תחזית יומית ובלוג – שלישי – 17 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 17 לנובמבר 2020

ירח בקשת 90 נפטון 120 מרס  

שמש במזל עקרב  60 יופיטר ופלוטו 120 נפטון

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (יציאה

ונוס במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה) יופיטר (יציאה) וסטורן (כניסה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

האנרגיה הקשתית זורמת גם היום בשמים, השמש החביבה מביאה איתה אור שמח ועדין יותר, ונראה שזה עוד יום אנרגטי שמאפשר לכולנו לראות דברים קצת אחרת, גם בעזרתה של הזוית שבין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע שהגיע לשיאה אתמול אבל פעילה גם היום…

אז זהו, שלא בדיוק.

מי שמפעיל אותנו עד שעות הצהריים היא בעיקר הזוית שהירח יוצר עם נפטון המטשטש ומערפל, אותו נפטון שאני מדבר עליו כל כך הרבה לאחרונה (בעיקר כמי שמפעיל את דונלד טראמפ החביב ואיתו אומר שלמה שמתבוננת בחרדה איך הוא מאבד לאט לאט את שיקול הדעת שעוד היה לו).

נכון, היא לא עוצמתית כמו הנפטון ההוא, אבל עדיין שעות הבוקר והצהרים מביאות איתן ערפול קל עד כבד,  קושי להתמקד במה שחשוב לנו באמת ובלי סיבה נראית לעין, ופה ושם גם סוג של עייפות יתר שסוחטת אנרגיה ומפילה אותנו פה ושם לרגעים של חוסר כוח או אפילו חוסר מוטיבציה מסויים, אפילו כשיש דברים שפשוט חייבים לעשות, ואיכשהו זה לא קורה.

אוף עם הנפטון הזה.

ליסט הסטרית של טו דו שיש לי, אבל הירח נפטון הזה ממסמס לא מעט… רק עכשיו אני חוזר לעצמי, מכין עין משתי ביצים עם שתי פיתוח חומות, ומתחיל לחזור לעצמי. אבל שעתייים שלוש בוזבזו לי על הנפטון הזה, שאכן מביא איתו גם גישה יצירתית אבל גם מסמוס אנרגטי מוזר, מה שאני שומע גם מהסביבה.

ואכן, לפעמים אפילו זויות קטנות כאלה שאפילו לא ממש מושכות תשומת לב, יכולות לקלקל לו'ז של יום שלם, ולשנות סדרי עדיפויות.

אין ברירה, חייבים להתעורר, ולא תמיד הקפה הוא זה שבאמת עוזר, אלא סוג של עוררות מנטלית, משהו פנימי, שמחזיר את המלה ההיא שמוציאה אותי תמיד לדרך ולעשייה בכלל.

תשוקה, קוראים למלה הזו.

אז.. שיחת עומק וניתוח מפה, עזרה בעצה למישהי שמרגישה קצת אבודה, והופ! אני חוזר לעצמי: אין כמו נתינה למישהו אחר, אפילו בקטן, כדי להזכיר לך מי אתה ולהעמיד אותך שוב על הרגלים, עוצמתי ונכון לאקשן, כמו נתינה למישהו אחר, אפילו אדם שהוא עצמו זקוק למה שאתה סובל ממנו באותו הרגע, אבל ברגע שאתה נותן הזה – המשוואה משתנה, וכשזקוקים לך – אתה לא נותן רק לו, אלא גם חוזר להיות הבטריה והמטען של עצמך, ומתעורר לחיים.

מנגנון שכזה…

גם מרקורי יוצא לאיטו מתוך זוית העימות עם אורנוס, למרות שקטיעות באנרגיה ובעשייה עדיין כאן ביחד עם הקצרים בתקשורת, אבל מרגע שהחלטתי שאני משתמש בזוית הזו בעיקר כדי לפרוץ כמה מחסומים לעשייה שעוד נשארו לי  בעזרת חשיבה מחוץ לקופסה – אורנוס עוזר לי להגיע לפריצות דרך קטנות דרך חשיבה אינטואיטיבית מהירה, והכל נראה פתאום אפשרי…

איזה כיף!

ושוב שמח על המתנה הזו – היכולת לראות את מצב הכוכבים כמו מפת דרכים, ולהפוך אותה למעין משחק כזה של דרך שבה אתה חונה ומתמלא באנרגיה, ואז חוצה את החלקים המקוקווים שבהם אמורים להיות המכשולים עם האנרגיה שטענת קודם…

אז הנה היא המפה של היום: מזג אויר מנטלי אביך ולא ברור בשעות הבוקר, ומשעות הצהריים – האוויר מצטלל לאט לאט, ונוס חוזרת לחייך וחיוכה נראה כבר ברור מבעד לצעיפו של נפטון, והירח הקשתי ממשיך בלב קל לעבר מזל גדי, וממשיך להאיר את היום הזה והפעם גם אורו נראה צלול בהיר ונהיר יותר.

אכן, יום שכזה…

 

@

ומה קורה לאוהבים? תחזית אהבה 15 לנובמבר 2020

 

@

התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לנובמבר 2020

 

@

אסטרו-זוםhttps://youtu.be/I-YwVg5tmIA  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

@

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי  17/11

טלה

ירח קשתי ממשיך להזרים אנרגיה חיובית ואופטימית, כשזוית הפעולה של ונוס עם יופיטר עדיין בסביבה. והטלה שלנו ממשיך להתרגש מכך שמרס חוזר להילוך רגיל ומתחיל לפקוח עינים… זמן טוב למבט סביבתי על התכניות שלכם לחודש הקרוב, וגם לכמה החלטות.

שור

לשור השקט והאיטי יחסית לא קל עם אנרגיה קשתית כמו שיש עכשיו בשמים, עם ירח קשתי וונוס בזוית ליופיטר הקשתי, ולכן חשוב היום לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. החלטות חשובות הקשורות לתקופה הקרובה – דחו למחר או מחרתיים אם אפשר. שיחות עומק לעומת זאת יתאימו להערב.

תאומים

דיאלוג – זו מלת המפתח ביום שכזה שבו האנרגיה הקשתית כל כך עוצמתית, תאומימים. הירח שוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים הקרובות ובצריכים שלכם מקשר קרוב. אם יש פרטנר לקשת – זה הזמן להעמיק קשרים. אם אין – הערב הוא זמן טוב לדייט.

סרטן

הסרטן הוא מזל רגיש ומופנם, ולכן כשהוא שוהה במזל מוחצן ואימפולסיבי כמו מזל קשת, היומיום שלו לא ממש קל, בלשון המעטה. אבל לפעמים אין ברירה והיום זה עשוי להריץ אתכם לא מעט ולהביא איתו גם עצבנות וחוסר שקט. אולם יש דברים שפשוט חייבים לעשות, לאט או מהר, תשלומים שחייבים לשלם, ושיחות בירור שחייבים לעשות: את אלה כדאי למרות הכל למהר ולעשות..

אריה

הירח הקשתי מביא לאריה את מה שהוא כל כך אוהב: דגש על בית הרומנטיקה, היצירתיות והאהבה… אם נוסיף לכך את הזוית הפרקטית ביןה שמש ליופיטר ואת הזוית ההרמונית שלה עם נפטון נבין שאתם בתקופה מעשית ויצירתית מאוד: נסו לנצל את המומנטום הזה ולפרוץ קדימה עם יזמה חדשה ומעניינת, אריות.

בתולה

זהו יו נוסף שבו נושאי בית ומשפחה דורשים תשומת לב מיוחדת, בתולות. כעת הזמן להוריד קצת את מפלס הציניות והביקורתיות, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הביתי וביחסים עם בני הבית והמשפחה. זמן טוב גם לארגן מחדש את הבית, לשנות אווירה, ולארח חברים טובים בשעות הערב.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וביחד עם הזוית האופטימית שעדיין מייצרת ונוס עם יופיטר אפשר לקחת צעד אחד קדימה, ליזום שיחות התקשרות, שיחת מעשיות עם שותפים או בני ברית ואפילו שיחות חיזור עדינות בשעות הערב.. תנו מקום למלים.

עקרב

אלה ימים לא שקטים, וזוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, עקרבים. זהו אומר שהיחסים הקרובים והדיאלוג התקשורתי בכלל עדיין טעונים מאוד, כשעצבנות וחוסר שקט עלולים בקלות לגרום לדרמה מקומית, ולהחלטות קיצוניות. נצלו את האנרגיה הזו לשיחות עומק כנות וישירות.

קשת

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם וביחד עם זוית הפעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לונוס נראה שהקשתים שלנו מתעוררים עכשיו לאנרגיה חדשה ותוססת, ולהילוך גבוה יותר של אקשן שמביא איתו התחלות חדשות ומעניינות. כעת הזמן לנצל את האנרגיה הזו, ולעשות צעד אחד קדימה עבור עצמכם.

גדי

לגדי שלנו יש תמיד תוכנות פעולה מפורטות, אבל ביום הזה בדיוק כמו אתמול חשוב לפעול באופן חכם ומדויק אבל…ממחר, לא מהיום. הירח שוהה עדיין במזל קשת, הגדי שלנו לא במיטבו, ובמקום לבזבז אנרגיה לריק כדי למקד אותה ולתעל אותה ממחר או מחרתיים: היום – מתבוננים בדברים, מקבלים החלטות, ומחר יוצאים לדרך.

דלי

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות מודגש גם היום, דליים עם הירח במזל קשת, אבל זוית העימות בין מרקורי לאורנוס שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, ואיתה גם הצורך להזהר מהחלטות אימפולסיביות, ניתוקי קשרים וכעסים פתאומיים שהורסים מערכות יחסים. מצד שני זהו זמן מצוין לפריצת דרך מחשבתית בנושא שמעסיק אתכם לאחרונה. קחו יזמה, וחישבו אחרת.

דגים

הדגיג שלנו ממשיך להיות באור הזרקורים יום נוסף, כשהירח שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולא לאבד ריכוז או תקווה גם כשהדברים עולים זמנית על שרטון: לפעמים צריך קצת יותר סבלנות ואורך רוח, בעיקר כשהמדובר בתהליכים משמעותיים. אז.. קחו אויר, דגיגונים.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן