תחזית יומית ובלוג וגם שיר – שלישי 10 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 

10/11

ירח בבתולה 180 נפטון 120 אורנוס

שמש במזל עקרב  120 נפטון  150 מרס (יציאה) 60 יופיטר 120 נפטון

ונוס במזל מאזניים 180 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי  90 סטורן (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

מודה, שקשה לי לצאת מאירוע יום ההולדת של יונתן. גם חגיגה בבית הספר גם במרחב וגם אצל הסבתא בערב..

אבל היה שווה כל רגע. הילד הזה – הוא פשוט חלק ממני. הראיתי לו את כל הברכות והאיחולים: הם בכלל לא מכירים אותי… הם מכירים אותך מזמן שהיית עוד פופציק. והם אוהבים אותך? אותי? אני צוחק. תלוי מה אני כותב.. אם הם לא אוהבים אותך אז אל תראה לי, הוא אומר והולך לקפוץ בטרמפולינה. אשכרה חלק ממני. ובא לי גם לשתף את השיר שכתבתי לו ליומולדת, דביק שכמוני.

 

יונתן בן 7                           ( יאיר ט)

 

לפני הרבה שנים, אולי מליון, אבא פגש אמא

ואמר לה: תראי, כיף לנו יחד,

אז אולי… אולי נעשה משהו שגם יביא לנו קצת נחת?

משהו קטן ושמח, שגם ישחק בכדור,

משהו שמח שכל הזמן נגיד לו זה מותר… ולפעמים גם אסור..

אני מתכוון לילד. מה את אומרת, אמא?

ואמא מירית חשבה וחשבה ו..הסכימה.

 

ואז נולד הילדון וקראנו לו… יונתן.

וכשיונתן מחליט משהו – זה מה שיהיה! כי הוא ילד עקשן,

אבל כשהוא מחליט להיות נחמד – פתאום הוא נהיה מתוק,

וכשמסתכלים לו בעינים רואים – אני מתכוון כשמסתכלים עמוק –

רואים ילד חמודי עם לב של זהב,

שרק אוהב לצייר חתולים, בדרך כלל בלי זנב,

וכשמכירים אותו באמת רואים שהוא גם צוחק המון,

ןזה כשהוא רואה את אוגי בטלביזיה, או משחק עם החיה המוזרה שהמציא,

שהוא קורא לה חיפון

 

וכשהוא משחק עם אחותו – אז ממש אסור להפריע,

כן, הכי כיף לראות איך יונתן משחק עם מיה

הם מחליפים חיפונים וחד קרנים בלי הפסקה

או קופצים יחד בטרמפולינה, את רואים אוסקר בשתיקה

הם ביחד כשעצוב להם וביחד בשמחות

כן, רוב הזמן הם ביחד כמו כל אח ואחות

 

אז מה אומר ומה אאחל לבוביץ שלי, ליונתן?

חכה רגע, אל תגדל מהר מדי, קח את הזמן

יהיה כיף כשנעבור עוד חורף כשבחוץ הגשם יורד

ואנחנו כולנו במיטה הגדולה, ופתאום יש רעם וברק

ואז החיפון מפחד

 

יונתן אומר לו 'בוא' ומכסה לפני שהגשם יתחיל

ואז מיה מכסה את החד קרן, ואתה מכסה את החתיל

וככה כולנו עוברים את כל  החורף ואפילו את השנה כולה

מחובקים עם כל החיות כמו משפחת הזחלים, ביחד במיטה הגדולה

 

אני אוהב להקשיב לצחוק שלך, ואוהב כשאתה שומע

אבל גם כשאתה לידי

באופן לגמרי מוזר לא מוכר וחד צדדי,

פתאום, אבא דביק שכמותי,

פשוט מתגעגע..

 

אבל עכשיו אני צריך להפריד את החלק הזה, לשלוח אותו חזרה לבית הספר, ולחזור להורוסקופ. אין ברירה: בנית שגרה, אנשים מחכים, אז חייבים לעדכן.

אז ככה: האירוע המשמעותי של היום הזה קורה… מחר, כן, מחר עובר מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל עקרב, ושוב יחזיר את העומק, החפירות האלה אל תוך הלילה, החיפוש אחרי המשמעותיות, וכל הדברים שאספנו השבוע וצברנו בבטן ועכשיו הם יעלו ויבואו לאט לאט: הכעסים, התסכולים, החפירות האינסופיות… מרקורי שולף הכל החוצה, וגם דברים שקרו לפני חודש כשהיה פה בפעם האחרונה, אם נאפשר זאת.

וכדאי שנאפשר.. תמיד חשוב לסגור מעגלים, גם אם הם קשים או לא נעימים. בעיקר. אחרת אנחנו ממשיכים לסחוב אותם אתנו..

הירח היום במזל בתולה המעשי אבל ממש מול כוכב נפטון המעורפל והמטשטש… אז זו הסיבה שאני כזה נחנח… אני מחייך לעצמי. זה והיומולדת שהיו עליה כל כך הרבה ציפיות.

ומה קניתי לילדון? את שני האינסטרומנטים שעוזרים לנו לשמור על פרופורציות: מיקרוסקופ – כדי לראות את כל הדברים הקטנים, וטלסקופ – כדי לראות את כל הגדולים. ואז לחיות בין לבין…

הזוית שעצבנה אותנו אתמול ושלשום סופסוף מתחילה להתפוגג: זו הזוית שבין מרס לונוס, שעשתה צרות כל הזוגות: הנשים איבדו את הסבלנות, והגברים איבדו את הראש… זוית לא קלה, והיא עדיין כאן בסביבה, למקרה שאתם שואלים למה למי שאתכם אין סבלנות לשטויות שלכם, או שלכן… זה לא אתם: זה מרס וונוס, וטוב שיש את מי להאשים.

אז היא מתפוגגת, ומחר מרקורי עובר למזל עקרב, ובקרוב גם מרס יצא מהילוכו האחורי… יש למה לחכות, כי הכל יקרה בסוף, ואפילו טראמפ שלנו יסכים לצאת מהבית הלבן כשיבין…

או שלא. ואז יתחיל עימות: אמריקה מול טראמפ… יהיה מעניין, וקצת בלגן. אבל לדעתי זה יגמר הרבה יותר מהר.

צהריים. תיכף הירח יצא מהזוית עם נפטון, החיים יראו ברורים יותר, הצבעים יהיו חדים יותר, ואני אצא עם הקורקינט להביא את הילדשלי שעכשיו הוא כבר בן 7. האמת שעדיין אני לא קולט את המספרים האלה, כי זה רק הוא שפתאום גדל – אני נשארתי בדיוק אותו הדבר, ככה לפחות נדמה לי, למרות שבתמונות אני נראה רזה יותר, ומודאג יותר.

גם מחר הירח יהיה במזל בתולה, אבל אני מאמין שמעברו של מרקורי יתחיל לגעת פה בכמה מעמקים שעוד לא נגעו בהם, וטראמפ עלול להתחיל להיות לוחמני יותר, ואני רק מקווה שהחברה של המיליציות עם הטנדרים והמקלעים על החזה לא יתחילו לעשות בלגן, וכדאי לגרום למרס לזוז קצת יותר מהר ולצאת מההילוך האחורי לפני שמישהו יפגע שם..

אל תדאג, אומר מרקורי, כבר ארוז ומוכן לתזוזה. אל תדאג, לוחשת ונוס, יוצאת מהשכפ'ץ ששמה בזוית מול מרס. בן שבע בוטן? לא יאומן, מתפעל סטורן.

יום שכזה..

@

 

התחזית השבועית 

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית ובלוג – 8 לנובמבר 2020

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

ומה קורה למזלות?

שלישי 10/11

טלה

הירח שוהה היום במזל בתולה ובגדול – זה הזמן לכל הסידורים שרציתם ולא הספקתם בשבוע הקודם ובשבוע הזה פשוט התעצלתם: תשלומי חשבונות, טלפון חשמל עיריה ואפילו מוסך, וכל מה שחייבים לעשות לפני שיגיע הטופס האדום הזה: להגדיר מטרה – ולבצע. יום משימתי לפנינו גם לשאר המטלות.

שור

הירח שוהה היום במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בנינוחות יחסית, ומכיון שהמיקום הזה נמצא בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, זהו זמן טוב להחליט שמכניסים קצת יותר אהבה ליומיום שלכם, שוורים… מוכנים?

תאומים

נושאי בית ומשפחה מעסיקים אתכם היום, ובעיקר כשהמדובר ביחסים עם אנשים קרובים, תאומים. זהו זמן להרים טלפון או שנים לקרובים שהתרחקו לאחרונה, בעיקר כעת כשמרקורי שליט המזל שלכם חזר להילוך רגיל, ולמסור שאתם עדיין כאן… מחר יגיע שינוי מעניין.

סרטן

תקשורת זו מלת המפתח של היום הזה, סרטנונים. הסרטנון שלנו הוא אכן רגשני ומופנם, אבל דווקא ביום שכזה כדאי לצאת קצת מעצמכם, לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים לצאת לשטוף ואפילו לפעול אתכם – ולטובתכם… שעות הערב יתאימו לתקשורת מקרבת, ואפילו לחיזור עדין.

אריה

השמש ממשיכה לצאת מזוית המתח שלה עם כוכב מרס והלחצים מתחילים להירגע אם כי כשהיא שוהה במזל עקרב זה אף פעם לא רגוע לגמרי. הצורך עכשיו להתמקד ביחסים שבתוך הבית, ובעיקר ברובד הרגשי שמתחת, ולא מעל. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים.

בתולה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם זה בדיוק הזמן להתמקד…בכם. אחרי כמה ימים לא קלים חשוב כעת להגדיר באופן מדויק איך לאן ועם מי הולכים, ולפעול בהתאם. פגישות חשובות מכל הסוגים, הן מקצועית הן כלכלית והן חברתית – היום זה הזמן.

מאזניים

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל כדאי כבר עכשיו להחליט שמעבירים אותן למחרתיים, מאזנאים: הירח ששוהה עכשיו במזל בתולה פשוט לא מוצא אתכם במיטבכם, וזה בדיוק הזמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ובעיקר לנוח – ולחכות בסבלנות…

עקרב

השמש שוהה במזל שלכם וכולם חוגגים לכם עכשיו, וממחר גם תהיה להם סיבה נוספת: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם מחר והתקשורת של העקרבון המופנם בהחלט הולכת להתחזק עכשיו. זה בדיוק הזמן לשתף את מה שהחזקתם בבטן בשבועיים האחרונים.

קשת

אמביציה ודרייב – אלה הנושאים של היום הזה כאשר הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ועוזר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת, קשתים. כעת הזמן להעביר הילוך, לתת גז, ולהראות לעולם איך הקשת מסתער קדימה כשהוא ממוקד מטרה ולא מבזבז אנרגיה לריק.

גדי

פתיחות לרעיונות חדשים זה לא תמיד קל לגדי האופייני שדי צמוד לאג'נדה שלו ולמקומות שהוא מכיר ומתייחס בחשדנות לכל מה שחדש ולא קונבנציונלי. אבל דווקא היום זהו זמן מצוין לחשוב מחוץ לקופסה, לעשות דברים קצת אחרת, ולנקוט בגישה סקרנית ואפילו מעזה קצת יותר…

דלי

היום הזה כדאי וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית, דליים, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. הירח הבתולי מדגיש את הצורך להמנע מביקורתיות יתר ומפרפקציוניזם מוגזם מצד אחד, אך מצד שני – גם לעשות דברים ממקום זהיר ומדויק. אל תבזבזו כספים שלא לצורך אמיתי.

דגים

זוגיות ויחסים – זה בדיוק האישו היום כשהירח שוהה מול המזל שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר את הטעון שיפור, ולשדרג במקביל גם את התקשורת הזוגית: זהו זמן לדבר ולשתף, ולא להשאיר דברים בבטן, דגיגונים.

יום בהיר – מיאיר 🙂

 

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן