תחזית יומית – יום חמישי – 13 למאי 21: לקבוע עובדות בשטח, או שהשטח יקבע את העובדות.

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 13/5

ירח  בתאומים צמידות ונוס 120 סטורן

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס  במזל תאומים 120 פלוטו 90 יופיטר

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

איך קמתי הבוקר? בבלגן. ראשית כמובן המקלט, ואז גם כשאין אזעקה האוזן מחכה לה כדי לקפוץ לסנדלים ולרוץ עם הילדים, ואז אתה שומע כל מיני בומים רחוקים ומדמיין מה קורה שם, ואז איכשהו נרדם כשילד עליך כי הוא פוחד, ואתה קורא מה התרחש בלילה ומתמלא שלל רגשות מעורבים כמו פחד,  ואז כעס, ואז מגיע לו כאב הראש שמגיע בדרך כלל כשהמציאות מפציצה אותי בשלל עובדות שלדמיון קשה לקבל,  ואם בעשר הדקות הבאות אני לא מצליח לאתר איזה אקמול, הרי שאני ונוס מרקורי ואפילו מרס בצרות רציניות…

אבל.. זה לא קרה. האקמול פשוט שכב שם בעטיפה וחיכה לי, לבן נקי ומבטיח, ואחרי עשרים דקות כשהתחיל להשפיע נהיה לי סוף סוף סדר בראש, והתחלתי לנתח את מצב הכוכבים היומי.

אז.. מאיפה אתחיל? הממ. מקבץ כוכבים גדול במזל תאומים הופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד, וכדאי לנצל את היום ומחר לפני שיעבור הירח למזל סרטן הרגיש כדי לדבר לשתף לחלוק ובעיקר להיעזר בגישה שכלתנית ורציונלית ולעצור לרגע ולחשוב: מה קורה פה? מה עובר על כולנו? איך הגענו למצב שכזה, ובעיקר.. לאן ממשיכים מכאן?

כוכב מרס עובר כבר למעלה ה 12 במזל סרטן בעוד כירון נשאר במעלה ה 11. מחר מחרתיים מרס ימשיך להתרחק והזוית הזו תתפוגג לאט לאט, ואיתה גם המחיר הכואב המשולם בגלל מתקפת החמאס.

אבל מתחת לפני השטח כבר נוצרת עוד מערכה, והיא אפילו קשה יותר מזו עם החמאס: הזוית עם סטורן שמרס נכנס אליה מחר ואפילו מתהדקת מחרתיים, מספרת את הסיפור: זוית פעולה בין מרס, כוכב האקשן, לבין סטורן הנוקשה, המייצג מסגרות פעולה, ואת הממסד, ובעיקר את שלטון החוק.

הזוית הזו נכנסה לפעולה בעצם כבר אתמול, וראינו למה היא מובילה. כמובן שזוית אחת לא מפעילה את כל זה – לשם כך נחוצה היתה זוית נוספת אחת לפחות, זו של מרס עם כירון, והילוכו האחורי של פלוטו במזל גדי, שעם השליט שלו, סטורן, יוצר מרס את זוית הפעולה שאני מדבר עליה.

עם הצד הכוחני הזה של מרס הערס מול שלטון החוק – זו המערכה האמיתית של כולנו, וזו מערכה קצרה יחסית של מכסימום שבוע, שבה נועמד כולנו בפני הדילמה: לתת דרור ליצרים האגרסיביים שלנו עם מרס, או לכבוש אותם ולאפשר לשלטון החוק לקחת פיקוד.

אבל.. זו רק הזוית הקצרה מול סטורן. היא קלה יחסית.

אורנוס כוכב השינויים ממשיך לנוע קדימה, וממחר גם הוא נכנס לזוית פעולה עם סטורן, זוית פעולה שתלווה אותנו און אנד אוף עד סוף השנה, וזו הזוית שאיתה כולנו נצטרך להתמודד, ועדיף שבהצלחה, מה שאומר בעצם – ניתן מצד אחד מקום לשינוי, אבל.. בלי להרוס את שלטון החוק כפי שהוא ואת המסגרת שהוא בונה לחיינו, עד כמה שניתן.

וזה – לא יהיה קל, בליב מי..

את הזויות האלה הראיתי במדויק וסיפרתי עליהן באופן מפורט, ובמקרה הזה – טוב מראה עין, מעודף מלים.

הנה זה פה…

מתנצל: מן הסתם שמתם לב שהיתה בעייה עם המפה שהעליתי – איכשהו היא נשמטה… צילמתי שוב את הסרטון והפעם עם המפה כדי שהדברים יהיו ברורים. ושוב – מתנצל..

הנה זה כאן:

 

 

ושוב מבקש: תנו לי פידבק, אמרו לי מה אתם חושבים ואיך עובר עליכם, ועשו מנוי לערוץ שלי כדי שאוכל להתרחב ולתת עוד שירותים כמו שאלות ותשובות.. בואו ניצור משפחה שכזו. משפחת כוכבים… אה? והנה כבר עבר לי כאב הראש  🙂

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הזה:

 

@

 

ואיך נראית התחזית הכללית של השבוע?

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  13/5

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה  מבחינתכם, טלאים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ואיתו גם הכוכבים ונוס ומרקורי, אלמנט שהופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. זמן לדבר לשתף ולחלוק.. וכמה שיותר.

שור

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם עובר לו הירח ממזל שלכם למזל תאומים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, שוורים. כעת הזמן לרדת לקרקע בטוחה כמו שהשור אוהב ויודע, להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט אם צריך, ובערב – בילוי שקט.

תאומים

ירח תאומי מביא איתו נוכחות עוצמתית והרבה קסם אישי שאפשר לנצל כדי לקדם את התכניות שלכם באופן יזום. גם ונוס שוהה עכשיו במזל שלכם ומביאה איתה נוכחות אטרקטיבית ואפשרות ליזמות מעניינות במיוחד. קדימה.

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים: הירח שוהה במזל תאומים ביחד עם ונוס, וזהו זמן לסרטנון שלו להוריד הילוך, להיות קצת לבד, לקטר על המצב, ו… קחו אוויר כי גם מחר תצטרכו לגלות איפוק.

אריה

השמש שבמזל שור מביאה איתה עדיין ניחוח אמביציוזי, וזהו זמן להתמקד במטרות שלכם, ולהמנע מהסחות דעת הקשורות למצב, אם אפשר. הירח ונוס  ומרקורי במזל תאומים מאפשר להשקיע יותר במעגל החברתי.

בתולה

אמביציה  ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, בתולות. אם תוכלו להפסיק לדאוג ולהיות ממוקדי מטרה – זה בדיוק הזמן לראות את כל התמונה, ולבנות סדרי עדיפויות חדשים, ו..לפעול.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים בקצב מהיר יותר,  והגיע הזמן לזרז את התכניות שלכם, או לפחות למקד אותן במה שחשוב, למרות מה שקורה בחוץ. פתיחות לרעיונות חדשים יכולה להביא איתה יזמה חדשה ומעניינת.

עקרב

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, ולא לקחת סיכונים מיותרים, עקרבים. זהו זמן לנוע ולפעול עקב בצד אגודל, ולהזהר בעיקר בכבישים ובדרכים. יום מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים, אפילו עד השעות הקטנות.

קשת

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מאתגרים של השבוע, קשתים: הירח ונוס ואפילו מרקורי כוכב התקשורת שוהים בבית היחסים ומביאים איתם כמה וכמה אתגרים מעניינים, ברוח או במעשה. זמן טוב להשקיע בדיאלוג שבינו לבינה, קשתים.

גדי

זהו יום של משימות ומטלות, ובמלים אחרות – יום לא של שיחות ותהיות אלא של ביצוע בשטח. למרות המצב הלא פשוט – החיים ממשיכים, ויש דברים שפשוט חייבים לבצע. תשלומי חשבונות, מיגון נוסף של הבית או המקלט, שיחות בירור עם בוסים ואחראים – זהו זמנו של הגדי האחראי.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר מביא איתו נינוחות מסויימת וקלילות בתקשורת ובעשייה. הצורך בביטוי אישי ועשייה בדרך שלכם חזק במיוחד. שווה להלחם עליו. בערב – חיזור עדין ו/או בילוי רומנטי..

דגים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל תאומים מדגיש את הצורך בהשקעה בבית ובסביבתו, דגיגים. כעת הזמן לחשוב של שינוי אווירה, הן פיזית וטכנית והן רגשית, דגיגונים. שעות הערב יתאימו לשיחות של קרבה עם בני המשפחה, לחזק לעודד ולהכיל, ולחזור לביחד.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן