תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לנובמבר 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

מרס וונוס מככבים בשמים השבוע, ובגדול. מרס סופסוף חוזר להילוך רגיל אחרי כל הבלגנים שעשה פה, וונוס מתזזת שלושה כוכבים שלמים – וכאלה שיש להם נוכחות אללה יוסטור! ובלי פחד.. – לפני שהיא מגיעה לדלת של מזל עקרב, נוקשת עליה, ו… השאר בשבוע הבא.

כן,זאת היא ונוס שלנו: שומרת את הדובדבן לסוף, אבל גם העוגה שהיא מאכילה אותנו היא לא משהו… ובמזל עקרב, שם נמצאים עכשיו השמש ומרקורי – שם היא לא תלקק דבש בכל מקרה. וגם אנחנו…

שבוע מדהים לפנינו, שבו אפשר סוף סוף ליישר את הגב, להוציא מהארון את אשפת החיצים, לנקות אותם אחד אחד מהחלודה של החודשיים האחרונים שבהם לא השתמשו בהם, לחפש את ילקוט הציידים הגדול, ולהתחיל להתכונן להילוכו הרגיל של מרס.

אבל.. חכו רגע עם התכניות: העוצמה של מרס לא תחזור ברגע, וגם הקצב שלו. לוקח לו בדרך כלל לא מעט זמן לחזור לעצמו אחרי החוויה הזו של ההילוך האחורי,  וכרגע הוא עדיין קצת מנומנם, מתחיל תיכף לחפש את נעלי הבית שלו, ואם מישהו חשב שתיכף יתעורר ויתחיל להפציץ וגם יעיר אותנו – יש לו בהחלט טעות.

הכוונה היא אכן כזו, וגם הצורך בסגירת מעגלים, ימים של נוסטלגיה דביקה וזכרונות מלילות ציד בעבר – כל אלה עומדים להסתיים עכשיו: מרס הולך להיות כאן – ועכשיו, ובקרוב נתחיל לראות את הפגנת הכוח המשמעותית שלו סטייל שופוני פיפל – איי אם בק!

אבל… עדיין לא ממש השבוע. אולי קצת בפינות, עם גישה שמתחילה להיות אופטימית, המבט המצטלל בעינים, והשרירים שמתחילים להמתח – כן, מרס שלנו מתעורר, ללא ספק, אבל יש עוד זמן עד לכיסוחים האמיתיים. רק סבלנות…

וונוס? אחרי השבוע הזה שבו היא מעמידה את פלוטו יופיטר וסטורן בשורה ומתזזת אותם אחד אחד, משאירה אותם וחצי תאוותם בידם מול הטיזרית השובבה הזו, ואז מתחילה להתרחק למפגשים המרגשים שלה באמת שיהיו כבר במזל עקרב הסקסי, בשבוע הבא.

אז… סבלנות, חברים, זה מה יש, ואתם עוד תראו השבוע שגם המעט הזה – יחסית, יחסית – הוא בעצם הרבה מאוד.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרס חוזר להילוך רגיל

@מרקורי 180 אורנוס

@ונוס 90 פלוטו

@ונוס 90 יופיטר

@ונוס 90 סטורן

 

 

המהלך המשמעותי של השבוע – זו ללא ספק בכלל חזרתו של מרס אחרי חודשיים מתישים למדי מהילוך אחורי במזל טלה, להילוך רגיל.

אחחח מרס… כמה בלגן עשית כאן. הרבה עצירות, הרבה חזרות, הרבה הבטחות שנעלמו והרבה אלימות שנעצרה ברגע האחרון…

אבל הסיפור של הבחירות בארצות הברית היה ללא ספק עם מעורבות גבוהה שלך, ביחד עם מרקורי בהילוך אחורי. הכל הלך קדימה, ואז עצר, והלך אחורה, ואז טס קדימה והסתיים… אז זהו שלא, ובגגל שמרס בהילוך אחורי – תמיד יש איזה מרס אחד שלא מסכים כי קשה לו להפסיד, ואז הוא מנסה לחזור ולהחזיר את הכל אחורנית…

אבל מהשבוע הזה כל זה לאט לאט יסתיים. כשמרס הולך קדימה הוא מסתכל אחורנית ומתחרט על השטויות שעשה וגרם לאחרים לעשות, ומחזיר לאט לאט את הדברים למסלולם האמיתי והוא – העובדות בשטח.

הציפיה שלי שמרס ירגיע סוף את אמריקה, יחזיר אותה לפסים הרגילים, וגם יאפס את טראמפ: מרס בהילוך אחורי זהו מפלטו של הלוזר, אבל כעת כשהוא הולך קדימה – כל מה שלא אמיתי, מבוסס מציאות ובנוי על עובדות, מוזז הצידה בעוצמתו השקטה אך הבטוחה של מרס. וכשהוא במצב רוח כזה, כמו אבא שחוזר הביתה ורואה את השטויות שהילדים עשו כשלא היה ואת כל הצעצועים מפוזרים, הוא קורא לסדר את כל מי שהחליט להרוס את החדר כנקמה על זה שהכריחו אותו לעשות שעורים ולא לשחק עם חברים…

וכשמרס כועס, עדיף לא להיות בשטח.

כן, כוכב מרס ועוד במזל טלה, יחזיר לאט לאט את העוצמה, את הנוכחות, את הכוח להזיז הצידה את מה שלא אמיתי ומבוסס עובדות, ולקבוע פה מציאות חדשה ומדויקת ותלת מימדית, בדיוק כפי שהיתה פה ברגע שהחליט על החופשה הדו שנתית שלו שבה הוא עוזב את הכל ומאפשר לילדים לשחק ולעשות בלגן, ולו רק כדי לראות עד כמה ירחיקו לכת..

אז זהו, חברים: מרס חוזר לשטח – הגיע הזמן להיות במתח, בעיקר למי שעשה בלגן וכמו ילד מנסה לברוח מאחריות.

אבל מה שיותר חשוב הוא, שהגיע הזמן לחזור וליזום, לפעול, לבצע – ולרוץ קדימה עם האנרגיה העוצמתית שלו והפעם גם ישירה במזל טלה, היישר למטרות האמיתיות שלנו. ג'סט דו איט!

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי  וסרטן, אך בעקיפין – כמובן כולנו…

 

הזויות המרגיזות של השבוע – אלה שלוש הזויות שיוצרת ונוס עם שלושת הכוכבים הגדולים שעל גלגל המזלות, לפני שהיא נותנת גז, מוציאה להם אצבע משולשת, וטסה קדימה למזל עקרב.

הזוית היצרית והכוחנית של השבוע – זו זוית הפעולה של ונוס עם פלוטו היצרי והכוחני.

בעיקרון זו אחת הזויות היותר סקסיות שקיימות על פני גלגל המזלות, אלא שכולנו יודעים שסקס זה לא הכל, והאנרגיה שמגיעה מצ'אקרת הבסיס עלולה בקלות להתהפך ולהפוך למאבקי אגו וכוח, לסערות זעם יצריות ולדרמות ענק שמתפתחות בתוך שתי שניות ואז קשה עד בלתי אפשרי לעצור אותן.. כן כן.

אבל.. אם נדע איך להתמיר את האנרגיה היצרית הזו למקום יצירתי וחכם, מקום שגם יודע להפוך כעס לזהב ואנרגיה של תסכול לרעב להצלחה – אוהו, כמה קדימה נוכל לרוץ עד שרק אנחנו נוכל לעצור את עצמנו…

זה אומר להתמיר את האנרגיה הסקסית הזו למקום רעב והישגי, שמתנפל על העולם כאילו אין מחר קובע עובדות בשטח בלי לדפוק חשבון לכלום וכל זה כי הוא מאמין בעצמו ובכוחותינו. כן, הצירוף של פלוטו וונוס הוא אחד היצירתיים ביותר שקיימים אם יודעים איך לתמרן אותו נכון, כי האנרגיה שמשתחררת מהשנים האלה היא אנרגיית החיים היצרית ביותר שקיימת, אנרגיית קיצון טוטאלית שאין לה מחסומים בלתי אם המחסומים שלה עצמה, ואלה שנטיל עליה, אלא אם נסכים לשחרר את הסוסים ולרוץ איתה את הדרך הזו..

וזה – אפשרי, ובינינו – אפילו רצוי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור,מאזניים, אריה, דלי, עקרב, סרטן, גדי וטלה.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה של ונוס עם יופיטר כוכב השפע, שדי צמוד לפלוטו היצרי, אבל כבר מתחיל להתרחק ולהמריא קדימה, וכשהוא ימריא הפעם – וזו תהיה הפעם השלישית שהוא נפגש עם פלוטו השנה – הם יפגשו רק עוד הרבה שנים…

אבל הזוית הזו, פתוחה ואופטימית, מביאה איתה יום יומיים שמחים אופטימיים ובהם התחושה היא שהכל – אפשרי, ואפילו יותר מזה.

כן, הזוית הזו היא אחת החיוביות שיש, שכן היא זוית פעולה שמופעלת על ידי שני הכוכבים החיוביים ביותר על פני גלגל המזלות, וזה בהחלט שינוי מעניין לאווירה השבוע ובשבוע הקודם: התחושה היא, ליום יומיים, שבאמת הכל אפשרי.

אבל.. יש גם סכנה בזוית הזו: אופטימיות יתר. וזו סכנה ממשית לאלה מאתנו שעלולים להשקיע כספים תחת הזוית הזו באמונה שהדברים באמת אפשריים, לתכנן עסקים פריצות דרך ומהלכים פיננסיים קדימה, והם בהחלט עלולים להתאכזב כשהאנרגיה הזו תסתיים וכונוס תגיע לזוית עם סטורן או בלל תעבור למזל עקרב, הדברים יראו אחרת.

וזה חבל..

לכן השבוע, בעיקר לקראת אמצע וסוף השבוע, כדאי להיות זהירים מאוד כשהגל האופטימי הזעיר אך מסיבי הזה יגיע: השתמשו בו בתבונה – כדי להסעיר מוחות ולבבות לעשייה ארוכת טווח בעיקר, אבל הזהרו בתהליכים קצרי טווח שמבטיחים פירות ועלולים שלא לקיים…

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזוית הזו מורידה אותנו אל הקרקע אחרי כל העליות והירידות של השבוע הזה, יותר נכון מנחיתה אותנו – ואז מכבידה עלינו כשאנחנו רואים מסביב את כל הכאוס הכובד והעינים הכבויות שמשבר הקורונה הביא איתו לכולנו.  

הזוית הזו נקראת גם זוית האכזבות. ונוס הרכה והחמימה חוטפת כתף קרה מסטורן הנוקשה, בדיוק בזמן שהיא זקוקה למלה טובה ולחיבוקי. זה נכון ליחסים, זה נכון לכספים, וזה נכון לתכניות שלנו שמתבטלות מסיבות שונות.

הזוית הזו הופכת מערכות יחסים לפורמליות, אבל הפורמליות הזו גם עלולה לקרר מערכות יחסים ובעצם כל מה שקשור למקום רגשי ורגשני.

זהו זמן טוב לחתימה על חוזי שותפות, להחלטה על מיסוד קשר רגשי ולהפוך אותו לנישואים, ולהחלטה להשתמש בכישורים שלנו כדי להרויח כסף, במקום פשוט לתת את מה שיש לנו כי זה מרגיש לנו נכון.

כן, הזוית הזו יכולה בהחלט להביא איתה איזה טאץ' מסחרי שלא היה כאן קודם, וזה לא בהכרח רע. אבל הרגש האמיתי שהיא יכולה לעורר הוא דווקא רעב: רעב להכרה, רעב להצלחה, רעב לכסף… זה מגיע ממקום של בדידות שסטורן מצליח לגעת בו ולעומק, ומהבדידות הזו אנחנו נשבעים שיותר זה לא יקרה, ואחר כך גם עושים את המכסימום בדיוק כדי שההחלטה הזו גם תצליח.

אז זה לא ממש רע, בסופו של דבר, אם הזוית הזו נוגעת בחוסרים שלנו וגורמת לנו לפעול כדי לשנות את התמונה, ולהשביע את הרעב הזה, ולחבק את הבדידות שלנו דרך יזמה שלנו להכיר אדם אחר שהוא יהיה זה שיעניק לנו את החיבוק המיוחל.

בסופו של דבר – זו אכן זוית הפעלה מאין כמוה: היא גורמת לנו לראות את המציאות כמות שהיא ובצדדים המכאיבים שלה פה ושם, אבל בלעדיה – מה יגרום לנו לפעול?

לכן הכובד אכן מכאיב לטווח קצר, אבל גורם לנו לפעול כדי שלטווח ארוך הוא יעלם תחת החיבוק שעליו נלחמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור,מאזניים, גדי, וטלה.

 

@

מפגש מספר 4 שהיה ביום ראשון השבוע ביני ובין רינת בורג – ניתוח עסקי ואסטרולוגי של העסק של עינתי, כוון, דרך, עצות, והחלטות ארוכות טווח. ביום ראשון הקרוב – מפגש מספר 5.

 

 

@

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם סופסוף עוצר וחוזר להילוך רגיל. הגיע הזמן להתחיל להתארגן מחדש, להתפייס עם העולם, ללקק את הפצעים של התהליכים הלא קלים שעברתם בחודשיים האחרונים, ולאט לאט להתחיל להגדיר מטרות, ולבצע בתקופה הקרובה..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת שלושת זויות פעולה מאוד אקטיביות השבוע, ונראה שגם לכם וגם למאזנאים תהיה הרבה מאוד פעילות כעת…מאבקי כוח, אופטימיות וכובד – שלושה סוגים שונים של רגשות מביאה איתה ונוס כשהיא יוצרת זויות פעולה עם שלושת הכוכבים האלה ועלולה לגרום לשבוע סוער למדי עם כמה וכמה דרמות לשור השקט, שבסך הכל רוצה לעבור עוד סוף שבוע בלי סגר בשלום…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור. בתחילה הוא לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים אולם בהמשך הוא חוזר ונכנס אל תוך זוית העימות עם אורנוס התזזיתי, זוית שכבר חווה לא מזמן וגרמה ללא מעט ניתוקים ושינויים במצב הרוח. כדאי לעבור זאת בשלום השבוע ללא דרמות וניתוקים מיוחדים. השבוע הבא כבר יהיה קל יותר.

סרטן

ונוס שוהה בבית המשפחה שלכם, ומביאה איתה שבוע משפחתי יחסית, עם רגעים נאים של קרבה. השמש ומרקורי במזל עקרב מעירים את הצד הרומנטי אצל הסרטנים, שכידוע נחשבים כאחד המזלות הרומנטיים ביותר על פני גלגל המזלות גם ככה.. הזהרו שלא להסעיר את הלב לחינם, בשבוע שכולו נדנדה רגשית גדולה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם בזויות פרקטיות ליופיטר פלוטו ונפטון, מביאה איתה כמה וכמה אפשרויות נאות לשתופי פעולה מעניינים, בתנאי שתגלו פחות מעורבות רגשית ויותר גישה עובדתית ומעשית שעוסקת גם בפרטים הקטנים. חזרתו של מרס להילוך רגיל בבית ההתפתחות שלכם מביאה איתה גישה אופטימית, ורצון להרחיב אופקים לנסוע וללמוד דברים חדשים.

בתולה

בית התקשורת שלכם פעיל במיוחד השבוע, כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים בו ומאפשרים לכם ליצור קשרים חדשים עם אנשים שיכולים לעזור לסייע וגם לקדם אתכם. זהו זמן להעביר הילוך, לדבר על מה שחשוב לכם באמת, לשתף אחרים, וגם לעמוד בהצלחה מול קהל.

מאזניים

ונוס עדיין שוהה במזל שלכם ומביאה איתה לב פתוח לרווחה וגם לא מעט פופולאריות פה ושם… כן, אנשים אוהבים אתם עכשיו, ובצדק, אבל חשוב שתדעו גם למנף את האנרגיה של ונוס לפעולה ולא רק לחוויה. ונוס מטלטלת אתכם לא מעט השבוע מעלה מטה: שמרו את הרגלים איתנות על הקרקע והמנעו מהחלטות דרמטיות.

עקרב

זוית הפעולה של ונוס עם פלוטו שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה כמה וכמה דרמות אל השולחן השבוע, עקרבים. כעת הזמן לקחת את האנרגיה הזו ולהיעזר בה כדי לפתוח דלתות שעד עכשיו היו חסומות בפניכם, לנהל שיחות עומק נפלאות עם אנשים קרובים, ולנקות משקעים רגשיים שעד היום מפריעים לכם.

קשת

זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין ונוס מביאה איתה כמה ימים רגשניים ואופטימיים שבהם אפשר לפגוש אנשים שמחים, ליהנות משיחות רגשניות הקשורות לעבר, ואולי גם ליצור תכניות פעולה מרגשות פרקטית ורגשית לעתיד, אך.. לעשות זאת בזהירות רבה, ולהזהר מאופטימיות יתר שעלולה בהמשך להתגלות כבעייתית.

גדי

זוית פעולה בין סטורן הנוקשה לונוס שליטת המזל שלכם עלולה לגרום לכם לפעול עכשיו באופן בלתי צפוי במערכות היחסים הקרובות. הגדי הוא מזל קשוח למדי ולחשוף רגשות לא קל לו, אבל זוית פעולה שכזו עלולה לדרוש מכם בדיוק את זה. זה ממש לא נורא… יש אפשרות עכשיו גם להפסדים כספיים בגלל שיקול דעת מוטעה. פעלו בזהירות.

דלי

גם השמש וגם מרקורי שוהים כעת בבית הקריירה שלכם, דליים, מאיצים ומחזקים את האמביציה שלכם ועוזרים לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת, בתנאי שתלכו עם הדברים עד הסוף, ובלי פשרות. חזרתו של מרס להילוך רגיל מביאה איתה תקשורת משופרת. זה הזמן להתפייס עם מי שאיתו רבתם לאחרונה, ולהחזיר לחייכם אנשים שהתאדו בסגר.

דגים

מיקומם השבוע של השמש ומרקורי במזל עקרב מביא איתו יכולת להרחיב אופקים ואזורי פעולה, לחשוב בגדול – ולתכנן בענק. זהו זמן טוב לצאת קצת מעצמכם, ולא לאפשר למצבי הרוח המשתנים לעצור אתכם ואת התכניות שלכם. כדי להצליח בזה כדאי למצוא השבוע שותף או בן ברית לרעיון, או לדרך, דגיגים.

ובינתיים – שבועטוף!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן