תחזית יומית ובלוג – יום חמישי 19 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי   19/11

ירח בדלי צמידות יופיטר וסטורן

שמש במזל עקרב  60 סטורן

מרקורי במזל עקרב 180 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 90 סטורן (מדויק!)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

 

אתמול היה כבד, וכולנו הרגשנו את זה, אבל נראה שדווקא היום הכובד הוא בשיאו, ובצדק: הזוית הפעולה שבין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה מגיעה לדיוקה, וזה אומר שהיום הזה הוא טעון , ולא קל.

על פניו השמש חמימה בחוץ, ונראה שהדברים זורמים, אבל לסטורן יש את הדרך שלו להכביד עלינו מבפנים, להכניס ביקורתיות ודאגות, ולגרום לנו לראות את הדברים באור קצת פסימי, ואולי טוב שכך: באופן הזה הוא מכריח אותנו לפעול כדי לשנות פאזה גישה או מצב רוח, בעיקר על ידי שאנחנו משנים את העובדות שגורמות לנו את הדאגות האלה.

הירח במזל דלי הוא אמנם חברתי וחביב, וסביב להניח שהתקשורת שלנו אכן תהיה כזו לאורך היום, מה גם שהוא צמוד ליופיטר האופטימי בתחילה, ולכן כדאי שחילופי מצב הרוח האלה לא יגרמו לנו להפסיק לעשות דברים, אלא להיפך: לחפש איך לעשות כמה שיותר מהם, כי העשייה הזו בהחלט משחררת חלק מהדאגות, מה גם שבהמשך הירח גם יוצר זוית עם סטורן בעצמו.

מרקורי יוצא מהזוית עם אורנוס והקצרים בתקשורת מתחילים להיעלם, וזה בהחלט עושה לנו טוב, השמש במזל עקרב הטעון והחשדן אך יוצר זוית פרקטית לסטורן שמאפשרת שיתופי פעולה נאים, ומרס – הוא כבר עם הפנים קדימה, אבל זוחל לאט, ועם סטורן בשטח זה אפילו לאט יותר..

אישית, תנועת הכוכבים הזו מתאימה לי: אני בתנועה קדימה,  ואתמול לא הספקתי לכתוב את ההורוסקופ כי הייתי עסוק בצילומי סדנת לימודי האסטרולוגיה שאני מכין, וזה שאב אותי לגמרי: זו הולכת להיות סדנה מיוחדת, וזה משמח אותי: כל כך כיף להעביר ידע, בעיקר כשאתה יודע שאתה מעביר אותו נטו, וכל אחד ממילא יבין ויקרא את מה שמדבר אליו.

מעניין איך הדברים קורים כשהכוכבים מאפשרים: מרקורי יצא מהילוכו האחורי, מרס יצא מהילוכו האחורי, ופתאום הכל משתחרר, זורם, מתמסר.. כבר מת שסטורן ויופיטר יגיעו לדלי, כדי שהזרם החביב הזה יהפוך לזרם שוטף וקוצף, אני בטוח שתהיה פה אנרגיית צמיחה יפה, ויהיה כיף לראות את זה ולהיות חלק מזה.

האנרגיה שלי גם היא קצת כבויה היום, בטח זה מורגש בכתיבה. הזויות עם סטורן תמיד משפיעות עלי, גורמות לי להאט, לבדוק שוב את הדברים, וגם חוסר השינה.. מאמין שמחר הכל יראה אחרת.

יום שכזה..

 

 

@

אסטרו-זוםhttps://youtu.be/I-YwVg5tmIA  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 19/11

טלה

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים בעיקר להשקעה בהם ולדיאלוג מחודש עם התחום החברתי שלכם, טלאים. הירח הדליי צמוד יופיטר מביא איתו את היכולת להרחיב מעגלים חברתיים, ולאפשר לאנשים מעניינים להכנס לחייכם. קחו יזמה.

שור

יום כבד ומכביד לפנינו, כשונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה לא קלה לסטורן הנוקשה, מה שאומר יום מעשי מאוד מצד אחד, אך גםדורשני ושיפוטי מצד שני. זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בצד הכלכלי, ולהתמקד במטלות שלכם. השתמשו בכובד הזה לבדק בית אמיתי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך זוית העימות עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שמוריד בהדרגה חלק מהלחצים של השבוע האחרון, כולל הקצרים בתקשורת  ואי ההבנות שליוו אתכם. יום לפתיחות מכסימלית, ולמיקוד ברעיונות מקוריים ויזמות מרעננות.

סרטן

בעיקרון, לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים. זהו זמן לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. כעת הזמן לנוע עקב בצד אגודל, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים. שיחות עומק חכמות אל תוך הלילה עשויות דווקא היום להפיל אסימון או שנים.

אריה

זויות ויחסים – זה בעיקרון האישו של היום הזה, אריות. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, ובדיאלוג הזוגי. זוית פרקטית שיוצרת השמש שליטת המזל שלכם עם סטורן מאפשרת לשתף פעולה בהצלחה עם מי שחושב כמוכם.

בתולה

התחום המקצועי מודגש היום, ואיתו גם המיקוד במה שחייבים לעשות, בתולות. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, עיריה או מוסך- זה הזמן לבצע ולהוריד משולחן העבודה שלכם. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט וסולידי. זמן טוב להגדיר לעצמכם את התכניות המקצועיות שלכם לטווח ארוך.

מאזנים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם כוכב סטורן, ומכריחה אתכם להניח כעת לשיחות היפות ולתכניות המעניינות, ולהיות כאן – ועכשיו. זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק שלם, ולחשוב קדימה.

עקרב

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם, עקרבים, ולהביא איתם עוצמה ותקשורת משופרת. הירח הדליי מדגיש שהבית והמשפחה הם המקום להשקיע בו את האנרגיה הזו, לשדרג את האווירה בבית, ובעיקר להשקיע בתחושת הביחד, עקרבים. זה לא קורה מעצמו.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם צמוד היום לירח, אלמנט שאכן מרחיב תודעה כמו גם תחושות חיוביות של רצון לצמיחה והתפשטות, אבל חשוב להזהר ביום שכזה מהחלטות פזיזות, קשתים. מיקומו של הירח בבית התקשורת שלכם מסמל בעיקר את היכולת לדבר לשתף ולחלוק, ובאופטימיות.

גדי

נושאי חומר וכספים על הפרק, וכרגיל הגדי המאורגן היטב יודע בדיוק מה צריך לעשות. אבל העניין היום הוא להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, לסגור אוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולחזור לקרקע יציבה כמו שהגדי יכול ואוהב.

דלי

זה נראה כמו היום שלכם, דליים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן לעשות דברים קצת אחרת. פגישות חשובות, שיחות משמעותיות ויזמות מעשיות חדשות – הדלי שלנו זקוק ויכול להזרים אנרגיה להתחלות חדשות, בעיקר כשהשמש ומרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם.

דגים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול אתם פשוט לא במיטבכם היום, דגיגים: הירח ששוהה במזל דלי מדגיש את הצורך לעשות קצת פחות, ו..לנוח יותר. פגישות חשובות ויזמות חדשות מכל סוג – את אלה כבר כדאי לדחות לתחילתו של השבוע הבא.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן