תחזית יומית – חג השבועות – 17 למאי 21: פלוטו מכה שנית…

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 17/5

ירח  באריה 90 אורנוס 150 יופיטר

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו

מרקורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

ונוס  במזל תאומים

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס  (כניסה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

להלן מצב הכוכבים היומי: הירח שוהה במזל אריה כשהוא יוצר זוית פעולה לאורנוס התזזיתי ומרמז על יום עצבני וחסר שקט, תוך שהוא יוצא מזוית העימות שיצר בלילה עם פלוטו היצרי אז אירע האסון בגבעת זאב.

ואכן, מול האסון הזה כל השאר מתגמד: הזויות הטובות של השמש שבמזל שור לנפטון ולפלוטו…ונוס החביבה במזל תאומים… הזוית החיובית של מרס למרס לכוכב אורנוס… שכן הזויות שבאמת פועלות עכשיו בעוצמה הן שונות: זוית המתח בין מרס האסרטיבי לסטורן, וזוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי – גם היא לסטורן: אין ספק – סטורן הוא זה שמאותגר עכשיו באופן משמעותי על ידי שני כוכבים עוצמתיים במיוחד.

סטורן מסמל את המבנים של חיינו, את מסגרות הפעולה שבנינו כדי שבהן נרגיש חופשיים כדי לפעול, את מערכות הממשל שפועלות לטובתנו ואת הממשל עצמו, וכמובן את שלטון החוק והחוקים בכלל.

המערכה המורכבת הרבה יותר ממה שחשבנו מול החמאס שמתעקש לא להרים דגל לבן גם אחרי שבוע של הפצצות, המצב האנרכיסטי ברחובות, אסון הר מירון ואסון הר זאב – לכל אלה יש משהו משותף: אי מוכנות של כל המערכות שבנינו עד כה להתמודד עם המציאות בשטח באופן  יסודי.

איזו מערכת אחראית לכך שחמאס התעצם עד כדי כך מתחת לאפנו בלי שנרגיש בעוד שראש ממשלתנו ממשיך להזרים להם מזוודות כסף שכנראה חלק ממנו שימש לבניית הטילים שנופלים עלינו? איך זה שמפכ"ל המשטרה מודיע בעצמו שהמערכת לא היתה ערוכה כלל להתפתחויות האלימות בערים המעורבות ולקח זמן רב יחסית להכנס לפעולה ולנסות לשלוט בהן? איך זה שמערכות שלמות זלזלו בהתכנסויות של הר מירון, ואיך זה שהיו כל כך הרבה מתפללים בבית כנסת שבנייתו לא הסתיימה?

כל אלה הם רק סימפטום למשהו עמוק יותר שקורה לחברה הישראלית. אפשר אפילו לומר שיש ברכה במצב הכוכבים הנוכחי : הוא חושף את כל תחלואי המערכות האלה שלב אחרי שלב בלי רחמים ומן הסתם גם ימשיך לעשות זאת בחודשים הקרובים, ולו רק כדי שנפסיק להעמיד פנים שהכל בסדר ונתחיל לטפל בהם, במקום לטייח.

האם המערכת השלטונית הקיימת מסוגלת לטפל בחוליים העלה שכולם התרחשו במשך שנים ארוכות בזמן שהיא שולטת כאן? ובכן, קטונתי. מעבר לדעתי הפרטית – אני קודם כל אסטרולוג שמתבונן בדברים ומאבחן את מה שקורה בהם לאור מצב הכוכבים. לגבי כל השאר – על כך יחליט העם עצמו, בשאיפה שאכן יהיה לו האומץ לקבל את ההחלטה הנכונה והמתבקשת.

ואיך כל זה משתקף במצב הכוכבים היומי, אפשר לראות בסרטון כאן:

 

 

 @

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הבא

 

 

 

 

חקשמח ושבועטוף!

 

@

 

 

מה קורה בכוכבים? התחזית הכללית לשבוע הזה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 למאי 21: אורנוס בזוית לסטורן, ויש סיבות למתח.

 

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 17/5

טלה

נראה שהיום השני של השבוע כבר נפתח באופן אחר מאשר היום הראשון: הירח עובר למזל אריה האנרגטי השייך גם הוא ליסוד האש, והטלה שלנו זוקף צואר, ויוצא לאקשן. זמן להתלהב, להלהיב, ובשעות הערב – לאהוב…

שור

נושאי בית ומשפחה עולים היום על הפרק, שוורים. יתכן וכעת נדרשים שיפוצים או שינויים בבית, כאלה שמשנים גם את מצב הרוח שלכם. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ביחסים בתוך המשפחה.

תאומים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, תאומימים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזוית הפעולה בין נפטון לבין מרקורי שליט שלכם מביאה איתה דמיון ויצירתיות למלים שלכם.

סרטן

נושאי חומר וכספים על הפרק, סרטנונים. הגיע הזמן לתרגם את האנרגיה של אתמול למעשים בשטח, אבל להתחיל קודם כל במבט בוחן בנעשה בחשבון הבנק שלכם. כוכב מרס ממשיך להביא איתו אנרגיה עוצמתית: נסו לתעל אותה למקום חיובי.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, אריות. הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן להזיז דברים, לממש רעיונות ותכניות, ואפילו לצאת ליזמה חדשה ומלהיבה. קדימה.

בתולה

יש לא מעט רעיונות ויזמות ליום הזה, אבל דווקא היום נראה שאתם לא ממש במיטבכם, בתולות. אולי משום כך כדאי דווקא היום לעשות קצת פחות,לנוח קצת  יותר, ועם כל האקשן הזה – לחכות למחר, אם זה סובל דיחוי.

מאזניים

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, מאזנאים. זהו זמן מצוין להתיידד מחדש עם העולם, לתקשר טוב יותר עם אנשים קרובים, ובעיקר להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, מאזנאים. זמן להכיר אנשים חדשים.

עקרב

נראה שאתם נמצאים היום באור הזרקורים, עקרבים. וזה בהחלט זמן מצון להפגין שליטה ולקדם את מה שבאמת חשוב לכם, עקרבים. אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, עקרבים: קחו תנופה ו..קדימה

קשת

הירח ששוהה במזל אריה מביא איתו טאץ' רומנטי ויצירתי במיוחד. היום הזה כדאי לפעול יותר מהלב מאשר מהראש, ולתת מקום גדול יותר לאהבה ביומיום שלכם, ובחייכם בכלל. בערב – בילוי רומנטי עדין…

גדי

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, גדיים. מיקומו של הירח במזל אריה עלול להביא איתו מאבקי כוח ואגו, וכדאי לפעול בזהירות מכסמלית מבלי לקחת סיכונים. חשוב להזהר כעת גם מהוצאת כספים שלא לצורך, גדיים.

דלי

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו המרכזי של היום הזה, דליים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ושם את הדגש על מינון גבו במיוחד של פתיחות לגישה חדשה ומאפשרת של פתיחות זוגית. זמן לפתוח את הלב, ולאפשר לשני להתקרב יותר.

דגים

הירח שוהה היום במזל אריה השייך ליסוד האש, אלמנט שעלול ליצור כמה דרמות קטנות עבור הדגיג שלנו השייך ליסוד המים. מרקורי כוכב התקשורת מתקרב לנפטון שליט המזל שלכם, והתוצאה – מינון גבוה של דמיון ויצירתיות, דגיגים. זמן נפלא ליצירה והשראה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן