תחזית יומית – חמישי 24/2

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  23/2

ירח בקשת 90 שמש 60 מרקורי

שמש במזל דגים

מרקורי במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

ונוס בגדי 60 נפטון צמידות מרס (מדויק!)

מרס במזל גדי 60 נפטון

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

זה אחד הימים הכי מתוחים של השבוע, אם לא המתוח שבהם: מרקורי י וצר זוית כמעט מדויקת לאורנוס התזזיתי, שיוצר מצידו זוית מדויקת של מתח עם הירח, שתי זויות שמפעילות לא מעט אקשן בסביבה, וחלק מכך זו גם הפעלת המפה של פוטין.

ממש עכשיו בטרנזיט נמצא כוכב אורנוס ב 11 מעלות במזל שור והוא יוצר זוית מדויקת של עימות עם ונוס במעלה ה 11 במזל עקרב ממול, זוית שכבר מתקיימת כחודש בערך, והמתח כל כך חזק בה עד שנשברים הכלים.

לגבינו – כדאי לפעול בזהירות מכסימלית: הזויות האלה פלוס הצמידות המדויקת בין מרס וונוס עלולות לקלקל בקלות קשרים יפים בגלל המתח הזה, אז אנא: נסו לא לריב,  ולא לחפש סיבות להתנתק…

 

וכל השאר – כאן, במפת השמים של היום הזה

 

@

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

@

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי  24/2

טלה

ירח קשתי הוא אחד המיקומים החביבים במיוחד על הטלה שלנו: הוא מחזיר אליו את מצב הרוח ההרפתקני המוכר. אבל.. בעדינות, טלאים.

שור

ירח קשתי הוא אחד המיקומים שהכי מרגיזים את השור, שבסך הכל רוצה קצת יציבות, ועשיו הירח הזה ועוד אורנוס… אוף. מה עושים? מחפשים חיבוק פנוי כדי להירגע.

תאומים

אולם דווקא עכשיו כשמרקורי שליט המזל שלכם נכנס לזוית עם אורנוס צריך להזהר משיפוט מהיר ועצבני.. היו קשובים לפרטנרים שלכם, עם לב פתוח לרווחה.

סרטן

הסרטן שייך ליסוד המים שם ישנה עכשיו השמש ויופיטר, אבל השפעתם הטובה קצת מתגמדת מול הירח ההרפתקני במזל קשת.. המנעו מהחלטות פזיזות.

אריה

הירח במזל קשת מביא איתו לב רגיש לאהבה. מצד שני השמש הרגשנית במזל דגים מביאה מעורבות רגשית גבוהה… חברו בין השנים, אבל התמקדו בעובדות.

בתולה

בית ומשפחה – נדמה שהדגש היום הוא בעיקר על הנושאים האלה, בתולות. הירח שוהה לו במזל קשת וזהו זמן לארגן מחדש את הבית, ולשנות אווירה

 

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את הצורך לדבר לשתף ולחלוק, ולתת למלים לפעול עבורכם.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק, וזהו זמן טוב לבדק בית אמיתי בחשבון הבנק שלכם. זמן להחזיר חובות, ולחזור לבסיס יציב. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

קשת

הירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לקידום נושאים שחשובים לכם, ולכמה וכמה יזמות חדשות. אם הלב פנוי – צאו לדייט.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כדאי לדחות אותן לעוד יומיים… או לשבוע הבא: הירח הקשתי מביא איתו צורך להטעין מחדש מצברים, ולא לפעול בעוצמה.

 

דלי

מרקורי שוהה עכשיו במזל שלכם ומאפשר לכם לתקשר באופן חכם ויצירתי,אולם זוית הפעולה שלו עם אורנוס עלולה לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת… זהירות.

דגים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן: השמש חוגגת לכם יומולדת, יופיטר כוכב השפע פותח דלתות, והירח בבית הקריירה.. יום נפלא לצמיחה והתפתחות אישית.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן