תחזית יומית – שלישי 22/2

אז.. מה קורה בכוכבים?

שלישי  2/22

ירח בעקרב 180 אורנוס 90 מרקורי 120 שמש

שמש במזל דגים

מרקורי במזל דלי

ונוס בגדי  60 נפטון צמידות מרס (מדויק!)

מרס במזל גדי 60 נפטון

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

אז מה יש לנו היום? כוכב אורנוס מתחיל את מלאכת התיזוז שלו שרק תתגבר עד סוף השבוע. היום יוצר הירח זוית של עימות עם אורנוס, אבל היום גם מתחילה להיווצר זוית הפעולה של אורנוס עם מרקורי כוכב התקשורת שלנו שתגיע לשיאה בחמישי, כך שבסוף השבוע הזה יגיע המתח העצבים וחוסר השקט לשיאו. אוףף..

מה חשוב בימים שכאלה? לעצור את הצורך להגיב במהירות מהבטן על נושאים שמרגיזים אותנו, לחשוב פעמיים לפני שמבטאים איזה כעס על מישהו, ובעיקר לחשוב והרבה פעמים לפני שמחליטים לנתק קשר כזה או אחר בגלל הלחץ הזה שרק ילך ויתגבר…

כן, שבוע שהוא סוג של מבחן אישיותי כזה, ורק חבל שגם השמש שזוחלת לאיטה בתחילת מזל דגים לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים כדי לקדם דברים ולשחרר חלק מהלחצים שכולנו סובלים מהם עכשיו.

אבל בקרוב היא תצמד ליופיטר כוכב השפע ותביא איתה כמה ימים מרגשים… עד אז – סבלנות, והרבהההה!

 

וכך נראית היום מפת השמים

 

@

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

@

 

@ומה קורה למזלות?

 

שני 21/2

טלה

הירח העקרבי הופך את הטלה שלנו לחשדן וקשוח. זה לא יום הרמוני ונעים לעשות בו עסקים אלא לפעול בו בזהירות מכסימלית. המנעו היום מסיכונים, טלאים.

שור

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל: היום חשוב יותר להקשיב מאשר לדבר..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי והשבוע יוצר זוית פעולה אקטיבית עם כוכב אורנוס, זוית עצבנית שעלולה ליצור ניתוקים וקצרים בתקשורת. גלו איפוק…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, ומי רומנטי כמו הסרטנון שלנו… תנו מקום – לאהבה ובשעות הערב – גם לרומנטיקה.

אריה 

השמש עושה צעדים ראשונים במזל דגים  והאריה שלנו הופך לרגשני במיוחד. הירח במזל עקרב רומז על צורך בהשקעה אמיתית באזור הבית והמשפחה.

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלו ומדגיש את הצורך במלים, כד להגדיר באופן מדויק את המטרות שלכם. דברו על זה.

מאזניים

נושאי חומר וכספים מקבלים היום דגש מיוחד, מאזנאים. מיקומו של הירח מדגיש את הצורך להתבונן לעומק בנושאי הבית, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולפעול בזהירות.

עקרב

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, עקרבים. הירח שוהה במזל שלכם ומביא איתו עוצמה וקסם אישי. זה בדיוק הזמן להזיז דברים, ולפעול בעוצמה.

 

קשת

יש כמה וכמה תכניות ליום הזה, אבל דווקא היום מסתבר שאתם לא ממש במיטבכם. אולי משום כך כדאי לדחות תכניות ויזמות למחר, והיום – להוריד הילוך. סבלנות.

גדי

הצד החברתי מודגש היום, ובעיקר מודגש הדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב לנקות את שולחן העבודה: תשלומים, עירייה או מוסך – זה הזמן.

דלי

נראה שגל האמביציה שלכם ממשיך גם היום, בעקבות שהותו של הירח בבית הקריירה שלכם יום נוסף. יום מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולריצה קדימה.

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים ולגישה פתוחה ומאפשרת עשויים להפוך את היום הזה לפורה במיוחד. זמן טוב לשיתופי פעולה עם אחרים ולו גם כשהמדובר במימוש רעיונות שלכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן