תחזית יומית ובלוג – יום שני 23 לנובמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  23/11

ירח בדגים 60 פלוטו 120 מרקורי צמידות נפטון

שמש במזל קשת  60 סטורן

מרקורי במזל עקרב 150 מרס (יציאה ) 120 נפטון

ונוס במזל עקרב 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ובכן, שימו לב לצבעי הכוכבים: היום צבעתי אותם אחרת. בכתום – אלה הכוכבים שנמצאים עכשיו במזלות ביסוד האש, אלה השמש במזל קשת ומרס במזל אריה, והם שני כוכבי הפעולה האקטיביים על פני מפת השמים.

בירוק לעומת זאת, צבעתי את כל הכוכבים המשמעותיים שנמצאים עכשיו ביסוד המים: הירח, מרורי, ונוס, אפילו נפטון… אוקיינוס של מים! ? מה זה אומר? רגש. המון רגש.

יופיטר סטורן ופלוטו ביסוד האדמה קיימים וצבועים בחום, אבל לצורך הפעילות היום פחות נחשבים כי הם כוכבים דוריים שזזים מאוד לאט.

מה חסר במפת השמים? הצבע הכחול: כוכבים ביסוד האוויר. אוויר זה שכלתנות, הגיון. מלים, תיאוריות, חישובים, חברה..

יפה. אז מה עושים עם האינפורמציה הזו? מה הבוטום ליין שאני מבקש להראות פה? מה מאפשרת לנו הסיטואציה הייחודית הזו?

הזדמנויות.

בכל יום, בכל סיטואציה כוכבית, טמונות הזדמנויות. כאסטרולוג אתה הוא זה שמחליט על מה לשים לב: על האפשרויות – או על מה שאין? על ההזדמנויות – או על הסיכונים? ואולי… אולי בעצם הסיכונים הן הן ההזדמנויות?

עכשיו, כשאני עובד עם רינת בורג היועצת העסקית על כמה פרויקטים, באופן טבעי אני מכוון יותר איך אפשר לזהות גם פוטנציאליים עסקיים של סיטואציה.

לא רק, כמובן: מפת הכוכבים היא קוד אחד גדול שהוא בעצם אוסף של הרבה קודים קטנים, כלליים ונישתיים, ומאוד תלוי במה אתה מאמין ולמה אתה מתחבר ובבוטום ליין: מה אתה באמת רוצה?

הירח שוהה היום במזל דגים בזוית פרקטית לפלוטו הרמונית למרקורי אבל.. צמוד לנפטון. לא רק רגשי – רגשי דאבל אימפקט!

מרקורי במזל עקרב המעמיק יוצא מזוית המתח עם מרס ויוצר זוית הרמונית עם נפטון, ונוס שבמזל עקרב הרגשי יוצאת מזוית המתח עם סטורן.. נראה שהם מוכנים לפעולה.

אז.. מי הפועלים?

הכוכבים האקטיביים במפת הלידה הם השמש ומרס. אני לא מדבר על הכוכבים הגדולים והדוריים אלא על הקטנים שבהם אנחנו משתמשים ביומיום שלנו.

אז בגדול יש לנו צירוף של הרבה רגש, הרבה אקשן, מעט עובדות ומחסומים – ושום אוויר, כלומר שום שכל להיעזר בו.

מה עושה צירוף של אש ומים, שהם הפכים? בעיקר דרמות. כשמשהו לא זורם עם הצד השני הוא נעצר מתנפח ומעלה טונים. במקרה הטוב זה הופך להיות פול גז בניוטרל. במקרה הגרוע זה גורם לניתוק קשרים.

ואכן, דרמות עשויות לאפיין את היום הזה ברמה האישית. רמת תסכול גבוהה וציפיות גבוהות מגיבות בדרמה כשדברים לא קורים במהירות וכפי שרצינו – גם השמש וגם מרס פועלים מהר ביסוד האש – ואז נוצר התסכול והניתוק.

אבל.. זה לא חייב להיות כך. לא אם אנחנו משנים את סדר הפעולות שלנו, ואת צורת החשיבה, בעיקר אחרי שאנחנו יודעים כבר מה הולך להיות היום.

אז בגדול, זה לא ממש יום טוב להתחלות עם ציפיות גדולות, בעיקר אם יכולת ההכלה שלנו לא גדולה במיוחד. זה כן יום טוב להגזים בו, לשמוח בגדול או לכעוס בגדול, ובעיקר – לשחרר רגשות, וכמה שיותר.

זה כשאנחנו לא שולטים במה שקורה, אלא מנסים להבין מה קורה ולזרום איתו.

אבל יש גם עוד דרך אחת: לעבוד נכון עם היסודות – ומהיסוד…

ואתה הדרך הזו אנסה להסביר בסרטון.

 

 

תחזית אהבה 22 לנובמבר 20

 

 

וכמובן, אי אפשר גם בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לנובמבר 2020

 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר

ומה קורה היום למזלות?

שני  23/11

טלה

ירח דגי הוא ממש לא המקום החביב על הטלה שלנו. וזה גם הירח שיהיה מחר… נכון, מרס שליט המזל שלכם כבר נע קדימה אבל הזוית עם מרקורי שמפעילה אתכם בתקשורת אגרסיבית, וכעת גם הירח הדגים… שבו בשקט מאחורי הקלעים, ועשו כמה שפחות.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח הדגי מדגיש את היכולת שלכם לקדם היום את מה שחשוב לכם דרך שיחות ומלים ולאו דווקא דרך מעשים: היום צריך להראות רצינות ולהפגין נוכחות, ובעיקר – לדבר ולשתף את מה שחשוב לכם באמת..

תאומים

נראה שאתם נמצאים היום באור הזרקורים, תאומימים.

הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו יום מצוין לקדם את מה שחשוב לכם באמת, אבל.. זוית המתח עם כוכב מרס עדיין בסביבה, וכדאי להזהר מהחלטות פזיזות וממסקנות מהירות מדי. סבלנות..

סרטן

שהותו של הירח במזל דגים עדיין מאפשרת לכם פעילות נינוחה ומעשית כל זמן שאתם לא בלחץ. אולם צמידות של הירח עם נפטון הרגשני עלולה לגרום לאיבוד פוקוס, ולמצבי רוח משתנים במהירות. חשוב ביום שכזה לשים את הדגש רק על דבר אחד. אחד! לא מתפזרים, לא ממסמסים את האנרגיה הזו – מתמקדים רק בו, וגם אם זה לא קל – לא מוותרים. קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ששוהה במזל קשת כבר מתקדמת עם האנרגיה היפה הזו ואפילו פותחת ערוצים חדשים אל העולם, בזוית הפרקטית שלהם עם סטורן הנוקשה. הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח, כי אנרגיה לאבד זה לא מספיק. מה נתקע ולא עבד לכם בשבוע האחרון? את זה בדיוק מקדמים היום.

בתולה

מרקורי וונוס שוהים בבית התקשורת שלכם, והיכולת שלכם לתקשר כעת בשני סוגי אנרגיה שונים – האחד פרקטית והשני באנרגיה של אהבה ורכות – גבוהה במיוחד. זמן טוב גם לקדם פרויקטים ויזמות חדשות וגם לחזר בעדינות – אך בתקיפות…בכל מקרה, אל תוותרו על מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב תוך שהיא יוצרת מתוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה,והופכת את האנרגיה שלכם עכשיו לפרקטית מתמיד. זהו זמן טוב לחריש עמוק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, והגדרות מדויקות הקשורות למצב הכלכלי שלכם עכשיו יעזרו לכם להבין היכן את עומדים.

עקרב

גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית נמצאים כעת במזל שלכם, עקרבים: מה עשיתם שמגיע לכם כל הטוב הזה.? ואיך לנצל את שני האלה? בשני אופנים: האחד – חידוש קשרים עם קרובים וידידים שקצת נעלמו לאחרונה. השני – העמקת קשר רגשי עם אנשים קרובים, גם ידידים, ואם יש גם אהבה בסביבה – עוד יותר טוב. אם הלב פנוי – פותחים את הלב, ויוצאים לדייט.

קשת

השמש מתקדמת במזל שלכם ומסיבות ההפתעה שלכם כמו תמיד הן שמחות במיוחד ואפילו מפתיעות לא מעט, למרות הכובד הבסיסי של התקופה הזו. הירח הדגי ממליץ להשאיר היום את האנרגיה בבית ובסביבת המשפחה, ולא לבזבז אותה לריק על מלחמות בעולם. שעות הערב יתאימו לבילוי משפחתי.

גדי

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, גדיים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם וממליץ לכם לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם הסביבה הקרובה: אל תשאירו דברים בבטן… שעות הערב יתאימו לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו.

דלי

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, דליים. זהו זמן לקחת צעד אחד אחורנית ולהתבונן באומץ ובכנות בנעשה בחשבון הבנק שלכם כרגע. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, ובשעות אחר הצהריים לצאת למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם.

דגים

על פניו היום הזה ממשיך את האנרגיה של אתמול, ובהחלט תומך בכם. הירח שוהה לו עדיין במזל שלכם, הקסם האישי והנוכחות שלכם בשיאם, ואת הפגישות החשובות שלא הספקתם לעשות אתמול אפשר לעשות היום, כולל השקעה ביזמות חדשות לטווח קצר הקשורות לעתיד הקרוב. בערב – שיחות נפש אל תוך הלילה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן