תחזית יומית – חמישי 15 ליולי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  15/7

ירח  בבתולה 180 נפטון 120 פלוטו

שמש במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (כניסה)

מרקורי בסרטן 120 יופיטר

ונוס במזל אריה צמידות מרס (יציאה) 150 נפטון

מרס במזל אריה 150 נפטון

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

מה מיוחד ביום הזה? שיש במפת השמים כמה תצורות מוכרות בדמות כמה זויות מעצבנות צדדיות כאלה שמראות בעצם על מתחים מסוגים שונים, אבל ביניהן צץ לו משומקום מן מלבנון שבנוי כמה זויות כחולות הרמוניות… פשוט צץ לו, אי של שפיות ביום לחוץ ומעצבן עם מפלס חמסיני גבוה במיוחד שנועד כדי להקצין את מצב הכוכבים הזה: אם כבר אז כבר…

אבל כן, המלבנון הזה עוזר לשרוד את היום הזה, בתנאי שבאמת נמצא את המקום הזה של אי השקט שהוא מבטיח: אם נתמקד בסדרת מעשים פרקטיים האחד אחר השני נוכל לסלול לנו דרך מעשית מרוצה מעצמה לשקט המובטח הזה.

ומה אם לא? אין מצב. אין.

במפת השמים של היום הזה רואים את זה באופן הברור ביותר כולל ההסבר שלי בגוףך הסרט. הנה כאן:

 

@

 

 

@

 

תחזית האהבה של השבוע

 

 

 

@

 התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 ליולי 21

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 15/7

טלה

הירח הבתולי מביא איתו שלל משימות שהצטברו, ושהטלה שונא לבצע בדרך כלל אבל כשאין ברירה… יום עם דגש על התחום המקצועי, ובעיקר על המחוייבויות והמשימות האישיות שלכם שחייבים לעשות.

שור

ונוס מתקדמת במזל אריה  ומתחילה לצאת בהדרגה מהצמידות הלוחצת עם כוכב מרס, אבל עדיין הויברציות הכוחניות שלו משפיעות עליה. חשוב ביום שכזה לפעול בזהירות ולא להלחיץ אנשים בסביבה שלנו כשקצב הפעילות שלנו מתגבר.

תאומים

נושאי בית ומשפחה על הפרק, תאומימים, כשהירח שוהה לו יום נוסף בבית המשפחה שלכם, ומרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן: מה יותר משפחתי מהצירוף הזה? ביום שכזה נולדות תכניות לבנות בית ולהקים משפחה, או לעבות אותה אם היא כבר כאן.

סרטן

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים כעת במזל שלכם, אלמנט שמדגיש לא רק את היכולת שלכם עכשיו לדבר על הדברים ולהגדיר תכניות אלא גם לצאת למסע של עשייה ממוקדת מטרה, ובעיקר – יזמות חדשות. קדימה.

אריה

ונוס ומרס ממשיכים לנוע במזל שלכם ולזגזג במצבי רוח מפתיעים, גישה שונה מהרגיל, וחוסר שקט שמקשה עליכם למצוא מקום להירגע בו. ואולי בצדק: ביום שכזה רק עשייה ממוקדת מטרה יכולה להרגיע ולהשפיע.

בתולה

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם והקסם האישי שלכם ממשיך לעזור למי מכם שיודע בדיוק מה הוא רוצה, איך ועם מי. יום לסופר אקשן, למטרות מדויקות שאפשר לכוון אליהן במלוא העוצמה, ואפילו לדייט עם הלב הביקורתי שלכם פנוי…

מאזניים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל מיקומו של הירח מדגיש את הצורך לעצור בעצמכם, לדחות סיפוקים הפעם, ולהתמקד בבניית תכניות לסוף השבוע אז הירח ישהה במזל שלכם. יום מצוין לעשייה מאחורי הקלעים, אבל לא לפעילות מוחצנת במרכז הבמה.

עקרב

לעקרב המופנם מצפה יום אקטיבי ובעיקר חברתי יחסית: מי קומו של הירח בבית החברתי שלכם מאפשר לכם לתפקד טוב יותר מול מוסדות וארגונים, ובערב – לצאת לבלות עם חברים מכרים ידידים וקרובים.

קשת

היום הזה שמים את הדאגות מאחור והולכים קדימה, קשתים. הירח ששוהה לו בבית הקריירה שלכם עוזר להתמקד ביזמות חדשות באתגרים גדולים ובדיאלוג משופר עם סמכויות: זמן להסתכל על דברים בפרופורציות מצד אחד, וביכולת לראות ולממש פוטנציאל מצד שני.

גדי

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות שלכם, ונראה שאפשר לשפר ואפילו לשדרג את התקשורת הזוגיות שלכם באופן משמעותי. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולא לפחד לדבר על מה שמפריע לכם באמת, גדיים.

דלי

הכוכבים מרס וונוס עדיין מאכלסים את בית היחסים שלכם, אבל ונוס כבר מתחילה להפרד ממרס ויש בזה בהחלט הקלה מסוימת מבחינתכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב, לשתף ברגשות, אך להזהר מהצהרות והחלטות פזיזות שעלולות לאכזב בהמשך.

דגים

מינון גבוה של שיפוט וביקורתיות שמביא איתו הירח במזל בתולה עשוי להביא איתו יום כעוס ולא שקט, אבל אם תחליטו דווקא היום להוריד את הציניות והביקורתיות ולראות את החיובי בדיאלוג הזוגי שלכם, סביר להניח שהאהבה תציץ ותשמח ללוות אתכם היום, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן