכם ועזרה לכם לפתוח את הלב, עוברת ונוס למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתבונן לעומק בחשבון הבנק, לעשות שיעורי בית, ולהבין בדיוק מה קורה שם, ולהתחיל לעבוד על תכנון ארוך טווח במקום להתמקד בכיבוי שריפות לטווח קצר. אל תדחו.

עקרב

משהו טוב קורה לכם היום, עקרבים: אל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם מצטרפת היום ונוס הרגשית שעוברת למזל שלכם, והיא תנסה לרכך את העקרב הקשוח, ובעיקר את לבו העקשן. הגיע הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה, עקרבים… ויפה שעה.

קשת

מזטוף, קשתים! השמש עוברת היום למזל שלכם, הקסם האישי האופטמיות והספונטניות הבלגניסטית חוזרים בהדרגה, וכמו שכולנו יודעים, קשת שמח – העולם שמח. אמה מה, פעמים רבות הימים הראשונים של השמש במזל קשת מביאים איתם גם לא מעט אלימות, שחיכתה להתפרץ בצוואר הבקבוק העקרבי. פעלו בזהירות..

גדי

מעברה של ונוס היום למזל עקרב המאכלס את הבית החברתי שלכם, ידגיש בתקופה הקרובה את היכולת שלכם לשפר עמדות מול מוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל גם להחזיר אליכם חברים ידידים מכרים וקרובים שקצת נעלמו לכם לאחרונה. כן גדיים, הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם.

דלי

ונוס הרגשית עוברת היום אל בית הקריירה שלכם, דליים, ובתקופה הקרובה אפשר יהיה בהחלט להיעזר בה כדי לקדם תכניות פעולה, ולשנות גישה: כעת הזמן להפוך יצירתיים יותר, ופתוחים יותר להיכרויות חדשות ומעניינות. זמן לוותר על הכובד של השבועות האחרונים, כי בקרוב מאוד יגיע שינוי מעניין לסביבה, והוא ישהה שם לא מעט…

דגים

הירח שוהה לו היום במזל שלכם, מה שאומר שהיום הזה מתאים לפגישות חשובות ושיחות משמעותיות הקשורות לנעשה בעתיד הקרוב, דגיגים. כעת הזמן לתכנן קצת יותר קדימה. מעבר השמש למזל קשת ידגיש את הצורך לחזק ולשדרג את הקשרים המשפחתיים, והדיאלוג עם אנשים קרובים בכלל.

 

ובינתיים –  יומקסים

מיאיר ?

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן