תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 8 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  8/11

ירח באריה 90 אורנוס ושמש 120 מרס 60 ונוס

שמש במזל עקרב  120 נפטון  150 מרס (יציאה) 60 יופיטר 120 נפטון

מרקורי במזל מאזניים 90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 180 מרס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

הירח שוהה היום במזל אריה האסרטיבי, ויוצר כבר על הבוקר זוית של ניתוק אינטנסיבית עם כוכב אורנוס התזזיתי.

זוהי זוית לא קלה, שגורמת לבוקר שלנו להפתח עם אנרגיה תזזיתית משהו, קצת חסרת מטרה, אבל במקביל גם אנרגיה מאוד מכבידה כיון שהזוית בין מרקורי לסטורן שהגיעה לשיאה בשבת, אתמול, עדיין חזקה מאוד גם היום.

תזזיתית מצד אחד, מכבידה מאוד מצד שני – נראה שהיום הזה לא קל, ויקח עוד יומיים לפחות לצאת מהזוית המכבידה הזו בין מרקורי לסטורן כדי להמשיך הלאה למחוזות שמחים ואפשריים יותר.

בשאיפה…

אבל אפשר לנצל גם את הכובד הזה. למשל, בדיאלוג שלנו עם רשויות וסמכויות – אם לא שילמנו בזמן חשבונות, אם לא שמנו לב לסכומים המצטברים של קנסות החנייה, אם האוברדראפט גלש ובסניף הבנק קצת כועסים – זה הזמן לקחת יזמה, לשלם במהירות את מה שצריך, להרגיע את הרוחות במקום שרצוי ואפשר, ולא להרגיש את סטורן שנחת זרועו יכולה בהחלט להיות מורגשת למי שמזלזל בו ודוחה דברים – בעיקר כאלה שחייבים לעשות – שוב ושוב.

פשוט חבל…

אבל יש גם דברים טובים שקורים היום. למשל..הירח האנרגטי הזה יוצר גם זוית הרמונית לכוכב מרס שמאפשרת זרימה יפה של מרץ ואנרגיה כשאנחנו זקוקים להם – צריך רק לבקש..

בנוסף יש היום לירח גם זוית פרקטית עם ונוס, מה שאומר שזהו גם יום טוב לקבוע עובדות בשטח, אבל את זה כדאי לבצע בעיקר משעות הצהריים והאלה, אז הזוית הזו עם אורנוס תהיה פחות אקטיבית ולא יהיו לנו הפרעות פתאומיות במצב הרוח..

השמש במזל עקרב יוצרת זוית הרמונית עם נפטון אבל עדיין זוית של מתח עם מרס, זוית שגורמת לעיתים לצורך לשחרר אנרגיה ולשחרר לחצים ועדיף בצורה פיזית: קצת ספורט היום בהחלט לא יזיק, ואפילו מסג' טוב מפרטנר עם ידים חמימות או פרטנרית שמכירה באופן מדויק מה אנחנו אוהבים.

אבל יש גם דרמה באויר שמגיעה לשיאה מחר: ונוס מתקדמת במזל מאזניים ויוצרת כבר זוית מעצבנת עם כוכב מרס שבהילוך אחורי, זוית שמחר תגיע לשיאה.

הזוית הזו עלולה בעיקר להפריע לזוגות שבינינו. זהו זמן שבו חייבים לוותר ולהתפשר, אבל נראה שהיום מחר ואפילו מחרתיים כל צד עלול להתבצר בעמדה שלו ולהתעקש על שלו, וזה עלול להיות לא נחמד…

כי מי באמת צריך את הדרמות האלה? אולי רק בשביל המייק אפ שאחרי, כי לזוית הזו יש גם היבט חזק של משיכה כמו תמיד בזוית דיסהרמונית בין מרס לונוס, אז אולי עדיף פשוט להתחיל עם הסקס עוד לפני שרבים, ולחסוך את החלק המעצבן של לחכות מי ימצמץ קודם, ויציע קפה…

אני כמובן ישר נשבר במצבים כאלה, חסר חוט שדרה שכמוני, אבל למה לא פשוט לחסוך את המתח הזה, ולהשלים כבר בהתחלה, בעצם? ממילא אני אף פעם לא צודק (לדעתה) אז כבר עדיף להודות ולקבל שליש על תנאי, במקום לחכות לערב ולראות אם היא נשברת. נכון?

כנכן, יום שכזה.

@

 

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מלפני שבועיים :שווה להקשיב עד הסוף… והערב יש מפגש נוסף בעשר בערב!

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

טלה

הירח שוהה בתחילת השבוע הזה במזל אריה, מביא אליכם התלהבות וריגוש, ועוזר לפתוח את השבוע הזה ברגל ימין. זמן לקחת צעד קדימה, אבל עדיין לא להתחיל לממש רעיונות ויזמות: זוית המתח בין השמש למרס שליט המזל שלכם עדיין בסביבה. גלו סבלנות ואיפוק.

שור

מיקומו של הירח במזל אריה מדגיש את הצורך לפעול באופן ביתי ומשפחתי יותר בתחילת השבוע, שוורים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, אבל בעיקר ביחסים בתוך הבית, עם בני המשפחה. בערב זמן לארוחה מקרבת לבבות עם בני הבית.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נע סופסוף קדימה בתחילת השבוע, ואפילו מגביר את הקצב. זוית הפעולה בינו לבין סטורן הנוקשה עדיין בסביבה, אולם מרקורי כבר מתחיל לצאת החוצה מהזוית, הלחצים יורדים, והחיוך חוזר בשעות הערב. מחר יום חדש, עם אנרגיה חדשה.

סרטן

הירח שוהה לו היום במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. מה שהופך את היום הזה – ואפילו את מחר – למעשי במיוחד. זהו זמן לאיזשהו חשבון נפש אמיתי הקשור לחשבון הבנק שלכם ולכל מה שקור לחומר וכספים בכלל. כעת הזמן לתשלומי חשבונות, להחזר חובות, לעירייה או מוסך אם חייבים, וכל המטלות שמונחת על שולחן העבודה שלכם שהזנחתם בשבוע שעבר: להגדיר מטרות – ולבצע.

אריה

השבוע נפתח באופן נמרץ ואקטיבי מבחינתכם, אריות: הירח שוהה במזל שלכם בתחילת השבוע, וממריץ אתכם לקחת יזמה, להזיז דברים, ולרוץ קדימה. זהו יום מצוין להתחלות חדשות שחיכו בשבוע הקודם, ואם אפשר – גם לפגישות חשובות, שיעזרו לכם בכל זה.

בתולה

יש לא מעט תכניות לתחילת השבוע הזה, אבל האמת שכדאי לבטל לפחות חלק מהן: כעת אינכם במיטבכם, מה שאומר שכדאי לעשות קצת פחות, ולהוריד הילוך. זה כולל גם החלטות שכדאי להעביר אותם לשלישי, בתולות. כעת הזמן להתבוננות עומק בתהליך חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, ובתכנון של חזרה משמעותית לעניינים: התחילו אותה בשלישי.

מאזניים

כל מה שקשור ליחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם מודגש עכשיו, מאזנאים: ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה אליכם ים של קסם אישי, מרקורי עדיין שוהה שם גם הוא וכבר בהילוך רגיל, והשמש במזל אריה מדגישה את הצד החברתי שלכם: זמן לצאת מעצמכם, לקחת יזמה, ולהזיז דברים בגדול.

עקרב

כוכב מרקורי שהיה במזל שלכם כבר נע קדימה ובקרוב יחזור למזל שלכם. אבל בינתיים מביאה איתה השמש שנמצאת בבית הקריירה שלכם אמביציה עוצמתית ומחודשת, כעת הזמן להגדיר לכם מטרות לשבוע הזה, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת יוזמת, לוחמת, וקובעת עובדות בשטח: תיכף מרקורי יגיע, ויעשה לכם סדר…

קשת

כשהירח שוהה במזל אריה בפתיחת השבוע זה בהחלט נותן הרבה אנרגיה לקשתים. זהו זמן מצוין להרחיב אופקים ואת אזורי העשייה והפעולה שלכם, לתכנן אולי נסיעה בקרוב כדי לרענן את מצב הרוח כמו שהקשת עושה כשהוא זקוק לחופש, והוא זקוק גם..לחזון חדש לפעולה. זה יעיר את הקשת שלנו בקרוב.

גדי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה ממש בשיאה עכשיו, וכדאי שתשימו לב היטב לתקשורת שלכם, גדיים. אי הבנות, טעויות בכוונות, קצרים בתקשורת – כל אלה עלולים לצוץ עכשיו. זהו זמן לפעול בזהירות מכסימלית, ולחשוב פעמיים לפני שאתם כועסים או מתפרצים על אחרים.

דלי

זוגיות ויחסים – זה מה שהירח מדגיש היום בדיאלוג שלכם עם העולם, דליים. מיקומו של הירח מול המזל שלכם בבית היחסים שם את הדגש על הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. זמן מצוין לשיחות עומק ובירורים באחד על אחד, ובגובה העינים. זמן לדבר בכנות ובאומץ על הכל, ולנקות משקעים רגשיים.

דגים

התחום המקצועי מצריך מכם היום מיקוד והשקעה, דגיגים. זהו זמן טוב להתארגן מחדש מקצועית, לבנות תכנית פעולה לחודשיים הקרובים, ולראות היכן בדיוק אתם עומדים גם מבחינה כלכלית. זמן טוב להשקיע קצת יותר גם בבריאות שלכם. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט.

יומקסים – מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן