תחזית יומית – יום רביעי – 12 למאי 21: המגמה מתחילה להשתנות, אך עדיין…

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 12/5

ירח  בשור ובהמשך תאומים 90 יופיטר 60 נפטון

שמש במזל שור 60 נפטון

מרקורי במזל תאומים 120 סטורן

ונוס  במזל תאומים 120 פלוטו 90 יופיטר

מרס  במזל סרטן 60 אורנוס 150 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגד

 

ובכן, ראשית – למרות שפרסמתי תמונה דרמטית למדי – אני עדיין נהנה לעצב את הקאוורים האלה בתכנה שלא מזמן למדתי עליה – המסר הפנימי הוא הרבה יותר אופטימי: הזוית בין מרס לכירון עדיין בשטח ועדיין צפויים לנו תיאורטית כמה רגעים לא קלים, אבל מעברו של הירח למזל תאומים שם נמצאים גם מרקורי וונוס מתחיל לשנות את הגישה, ואל המעורבות הרגשית הגבוהה שמפעילה את כולנו נוסף עכשיו חלק חכם רציונלי ומתבונן, שרק ילך ויתגבר.

כן, הזוית בין מרס לכירון עדיין בסביבה, אבל השנים נעים בכוונים מנוגדים, ואפשר כבר לראות את היפוך המגמה אחרי ההפתעה של היום הראשון האגרסיבי שבו הירח עלה על אורנוס המפתיע והתזזיתי, והלילה שבא בעקבותיו.

כעת הזוית הזו בין מרס לכירון עדיין בסביבה ואפילו די מדויקת, אבל היא כבר משתנה בהדרגה, וביחד עם השינוי הזה ומעברו של הירח למזל תאומים אפשר לראות את השינוי הזה במערכה הזו שנפתחה כביכול ברעש גדול ובהפתעה מבחינת העוצמה וההמשכיות, אבל המומנטום שלה כבר מתחיל להשתנות, וטוב שכך.

להשתנות לאן? ואיך? זה בדיוק הזמן לפעול קצת אחרת ומזוית שונה, התוקף הופך נתקף, וכוון הדברים משתנה לאט לאט מהראש אל הבסיס, עדיין אלים ולא צפוי.

ומכיון שרוב הכוכבים היום לוקחים חלק בפעילות הזו, אולי עדיף לראות איך זה נראה במפת הכוכבים השמיימית של היום הזה.

 

 

 

@

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה לשבוע הזה:

 

@

 

ואיך נראית התחזית הכללית של השבוע?

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדשעוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

ומה קורה היום בכוכבים?

רביעי 12/5

טלה

זהו יום שבו מתחיל הירח במזל שור ועוזר לכם לתרגם את האנרגיה של הימים האחרונים למעשים בשטח, טלאים וממשיך בתאומים. מרס שליט המזל שלכם בזויות לכירון ולסטורן מכביד וגורם לעצבנות וחוסר יציבות

שור

בתחילת היום שוהה לו הירח במזל שלכם, שוורים, ומאפשר לכם להשלים מטלות שלא הספקתם אתמול: פגישות חשובות, שיחות משמעותיות ויזמות מעניינות – נסו להספיק כמה שיותר כעת כשהמומנטום אתכם לפני שיעבור בהמשך למזל תאומים.

תאומים

הירח שוהה לו במזל שור עדיין ביחד עם השמש מה שאומר שכדאי לשמור היום על פרופיל נמוך, לעשות קצת פחות – ולנוח יותר. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – את אלה כדאי לנסות ולדחות לשעות הצהריים והלאה אז הוא עובר למזל שלכם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, כשזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע מביאה איתה גישה אסרטיבית ואפילו אופטימית, וזוית פרקטית עם נפטון מביאה איתה יכולת נאה לשיתופי פעולה. אל תתעקשו היום לעשות הכל לבד. בהמשך עובר הירח לבית הכספים שלכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה ביחד עם הירח, והמיקום המשותף של שני אלה מסמן עוד יום שבו אפשר ורצוי לרוץ קדימה עם יזמות חדשות ומעניינות, גם – ובעיקר – כשהמדובר באתגרים גדולים במיוחד. בהמשך עובר הירח למזל תאומים וז הזמן להתחבר מחדש למעגלים החברתיים שלכם.

בתולה

זה עוד יום מעשי שמביא איתו גישה פרקטית של כאן ועכשיו אבל הפעם גישה רחבת אופקים שרואה את כל התמונה, בתולות. יום מצוין לתכניות ארוכות טווח, ולחשיבה מערכתית ולא נקודתית. בהמשך מביא איתו הירח אמביציה במזל תאומים. בערב – בילוי שקט.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל תאומים כשהיא בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו אופטימיות ומצב רוח קליל, וזוית הרמונית עם פלוטו שמאפשרת לכם לבטא רגשות בעוצמה – ובישירות. השתמשו בה.הירח עובר למזל תאומים בהמשך והקלילות מתחזקת.

עקרב

הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לפעול בשנים, ולהשקיע קצת יותר במערכות היחסים הקרובות. יום מצוין לאלה מכם שרוצים להכיר פרטנר לעשייה משותפת או שותף לדרך או לרעיון, עקרבים. שימו את החשדנות בצד.

קשת

זוית פעולה שנוצרת היום בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה אופטימית ומלאת שמחת חיים, ויכולת לשתף ברגשות עדינים. זמן טוב לפתוח את הלב, קשתים, ולומר בקול רם למישהו את המלה 'אהבה'..הירח שעובר לתאומים בהמשך מחזק את הצד הזוגי.

גדי

גם הירח וגם השמש נמצאים היום במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, ומדגישים את הצורך שלכם לבטא באופן ייחודי את מה שחשוב לכם באמת. זמן טוב לסדנה יצירתית, לשיחות מלב אל לב, ולערב רומנטי במיוחד…הירח התאומי בהמשך מביא איתו את המלים הנכונות.

דלי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, דליים. בין אם המדובר בהשקעת זמן ועבודה בבית עצמו כדי לשנות אווירה ובין אם מדובר בהשקעת זמן איכות בבני הבית – זה הזמן להתקרב יותר, ולהשקיע בביחד שלכם. בהמשך – שיחות נפש עד השעות הקטנות.

דגים

על פניו זה נראה כמו יום תקשורתי במיוחד, דגיגים: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לפעול באופן חכם ומילולי כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת: תנו למלים לפעול אתכם ועבורכם, ואל תשאירו דברים בבטן, דגיגים. בהמשך עובר הירח למזל תאומים ומביא איתו ערב רומנטי..

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן