כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה – 7 למרץ 21

אז.. מה קורה באהבה השבוע בכוכבים?

 

מרס נותן גז, ונפטון פותח את הלב..

בתחזית השבועית הרגילה כתבתי על שני תהליכים שפוגשים אותנו השבוע, ושניהם מנוגדים במהותם זה לזה. כל אחד מהם גם ישפיע אחרת על נושא הרגשות והאהבה: התחושות של כל אחד מהם יעברו דרכנו, והשאלה היא למה נקשיב, כיון שכל אחד מהם מפעיל רובד אחר אצלנו.

מעברו של כוכב האקשן מרס למזל תאומים מקפיץ מדרגה מבחינה אנרגטית את כל המזלות המשתנים: תאומים, קשת,  בתולה ודגים. כל אחד מאלה עובר עכשיו הקפצה אנרגטית, ועם המטען הזה יכול להכפיל את מידת העשייה, אבל… רגשית זה אינו מקום קל: כעת הגוף רוצה להשתחרר לא פחות מאשר הרגש, וזה באופן טבעי שם את הדגש על הצד הפיזי של האהבה כאמצעי לשחרור והרגעה וביטוי אישי יותר מאשר האנרגיה ההרמונית המכילה והעדינה.

במקביל משתחררים עכשיו המזלות הקבועים, אחרי שמרס עזב את מזל שור והסערות שהביא איתו אל המזל הזה כמו גם אל מזלות אריה דלי ועקרב. השבוע המזלות האלה חוזרים לעצמם ולקצב הטבעי שלהם, ויכולים להיות שוב קשובים להרמוניה של הלב, מיקום שהיה קצת קשה להקשיב לו בחודשיים האחרונים… ואם מדובר באהבה אמיתית הרמונית ומכילה – זה בדיוק הזמן לזו.

נפטון מככב בשמים השבוע כשנצמדות אליו גם השמש ובהמשך גם ונוס הרגשית, ואת כל מה שלוקח מרס במזל תאומים מבחינה רגשית משלים דווקא נפטון בצמידויות האלה.

אלה מיקומים סופר רגשיים ואפילו רגשניים, שמצריכים השבוע קרקע יציבה מתחת לרגלים כדי לא לאבד את הראש, אם באהבה ואם בדמיון ובפנטזיות שלנו שהשבוע עלולות לעבוד באופן מוגבר, להכניס אותנו למלכודות רגשיות ולתסריטים לא קלים, אבל גם לאהבות מקסימות או לזכרון של אהבות כאלה מהעבר… מה עושים עם כל זה? נזכרים, פותחים את הלב, נותנים שוב לאהבה להכנס, אבל… שומרים על פרופורציות ונזהרים בקבלת ההחלטות הרומנטיות שלנו השבוע.

יהיה מרתק..

ואיך כל זה נראה במפת האהבה בשמים השבוע?

 

 

 

@ ולתחזית השבועית הרגילה 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 למרץ 21

 

 

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן