כוכבים לאוהבים-תחזית אהבה: 16 למאי 21 @ ואף עם פי כן ולמרות הכל – רק אהבה…

מה אומרים הכוכבים? כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה –  16 למאי 21

מתחת לכל הימים הקשים האלה, הטילים, השהייה במקלטים, הפחד מהרחובות שהפכו מסוכנים, ישנו מקום אחד יחיד ומיוחד שעליו ממש אבל ממש לא מדברים עכשיו באולפנים בחדשות או ברחוב, אבל הוא זה שקובע באמת את איכות חיינו מתחת לכל אלה,  והוא מורכב מ 4 אותיות בלבד: אהבה.

זה המקום שביכולתו להצמיח חיים ותקוה גם ביום הקשה ביותר, זה המקום שמחזק את כולנו כשאנחנו יושבים במקלטים ומחכים בחרדה לקולם של הטילים בחוץ, המקום היחיד שכוחו גדול יותר מה מה שאנחנו עוברים כעת, והוא בניגוד להם לא הורג חיים אלא להיפך: מצמיח אותם, וגורם להם להתחזק ולהתעצם.

אהבה. ארבע אותיות שהן עולם ומלואו. והיכן היא נמצאת בשבוע הקרוב? הבה נחפש אותה, וננסה להבין מה לעשות כדי להתחבר אליה, ולעמוד איתן מול העולם כולו.

אז ככה: ראשית, הזויות הקשות שעשו את השבוע שעבר קשוח ואכזרי כל כך, מתפוגגות להן בהדרגה. כוכב מרס יוצא מזוית הפעולה עם כירון הכאוב ועם סטורן הנוקשה, וממשיך הלאה במעלה מזל סרטן הביתי והמשפחתי, ועורך שם את המהומות הקטנות שלו.

לעומת זאת נשארת כאן זוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי לסטורן הנוקשה והיא רק תלך ותתחזק בימים הקרובים. הזוית הזו מביאה איתה סוג של מרד בכל מה ששמרני ונוקשה בחיינו, ומכריחה אותנו אם נרצה או לא נרצה, לחשוב מחוץ לקופסה.

זה נכון מבחינה מדינית, זה נכון מבחינה צבאית, ו..כן, זה נכון גם מבחינה רומנטית: הגיע הזמן לשבור מחיצות, להתמודד עם הביישנות ועם הפחדים שלנו, ולצאת החוצה לאוויר העולם גם כשהוא לוחמני ואכזרי כפי שאנחנו, כנים, אמיתיים, אותנטיים, ומוכנים יותר מתמיד לאהבה. אהבה אמיתית.

אומרים שכדי למצוא אהבה אמיתית אנחנו צריכים קודם כל לאהוב את עצמנו, וכרגיל עם משפטים מכלילים שכאלה זה נכון, ולא נכון. יש אכן כאלה שגידלו אותם עטופים באהבה ואפשרו לאהבה הזו לעבור אליהם עצמם והם מלאים באהבה הזו, אך גם הם נקלעים לתקופות שבהם דברים לא הולכים, האהבה העצמית הזו מתערערת, ומביאה איתה רגעים  של קושי ובדידות. במלים אחרות – אהבה, כל אהבה, אישית או זוגית או משפחתית ואפילו קולקטיבית צריך לטפח ולשמר ולא לקחת אות כמובנת מאליה.

ברגעים קשים כאלה שאנחנו חווים עכשיו, האהבה עומדת למבחן: האם היא תצליח לגבור על רגעי הקושי והיאוש ולהביא איתה בכל זאת תקווה וטעם לחיים, או שהם יגברו עלינו, ויגרמו לנו לתחושות קשות של בדידות ואובדן שליטה על חיינו…

השבוע הזה נפתח אמנם בקושי, אולם בהמשך השמים מתבהרים, ואנחנו יכולים למצוא לא מעט רגעים שמתאימים לחזרה לעצמנו, ובעיקר – לפתיחת הלב, ואם האהבה לא נמצאת במגרש הביתי שלנו – לחיפוש אחריה דווקא בימים שכאלה..

שכן אם בכל זאת נמצא אותה, כוחה ועוצמתה ישכיחו מאתנו כל רגע אחר.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@השמש עוברת ממזל שור למזל תאומים – זמן מצוין לתאומים לדגים לקשתים ולבתולות לקחת יזמה, ולפתוח את הלב

@ שמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע – גישה אופטימית ופתוחה לאהבה שכוללת יזמה חדשה אחת לפחות מצד האריות, הדליים, השוורים והעקרבים ובעיקר הדגים והקשתים

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל – ההגיון והרציו קצת נעלמים והמעורבות הרגשית הגבוהה מאפשרת לנו עכשיו לא רק לשקוע במצבי רוח משתנים, אלא גם ליהנות מגישה יצירתית רבת דמיון השראה ותשוקה, ולצאת לציד אחר נפש תאומה פוטנציאלית שמסתתרת לה אי שם במרחבי הרשת… וזה נכון למזל תאומים, בתולה, ודגים.

@ כוכב אורנוס התזזיתי נכנס לזוית פעולה עם כוכב סטורן הנוקשה המסמל מסגרות פעולה – זמן טוב להתחיל לחשוב ולהרגיש מחוץ לקופסה, לשבור הרגלים עקרונות ומוסכמות שמעכבים אותנו, ולצאת לחופש גדול יותר של בחירה באהבה ממקומות פתוחים וחופשיים יותר.

הזוית הזו תלווה אותנו רבות במשך השנה הזו, כך שמדובר בתהליך, אבל כזכור כשהולכים לדלת ורוצים לצאת החוצה, צריך קודם כל ללחוץ על הידית..

 

והנה איך נראה כל זה במפת השמים השבוע:

 

 

 

 

יש לנו אהבה – והיא תנצח!

חקשמח ושבועטוף!

 

@

 

 

מה קורה בכוכבים? התחזית הכללית לשבוע הזה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 למאי 21: אורנוס בזוית לסטורן, ויש סיבות למתח.

 

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן