תחזית יומית ובלוג – יום שני 16 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  16/11

ירח בקשת 60 ונוס 

שמש במזל עקרב  60 פלוטו וסטורן

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס מדויק!

ונוס במזל מאזניים90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (מדויק!)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

ירח קשתי מביא איתו מצב רוח אופטימי יותר, וגם ונוס שיוצרת היום זוית פעולה עם יופיטר שליט הקשת מדרבנת אותנו  לפעולה ועשייה. עד כאן זה אקטיבי ואפילו אופטימי ונעים.

אבל.. היום מגיעה לדיוקה זוית העימות בין אורנוס התזזיתי לכוכב מרקורי שממול, זוית שעלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, אי הבנות, ניתוקים תקשורתיים ושינויי כיוון פתאומיים,  ו..הפתעות מסוגים שונים. הן לא חייבות להיות רעות..

הנה למשל קיבלתי פתאום טלפון ממשטרת אשדוד: הם מצאו את הארנק שלי עם הכסף ועם כרטיסי האשראי שאיבדתי לפני עשרה ימים בגן ציבורי שם כשהילדים גלשו להנאתם…

לאבד את הארנק והמסמכים שלך כשמרקורי ומרס בהילוך אחורי, ולקבל הודעה שמצאו אותם כשמרקורי ומרס חזרו להילוך רגיל – אין כיף גדול מזה..

זוית הפעולה בין ונוס ליופיטר – זו זוית אופטימית מאוד שיכולה להזיז בתוכנו לא מעט דברים שאיכשהו קצת איבדו אמון לאחרונה, ולהחזיר מעט התלהבות וריגוש למערכת בכל מה שקשור להתחלות חדשות ויזמות מעניינות. צריך רק לדעת איך להשתמש בזוית הזו נכון.. וזה אומר לנוע קדימה, אך להזהר מאופטימיות יתר.

זוית מעשית שיוצרת ונוס לירח וזויות מעשיות שיוצרת השמש במזל עקרב עם הכוכבים פלוטו וסטורן מתאימות לשותפויות חדשות, ולשיתופי פעולה מסוגים שונים: צריך רק לקבל החלטה ו..לנוע קדימה. זה לא יקרה מעצמו…

אין ספק – יום מעניין ומלהיב לפנינו, והוא התחיל בצורה מרגשת במיוחד: בני לא רצה ללכת לבית הספר.

למה מותק?

כי אני אתגעגע אליך…

בום! חשבתי שהלב שלי נקרא. אבל בובי שלי, אחרי הצהריים נהיה ביחד.. נעשה מה שתרצה.. אפילו נראה יחד את הסדרה על אוגי והמקקים…

שתיקה.

הבאתי אותו אל בית הספר, הורדתי אותו, הסתכלי אחרי גבו הקטן מתרחק כשהוא גורר את הטרולי עם התיק והספרים בתוכו, והמשכתי לשבת שם, מנסה לנגב דמעה ולאחות בעדינות את הסדקים הקטנים בלבי, אחרי המלים שלו.

כן, יש הפתעות עם הזוית הזו בין מרקורי לאורנוס, ללא ספק. המלים שלו שנשארו אחריו והארנק שלי שחזר הם בהחלט עדויות לכך.

תנו לעצמכם צ'אנס, וגם אצלכם יצמח משהו טוב.. פרומיס.

 

יום שכזה…

 

 

 

ומה קורה לאוהבים? תלזית אהבה 15 לנובמבר 2020

 

@

התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לנובמבר 2020

 

@

אסטרו-זוםhttps://youtu.be/I-YwVg5tmIA  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  16/11

טלה

אחרי יום טעון רגשית מצב הרוח משתנה היום: הירח שוהה במזל קשת האנרגטי, והטלה שלנו מעביר הילוך סוף סוף. מצב רוח הרפתקני מאפשר לכם לראות את הדברים קצת אחרת כעת, וזהו זמן טוב לחפש אתגר אמיתי, יזמה מקצועית חדשה, או רעיון מגניב לעשייה עם אחרים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת עדיין במזל מאזניים אבל יוצרת היום זוית פעולה ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו יום אופטימי ושמח יחסית, שינוי מעניין יחסית לימים האחרונים. זמן טוב להיעזר באנרגיה הזו כדי לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, אבל.. בזהירות. השור האיטי עלול לקבל החלטות פזיזות ביום שכזה, וחבל.

תאומים

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מסוכנים של השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם יוצר היום זוית מדויקת של עימות עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו קצרים בתקשורת אי הבנות ואפילו ניתוקי קשרים. מצד שני, זהו זמן טוב לפריצות דרך מחשבתיות, ולחשיבה יצירתית לא קונבנציונלית שעוזרת לכם להזיז דברים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל קשת, שבו האנרגיה היא הרפתקנית ואימפולסיבית, הפוכה לאנרגיה הסרטנית המופנמת והרגשנית. למרות הכל אפשר לנצל את היכולת שלכם לצאת מעצמכם היום דווקא בתחום המקצועי, להגדיר מחדש מטרות ארוכות טווח, ולא לפחד לפעול ולקבוע עובדות בשטח – לכך האנרגיה הזו מתאימה במיוחד. אל תדחו!

אריה

אנרגיה נלהבת – זה מה שאריות בדרך כלל צריכים, והיום הם יכולים לקבל בהחלט חלק ממנה: הירח שוהה היום ומחר במזל קשת, ומביא איתו שמחת חיים כיפית לאריות, יכולת לבלות ליהנות ולשכוח חלק ממה שקרה בימים האחרונים, ובעזרת ונוס ששוהה בבית התקשורת שלכם – גם לפעול ממקום של אהבה… תנו לה מקום, אריות.

בתולה

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום, בתולות. כן, אתם זקוקים היום – וגם מחר – לטאץ' ביתי, שניצל שמח ופירה בטעם של פעם ובעיקר – לטאץ' של בית…יום מצוין להשקיע קצת יותר בדיאלוג המשפחתי וביחסים בתוך הבית, לקרב לבבות, ולהחזיר חלק מתחושת הביחד.

מאזניים

זוית פעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע האופטימי עשויה בהחלט להחזיר חלק מהחיוכים שמעט נעלמו מגומות החן שלכם בזמן האחרון, מאזנאים. זהו זמן טוב להחזיר חלק מתחושות השמחה שחסרו לכם לאחרונה, ולשים לפחות ליום אחד את המשקפיים הוורודים על העינים, ולו רק כדי לרענן את האישונים.

עקרב

היום הזה הופך להיות פרקטי במיוחד, כשהירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, עקרבים. זהו זמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לראות את כל התמונה ולהבין בדיוק היכן אתם עומדים, לסגור אוברדראפט אם אפשר, ובכלל לחשוב איך שמים כעת איתן את הרגלים על הקרקע, עקרבים. בערב – בילוי שקט.

קשת

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם סוף סוף מגיע גם היום שלכם, קשתים. לא רק שהירח שוהה לו במזל שלכם – גם ונוס היום יוצרת זוית פעולה אקטיבית עם יופיטר שליט המזל שלכם, מציפה אתכם ברגש עדין וחיובי, ופתאום יש לכם גם לא מעט לתת ולהעניק. יום מצוין למצוא חיבוק פנוי ולתת אחד גדול במיוחד כמו שקשתים יודעים…

גדי

נראה שתכננתם את היום הזה באופן מאורגן כמו תמיד אבל לדעתי כדאי שתורידו כמה תכניות, לפחות את אלה המעייפות: אתם לא ממש במיטבכם היום, ולכן כדאי להוריד הילוך, לדחות תכניות אקטיביות לעוד יומים שלושה, ובינתיים – לאסוף אנרגיה ולטעון מצברים, ולא לבזבז אותה ולמסמס אותה על שטויות. סבלנות…

דלי

יום לא פשוט עובר על כוחותינו, כשמרקורי שוהה מול אורנוס שליט המזל שלכם. זהו יום לשפר ולשדרג תקשורת מול אנשים קרובים, לשתף ברגשות ובתכניות, ובכלל לפתוח את הלב ולאפשר למלים שלכם להגיע באופן ממוקד לאנשים אחרים. חשוב ביום שכזה לצאת קצת מהבועה, להתייחס לאחרים סביבכם, לבקש קצת פחות ספייס – ובתמורה לצאת קצת יותר נוכחות, דליים.

דגים

נושאי בית ומשפחה הופכים היום משמעותיים יותר, דגיגים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר מעצמכם בלהיות שם עבור מי שזקוק לכם, לא רק במלים או בעצות אלא בפועל ממש: היום הזה דורש מכם נוכחות מלאה, וכסוי להבטחות שלכם הן בדיאלוג הזוגי והן ביחסי חברות או שותפויות. שעות הערב יתאימו לבילוי מתוק בשנים.

י ומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן