תחזית יומית – יום ראשון 7 ליוני 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 7/6

ירח בגדי 120 אורנוס 180 מרקורי

שמש במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

מרקורי במזל סרטן 120 מרס 60 אורנוס

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים .

מרס במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח פותח את היום הזה במזל גדי האמביציוזי והשאפתני, וזוית הרמונית שהוא יוצר עם כוכב אורנוס מביאה איתה גם יכולת ליהנות מחשיבה מבריקה, ומכמה אפשרויות מעניינות של שיתופי פעולה.

זוית של עימות שיוצר הירח עם מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל סרטן שממול, מאפשרת לחבר את המלים לאמביציה הזו, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולחבר רגשות ויצירתיות ליזמות חדשות ומעניינות.

כוכב מרס ממשיך להפעיל את השמש ואת האנרגיה שלנו בעוצמה אבל גם בעצבנות ובחוסר שקט, אלמנט שעלול לגרום לנו לעשות שגיאות בשיפוט בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי, אבל קצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית בהחלט יכולה לשחרר חלק מהלחצים האלה, ולהרגיע את הרוחות.

ונוס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל תאומים – כרגע בלי זויות כלפי כוכבים אחרים כך שהמגמה היא אמנם עדיין סגירת מעגלים יותר מאשר פתיחתם של חדשים, ומהצד החיובי – אפילו אפשרות מימוש רעיונות ויזמות שעלו פעם על שרטון, ועכשיו הם חוזרים להיות רלוונטיים ואפילו אפשריים למימוש: צריך רק לזהות את הפוטנציאלים, ולאפשר לזה לקרות…

ואחרון אחרון – כוכב מרס נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם כוכב נפטון הרגשי, אלמנט שמגביר את המעורבות הרגשית כמעט בכל חשיבה והחלטה, ומביא איתו מצבי רוח משתנים במהירות ואיתם גם משתנה תפיסת המציאות שלנו בסיטואציות מסויימות ומשם גם דרך קבלת ההחלטות שלנו…

יום עתיר כווני חשיבה כווני עשייה וכוונים בכלל לפנינו: צריך רק להקשיב לאינטואיציה שלנו, ולדאוג שהמזגן ימשיך לעבוד: את כל השאר ימשיכו לעשות הכוכבים…

וטוב שכך.

@

מהראשון ליולי אפשר יהיה כבר לטוס לח'ול, לנופש, והנה משהו שגם אני יכול להציע – חוץ מכוכבים – למי שמוכן לטוס רק 45 דקות כדי להגיע לפאפוס המקסימה שנמצאת בקפריסין שלידינו: דירת נופש מדהימה וסופר מאובזרת בפריים לוקיישן!

הדירה נמצאת במקום מרכזי אך שקט ליד הים וליד מסעדות מדהימות וכל מה שכיף – כדי להשתחרר מכל הלחצים של החודשיים האחרונים, לנקות את הראש בבריכה היפהפייה, בחוף הים שממול, במסעדות המקסימות, ובעיקר – בשקט, והרבה ממנו…

יש עדיין מקומות ביולי, ל 3 ימים או ל7 ימים. הנה כאן במחירי קורונה שלא יחזרו, כי זה אני:

https://yairdiana.weebly.com/

מחיר ל 3 ימים – 70 יורו ללילה (לכל הדירה, לא לאדם)

מחיר ל 7 ימים – 65 יורו ללילה (לכל הדירה, לא לאדם)

זול יותר מאילת, וקרוב יותר: 45 דקות בלבד מבחינת הטיסה, והאמת – גם יותר כיף..

 

מתאים לכם? דברו איתי: 0524215559

או כאן: [email protected]

 

ואני? רק מניח את זה כאן…:-)

יאיר 🙂

@

 

ובינתיים, מה קורה היום למזלות?

ראשון 7/6

טלה

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, טלאים. הירח נמצא בבית הקריירה שלכם, ואת הזוית האגרסיבית שבין השמש למרס שליט המזל שלכם אפשר לנתב ליזמות חדשות בנושאי קריירה, וליזמות בכלל. התמקדו באתגרים גדולים, טלאים.

שור

השבוע נפתח במינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים, וליזמות מעניינות. זהו זמן לעזוב את המוכר והידוע, לשנות דרך הסתכלות וגישה, ולחשוב מחוץ לקופסה. הילוכה האחורי של ונוס מביא איתו אפשרויות חדשות ולא מוכרות של עשייה. שווה לבדוק..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן השייך ליסוד המים, והתאומים שלנו הופך רגשי ורגשני מתמיד. זויות הרמוניות בין מרקורי למרס ולאורנוס מביאות איתן כמה וכמה אפשרויות של שיתופי פעולה כאלה ואחרים. זמן טוב לבדוק אזורי פעולה חדשים ומעניינים, בעיקר עכשיו, כשהשמש חוגגת לכם ימי הולדת..

סרטן

דיאלוג – זו מלת המפתח שפותחת את השבוע הזה מבחינתכם, סרטנונים. דיאלוג ישיר בגובה העינים עם הפרטנרים שלכם, דיאלוג פרקטי עם שותפים ובני ברית, ודיאלוג עם בני משפחה שהגיע הזמן לדבר איתם ולשתף ברעיונות ובתכניות. זמן לדבר, והרבה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה להגיח החוצה מתוך הזוית עם כוכב מרס, והלחצים יורדים, אבל זו רק אשליה אופטית: בהמשך השבוע היא תחזור לזוית הזו והמתחים יחזרו. נצלו את היום היומיים הקרובים כשאתם רגועים יחסית, ונהלו את הויכוחים שלכם בחיוך… אל תדחו אותם להמשך השבוע.

בתולה

הירח הגדיי תומך בכם בתחילת השבוע, ומאפשר לכם לחוש בטחון בעשייה פרקטית בשטח, אולם חשוב להזהר מאוד מעימותים עם סמכויות שותפים או בני זוג, כשמרס נמצא ממול ומפגיש אתכם עם מאבקי אגו וכוח. גלו איפוק.

מאזניים

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם במיוחד בתחילת השבוע הזה, מאזנאים, ומדגישים את הצורך לפתור בעיות עם בני הבית או כאלה הקשורות לבית ולסביבתו, לפני שתפנו את הראש לאזורי פעולה אחרים בחייכם. הילוכה האחורי של ונוס רק מדגיש את הצורך לסגור פערים וקצוות לפני שממשיכים הלאה.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח שפותחת את השבוע הזה מבחינתכם, עקרבים: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, והעקרב המופנם לומד היום שבלי לדבר בכנות ובאומץ על מה שבאמת קורה דברים לא יזוז בקלות, אם בכלל. זמן להגדיר לעצמכם מטרות, ו..לשתף אחרים, עקרבים.

קשת

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם במיוחד בתחילתו של השבוע הזה, כשהשמש וונוס בהילוך אחורי דורשות דין וחשבון אמיתי של כאן ועכשיו ולכך מצטרף הירח בבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לארגן מחדש את הנעשה בחשבון הבנק שלכם, קשתים.

גדי

על פניו זה נראה כאילו אתם פותחים את השבוע הזה ברגל ימין, גדיים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האיש שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לקחת יזמה ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה מדויקות שאופייניות כל כך לגדי הפדנט שלנו. אל תשאירו דבר ליד המקרה.

דלי

יש לא מעט תכניות לתחילת השבוע הזה, אבל נראה שכל זה יצטרך להדחות קצת: הירח פותח את השבוע כשהוא שוהה במזל גדי, והכובד שהוא מביא איתו מכריח אתכם לפרוש מעט הצידה, להתבונן בדברים מבחוץ ולא לעשות יותר מדי. כעת זהו זמן לנוח, דליים, ולא לעייף את עצמכם.

דגים

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בתחילתו של השבוע הזה, דגיגים: הירח שוהה לו בבית החברתי, וזהו זמן לשפר עמדות מול מוסדות וארגונים בחייכם, להזיז דברים שעלו על שרטון בשבוע הקודם, ו..לרוץ קדימה בחיוך.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

יומקסים!

מיאיר  🙂

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן