תחזית יומית – יום שני – 8 לפברואר 21

לפני ההורוסקופ, הנה כמה תגובות מהערב שעשינו אתמול, רינת ואני, בנושא מי אני – ומי אני באמת… דיברנו שם על ההבדל בין האופק לבין האני האמיתי של השמש. ואפילו במושגים האלה יש עוד כל כך הרבה ללמוד ולהבין על עצמנו…

הנה כמה מהתגובות (מתאפק לא להסמיק).

מיה: תודה רבה! יאיר, באמת אתה תותח על!

ענבל: תודה רבה יאיר ורינת על סדנה מעניינת ועשירה בתובנות אסטרולוגיות.

אורטל: מדהים. היה מדהים לשמוע שלפי המפה אתה שואל על הלידה או הקשר עם ההורה. מדהים.

חגית: תודה רבה על זמנכם. היה מעניין ומדהים.

אני רק שם את זה פה, כי יש לנו בקרוב עוד שתי סדנאות מדהימות: סדנה לבנות ובני מזל דגים, וסדנת משאלות – והן יהיו לא פחות מדהימות..

 

ובינתיים.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  8/2

ירח בגדי צמידות פלוטו 120 מרס 60 נפטון

שמש במזל דלי 90 מרס (יציאה) צמידות מרקורי (כניסה)

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי 90 מרס (כניסה)

ונוס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) צמידות יופיטר (כניסה)

מרס במזל שור 

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח במזל גדי צמידות פלוטו היצרי עלול להביא איתו יום עם עוצמות לא קטנות, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלנו לקחת את העוצמה הזו – ולרוץ קדימה לעשייה, ובכל התחומים!

מה שחשוב הוא לא להשתמש בעוצמה הזו כדי להכנס לריבים ועימותים מיותרים, אלא ממש לתרגם אותה למשהו שלאחרונה היה לנו קשה להרים או לבצע… פשוט חבל לבזבז אותה על שטויות.

אבל זוית אחרת נכנסה אתמול למסלול ומאיימת עלינו בשלל ריבים ודרמות: זו זוית הפעולה בין כוכב מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי לבין מרס כוכב האקשן: ריבים ויכוחים ועימותים מילוליים – כל אלה עלולים לנחות עלינו בימים הקרובים מלוא החופן וכדאי פשוט להזהר…

אבל… זויות הרמוניות בין הירח למרס ונפטון מאפשרות שתופי פעולה נאים, לפחות היום. חפשו לכם איזה בן ברית או שותף לרעיון או לדרך, וצאו לעשייה משותפת. זה יהיה פורה במיוחד בימים הקרובים

ונוס מתחילה להצמד ליופיטר וממחר כנראה נתחיל לחושב בצמידות האופטימית הזו.. רק חבל שזה קורה על רקע זוית הפעולה של מרקורי עם מרס. מילא.

ומרס עצמו? יוצא מהזוית עם השמש שקצת מיררה לנו את החיים, יוצר זוית עם מרקורי כאמור שעלולה להביא איתה עימותים לא פשוטים, וממשיך להריץ את השור שלנו שהתרגל לשקט ולעשב שלו, ולתזז אותו ואת בני ובנות מזל אריה דלי ועקרב לא מעט.

בקיצ, שקט לא יהיה כאן בתקופה הקרובה… לפחות נעים בחוץ, וכמו שכולנו יודעים, בתקופה שכזו גם המעט הזה הוא הרבה למי שהתרגל לקשיים וסגרים למיניהם שלא עושים לנו חיים קלים.

אז בינתיים – היו חביבים, ואל תתנו למרס ולמרקורי לקלקל לנו את שביבי ההרמוניה שמתחילים לבצבץ, כמו הכלניות בדרום…

 

והנה התחזית השבועית למי שלא קרא

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 7 לפברואר 21

כוכבים  ואוהבים : תחזית אהבה 7 לפברואר 21

 

מיאיר 🙂

 

ועוד משהו מעניין שקורה מחר, יום ראשון, ב 8 וחצי בערב:  ערב פתוח וחינמי שעוסק בשאלה שעולה מכל מפה אסטרולוגית:מי אני – ומי אני באמת? 

כל אחד מאתנו הוא אישיות מורכבת מאוד. אולם אפשר לומר שהחלוקה הבסיסית היא די ברורה: מי אני באמת, במהות, ומה אני מציג לעולם. ובעצם, האני האמיתי שלי שמייצגת השמש, מול מה שאני מציג לעולם, שמציג האופק במפת הלידה.

פעמים רבות אנחנו מה שנקרא 'נכנסים לסרט' שאנחנו מציגים לעולם ומנסים להוכיח שאלה באמת אנחנו: באופן טבעי יש לזה מחיר: כשיגלו מי אנחנו באמת, האהבה אלינו תפחת, כך אנחנו מרגישים.

לעומת זאת לפעמים קשה לנו להעמיד פנים, ואנחנו מציגים את מי שאנחנו באמת, אחד לאחד, אבל כמובן שגם לזה יש מחיר: אולי כשאנחנו מראים מי אנחנו, יאהבו אותנו פחות..

מה שחשוב באמת הוא להבין לעומק: מה אני מציג לעולם, ומי אני באמת? האם יש קונפליקט בין השנים, ומה המחיר שאנחנו משלמים על כך? אם לא נדע ולא נבין לעומק מי מציג ואת מה, לא נוכל גם לשנות ולשדרג…

על כך בדיוק הערב הפתוח והחינמי הזה שרינת בורג היועצת ואני מעבירים ביום ראשון הקרוב, 

ובערב הזה גם נלמד אתכם איך לקבוע לעצמכם את האופק כדי שתהיו מודעים לשני החלקים האלה, ותוכלו להבין קצת יותר לעומק איך אתם פועלים – ואיך אפשר לשפר ואפילו איך לקרוא את ההורסקופ מעכשיו והלאה…..

מוזמנים באהבה:

הפרטים – כאן https://rinatburg.ravpage.co.il/In-Out

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שני 8/2

טלה

קריירה ודרייב – בגדול, אלה הנושאים המשמעותיים של היום הזה מבחינתכם, טלאים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם, ולתת ביטוי לאמביציה שלכם. זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת למרס מביאה איתה לחצים ומתחים.

שור

הירח שוהה היום במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל שהותו של כוכב מרס במזל שלכם מקשה עליכם: מרס מביא איתו גישה תוקפנית, וביחד עם הצמידות בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לסטורן הנוקשה, מכריח אתכם להיות כאן – ועכשיו. סבלנות..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה כעת בהילוך אחורי, ונכנס תוך כדי תנועה שוב לזוית הפעולה עם כוכב מרס האגרסיבי. עצבנות וחוסר שקט ביחד עם חוסר סבלנות וסובלנות לאחרים,מאפיינים את הזוית הזו, בעיקר בויכוחים עם מי שחושב אחרת מכם. נסו להקשיב קצת יותר לפני שאתם כועסים או מתפרצים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם  שוהה היום במזל גדי מול המזל שלכם, סרטנונים,ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, ובשיתופי הפעולה שלכם עם אחרים. זהו זמן טוב לשדרג את התקשורת הזוגית עם בן או בת הזוג, ולדבר על הכל. אם הלב פנוי – צאו לדייט…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מזוית פעולה עם מרס והלחצים יורדים לאיטם, ונכנסת לצמידות עם מרקורי שנמצא בהילוך אחורי: הגיע הזמן לחשוב איך לחבר בין ההווה לחשיבת העבר, אם ברעיונות ואם בדרכי ביצוע או בשתופי פעולה עם אנשים מהעבר.

בתולה

הירח הגדיי הופך אתכם יצירתיים במיוחד היום, וזהו זמן טוב לשייף רעיונות ויזמות מהשבוע הקודם, להפוך אותם לאטרקטיביים במיוחד, ולתת להם טאץ' יצירתי בצירוף של חשיבה מחוץ לקופסה. הילוכו האחורי של מרקורי הופך את היצירתיות שלכם לפרקטית יותר.

מאזנים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל דווקא נושאי בית ומשפחה מקבלים היום דגש מיוחד, מאזנאים. ונוס יוצאת לאיטה מהצמידות עם סטורן והכובד מתחיל לעבור: צמידות שהיא מתחילה ליצור כעת עם יופיטר כוכב השפע,מביאה איתה גישה יצירתית ואופטימית.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, והמלים שלכם הופכות משכנעות ועוצמתיות מתמיד. צמידות בין הירח לפלוטו שליט המזל שלכם רק מוסיפה לעוצמה הזו: דברו היום על מה שחשוב לכם באמת!

קשת

אל יופיטר שליט המזל שלכם מתחילה היום להתקרב ונוס הרגשית, ולהצמד אליו בהדרגה. זו אחת הצמידויות האופטימיות שיש באסטרולוגיה, והיא גם מחברת את עולם הרגש עם האופטימיות הטבעית שלכם… זמן מצוין לחשוב על אזורי פעולה חדשים, ועל… אהבה. כן כן.

גדי

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, גדיים. הירח עובר לו למזל שלכם, והקסם האישי שלכם במיטבו. כעת הזמן ליזמות חדשות, גישה אופטימית ומעשית, ובעיקר – יכולת להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, ולצאת לאקשן. קדימה.

דלי

נראה שאתם מוצפים אקשן בימים אלה עם חמישה כוכבים שנמצאים כעת במזל שלכם. אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם והיום גם הירח בגדי, מוצאים אתכם היום לא ממש במיטבכם. אולי משום כך כדאי דווקא היום להוריד הילוך, ולחכות בסבלנות לעוד יומיים עד שתצאו מחדש למעגל אקשן נוסף.

דגים

חברים, מכרים ידידים ושותפים – נראה שאת היום הזה כדאי להקדיש בעיקר לחיזוק הקשרים איתם על כל המשתמע, כמו גם למציאות שיתופי פעולה פורים לרעיונות ולדמיון היצירתי שלכם, דגיגים. זהו זמן לא לפעול לבד אלא למצוא שותף לדרך או לרעיון, ו.. לפעול ביחד.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן