תחזית יומית – יום חמישי – 4 למרץ 21

אז..מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  4/3

ירח בעקרב 180 מרס 120 נפטון ושמש 90 מרקורי יופיטר

שמש במזל דגים

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (כניסה)

ונוס במזל דגים  60 אורנוס

מרס במזל שור  120 פלוטו

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

על פניו, נראה שהיום הזה מתחיל קצת ברגל שמאל: הירח שוהה עדיין במזל עקרב הקשוח והחשדן וגם יוצר זוית של עימות עם כוכב מרס האגרסיבי, וזה בהחלט עלול לגרום לפתיל קצר, ולתגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ויש לא מעט כאלה…

מזל שהוא גם יוצר זויות הרמוניות עם השמש ונפטון, ואפילו זוית פעולה מחבקת עם מרקורי ויופיטר שכבר מתחילים היום להחליף כיפים ביניהם, ומחר אפילו להתקרב ממש כמו שני אחוקים שנמצאים אמנם באותה מערכת שמש אבל נפגשים בערך פעם בשנה, ולפעמים גם זה בקושי…

ואולי בדיוק בגלל זה הפגישה שלהם שהתחילה בעצם אתמול ומגיעה לשיאה בסוף השבוע, חביבה כל כך: זו אחת הצמידויות הטובות באסטרולוגיה, אחת מסט של פגישות שעורך יופיטר כוכב השפע עם כוכבים שונים כשהוא נצמד אליהם ומחזיר אליהם – ואלינו – את החיוך…

כעת החיוך הזה הוא תקשורתי במיוחד כיון שהמדובר במרקורי, כוכב התקשורת שלנו. ועם החיוך הזה והאופטימיות שמגיעה אחריו – או להיפך – יש מצב שנפגוש עכשיו יומיים שלושה חביבים למדי עם טאץ' הרפתקני ואפילו שמח, ויש מצב שגם המזל ישחק כעת למי שיקנה כרטיס לוטו או טוטו או פיס ופשוט יפתח פתח למזל שאותו מביא יופיטר בצמידות הזו…

על הצמידות הזו – שאת התמונה עליה שמתי גם בכותרת בפייס – הרחבתי קצת יותר בסרטון, למי שרוצה באמת לנסות וליהנות ממנה. ויש ממה. זה כאן.

 

ומה עוד קורה בכוכבים היום? כוכב מרס חווה את היום האחרון שלו בחודשיים האחרונים במזל שור, ומחר, בשישי, הוא עובר למזל תאומים שם ישתחרר קצת סוף סוף מכל האדמה הזו של מזל שור, ויפרק מתחים…

אז למי מהשוורים האריות הדליים והעקרבים שרוצה לצאת לפעילות פיזית מוגברת ביום האחרון שלו במזל שור וליהנות מהאנרגיה שלו לפני הוא ממשיך הלאה – זה הזמן.

ומה עוד? השמש וונוס שטות להן בניחותה במזל דגים, ולא עושות בלגן, בעיקר כשהמים חמימים שם באקווריום הדגי הזה, ולא צריך לעשות יותר מדי מול המפזר חום ואיזה בינג' של הסדרות החדשות בנטפליקס שעשוי להגיע אפילו עד הסופ'ש… ששש.. לא נפריע להן.

אבל אפרופו הדגיות הזו – מזכיר שוב שב 15 לחודש רינת ואני עושים סדנת דגיגים ייחודית ומתבוננים במפות האישיות (אנחנו נכין) לכל  מי שמשתתף כדי לראות איפה נמצא במפה שלכם האקווריום של הדגיג… למי שרוצה – מוזמן באהבה. זה כאן.

 

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה שבועית

 

 

ולא נשכח גם את התחזית השבועית עצמה..

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לפברואר 21

 

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 4/3          

טלה

על פניו זה נראה כמו יום כבד וטעון רגשית, טלאים. הירח שוהה במזל עקרב ומדגיש יום נוסף שבו על הטלה שלנו לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. יום מצוין לשיחות עומק כנות וישירות.

שור

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לפתוח את הלב, להעמיק קשר רגשי שכבר קיים, או לצאת לדייט וירטואלי ולהכיר לכם נפש תאומה..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק אל תוך הצמידות עם יופיטר כוכב השפע, צמידות שמחר תגיע לשיא. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול בגישה שמחה ואופטימית ומשום כך להעז ולבדוק אזורי פעולה חדשים ומעניינים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אבל זוית של עימות בין הירח לבין כוכב מרס עלולה להביא איתה ויכוחים ועימותים. במקום להתווכח נסו למצוא היום את המכנה המשותף, ולא המפריד.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים הרגשני, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. זוית הרמונית בין הירח לשמש מאפשרת לכם היום לפעול בהרמוניה ובשתוף פעולה נינוח ומעשי עם אחרים, לטובת כולם.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח ששוהה לו היום בבית התקשורת שלכם שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם, לשתף אנשים קרובים בתוכנות, ולדבר על הכל.

מאזניים

מזל מאזנים הוא מזל שכלתני ולא רגשי, אבל ונוס שליטת המזל שלכם שמה את הדגש כעת על מעורבות רגשית גבוהה יותר ועל היכולת שלכם לחוש את הזולת ובמקביל להפגין מעורבות גדולה יותר ביחסים, ולפעול בהרמוניה והבנה של מי שנמצא אתכם או לידכם.

עקרב

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן יוזם ואקטיבי, ולהזיז דברים שמעט נתקעו או עלו על שרטון בשבועיים האחרונים. זמן מצוין לשיחות משמעותיות.

קשת

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, קשתים. מיקומו של הירח במזל עקרב שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. שעות הערב יתאימו לשיחות רגשניות אל תוך הלילה.

גדי

זהו יום נוסף שבו הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד, גדיים. כעת הזמן להוריד קצת את השריון הגדיי הקשוח, להכיר אנשים חדשים או קולגות מקצועיות, ולהפתח לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים. בערב – ידידים או קרובי משפחה.

דלי

שהותו של הירח היום בבית הקריירה שלכם הופכת את היום הזה לאמביציוזי במיוחד, דליים. זהו מיקום מעניין שמדגיש את היכולת שלכם לרוץ קדימה עם רעיונות חדשים, ולפעול באופן אקטיבי ויוזם. קדימה!

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים נזקקת היום כשהירח ששוהה במזל עקרב מביא איתו גישה חדשה ומאפשרת, כמו גם אפשרות עבורכם לראות את כל התמונה ולקבל החלטות ארוכות טווח. זמן לחשוב רחוק – ולפעול קרוב.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן