תחזית יומית – חמישי 4 ליוני 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי  4/6

ירח בעקרב 120 נפטון 60 פלוטו ויופיטר

שמש במזל תאומים 90 מרס (מדויק) צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל סרטן 120 מרס 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

מרס במזל דגים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

הירח שוהה עדיין במזל עקרב החשדן והטעון, אבל בנףיגוד לאתמול יוצר היום הירח רק זויות הרמוניות, וזו בהחלט מהווה הקלה מסויימת ליום הזה: זוית הרמונית עם נפטון הרגשי וזויות מעשיות עם הכוכבים פלוטו היצרי ויופיטר כוכב השפע, מאזנות את מצבי הרוח המשתנים שכולנו מושפעים מהם בימים אלה, ומעבר לכך – גם יוצרות זויות מעשיות של שיתופי פעולה מסוגים שונים.

לכן היום הזה הוא יום מוצלח למצוא לכם זמן איכות ופעולות איכות מדויקות כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ולהתמקד אך ורק במטרה, ואם אפשר – גם לעשות זאת בעזרת אנשים אחרים שחושבים כמוכם, או לפחות מפרגנים ומסייעים.

זהו זמן טוב להתחבר מחדש לאנשים החיוביים בחיינו כעת, וליזמות חיוביות שאפשר לקדם, בעיקר כאלה שקצת נתקעו או עלו על שרטון לאחרונה.

ההשפעה של כל אלה היא קטנה יחסית לזוית הפעולה בין השמש למרס האגרסיבי, שעדיין בדיוקה, והיא גם תמשיך להיות כזו לאורך סוף השבוע. הזוית הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט, פתיל קצר שגורם לתגובות שלנו להיות קיצוניות ובלי פרופורציות, וריבים מיותרים דווקא עם אנשים שחשובים לנו.

המעניין הוא שדיפ דאון אנחנו יודעים את כל זה, ועדיין כשמגיעה המלה הלא נכונה ממול היא מפעילה אותנו בעוצמה וללא פרופורציות, וגם אם נצטער על כך בהמשך – הדברים כבר נאמרו, וחבל.

אולי משום כך כדאי לבצע את תהליך הבדיקה הזה עוד לפני שהתגובה שלנו מגיעה ישר מהבטן, לעצור לרגע כשאנחנו מרגישים שבלוטות האדרנלין נכנסת לפעולה כמו מגדש טורבו שעסוק בלייצר כעסים פתאומיים, ואז לנשום עמוק, לספור עד עשר, ו…לחייך.

יש כמה זויות שיוצר מרס שמצריכות גישה שכזו.כדי שנישאר בשליטה, והיום כשאנחנו פוגשים שתים כאלה – זויות פעולה מדויקות גם מצד השמש וגם מצד ונוס כלפי מרס – ההמלצות האלה תקפות מתמיד.

ולא דיברנו עוד על המשך הילוכה האחורי של ונוס… אבל אין מה להעמיס על היום הזה העמוס ממילא: ננסה לגלות איפוק בזויות של מרס, ולמצוא לנו שיתופי פעולה חיוביים ואנשים מבינים ומכילים לעבוד ולפעול איתם, כדי להפוך את האנרגיה של היום הזה לפורה במיוחד.

וזה לא רק רצוי, אלא גם אפשרי.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 4/6

טלה

זהו עוד יום שבו הירח שוהה במזל עקרב, וממליץ לטלה שלנו לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. במקביל יוצרת השמש היום זוית פעולה מדויקת עם מרס שליט המזל שלכם וזה הופך את היום לטעון כפליים: הזהרו במלים שלכם, ובעיקר במעשים, טלאים.

שור

היכולת שלכם להתבונן עכשיו לעומק בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי ולדיאלוג בכלל, גבוהה במיוחד. זהו זמן טוב להשקיע בשיחות של אחד על אחד ובארבע עינים, לברר עניינים לא סגורים, לצאת לדייטים מקסימים, ולשתף אנשים קרובים במה שבאמת עובר עליכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן השייך אמנם ליסוד המים הרגשני, אבל זויות הרמוניות שהוא יוצר היום גם עם מרס וגם עם אורנוס עשויות להפוך את היום הזה ליעיל ומועיל.מלות המפתח – שיתופי פעולה. הזויות האלה ימשיכו גם מחר, אם לא יזמתם היום.

 

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שאמור להפוך את התקשורת היום לנינוחה יותר. זויות הרמוניות בין הירח לנפטון ופלוטו מאפשרות לכם היום לקדם יזמות חדשות ואת מה שחשוב לכם באמת. יום מצוין להתחלת תהליכים.

אריה

על פניו זה נראה כמו יום מתוח במיוחד, ונראה שם הימים הקרובים יהיו כאלה: השמש שליטת המזל שלכם וכוכב מרס יוצרים זוית פעולה אגרסיבית מעט, והפתיל שלכם קצר במיוחד בימים אלה. חשוב להזהר במיוחד לא לריב עם בני המשפחה.

בתולה

הצד התקשורתי שלכם מודגש היום, בתולות. זהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם, אבל במקביל גם לצאת ליזמה חדשה אחת אקטיבית לפחות. מקבץ הכוכבים בבית הקריירה שלכם מצביעים על צורך לרוץ קדימה, אבל הילוכה האחורי של ונוס מצביע על צורך בזהירות מכסימלית.

מאזניים

הילוכה האחורי של ונוס מצריך כמה שינויים בדרך קבל ההחלטות שלכם. נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, מאזנאים. חשוב להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, ולהתנהל בזהירות. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם.

עקרב

היום הזה אפשר להשלים תהליכים שהחלו אתמול, בעיקר תהליכים חדשים ויזמות שחיכו הרבה זמן. הגיע הזמן לעבור למוד אקטיבי, ולא לחכות שדברים יקרו מעצמם, עקרבים: הם לא. כוכב מרס במזל דגים הופך אתכם ליצירתיים במיוחד. אם הלב פנוי – זמן להיכרות חדשה.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל אתם עדיין לא במיטבכם, קשתים: הירח העקרבי מדגיש את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם אנשים קרובים. תכניות החלטות חשובות ומהלכים משמעותיים – דחו למחר או מחרתיים.

גדי

חברים מכרים ידידים וקרובים – הגיע הזמן לחדש קשרים שקצת נעלמו בעידן הקורונה ואם אפשר גם לצאת קצת מהזום ולהפגש פנים אל פנים לקפה מזדמן. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכיר גם אנשים חדשים.

דלי

אמביציה וקריירה – הנושאים האלה משמעותיים במיוחד גם היום, דליים. הירח ממריץ אתכם לעשות ולפעול, ובעיקר לצאת מאיזור הנוחות שלכם. זהו זמן טוב ליזמות חדשות באזורי פעולה לא מוכרים, ויש משהו מרגש בתהליך הזה. קדימה.

דגים

הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם ומהאקווריום המוכר, דגיגים, ולהרחיב אופקים. מיקומו של הירח מצביע על צורך בצמיחה אישית, והנפש צמאה ללמוד משהו חדש ומאתגר במיוחד. כעת הזמן גם לתכנן נסיעה שחיכתה זמן רב. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן