תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 ליולי 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

הקיץ ממשיך להתחמם, המים בבריכה כבר לא קרים כשנכנסים אליהם, הארטיקים נמסים הרבה יותר מהר ביד, ומעל כל זה – שבוע של מצבי רוח, אפס אנד דאונס וחוסר שקט לפנינו, ובסופו – פתיל קצר במיוחד שממש מזמין זהירות.

ועכשיו, קחו את כל זה ברצינות הראויה ואז – סעו אלפי קילומטר (כך זה מרגיש) לנופש אצל חברים, והכל, אני מתכוון ה-כל, יראה אחרת…

ובשבוע המוזר הזה עם כל המהפכים שלו, ועם המרקורי שפשוט שט לו בטבעיות כמו עשרה שקלים טיפ לכיס של נער הפיצה, וחוץ מלאכול משהו ביתי ולזפזף בשלט לא מעניין אותו כלום..

מאמין שבסרטון הנלווה (בתקווה שגם עשיתם מנוי בינתיים) הכל יהפוך מובן יותר.

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן

@צמידות מדויקת בין ונוס ומרס

@ ונוס בזוית של מתח 150 מעלות לנפטון

@השמש בזוית של עימות לפלוטו הכוחני והיצרי.

 

הזוית המעצבנת של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי, כששניהם שוהים במזל אריה האקטיבי.

בגדול, זו אינה צמידות קלה: מה כבר ונוס רוצה, אם לא קצת שלווה חיבוק ופיס אוף מיינד.. אלא שצמידות עם מרס מביאה לה את הקריזה בגלל הפתיל הקצרצר שהיא גורמת לו, ואז היא משגעת גם אותו.

דמיינו לעצמכם גבר ואשה כבולים באזיקים ביד זה לזו, ותלויים אחד בשני בכל תנועה שהם עושים, כשהוא רק רוצה אקשן – היא רק רוצה מנוחה, וכשהוא רוצה לנוע היא רק רוצה להוריד לו את הראש על כל הבלגן שעשה לה.

וזה בערך מה שקורה השבוע: הרגעים העדינים שלנו נתקלים באוסף של רגעים המוניים ואגרסיביים, והצד האקטיבי שלנו מעורר אגרסיות בצד השני שבדיוק רצה לנוח…

מה עושים? אין ברירה והריבים אכן יפרצו, אבל בידינו ההחלטה להקטין את האפקט שלהם ולא אפשר להם להרוס את כל מערכת היחסים בכלל שטות של רגע, או קריזה פתאומית.

לא קל, אבל אפשרי..

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי, סרטן, עקרב אריה ודלי.

 

 

הרגשות השבוע – אלה עוברים כמה מהפכים, אבל הזוית הרגשית הדומיננטית השבוע היא זוית המתח של ונוס הרגשית עם נפטון המטשטש ומערפל.

זו אחת הזויות הרגשניות, המטשטשות ומערפלות ומכניסות חוסר בטחון שקיימות. שינויי מצב הרוח אצל ונוס בגלל נפטון עלולים להכניס מערכת יחסים שלמה לקרוסלה רגשית שלא מספיקה להסתובב ולהקרין חוסר בטחון ואי ודאות לכל כיוון.

זה נכון מבחינה רגשית וזה גם נכון מבחינה כלכלית: מצבי רוח כאלה יכולים להכניס מידה רבה של מתח ביחסים, ונימה של חוסר בטחון ואי ודאות לשני הצדדים.

 חשוב בזמן שכזה לא להכנס לקרוסלת הרגש הזו שמתחלפת במהירות אלא ליצור לנו ודאויות משלנו דרך פרטים קטנים מעשיים, ויומיום פרקטי שבנוי מלו'ז מדויק ומטרות ברורות וברות השגה, גם כדי שמצבי הרוח לא יהרסו את שיקול הדעת שלנו ויגרמו לנו לקבל החלטות גרועות.

מה שחשוב כעת זה לא להסחף כעת לקבלת החלטות כיון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, וכשמצבי הרוח ישתנו בשבוע הבא הכל יראה אחרת.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות מאזניים, שור, טלה, עקרב, דגים ובתולה.

 

 

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל תאומים התקשורתי עליו הוא שולט, למזל סרטן הרגשי והלא מילולי הנשען על שינויים רגשיים תכופים ומצבי רוח.

זה אומר שאנחנו צפויים לחודש רגשי ורגשני, רומנטי ונוסטלגי, דביק ומתקתק, שגם הוא – כמו כמה זויות אחרות השבוע – יושפע ממצבי הרוח המשתנים שלנו וגם ישפיע עליהם בעצמו, אולם יקשה עלינו לקבל החלטות פרקטיות ללא מעורבות רגשית גבוהה, וכדאי להיות ערוכים לזה, מה שאומר לראות שוב ושוב (או לפחות לנסות) לראות את כל התמונה לפני שאנחנו מחליטים

נושאי בית ומשפחה עשויים לחזור עכשיו ובגדול, כולל הגעגועים לתחושת הבית האמיתית שאולי קצת חסרה לנו לאחרונה. זה הזמן להתחבר מחדש לתחושת הביחד, ואם היא לא נמצא ממש בסביבה – אולי זה בדיוק הזמן לייצר אותה מחדש, בעדינות אך בתקיפות…

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות סרטן גדי מאזניים וטלה ובעצם…כולנו.

 

 

הזוית המסוכנת של השבוע – זו זוית העימות בין השמש לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו עלולה להפעיל אותנו בעוצמה במהירות מבלי שבכלל נספיק להגיב: פלוטו מאותת לנו שמישהו מתגרה בנו קורא עלינו תיגר או מתנכל, גם אם המדובר במלה שלא במקום בתגובה לא ראויה או בטוקבק אלים, וכבר אנו עלולים להסתער קדימה בלי לחשוב פעמיים ובמלוא הכוח, והתוצאות עלולות לפגוע כמובן גם – ובעיקר – בנו.

שיקול דעת – זה בדיוק מה שאנחנו צריכים השבוע, בעיקר כשהמדובר בסופו שכן אז הזוית הזו מגיעה לדיוקה, אבל זה בדיוק מה שחסר לנו אז בגלל מהותה של הזוית שהוא קודם פעולה וחבטה – ורק אז חשיבה והבנה,  ולפעמים גם מאוחר מדי…

הזוית הזו עלולה להוביל גם לאלימות, בדרך כלל מילולית, אבל לפעמים כשהגירוי גדול מדי גם ליותר מזה, וחשוב שכולנו נתאפס במהירות כשמגיע הגל האלים הזה שרק מטפס ושואף להסלים את המצב – וכשהמדובר בפלוטו אין לו כלל גבולות – כדאי לעצור, לנשום עמוק, ולזכור שכשפלוטו מכה בנו – קשה מאוד לעצור מאוחר יותר, ועל אחת כמה וכמה קשה לתקן…

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי שור ועקרב ובעקיפין, בגלל הויברציות האלימות האלה – כולנו.

ואיך כל זה נראה במפת השמים השבועית?

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לבין ונוס וזוית של מתח עם נפטון מרככים את הטלה שלנו, והוא הופך רגשני במיוחד… תנו לכל הרגש הזה להתבטא, ואולי אפילו גם לתת מקום לאהבה

שור

ונוס הרגשית שלכם הופכת אף לרגשנית וסוערת באותה מידה: הצמידות שלה עם כוכב מרס עלולה לגרום לכמה דרמות סוערות, והזוית עם נפטון – לבלבול ערפול וקצת אבדן דרך, אשליות ופנטזיות.. מה עושים? מתמסרים לרגש, אבל שומרים את הרגלים על הקרקע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בילה זמן רב במזל תאומים ופתח לא מעט דלתות עבורכם, אבל השבוע הוא עובר למזל סרטן ומחזיר לא רק את הראש והמלים אלא גם את הרגש לתמונה. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק שלכם, ובנושאי חומר וכספים בכלל, תאומימים.

סרטן

מזלטוף, סרטנונים! מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והסרטנון המופנם שלנו נכנס לתקופה תקשורתית במיוחד. אם נוסיף לכך גם את יום ההולדת של לפני או אחרי, נראה שזו הולכת להיות שנת התקשורת שלכם.. דברו, ועל הכל.

אריה

מרס וונוס נצמדים במזל שלכם, והאריה שתמיד מעודד אוהבים נהנה מכמה דרמות וסערות לתיאבון, כי בהמשך השבוע השמש שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית עימות עם כוכב פלוטו היצרי והתוקפני: זהירות, לא לשבור את הכלים! (גם לא של אחרים..)

 

בתולה

מעברו של כוכב מרקורי בהמשך השבוע למזל סרטן ידגיש את היכולת שלכם לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, ובנוסף גם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. שתופי פעולה – אלה מלות המפתח של הצד המקצועי מבחינתכם בשבוע הקרוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס וההרמוניה החביבה שלכם קצת נעלמת… קחו את מינון האקשן המתחזק הזה ונתבו אותו לאפיקים יצירתיים ויוזמים, אך הזהרו מהזוית המבלבלת של ונוס עם נפטון.. התמקדו במטרות מדויקות!

עקרב

השבוע מתחיל באופן שקט יחסית אבל ככל שעובר הזמן המתחים הולכים ומתחזקים: השמש נכנסת לזוית של עימות עם פלוטו שליט המזל שלכם שתגיע לשיאה לקראת סוף השבוע.

 

קשת

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל סרטן וזוית הרמונית שהוא יוצר עם יופיטר שליט המזל שלכם מאפשרים לכם עכשיו התנהלות נינוחה והרמונית יחסית בכל מה שקשור למימוש רעיונות ויזמות בזמן הילוכו האחורי של יופיטר… התמקדו בעובדות.

גדי

דיאלוג – המלה הזו תכנס מהר מאוד לסיסטם אצלכם בעיקר בכל מה שקשור למישור הזוגי ולנושאי שותפויות: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן שממול, וגם הגדי הקשוח שלנו נאלץ כעת להפתח לתקשורת ישירה וכנה, ועדיף בגובה העינים. זמן מצוין לשדרוג הדיאלוג הזוגי שלכם.

דלי

אחרי שבוע מתוח ולא קל יוצאים סוף סוף גם ונוס וגם מרס מזויות הפעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם, והלחצים נמצאים בירידה. זה הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לחודש הקרוב, ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות.

דגים

ונוס הרגשית יוצרת השבוע זוית רגשנית במיוחד עם נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן חכם ומדויק ולא רגשני מדי: חשוב במיוחד עכשיו לשמור על הכסף שלכם, ולא לבזבז אותו על מה שאין לכם בו צורך אמיתי

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן