תחזית יומית ובלוג – רביעי 11/11

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי   11/11

ירח בבתולה 120 אורנוס

שמש במזל עקרב   60 יופיטר 120 נפטון

מרקורי חוזר למזל עקרב (!)  90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 180 מרס (יציאה) 150 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח ממשיך לנוע במזל בתולה ולהשלים חוסרים לסגור פערים ולהחזיר אותנו לקרקע מעשית יותר, השמש במזל עקרב יוצרת זוית פרקטית ליופיטר והרמונית לנפטון, שתי זויות שבהחלט יכולות להצביע על זמן נוח להתחיל להזיז דברים קדימה, אבל החשוב ביותר הוא חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שנע בהילוך רגיל, למזל עקרב.

וזה, בעיקרון, מעניין. נכון, במזל מאזניים הוא תקשורתי יותר, אבל במזל עקרב הוא מעמיק יותר, וכל מה שהיה מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח לאחרונה אמור לצאת ולהתגלות כשמרקורי נמצא במזל שמפורסם ביכולת להעלות את מה שקורה במעמקים אל פני השטח, כולל כעסים תסכולים ומניפולציות.

ונוס הרגשית נכנסת היום לזוית של מתח לנפטון הרגשני, מה שאומר שעולם הרגש שלנו עלול להיות קצת מעורפל ולא ברור בתקופה הקרובה. זוית של מתח זה אומר שההחלטות שלנו מושפעות רגשית דווקא כשהן צריכות להיות מעשיות… זהירות.

ימים מעניינים. נראה שלא מעט מעגלים נסגרים עכשיו וחדשים מתחילים להפתח, כאלה שילוו אותנו לעוד חודש חודשיים כשתתחיל התנועה האמיתית לכוון מזל דלי: סטורן, יופיטר, פלוטו… הרבה דברים הולכים להפתח בקרוב, והרבה סודות יצאו מהקרקע לאור היום,  ויאפשרו לנו להתמודד איתם.

מה שכן, כדאי עדיין להזהר מזוית העימות בין ונוס למרס: היא עדיין בסביבה, ובכל שניה עלול להתפתח ריב לא צפוי, בעיקר ריב עם בן או בת המין השני. חשוב לגלות פתיחות וסבלנות: מתחת לריבים האלה מסתתרת משיכה מעניינת, או אולי רצון מוזר בצומי? רכות יכולה לעזור בסיטואציות שכאלה, בטח לא דיאלוג לוחמני שרק יסגור דברים, והם ישארו סגורים גם כשמצב הרוח ישתנה…

 

מרקורי נכנס למזל עקרב, וזה עשוי להיות חתיכת קידוח – לעומק רב.

אני מרגיש את זה ממש עכשיו..

איך אני אומר לבן שלי כל בוקר? העקרב יוצא לקרב..

סמוראי אהוב שלי, אהובון. הלוואי והייתי יכול להלחם את המלחמות שלך כבר עכשיו, ולחסוך לך חלק. אוף. מזה כל כך פחדתי כשחשבתי להיות אבא.

 

גלים של רכות וקשיחות עולים ויורדים בנדנדה הזו, עולים ומתחלפים.

עוצמת הרכות, או שמא רוך העוצמה?

יום שכזה.

@

 

 

 

התחזית השבועית 8 לנובמבר 20

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית ובלוג – 8 לנובמבר 2020

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

זהו יום נוסף שמאפשר לטלה להיות מעשי במיוחד בעיקר בכל מה שקשור למטלות ולמשימות שלו. יום לתת כיסוי להבטחות, להפגין נוכחות חכמה ומדויקת, ועדיין להזהר ממתחים ולחצים שמופיעים בגלל זוית העימות בין ונוס למרס שליט המזל שלכם. אל תריבו עם אפחד, טלאים.

שור  ;

אל השמש  שנמצאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם מצטרף היום גם מרקורי כוכב התקשורת, ומביא איתו כמה וכמה אפשרויות חדשות של תקשורת זוגית ותקשורת בכלל. זהו זמן טוב לשור המופנם לצאת קצת מעצמו, לחפש פרטנרים לדיאלוג, אם לזוגיות ואם לחברות, ולתת למלים את הכוח להתקרב ולקרב…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום למזל עקרב השייך ליסוד המים הרגשי, ונראה שהתקשורת שלכם הופכת רגשית ורגשנית במיוחד, תאומימים. כעת הזמן להכנס פנימה, למעמקים, מקום שם קורים הדברים האמיתיים. התחום המקצועי מצריך עכשיו את המחוייבות שלכם יותר מתמיד, תאומימים.

סרטן

אל בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם שם נמצאת כבר השמש עובר היום גם מרקורי כוכב התקשורת, ומביא איתו את המלים שבהם הסרטנון שלנו יכול להשתמש כשהוא מדבר על אהבה… יום מצוין לדייט מקסים למי שלבו פנוי, או לחיזור מחודש מהסוג הגורלי, למי שהוא כבר תפוס.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב השייך ליסוד המים, מה שאומר שאם יש דרמות באויר – כעת הן יופיעו בקלות רבה יותר…אולם זוית מעשית עם כוכב יופיטר וזוית הרמונית עם כוכב נפטון עשויות בכל זאת להביא איתו יום פרודוקטיבי מאוד, הבנוי על שיתופי פעולה והבנות נסתרות.

בתולה

הירח שוהה לו גם היום במזל שלכם, בתולות, אלמנט שמביא איתו יום עוצמתי נוסף שמאפשר לכם להשלים תהליכים ומטלות שהתחלתם אתמול, ולהריץ קדימה יזמות חדשות ומעניינות ותכניות פעולה מרתקות שאפשר לממש, אם תרדו לפרטים הקטנים. קדימה.

מאזניים

כמו אתמול גם היום הזה הוא לא ממש היום שלכם, מאזנאים: הירח שוהה לו במזל בתולה, ונראה שהאקשן האמיתי מתרחש לו היום מאחורי הקלעים, אם בכלל. אולי משום כך כדאי וחשוב דווקא היום להוריד הילוך, ואת התכניות החשובות שרציתם לבצע – לדחות למחר, אם אפשר.

עקרב

משהו טוב קורה לכם היום, עקרבים: מרקורי כוכב התקשורת עובר היום למזל שלכם, מקום בו נמצאת כבר השמש, מה שאומר שאפשר כעת להשתמש במלאי חדש של מלים חכמות, מלים יצירתיות, מלים שיכולות לעשות את ההבדל בין לשבת על הגדר – לבין לקפוץ מעליה, ולהתחיל לדבר.

קשת

הירח שוהה לו גם היום בבית הקריירה שלכם, קשתים, ומביא איתו יום נוסף שמתאים למהלכים משמעותיים בנושאי קריירה ודרייב, קשתים. זהו זמן טוב להמשיך את התנופה של אתמול, לבצע שיחות אקטיביות שמניעות לפעולה, ולקבל החלטות פרקטיות וארוכות טווח.

גדי

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל עקרב מקום בו נמצאת השמש, מרחיב את היכולת שלכם ליצור לכם מעגלים חברתיים חדשים, במקביל ליכולת לעבות את הישנים. זהו יום מצוין לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולפגישות עם חברים ידידים מכרים וקרובים כדי לפעול ביחד, או פשוט לכיף חברי…

דלי

זהו יום נוסף שבו כדאי להזהר מאוד מהחלטות פתאומיות וקיצוניות, ומנהיגה לא זהירה בכבישים ובדרכים, דליים. כעת הזמן לשיחות עומק מסוגים שונים, לחיבור מחודש עם אנשים מהעבר שנעלמו מחייכם לאחרונה, ולדיאלוג משופר עם הורים בוסים אחראים וצעירים במשפחה. זמן טוב לפתוח דף תקשורתי חדש עם קרובים רחוקים.

דגים

המלה 'דיאלוג' כתובה בגדול על היום הזה, דגיגים. זהו זמן טוב לשיחות עומק של אחד על אחד ובגובה העינים, לבירורים למיניהם, לשיחות עומק בין זוגיות שרוצים להבין מה באמת קורה בקשר, ולהחלטות משמעותיות הקשורות ליחסים שהתבשלו בשבועיים שלושה האחרונים.

המשך יום מזהיר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן