תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית ובלוג – 8 לנובמבר 2020

אז… מה קרה בשבוע שחלף, ומה קורה בכוכבים בשבוע הבא?

שלושה אירועים הורסים לנו את השקט שחשבנו שסוף סוף נקבל עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, וזה מרגיז.. אבל אין ברירה: לכל שבוע יש את הכוכב שנותן בו את הטון ובשבוע שזה עתה מסתיים, וגם בשבוע הבא מסתבר, זה מרקורי.

ואכן, מרקורי כוכב התקשורת הופך להיות מרכזי בהשפעתו על כולנו השבוע, אחרי שסימן את הבחירות בארצות הברית כמקום טריקי ושונה ממה שחשבנו כולנו עם כמה וכמה מהפכים בשבוע שחלף כשיצא מהילוך אחורי ונע קדימה, מסמן בכך שינוי משמעותי בסדר הכוחות של המתמודדים.

השבוע הוא מעביר הילוך, נע מהר יותר קדימה ועובר למזל עקרב.. האם זה אומר שהתקשורת שלנו תהיה קלה יותר? במזל עקרב? הצחקתם אותי..אבל על כך בהמשך.

תוך כדי תנועתו קדימה הוא חוזר לזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, ומי שזוכר את הכובד של תחילת השבוע הקודם יודע כמה זה לא קל..

מה עוד יהיה לנו השבוע? עימות בין ונוס למרס, וזוית של מתח בין ונוס לנפטון הרגשני והאבוד שממשיכים את המרמור חוסר השקט והעצבנות שכולנו סבלנו ממנה בשבוע האחרון, וכל זאת גורם לשבוע מכביד ותוקפני.

מתי ישתנה כל זה? התחלת השינוי תקיע בקרוב כשכוכב מרס יחזור סוף סוף להילוך רגיל, בשאיפה, אבל.. זה לא יקרה השבוע.

שקט? יציבות? אפילו לא בערך. אוף…

אבל לפני כל אלה אני לא יכול שלא להתפעל מכוכב הבחירות האמיתי בארצות הברית!

אז לא, זה לא טראמפ, ולא, זה לא ביידן. אני מדבר על …מרקורי שלנו! ?

@

 

כשהבחירות התחילו, ואני מדבר על ההתחלה שלהם עוד לפני ה 4 לחודש בשליחת המעטפות עוד לפני היום עצמו, מרקורי היה עדיין בהילוך אחורי. למעשה ביום הבחירות עצמו הוא עצר, ואז התחיל ללכת קדימה.

אפשר היה לראות זאת בליל הבחירות: כל התוצאות היו בעד טראמפ המפה היתה אדומה – אלה שהצביעו באופן אישי,ואז התחילו להגיע התוצאות של אלה ששלחו את הבחירה במכתב, וכשהוא התחיל לנוע קדימה – כל המגמה השתנתה, ולא הפסיקה להשתנות מאז.

אם טראמפ הוביל בהתחלה כשמרקורי היה עדיין בהילוך אחורי, אפילו כשמרקורי עצר, הרי כשמרקורי התחיל לנוע קדימה זה השתנה, ומאז ככל שהוא מגביר מהירות לכוון מזל עקרב (בו לביידן יש ריכוז כוכבים גדול) התנועה הולכת לטובתו של ביידן.

אגב עם המרקורי הזה, מעניין שבמקומות רבים מאוד במפה – ביידן מקבל את אותם אחוזים ואותו מספר קולות שטראמפ קיבל אז, אבל הפוך… האם גם פה אין איזה צדק פואטי הקשור להילוכו האחורי של מרקורי שפתח את הבחירות האלה? הממ..

@

 

זו מפת הלידה של טראמפ. בקוים אדומים – הטרנזיטים של שמשפיעים עליו עכשיו. מימין נפטון והזויות שהוא יוצר לירח ולשמש. למטה – שלל הזויות שפלוטו יוצר עכשיו כולל 150 מדויק לשמש שלו במזל תאומים, זוית של מתח לא קלה בלשון המעטה, בעיקר כשהיא מדויקת. מרקורי ביום הבחירות מסומן בכוכב קטן כחול והוא יוצר זוית פעולה לונוס במפה שלו.

כששאלו אותי לאורך כל הבחירות האלה מי ינצח, אמרתי: השאלה פה היא לא מי ינצח, אלא מי יפסיד. וזה הולך להיות דונלד טראמפ. אין מצב שאדם שנפטון יוצר לו לאורך השנה האחרונה זויות פעולה לשמש ולירח ופלוטו מול ונוס יהיה במצב של איזון, או החלטות מושכלות. הכל הופך רגשי ביותר בסיטואציות כאלה וחוסר שיקול הדעת הולך ומתגבר. זה בולט במיוחד בתגובות של טראמפ כשראה איך המפה הופכת מאדום לכחול: האם אלה תגובות של נשיא מכהן ומכובד? אלה תגובות של אדם מבוהל שנפטון גורם לו להציף תחושות קשות של פניקה ואובדן דרך, ושיקול הדעת שעוד היה לו קודם מתמוסס בערפל הנפטוני הזה שעוטף אותו.שלא לדבר על פלוטו מול ונוס וסטורן, וזהו תהליך משמעותי יותר שמסמל גם את התהליך שהקורונה הביאה איתה, כולל המחלה שלו עצמו.

אדם כזה לא יכול רק לנצח בחירות. למיטב ידיעתי והבנתי כאסטרולוג הוא גם לא יכול לכהן כנשיא הגיוני ובר שליטה במעשיו ובתגובותיו. שימו לב גם לזוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן אצלו לנפטון במזל מאזניים. וזו הזוית היחידה שמרקורי יוצר.. אין ספק שנפטון עכשיו גם בזויות שלו לשמש ולירח מחריף את הזוית הזו, אבל לאורך כל ההתנהלות שלו אפשר לראות את פעולת הזוית הזו. שמש במזל תאומים ומרקורי בזוית לנפטון… כשהיו הבחירות עם הילרי הסתכלתי במפה הזו ואמרתי: זו לא זוית לנשיא.

אבל היצירתיות שיש בזוית הזו מצד שני, השקרים מצד אחד אבל גם הקסם האישי שהיא מביאה מצד שני והבטחון העצמי שנפטון מקנה כמו לשחקן נפלא על במה,עזרו לו לצלוח מכשולים רבים. אלא שבחיים כמו בחיים, מגיעים למקום שהיצירתיות הזו, גם כשהיא מופעלת בכל הקסם האישי, שבעולם לא יכולה לעזור, מכיון שבסיס הפעולה שלה ברגעים הקשים באמת כמו בבחירות עכשיו כשכל המפה הופכת כחולה מול עיניו, לא יכול לעזור.

עם בסיס פעולה מרקוריאלי רעוע שכזה אי אפשר להשען על בסיס פעולה מכובד ויציב עם נשימה ארוכה כמו שיש לביידן שניגש לבחירות שוב ושוב עד שהצליח בסבלנות אין סופית של עקרב טיפוסי. לא לא. כאן זה סופה של דרך ממוזלת מאוד יצירתית מאוד ורבת קסם של טראמפ, שלדעתי מגיעה לסופה הפוליטי. כשנפטון יחזור להילוכו הרגיל יכנס שוב למעלות הראשונות של השלישון השלישי במזל דגים ויצור זוית מדויקת לשמש שלו ב22 מעלות במזל תאומים ולירח ב 21 מעלות במזל קשת, זה יגיע לשיא, ואנחנו מאוד קרובים לשם. עניין של חודשים.

לאורך כל השנה טענתי באוזני חברים שלדעתי טראמפ יוצא מאיזון. זה ניכר במלים שלו, במעשים שלו, בהחלטות הסותרות שלו מול הקורונה ובכלל… זה היה בכל מקום. זה נראה מפחיד מבחוץ. וזה נראה גם שאין איש בסביבה שיעז לומר לו משהו, בטח לא משהו שקשור לאמת. טראמפ שומע רק את מה שהוא רוצה – כל השאר לא קיים. השקרים שזוית פעולה בין נפטון למרקורי כבר הפכו לחלק מהמסע של טראמפ כולל היכולת לחזור עליהם שוב ושוב עד שאלה מולו יתחילו לחשוב שזו המציאות. 

השנה, עם הנפטון הזה שמוציא אותו לגמרי מאיזון, אני די מרחם עליו. הזויות שהוא יוצר ויצר אינן קלות בלשון המעטה, והידיעה שאתה אחראי על מאות מליוני בני אדם וכל העולם מקשיב לציוצים שלך מפחידה עוד יותר.

לבי לאלה שחושבים שמאחורי טראמפ מסתתרת אמת אחרת, שהוא מנהיג את העולם החופשי נגד הקבאל או קיו או כל מה שקשור לתיאוריות הקונספירציה המוכרות. לראות את פעולותיו של טראמפ ולחשוב שמאחורי הילד האימפולסיבי הזה מסתתר לוחם חופש מתוחכם… נו באמת. מן הסתם מי שחושב כך גם יחייך בביטול כשיקרא את דעתי ויסווג אותי כ'שונא טראמפ' קלאסי, אבל אינני שונא את טראמפ –  אני מרחם עליו, ואפילו קצת מרחם על מי שתלוי בו בדעתו ובשלטונו כשרוחו של נפטון גורמת לו לנוע בין הצהרות גדלות מגלומניות, החלטות פזיזות בטוויטר ופרנויות קורבניות, ומאוכזב מאלה סביבו ששתקו ושותקים עדיין כשהם רואים את כל זה. אבל כרגיל, זו רק דעתי ?

אגב, בתחזית האחרונה שלי לפני הבחירות כתבתי כך: אם טראמפ שיש לו זויות פעולה בין נפטון גם לשמש וגם לירח וגם פלוטו מול ונוס סטורן יצליח לנצח – סחטין עליו… כמובן שזה היה בציניות: מערכת שיקולים תחת לחץ כשנפטון כל כך אגרסיבי היא אחת הגרועות שיש, וראינו את שיקול הדעת הגרוע שלו בנושא הקורונה, וכאן בנושא הבחירות, שלא לדבר על אירועים אחרים שקרו השנה.

שכן לדעתי אין מצב שאדם כזה יכול לנצח מערכת שלמה שבנויה על הגיון מערכתי ושקול באופן מסורתי. אנחנו רואים את זה כשהוא מבקש שוב ושוב לתבוע את המערכת הזו על זיופים ורמייה בלי שום בסיס עובדתי, ולא מצליח למצוא עורכי דין אפילו מקרב הנבחרת שלו שיתמכו באמת בדיעה הזו, ללא עובדות בשטח. ועובדות, כשהמדובר במערכת האמריקאית המדוייקת כל כך, וזאת עוד כשהמדובר במקומות שבהם הרפובליקאים הם אלה שאחראים עליה, מערכת שגאה בהיותה המערכת הדמוקרטית ביותר בעולם וסמל לעולם החופשי.

אבל מה שקורה עם נפטון עכשיו אפילו גרוע יותר: כל ארצות הברית כעת תחת הערפל הנפטוני הזה: מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לעלות ואתמול נרשם שיא הנדבקים של כל הזמנים! מספר המובטלים הולך וגדל, המצב הכלכלי הולך והופך מעורפל יותר ויותר, ותחושה של אבדן דרך מתחילה לעלות. כן,  איש אחד עוטף מדינה שלמה בערפל נפטוני. זה התחיל בקטן אבל כעת זה ברור יותר ויותר.

עם הנפטון הזה והטוויטר האינסופי טראמפ הצליח להסתכסך עם כל העולם ולגמד את מעמדה של ארצות הברית כמנהיגת העולם החופשי בצורה קיצונית שכזו. לגבי ישראל – עם כל הכבוד לחוזי השלום עם האמירויות בחריין סודן ושות' (ויש כבוד) – אני (ולא רק) חושב שטראמפ הצליח לסחוט מביבי את ה'כן' שיאפשר לו למכור מטוסים לכל המדינות במפרץ הפרסי (רק לאמירויות 50 חמקנים! האמנם יש להם חמישים טייסים בכלל? למה חמישי חמקנים?) תמורת חוזה שלום שיתרום גם לביבי ושיפה על הנייר אבל תכל'ס.. מה הוא באמת נותן לנו חוץ מאשר טיול לאבו דאבי של הכל כלול ב 499 דולר? לאורך כל השבוע הייתי בטוח שרק אני חושב כך, עד שראיתי כתבה על כך שבכירים במערכת הבטחון מרגישים כמוני: הסוחר הגדול הערים על סוכן המכירות הקטן, והצליח לסחוט מביבי את האישור למכירה – עם ביבי זה לא קשה, כמה מחמאות וזה עובד – שבעצם יש לה פוטנציאל של פגיעה ממשית בבטחון ישראל. חמישים חמקנים בידים הלא נכונות – עכשיו למשל גם בת הברית לשעבר תורכיה נהנית מהמטוסים האלה אבל כעת ארדואן הולך עם פוטין ולא עם טראמפ – וזה יכול בהחלט לשנות את גורלה של המדינה הקטנה שלנו. אבל כמו עם הצוללות – למה לחשוב יותר מדי כשיש כספים ובונוסים נאים והתדמית, או התדמית, של משכין השלום האזורי, מנפחת את החזה לשני החבר'ה האלה, בזמן שאבו דאבי מתחילה להעביר עוד כמה עשרות חב'רה צעירים קורס טיס, שבסופו ישתלמו כמובן בארצות הברית?

מי אתם, אסטרולוגים, שמעזים לומר שטראמפ יקח בלי להסתכל בכלל במפה שלו ומה שקורה לו השנה? כי הרי ברור שאם הייתם מסתכלים – לא במפה של ביידן אלא של טראמפ – הייתם נחרדים, כמו שאני נחרדתי כששמעתי שהוא עלה לשלטון בפעם הראשונה. אני זוכר שלפני שנים רבות עשיתי בפעם הראשונה את המפה שלו עבור מעריב, ונדהמתי: איך אדם עשיר כל כך יכול להיות עם מפה שבה מרקורי כוכב התקשורת יוצר אך ורק שתי זויות פעולה, שהעיקרית שבהן היא עם נפטון? זו זוית קלאסית של שחקנים, של סוכנים נוסעים, של אנשים שאלופים בלתעתע אם רק ירצו בכך.. לא פלא שהתכנית המתמחה היתה פופולרית כל כך… תכל'ס – זו לא מפה של אדם מאוזן בלשון המעטה והשנה עוד פחות. ארצות הברית שוקעת בקורונה עד ברכיים אבל טראמפ בטוח שהכל קונספירציה של הרופאים כדי להוציא כסף מהמדינה כשהם מדווחים על מתים, זה אחרי שהוא מציע לחולים לשתות אקונומיקה כי שמע שזה עוזר.. חלק 2 – מה קורה עכשיו? ובכן, היו בחירות, וטראמפ הפסיד. לא רק זה: הראשון לדווח על נצחונו של ביידן היה רופרט מרדוק, הבעלים של פוקס ניוז, שנחשב לעתון של טראמפ, סוג של ישראל היום. מבחינת טראמפ זו היתה בגידה לשמה – כאילו שפתאום ישראל היום יבקש במאמר מערכת להעמיד את ביבי לדין ומהר ככל האפשר על שלושת כתבי האישום שלו. אבל אפילו רופרט מרדוק כבר הבין שזהו, הפור נפל, טראמפ הפסיד. אלא שהוא לא הכיר את מפת הלידה של טראמפ: טרמפ הוא אנרכיסט. פשוט כך. אל ראש הדרקון המסמל את יעודו בגלגול הזה שנמצא ב 20 מעלות בתאומים צמוד כוכב אורנוס מימין ב 17 מעלות, וזו צמידות סופר אנרכיסטית: אין לה גבולות, לצמידות הזו, שהיא בעצם גם צמידות רחוקה לשמש ב 22 מעלות. ואכן, מה קורה לילד שלוקחים לו את הצעצוע אחרי שהחליט שהוא שלו? הוא יתנקם. הוא שובר את הכלים: כל זמן שלא אמרתי שהפסדתי אז ניצחתי. הוא מכריח את עורכי הדין שלו לשלוח עשרות האשמות לבתי המשפט של חמש המדינות ג'ורג'יה נבדה אריזונה פנסילבניה ומישיגן, ומכריז חד וחלק שהנשיאות נגנבה ממנו. אבל זה לא הכל: חוקית הוא עדיין ראש ממשלה והוא פוצח בסדרת מינויים של גנרלים ואנשי שלומו שחלקם לא עומדים כלל בקריטריונים של התפקיד שהם מקבלים, אנשים בעלי פוטנציאל הרס לא קטן, ו האומרים שהוא ממש מתכנן מלחמה בתוך הממשל, מלחמה של ממש, ולעזאזל הכל. כעת ארצות הברית הגדולה נתונה בעצם בידיו של ילד קפריזי ולא מאוזן עם רימון יד וטוויטר ובתור מפקד הצבא יש לו לא מעט אפשרויות… נכון שזה נראה דמיוני, אבל כבר היו לא מעט סרטים כאלה, החל מטירופו של המלך ג'ורג' וכלה בדוקטור סטריינג' לאב… פוטנציאל ההרס של הנקמן עם הסנאי על הראש עד ה 20 לינואר הוא עצום, ובפנטגון כבר מתחילים לשקשק… כעת ארצות הברית הגדולה בעצם חשופה לכל אירוע גלובלי אפשרי כשמי שבראשה הוא ילד עם הפרעת קשב אינסופית, נקמני והרסני, ולעאזאל הכל… אם לא יתעשתו שם ויתחילו לשים סייגים לאיש, אנחנו צפויים לעוד כמה הפתעות לא נעימות עד שיורחק מהבית הלבן. ומה עם כל התביעות כשהגיש עד כה? כלום ושום דבר. אפס קצה של הוכחה למשהו, חוץ מאשר בעתונות השמרנית שירדה למחתרת ומפרסמת דיסאינפורמציה בטונות ויש כאלה שמקשיבים, אפילו כאן.

 

 

טוב נו, אני והסקפטיות שלי..מרקורי בזוית  של 90 לאורנוס, שעם האופק בטלה ומרס בקשת חייב לצעוק שהמלך הוא עירום..לא הביאה לי הרבה בריאות הזוית הזו. 🙂

שויין. זה מה יש.

 

שימו לב לסרטון הבא שבא אני מראה למה אני מתכוון

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב

@ זוית פעולה 90 מעלות חוזרת בין מרקורי לסטורן הנוקשה

@ זוית עימות בין מרס בהילוך אחורי במזל טלה לבין ונוס בהילוך רגיל במזל מאזניים

@ זוית של מתח 150 בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל מאזניים למזל עקרב.

מרקורי עבר למזל מאזניים בהילוכו האחורי, יצר זוית נוקשה עם סטורן המכביד, וכעת אחרי שהוא עובר להילוך רגיל ונכנס שוב לזוית הנוקשה עם סטורן, הוא חוזר למזל עקרבץ

מיקומו של מרקורי במזל עקרב אינו פשוט. מזל עקרב שייך ליסוד המים, הוא מעמיק יסודי ומה שנקרא חופר, ולא סתם חופר אלא חופר ומעלה אירועים רגשיים שהפנמנו או לא רצינו להתמודד איתם, סודות מהעבר, כעסים ותסכולים – מרקורי מעלה את כל אלה באופן כזה או אחר ונותן להם מלים כדי שנוכל לדברר אותם, להוציא אותם החוצה לאויר העולם למרות המחיר הרגשי שאנחנו עלולים לשלם בשל כך, ולתת להם ממשות.

מהמקום הזה אנחנו יכולים ליהנות כעת מינון גבוה יותר של כנות ואותנטיות רגשית של מי שמוכן מתוך מודעות לגעת במקומות האלה, או לסבול כשהדברים יוצאים פה ושם בלי שליטה, מציפים אותנו ברגשות – חלקם קשורים לעבר – או גורמם לנו לפעול בצורה רגשית ועוצמתית, בניגוד לאופיו הקליל וחביב של מרקורי כפי שהוא.

כעת, אחרי חזרתו מהילוכו האחורי, מביא איתו מרקורי כמה וכמה סודות שעד עכשיו לא נחשפו אם נרצה לגעת בהם, ומאפשר גם לנו לתקשר ממקום כן ואמיתי יותר עם אנשים קרובים, ולהראות להם חלקים אותנטיים שלא הכירו אצלנו עד כה.

גם השיחות שלנו הופכות להיות כאלה, אם נרצה או לא, ויקשה עלינו בזמן שכזה להעמיד פנים שהדברים אינם כפי שהם נראים.

יהיה לא ממש קל, עם גישה כוחנית יצרית מתחת לפני השטח כשאנחנו נוגעים בדברים שאנחנו לא אוהבים, אבל גם זה חלק מהמחיר על נגיעה במקומות העומק האלה, שחלק מאתנו אוהבים לחפור בהם, וחלק אחר – לברוח, כדי לא להתמודד עם האמת שהם מגלים לנו, על עצמנו ועל העולם…

 

הזוית המכבידה של השבוע – זוהי זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה, זוית שכבר חווינו בשבוע הקודם כשמרקורי שהה בהילוך אחורי – כעת כשהוא נע קדימה הוא חוזר אליה, וזה ממש לא עושה לנו טוב על הלב…

זה אומר שהתקשורת שלנו לא במיטבה כעת, למרות שבעיקרון כשהוא נע קדימה אפשר כבר עכשיו להתחיל להזיז דברים, אבל הכובד הזה שבין מרקורי לסטורן משפיע על כולנו: הכל נראה תקוע, רציני, אפילו דרמטי, ולא מעט דאגות רצות עכשיו באויר.

בעיקרון זהו זמן טוב להתמקד דווקא בדברים פורמליים: הסכמים, חוזים, קנייה ומכירה – כל מה שעצרנו בזמן שמרקורי שהה בהילוך אחורי, חוזר אלינו כדי שנשלים תהליכים שעצרנו, ונתחיל בהדרגה לחזור לשגרה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

הזוית המאתגרת של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי ששוהה בהילוך אחורי.

כאן אנחנו פוגשים שתי מגמות שונות: הצורך בפעולה ואקשן נמצא כעת בנסיגה, בעוד הצורך בקביעת עובדות כדי להקנות בטחון ויציבות מתחזק בהדרגה, אבל התוצאה הסופית היא מתחים ולחצים, בעיקר בכל מה שקשור לתהליכים שעלו על שרטון לאחרונה, התחלות שהתעכבו, ורגעי תסכול בגלל גורמים חיצוניים שעוצרים, ולא משחררים.

אבל בהמשך הזוית הזו ולקראת סוף השבוע מתחילים אכן להגיע רגעי שחרור, ואפילו עימותים ומאבקי כוח של מי שלא מקבל את רוע הגזירה, ונלחם על עקרונותיו בקרב מאסף אופיינו להילוכו האחורי של מרס.

חשוב כעת לא להגיב באגרסיביות כשדברים יוצאים משליטה, שכן כל מאבק כזה בזמן עדין שכזה עלול לפגוע בעיקר בנו ובמאבקים שלנו, צודקים ככל שיהיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

 

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.

לכאורה אפשר לשמוח על כך שסוף סוף מגיעה זוית שאינה אגרסיבית ושלא גורמת לנו להגיב בכעס או בתסכול. אבל הזוית הזו בעייתית בדיוק בגלל זה.

אבל נפטון, הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס, הוא כוכב שאת ההשפעה שלו קשה לראות באופן ברור אבל אפשר בהחלט להרגיש אותה.

נפטון מביא איתו תחושות של ערפול ובלבול, מבוכה, וסוג של אובדן דרך זמני. הוא ממסמס כוונות ומטרות ממוקדות, הופך את הכל לרגשי ואפילו לרגשני, וגורם לרבים מאתנו מצבי רוח משתנים במהירות דאגנות יותר ותחושות של עצב וחוסר יציבות.

המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה בהחלט להשפיע על דרך קבלת ההחלטות שלנו השבוע, בעיקר בכל מה שקשור ליחסים ולכספים, ולגרום לנו לקבל החלטות מוטעות מתוך שיקול דעת שגוי.

מצבי הרוח האלה גורמים לחלק מאתנו לרצות להתבודד, ולהרגיש שהם לבד במערכה. אם נוסיף לכך גם גשם שעלול לרדת בשבוע תמונת הדכאון האפרורי הזה של נפטון תהיה שלמה..

למזלנו זו זוית קצרת טווח, לא יותר מאשר יומיים שלושה, ועדיין היא עלולה לשבש את כל התכניות האקטיביות שעשינו ואת הרצון והמוטיבציה שלנו לפעול ולעשות בלי שום הסבר רציונלי לכך.

מה עושים? מחכים בסבלנות עד שתיגמר הזוית בסופו של השבוע הבא, ומאפשרים לדמיון שלנו שממילא עובדת תחת הזוית הזו שעות נוספות ליצור ולחשוב מחוץ לקופסה בנוגע לפתרונות יצירתיים לבעיות שאנחנו זקוקים להם כעת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים סרטן גדי דגים קשת תאומים ובתולה.

 

@

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית מלפני שבועיים :שווה להקשיב עד הסוף…

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע מתוח לפנינו, וכדאי לאסוף את כל הסבלנות והסובלנות שיש לכם כדי שלא להסחף ולאבד את הראש. זוית העימות בין השמש למרס שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי עלולה לגמור לכם מהר מאוד את הסבלנות שעדיין נשארה לכם להילוכו האחורי של מרס שפשוט מוציא אתכם מהפוקוס. פתיל קצר הוא הסכנה המיידית כעת. גלו איפוק! קצת ספורט ישחרר.

שור

ונוס הרגשית יוצרת השבוע זוית של מתח עם נפטון המטשטש והמערפל, ואפילו השור המעשי עם שתי הרגלים על הקרקע עלול ללכת לאיבוד, ולקבל החלטות רגשניות וגרועות שיגרמו לו להוציא יותר כספים ממה שהתכוון. חשוב כעת להשאר במסגרת הבסיסית של התקציב שלכם, ולא לבזבז על פינוקים בזמן שחיבוק אחד בזמן הנכון יכול להרגיע הרבה יותר. כן, גם מאוכל, שוורים.

תאומים

סוף סוף אפשר להישיר מבט לחיים ולנוע קדימה כשמרקורי שליט המזל שלכם חוזר למזל עקרב. אבל תוך כדי החזרה הזו יוצר שוב מרקורי זוית פעולה לא ממש סימפטית לסטורן הנוקשה, אלמנט שמכביד ודורש מכם להתנהג באחריות מוגברת בנושאי חומר וכספים ובכלל. זמן להחלטות רשמיות כאלה ואחרות, לתשלומי חשבונות, ולכל מה שלא עשיתם ועלול לגרום לכם להסתבך עם השלטונות. ג'סט דו איט.

סרטן

מרס במזל טלה בהילוך אחורי דוחף אתכם להשלים תהליכים הקשורים לאמביציה שלכם לפני שתצאו שוב לדרך אסרטיבית, בעוד ונוס במזל מאזניים מביאה איתה רגעים יפים של קרבה באזור הבית והמשפחה, רגעים שאתם זקוקים להם עכשיו. חזרתו של מרקורי לבית הרומנטיקה שלכם מאפשר להחלים את פצעי הלב, להתפייס, ולנקות משקעים שהצטברו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות למרס כוכב האקשן, וכמו תמיד ששנים כאלה רבים שניהם גם מפסידים: עצבנות, חוסר שקט, מאבקי כוח ואגו, מלחמה מיותרת על עקרונות – כל אלה ועוד עלולים לצוץ עכשיו בשפע, ולקלקל רגעים יפים. נסו לגלות איפוק, לא להכנס לסכסוכים בגלל מלה או שתים, ולזכור מדי פעם מה חשוב באמת.

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם עובר למזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם והופך את התקשורת שלכם לעוצמתית במיוחד השבוע. זוית פעולה שמרקורי יוצר עם סטורן הנוקשה מכבידה עליכם, ומכריחה אתכם לפעול באופן מדויק ויעיל במיוחד. ונוס שוהה בבית הכספים שלכם, ויכולה להביא איתה כמה הזדמנויות מקצועיות מעניינות, ואולי גם יזמות חדשות והתחלות חדשות בנושאי חומר וכספים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם, ומביאה איתה אפשרויות נאות לא רק לפתוח את הלב אלא גם להכניס קצת יותר אהבה בשבועות קשים אלה לחייכם, ולחיי הקרובים אליכם. אולם זוית של מתח בהמשך השבוע בין ונוס לנפטון עלולה לפגוע בשיקול הדעת בגלל מעורבות רגשית גבוהה יחסית, בעיקר בנושאי חומר וכספים. לכן אם תוכלו לדחות החלטות הקשורות לנושאים אלה לשבוע הבא, זה בהחלט יהיה עדיף מבחינתכם.

עקרב

אל השמש שנמצאת עכשיו במזל שלכם מתקרב עכשיו גם מרקורי כוכב התקשורת, כשהוא חוזר למזל שלכם אחרי סיום הילוכו האחורי בין שלושת השבועות. כעת אתם מסיימים את תהליך סגירת המעגלים שמרקורי הביא איתו, ומהשבוע תוכלו לפתוח מעגלים תקשורת חדשים ומעניינים, ובמקביל גם לפתוח דף חדש ונקי ביחסים ישנים.

קשת

הצד החברתי של הקשתים שלנו פעיל במיוחד השבוע כשונוס שוהה במזל מאזניים מאפשרת לכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים, ולשפר עמדות בכל מה קשור לחברות וארגונים בחייכם, קשתים. זהו זמן טוב לחשוב ולפעול מחוץ לקופסה, ובעיקר לחשוב מקצועית באופן שונה מקורי ויוזם: יופיטר שליט המזל שלכם יעבור בקרוב למזל דלי, ותכניות שתעשו עכשיו תוכלו בקרוב לממש, ובהצלחה.

גדי

גם השמש ומהשבוע גם מרקורי שוהים במזל עקרב, והגדי האמביציוזי יכול לעשות מהלכים מפתיעים הקשורים לשתופי פעולה עם אחרים בקשר לתכניות שלכם. זהו זמן טוב להפתח לאפשרויות חדשות ומעניינות כמו גם לאנשים שיכולים לעזור ולסייע, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת – והפעם לא לבד: שתופם של אחרים במטרות שלכם, בעיקר במטרות גדולות, עשוי להיות מצוין ופורה לטווח ארוך. שווה מחשבה.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת חוזר השבוע אל בתי הקריירה שלכם מקום בו כבר נמצאת השמש, והשנים האלה יכולים כעת לדחוף אתכם קדימה. זהו זמן לאפשר לאמביציה שלכם לפעול בגדול: תקשורת חכמה ויוזמת, שיחות הקשורות לאמביציה שלכם ולעשייה עם אחרים, תכניות פעולה חדשות ומלהיבות – זה הזמן לנסות ולראות אפשרויות חדשות במצב ולנסות לחבר אותן על תכניות העבר שלכם או החזון העכשוי. רוצו קדימה!

דגים

השבוע הזה עלול להיות מעורפל ומבלבל למדי, דגיגים. זוית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ולגרום לשיקול דעת שאינו במיטבו. אתם יצירתיים במיוחד כעת, אולם לא מעשיים במיוחד… נושאים הקשורים לעסקים כספים וליזמות מקצועיות – כדאי לדחות לשבוע הבא. השבוע – זמן טוב להתרגש, לרגש, ואם הלב הדגיגי פנוי – גם לצאת לדייט או שנים כדאי למצוא שותף או שותפה לכפיות החורף, שהולך,

ובינתיים – שבוע יציב!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן