תחזית יומית – יום רביעי 3 ליוני 2020

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 3/6

ירח בעקרב 120 מרקורי 180 אורנוס 90 סטורן 150 שמש

שמש במזל תאומים 90 מרס (מדויק!) צמידות ונוס (מדויק!)

מרקורי במזל סרטן 150 סטורן  (יציאה) 120 מרס 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 מרס (מדויק!)

מרס במזל דגים

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

יש זויות באסטרולוגיה היומיומית שלנו או יותר נכון צירוף של זויות שלפעמים משפיע בעוצמה באופן אישי עלי, ולא רק, והיום אני מדבר על הצירוף הזה של הירח במזל עקרב בזויות לאורנוס וסטורן, ובמקביל – זוית מדויקת של השמש עם כוכב מרס.

אחד הפרדוקסים הגדולים שאתה יכול לפגוש באסטרולוגיה, הוא שזויות פעולה שיוצרים כוכבים אקטיביים כמו מרס ושמש למשל, לא מביאות איתן דווקא עודף אנרגיה, אלא מייצרות הליך של פול גז בניוטרל כשהאנרגיה של כל אחד מהם עובדת באופן שלילי על הכוכב השני, והתוצאה הסופית – עייפות יתר ולא היפר אקטיביות, כמו שהיית מצפה למשל.

אם נוסיף לכך את זוית העימות של הירח מול כוכב אורנוס התזזיתי וזוית הפעולה שהוא יוצר עם סטורן הנוקשה, נבין שהאפקט השלילי הזה עובד גם כאן: פלוס ופלוס נותן מינוס לא רק במתמטיקה מבחינה אנרגטית, והתוצאה הסופית – סוג של עייפות מנטלית ועייפות החומר, שמגיעות בסופו של דבר לידי נקודה מסויימת שאין לך ברירה, אתה פשוט צריך לעזוב הכל ולשים ראש, ופשוט.. לישון.

כך זה אצלי למשל, גם בגלל האופק במזל טלה שלי, אבל לא רק: גם אנשים שיש להם מראש עוצמה אנרגטית עם מרס שהאנרגיה שלו מתפרצת, לא מצליחים לפעמים לעמוד בפרצי האנרגיה הסותרת הזו בכוונים שונים, והתוצאה הסופית – התשה, ועייפות החומר.

אם נוסיף לכך גם את הילוכה האחורי של ונוס הרגשית שמאותת יותר על הצורך בסגירת מעגלים וחוסרים מאשר פתיחת מעגלים אנרגטיים חדשים, נבין את סוג האנרגיה שאנחנו פוגשים בימים האלה, והיום ובימים הקרובים בעיקר, בגלל זוית הפעולה בין מרס הערס האגרסיבי לשמש, מיקוד הפעילות של כולנו.

אז.. מה עושים עם כל האנרגיה הזו שמגיעה ממקומות שונים ועלולה לנטרל אותנו מעשייה אמיתית יותר מאשר להזין ולהפרות אותנו? התשובה היא.. עושים פחות.

כן, פחות, ולפעמים אפילו הרבה פחות. עודף עשייה שכזו בכוונים שונים שחלקה נובע מדאגה וחלקה האחר מהצורך לפתוח התחלות חדשות, יותר מתיש אותנו מאשר תורם לנו, ואולי משום כך צריך לעשות את הסדר בבלגן עוד לפני שאנחנו מתחילים יום שכזה, פשוט בלקבוע לנו סדר עדיפויות אחר, ואם אפשר –מינימליסטי יותר.

ואכן, ביום שכזה כדאי להשקיע בשני אלמנטים עיקריים או אפילו באחד מהם אם זה מהזוג ששואב אותך אנרגטית, ולא להתעקש לעשות הכל ובכל הכוונים, כיון שבכך אתה בעיקר מביס את עצמך ואת הפעילות שלך: פשוט להשקיע במה שהכי חשוב לך באמת, כולל מנוחה קצרה לפני ואחרי, ובהמשך – תכנון מדוקדק למחר, ואם אפשר – זמן איכות קצר עם עצמך או עם אנשים קרובים, מה שנקרא תורכי תורכי – ועדיף עם קפה באמצע, ובקלוואה בסוף…

הצמידות המדויקת היום בין השמש לוונוס רק מחזקת את האפקט של התהליך הזה: כאן אנו עלולים לגלות שאנו זקוקים למנוחה יותר ממה שחשבנו,  ואם אפשר אפילו לכמה מתוקים לפני הקפה ואפילו אחריו, והמתוקים האלה עלולים להביא איתם את צניחת האנרגיה המאפיינת את הצמידות בין השמש לונוס הרגשית, ושוב את הצורך לשים ראש, ואם אפשר – גם לקבל חיבוקי…

אם נוסיף לכך את העובדה שממש עכשיו גם יוצרת ונוס זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס נבין שהאנרגיה הזו בעצם פועלת הפוך ממה שרצינו או דמיינו, מבחינת היכולת להפוך אותה לזמינה ואפקטיבית, מה שאומר שוב שבעצם מנוחה ודיוק רק ישפרו את המצב, ולא עודף משימות שנטיל על כתפינו הצנומות.

מה הבוטום ליין של כל זה? לפעמים עודף זויות אדומות שמצביע על אקשן עלול להצביע דווקא על פחות אנרגיה אם לא נכון ומדויק את העשייה שלנו, ולא נפעל בחכמה – במקום בכוח ובעוצמה..

קפיש?

ועכשיו מהצהריים והאלה נתפנה להמשך היום, ואותו כבר נערוך בניחותא ובראש שקט יותר, אחרי שהאנרגיה כבר צנחה, קיבלנו את אות האזהרה שלנו, ונפעל בהתאם – כלומר באופן מדויק ורגוע, אם אפשר.

ואפשר.

 

 

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 3/6

טלה

על פניו זה נראה כמו יום טעון וחשדני, טלאים. הירח שוהה במזל עקרב ומדגיש את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, ובעיקר להזהר מהחלטות שגויות כיון ששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו היום. המנעו מסיכונים מכל סוג.

שור

ירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט ששם את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה. כעת הזמן להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, אבל הילוכה האחורי של ונוס מזמין שיחות כנות מלב אל לב, ואולי גם פסק זמן זמני.

תאומים

המעורבות הרגשית ממשיכה להיות גבוהה גם היום כשמרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן, אבל הזוית עם סטורן מתפוגגת והלחצים יורדים. מקבץ הכוכבים במזל תאומים מצביע על הרבה לחצים מאחורי הקלעים. זמן להתמודד איתם, ולשחרר חלק מהם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, והסרטנון שלנו זקוק היום לקצת יותר ריגושים, ובעיקר… לאהבה. כן, זהו יום רומנטי למדי, וזוית הרמונית של הירח למרקורי עוזרת לכם לחזר לשתף ולחלוק.. דברו על רגשות, והרבה.

אריה

נושאי בית ומשפחה חוזרים להיות מועדפים היום, כשהירח עובר לבית המשפחה שלכם, ושם את הדגש לא על היציאה החוצה אלא דווקא על הפנים, השורשים, והביחד. זמן לשתף בני הבית בתכניות, להקשיב להם, ולחזור ליום יציב וחמים.

בתולה

תקשור – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם והמלים שלכם משמעותיות יותר מתמיד. זמן להוריד את מינון הביקורתיות והציניות, לדבר בפשטות, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם, בתולות.

 

מאזניים

נושאי חומר וכספים עולים כעת על הפרק, ומכריחים אתכם להתבונן לעומק בכל מה שקשור לנושאים אלה בחייכם כעת. זהו זמן להתארגן מחדש מבחינה כספית וכלכלית, לעשות סדר בחשבון הבנק, ולא להתפתות להוצאות מיותרות.

עקרב

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, עקרבים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה. יום מצוין לפגישות חשובות ולהתחלות חדשות בכל התחומים.

קשת

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בגדול אתם לא במיטבכם היום, קשתים. זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות גבוהה מדי, ואת הפגישות החשובות והיזמות שלכם לדחות לעוד יומיים שלושה.

גדי

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, גדיים, אלמנט שמזמין מעורבות גבוהה יותר בכל מה שקשור לדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן מצוין לסיים סידורים, לשלם תשלומים שהתעכבו, או לקפוץ למוסך. זמן לנקות את שולחן העבודה ממה שהצטבר בו.

דלי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, דליים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, ומצביע על יום אמביציוזי במיוחד שבו אפשר לקדם דברים שחשובים לכם. כעת הזמן לפעול בעוצמה, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה מדויקות. קחו יזמה.

דגים

היום הזה דורש מכם פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים או לדרכי פעולה לא מוכרות, דגיגים. כעת הזמן לחשיבה מחוץ לקופסה, ולפתרונות יצירתיים לבעיות. מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן והירח במזל עקרב תורמים לדגיג שיקח יזמה ויתמודד עם אתגרים גדולים שלא צלחו לאחרונה.

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן