תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע?

והנה מתחילים השינויים: עדיין לא בגדול – בינתיים רק שינויי מיקום וזויות מתח – אבל אפשר כבר להרגיש את המהלכים הגדולים של סוף השנה מתקרבים כשסטורן מתחיל להתקרב לסוף מזל גדי, יופיטר מתחיל את מחול הפרידה שלו מפלוטו ומתחיל באיטויות לדלוק בעקבותיו, והנה הנה, תיכף הוא מתחיל, המירוץ הגדול, מי יגיע ראשון לסוף מזל גדי, יגזור את הסרט חסר נשימה, ויפתח לכולנו את הדלת לרוח החופש הגדולה של מזל דלי?

אבל בינתיים אומרים שמשנה מקום – משנה מזל. זה ממש נכון לשמש שעוברת ממזל עקרב הטעון והחשדן למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, וקצת פחות לונוס שלנו, שעוברת ממזל מאזניים עליו היא שולטת למזל עקרב הדרוך והטעון, ואז גם נכנסת לזוית עם אורנוס…

כן, לונוס שלנו נכונו עוד קצת יסורים עד שתגיע גם היא למנוחה ולנחלה, אבל השמש כבר שם, מתנשפת בקצה המסלול, מחובקת עלי ידי שאר יושבי הגלקסיה ששמחים על השינוי והאופטימיות שהיא מביאה, עוטפים אותה במגבת ונותנים לה מים וחיבוקים…

וחלק מהם נרגיש גם אנחנו,מהשבוע הבא, שמחים בשבילה, ומחזיקים אצבעות לונוס שגם היא תצליח לעבור בהצלחה את מסלול המכשולים של מזל עקרב ולהגיע בשבועות הקרובים אל המטרה.

שבוע שכזה..

 

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

@ השמש עוברת ממזל עקרב למזל קשת

@ונוס עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב

@מרקורי יוצר זוית של מתח 150 מעלות עם כוכב מרס

@ונוס יוצרת זוית של עימות 180 עם כוכב אורנוס

 

המעבר האופטימי של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל עקרב הטעון והחשדן אל הבית המואר והאופטימי של מזל קשת.

חלק מהכובד והצורך בעומק ומשמעות שכולנו חווים כעת וחווינו בשבועות האחרונים ילך ויעלם בהדרגה בשבוע הזה, כשהשמש תעבור ממזל עקרב הטעון למזל קשת האופטימי והאסרטיבי.

בגדול חלק מהאווירה בהחלט תשנה, ותהיה אופטימית יותר. אנשים ירגישו צורך להסתגר פחות ולצאת יותר, חשים את הצורך הזה במרחבים של נופים ותנועה שמזל קשת מביא איתו, ואת האופטימיות גם בדיאלוג עם העולם ואולי גם עם ההתמודדות עם הקורונה שגזלה לא מעט מהשנה האחרונה את השקט והבטחון אצל רבים כל כך בתוכנו.

הגיע הזמן להתחיל להזיז דברים, ולאפשר למנוע הגדול הזה של השמש שמעלינו, לחום ולעוצמה, להגיע אלינו ולהפעיל גם את מנועי הצמיחה אצלנו.

התהליך הזה יצטרף להילוכו של מרס שעדיין איטי יותר ובהמשך גם למרקורי שגם הוא יעבור למזל קשת, וכבר השבוע אפשר יהיה להרגיש אותו, את החום האופטימיות והצורך להרים את עצמנו, ולהתחיל להגדיר את המטרות שיניעו אותנו קדימה. סופסוף.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות קשת דגים בתולה תאומים ובעצם.. כולנו.

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת גם היא ומשנה סגנון ורקע, אלא שאצלה זה למקום פחות סימפטי מאשר אצל השמש: היא עוברת למזל עקרב.

מזל עקרב הוא לא מיקום החביב על ונוס ההרמונית. היא מאבדת כאן את כנפיה, את ההרמוניה שהיא זקוקה לה, ואת היכולת להכיל לחמול ולפתוח את הלב ללא פחד.

ונוס נהנתה במזל מאזניים מהיכולת ליהנות משיחות נפש נפלאות של אחד על אחד, מדיאלוג יצירתי הבנוי משני אנשים בגובה העינים, חיזור עדין, והיכולת ליהנות מתחושת ביחד מליאה, חברית וחברותית.

במזל עקרב היא מאבדת את כל אלה. עקרב מוציא מונוס רגשות אחרים: את הצורך לעבור מטמורפוזה עמוקה בין הנפש לגוף וחזרה, ואת הדגש על שימת לב על הצד הפיזי של האהבה והיחסים, הצורך במגע ובסקס.

תוך כדי התהליך הזה אנו מאבדים לא מעט מהיכולת לחוש את האחר, ומתחברים לאנרגיית ההשרדות הבסיסית שלנו, לצורך להתחדש דרך האגו ודרך המיניות שלנו, ובעוצמה.

התהליך הזה עשוי להיות מלווה בלא מעט מאבקי כוח ואגו עם האנשים סביבנו, במאמץ להגיע לשליטה הן ברגשותינו שלנו, הן בגוף שלנו והן במערכות היחסים שפתחנו לנו, ולוקח זמן להבין שרק איבוד מוחלט של התלות הזו באגו והתמסרות טוטאלית לרגש היא היא השליטה האמיתית בסופו של דבר, שכאן אם לא נלך לאיבוד ברגש ועד הסוף לא נוכל גם לזכות בשליטה מחודשת על רגשותינו ובעיקר – ביכולת לבחור בין לבין.

במקום להלחם על מקומנו עם הצדדים הלוחמניים של מזל עקרב נוכל לקדם בברכה את היכולת דווקא עכשיו להוציא ביחסים את החלקים הפחות נעימים שלהם לעיתים: את היכולת לכעוס, להתאכזב, להתמודד עם תסכול ועם אבדן ה'אני' ביחסים,להתרסק כשאנחנו לא חשים עוצמה דומה מולנו שמשתפת אתנו פעולה, ולזכות בחופש המוחלט על ידי השחרור המוחלט של הצד היצרי העוצמתי שהוא בשורש המזל הזה, מזל עקרב.

זהו גם זמן לשיחות עומק נפלאות שמנקות משקעים רגשיים שצברנו זמן רב: ונוס במזל עקרב מעלה את מה שהצטבר בבטן ומתחת לפני השטח ולא קיבל ביטוי מלא עד כה, ומאפשרת לנו בכך לגעת ברגשותינו האותנטיים וברגשותינו האמיתיים כפי שהם, לחבק אותם ולהכיל אותם ללא שיפוט וביקורת, ולהיות אנחנו עצמנו, עד הסוף ובאופן טוטאלי, לטוב ולרע.

לוותר על המאבק ולהתמסר למה שהרגש מביא תוך שאנחנו סומכים על עצמנו שנפגוש בסופו של דבר את מה שאנחנו צריכים לפגוש, ולעבור משם לפאזה הבאה של רגשותינו ושל הצמיחה האישית שלנו – זו מטרת התהליך הזה שמעבירה אותנו ונוס במזל עקרב, ואם נעשה זאת בכנות ובאומץ – נרויח בגדול.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה דלי עקרב סרטן טלה וגדי.

 

התקשורת שלנו – לא קלה השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עדיין במזל עקרב הטעון והוא יוצר זוית של מתח עם כוכב מרס במזל טלה.

הזוית הזו מביאה איתה יכולת לפגוש רבדים מאוד עמוקים של תקשורת היישר מהקישקעס במקומות לא מודעים, היישר לדיאלוג ישר עם הצד הלוחמני שלנו עם העולם.

התוצאה עלולה להיות לא קלה: מלחמות על עקרונות, על הצורך להיות צודק ולומר את המלה האחרונה, ועל הפיכת המלים שלנו למייצגים ישירים שלנו, בלי לוותר עם הצורך ללכת עד הסוף עם האמת שלנו, לפחות האמת היחסים כפי שנדמה לנו כעת.

לבלות לא מעט במלחמות מלים ואגו עלול להתיש את כולנו, וגם לגרום לנו לאבד אנשים קרובים שנמצאים ם הם במילכוד הזה: אם נשכיל דווקא עכשיו לוותר על הצדק הבסיסי שנדמה לנו שאנחנו נלחמים עליו ולאפשר גם לשני לומר את דברו מבלי להגיב מהבטן אלא לכבד את דעתו גם אם היא שונה ומקוממת אותנו – נוכל לעבור את הזוית הזו בהצלחה, ואפילו להבין כמה דברים על עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן גדי עקרב אריה ודלי.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית שבמזל עקרב, לבין אורנוס התזזיתי כוכב השינויים שנמצא במזל שור.

ונוס במזל עקרב אינה במיטבה כפי שכתבתי, והיא מושפעת מההרגלים שלה כמו גם מהצורך בבטחון רגשי כלכלי וחברתי, ובטחון בכלל.

מולה היא פוגשת את כוכב אורנוס האנרכיסט, שנלחם בכל מה שמייצג את המלה הזו 'בטחון' שונוס זקוקה לו כל כך, כיון שמטרתו היא להביא אותנו למצבים של איבוד שליטה הן בחומר והן ברוח כדי לחזק את היכולת שלנו לשנות מצבים ולהשתנות בכלל: בלי איבוד האחיזה המזוייפת הזו בחומר ובבטחון היחסי שאנחנו כביכול זקוקים לו, לא נוכל לבצע את השינויים האלה ולעבור לשלב הבא.

התוצאה הסופית עלולה להיות כמה ימים לא קלים שבהם אנו פוגשים תחושות של חוסר בטחון ואי ודאות או מייצרים באופן לא מודע כאלה אצל אחרים כשאנחנו זקוקים למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי, ואלה – עלולים לאיים על מי שאתנו, ולהכניס חוסר בטחון ביחסים.

ונוס מול אורנוס מביאה איתה יכולת מעניינת להתבונן לעומק במערכות היחסים שבנינו לנו ואולי גם לקחת פסק זמן זעיר כדי לבדוק עם עצמנו מה אנחנו מרגישים כשאנחנו לבדנו, ועד כמה הלכנו רחוק בויתור שלנו על עצמנו בקשר הזה או אחר, או אולי בדיאלוג עם העולם, כשלא הקשבנו לעצמנו.

זה יכול להיות פרק זמן קצר של לקיחת זמן לעצמנו כדי לראות היכן אנחנו בחלל סביבנו ומול העולם בכלל, וזה יכול להיות גם פרק זמן של מלחמה מול מי שמנסה להחזיק בנו בכוח ביחסים ומתקשה להכיל את הרצון שלנו במינון גבוה יותר של חופש אישי או של שינוי בכלל – אנחנו אלה שנחליט מה לעשות עם האנרגיה הזו בסופו של דבר, ואיך לנצל אותה לטובתנו הגבוהה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי אריה, טלה סרטן גדי ודלי.

 

@

 

והנה התחזית השבועית עצמה (תהיו סבלניים כי אני קצת צרוד, ומסתבר שתה עם לימון לא ממש עוזר :-(.. אוף)

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה למזלות עצמם?

 

טלה

מרס שליט המזל שלכם נמצא סוף סוף בהילוך רגיל, אבל… הילוך איטי מאוד. דברים לא מתקדמים מהר עכשיו. זוית של מתח בינו לבין כוכב מרקורי עלולה להביא איתה שבוע של ויכוחים עימותים ודרמות מילוליות. לטלה קשה לוותר, אבל תמיד יש פעם ראשונה..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב הטעון, ועשויה בהחלט להשפיע לטובה על מערכות היחסים שלכם ולרכך אתכם בדיאלוג הזוגי.אולם בהמשך היא יוצרת זוית עם אורנוס התזזיתי ולקראת סוף השבוע כדאי להזהר ולא לנתק קשרים, ולפעול באופן אימפולסיבי: זה רק יפגע בכם, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב המעמיק והטעון, וזוית של מתח שהוא יוצר עם כוכב מרס האגרסיבי עלולה להביא איתה שבוע עצבני וחסר שקט מכל הבחינות,מלווה ריבים וויכוחים מיותרים. אם תוכלו לוותר על האנרגיה הזו ולהשאר מאופקים ובשליטה, תרויחו בגדול, תאומימים.

סרטן

ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, סרטנונים, אלמנט שעשוי בהחלט להשפיע לטובה על הסרטנון הרומנטי, להעצים רגשות של רכות והכלה, ואפילו לפתוח את הלב… אם הוא פנוי עכשיו, לבו הרך של הסרטנון – זה בדיוק הזמן להיכרות חדשה ומעניינת. אם הקשר כבר קיים – זה הזמן להעמיק

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מסיימת מסלול לא קל במזל עקרב הטעון והרגשי שלא עשה חיים קלים לאריה הפתוח האופטימי והזקוק לפעולה ללא רגשות עוצמתיים שמלווים אותה כל הזמן, ועוברת למזל קשת השמח האופטימי והשייך גם הוא ליסוד האש. כעת הזמן להתחבר לאהבה, וזה אומר לדברים שמלהיבים ומרגשים אתכם מחדש, מבלי לעשות פשרות או להתנצל. קדימה.

בתולה

ונוס הרגשית עוברת לבית התקשורת שלכם מקום בו נמצא כבר גם מרקורי כוכב התקשורת, והמלים שלכם הופכות להיות השבוע משמעותיות מהרגיל. הגיע הזמן להתמסר קצת יותר לתקשורת אסרטיבית שעוזרת לכם להרחיב מעגלים חברתיים, לשתף אחרים במה שעובר עליכם ללאו ביקורת או ציניות, ולאפשר למלים לעבוד איתכם – ועבורכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע מהמזל שלכם בו שהתה כחודש ימים והביאה אליכם לא מעט רגעים יפים כולל ניצוצות של אהבה, אל מזל עקרב הטעון המאכלס  את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן לעשות סדר בחשבון הבנק ולעשות זאת למרות הקושי באווירה נעימה ואפילו בסיוע מי שיכול לעזור: זמן לחשוב כמה מהלכים קדימה, מאזנאים.

עקרב

משהו טוב קורה לכם השבוע, עקרבים: אל המזל שלכם שבו נמצא מרקורי כוכב התקשורת עוברת ונוס הרגשית ומאפשרת לכם לרכך את לבכם הקשוח ואפילו לפתוח אתו לרווחה, ולאפשר לאהבה להכנס.. זה לא יקרה ביום אחד, אבל במהלך החודש שהיא שוהה שם תפגשו לא מעט הזדמנויות לעשות זאת, אם תסכימו לתת לה מקום, לאהבה…

קשת

מזלטוף, קשתים! השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, ואיתו חוזרים גם האופטימיות והאמונה בעצמכם. אפשר לומר שאתם חווים השבוע סוג של התעוררות, כשגם יופיטר שליט המזל שלכם סוף סוף עוזב את פלוטו ויפגש איתו שוב רק עוד שנים רבות: הבנתי את הפואנטה, אומר יופיטר. ובינתיים – שלום ולהתראות בגלגול אחר.. ואכן, משהו חדש מתחיל לנבוט לו, דיפ דאון: מרגישים?

גדי

הגדי נחשב כמזל מופנים למדי, אולם כשגם מרקורי כוכב התקשורת נמצא בבית החברתי שלכם וגם ונוס הרגשית עוברת לשם אפשר לומר שמשהו נפתח שם, דיפ אינסייד, מתחת לשריון הקשוח, משהו שמוכן לפגוש אנשים שמזמן לא פגש, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. בינינו, הגיע הזמן, נכון?

דלי

זוית של עימות שמתרחשת השבוע בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לויכוחים ועימותים במערכות היחסים ואולי גם לנתק מסויים: כעת הזמן להקשיב לעצמכם, ואולי לקחת פסק זמן כדי ליהנות מקצת יותר ספייס וחופש אישי, שני מצרכים חיוניים מאין כמותם לעולמו הרגשי המוזר של הדלי.. מוכר לכם?

דגים

מיקומם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית שעוברת גם היא כמוהו למזל עקרב מביא איתו צורך בצמיחה רגשית מואצת, והרחבת אופקים. כעת הזמן להסתכל כמה צעדים קדימה, ולפתוח ערוצים חדשים של תקשורת וצמיחה אל העולם, הן רגשית וחברתית, והן עסקית וכלכלית. זה הזמן לגייס גם את הדגיג המופנם מבין שני הדגיגים המרכיבים את המזל שלכם, ולהוציא גם אותו – לפחות זמנית – לחופשי…

@

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן