תחזית סופשבוע – 4-5/2 : מרס ונוס ופלוטו עדיין צמודים, וכדאי שניזהר כולנו ונשמור על עצמנו.

אז.. מה קורה בסופש בכוכבים?

שישי 4/3

ירח בטלה

שמש במזל דגים 60 אורנוס צמידות יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (יציאה)

ונוס בגדי  צמידות מרס (יציאה( צמידות פלוטו (מדויק!)

מרס במזל גדי  צמידות פלוטו (מדויק!)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שבת 4/4

ירח בטלה ללא

שמש במזל דגים 60 אורנוס צמידות יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (יציאה)

ונוס בגדי  צמידות מרס (יציאה( צמידות פלוטו (יציאה)

מרס במזל גדי  צמידות פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דגים 60 אורנוס

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

ירח טלאי שמח ואקטיבי הופך לוחמני בעצמו כשמרס  וונוס עדיין צמודים לפלוטו היצרי במזל גדי .

השיא של התהליך היה בחמישי – אבל הוא ימשיך בעצם עד סוף השבוע, כשפוטנציאל הדרמה וההרס שלו עצום.

חשוב שנהיה כולנו רגועים ונשמור על רוח טובה – יש זמנים כאלה בחיים שגם הכוכבים י יוצרים ימים נפיצים במיוחד, וזה עלול לפגוע גם רגשית בכל אחד מאתנו, אלא אם נצליח לא לריב לא לאבד את הראש ולאבד פרופורציות, לשמור על קרקע יציבה מתחת לרגלים, ועדיין לנסות ולחייך בסופ'ש הזה בזמנים כאלה ולשמוח שאנחנו ויקירנו בטוחים יחסית, בזמן כזה שבו אנשים במקומות שונים בעולם נלחמים על חיים ומאבדים את היקר להם – אנשים קרובים בית רכוש וכו – ולבם נשבר.

וכך נראית מפת השמים והתהליך שאנחנו עוברים בסופ'ש

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

@

 

 

ומה קורה בכוכבים?

 

הורוסקופים שישבת  -4-5/2

טלה

מרס שליט המזל שלכם צמוד לפלוטו בסוף השבוע הזה, הירח במזל שלכם, והפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב להזהר עכשיו מתגובות קיצוניות, ומכעסים פתאומיים. המנעו מעימותים וסכסוכים מכל סוג.

שור

ימים מתוחים עוברים על השוורים, ובסופ'ש ונוס שליטת המזל שלכם עדיין צמודה גם למרס וגם לפלוטו, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים.. מאבקי כוח ואגו עלולים לקלקל קשרים יפים וחבל.

תאומים

זה היה שבוע מכביד במיוחד, אולם אפשר לראות שסטורן שהכביד עליכם כל כך מתחיל לעזוב את מרקורי, ובשבת אפשר גם לנשום לרווחה. סופשבוע לבילויים שקטים, ולשיחות רגועות. יחסית. הכל יחסית.

סרטן

ירח טלאי מביא איתו שישי תקשורתי יחסית. זמן מצוין לשיחות עומק ולשיחות נפש. זהו זמן לשתף. עם הירח הזה בשבת – אתם חוזרים למרכז העניינים. זמן מצוין למפגש רב משתתפים או ליציאה לא שגרתית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם כוכב יופיטר, אלמנט שעשוי להביא איתו תחושות של ריגוש ואופטימיות. זמן לבלות בעיקר עם אנשים שמחים, מהסוג שכיף להיות איתו.

בתולה

מקבץ כוכבים גדול במזל דגים שם את הדגש על מערכות היחסים שלכם בתקופה הזו, בתולות. שישי במיוחד יתאים לבילוי בשנים. בשבת כדאי לפעול ולבלות בזהירות, ולא לקחת סיכונים מכל סוג.

מאזניים

הירח הופך את השישי הזה למקום של השקעה בפרטים הקטנים: מסע קניות גדול למשל, לבית ולעצמכם. בהמשך עובר הדגש על הדיאלוג הזוגי. זמן לשתף ברגשות, להקשיב לפרטנרים, או..לצאת לדייט.

עקרב

אלה ימים מתוחים מבחינתכם, עקרבים: צמידות בין מרס וונוס לפלוטו שליט המזל שלכם עדיין פועלת גם בסופ'ש, ומצריכה מכם הרבה סבלנות איפוק ואורך רוח. חשוב לא לנתק עכשיו קשרים.

קשת

השמש הולכת ומתקרבת ליופיטר שליט המזל שלכם במזל דגים, ומביאה איתה תחושות של אופטימיות ועוצמה. זהו זמן מצוין לטיולים אם מזג האוויר מרשה, ולבילויים במקומות חדשים ולא מוכרים.

גדי

השישי הזה הוא תקשורתי במיוחד מבחינתכם, גדיים: הירח הטלאי מדגיש את הצד הביתי שלכם והגדי הקשוח יכול לפתוח קצת את השריון, ולהתמקד בביחד עם אנשים קרובים. בשבת – בית משפחה ושינוי אווירה…

דלי

את השישי הזה אפשר להקדיש להנאות קטנות: אם מזג האוויר מאפשר – זמן לשבת עם חברים בקפה מקומי, לשתף ולפטפט.. בערב – ארוחה שמחה עם כולם. בשבת – נסיעות קצרות, וביקורי חברים שמזמן לא ראיתם.

דגים

הירח שוהה בשישי במזל שלכם ביחד עם השמש יופיטר ונפטון: זמן למסיבה טובה, או למפגש חברתי. בשבת – סיאסטה כיפית של אוכל טוב, טלביזיה, והזמנה של אורחים לארוחה שמזמן רציתם להכין..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן