תחזית יומית ובלוג – רביעי 25 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

25/11/20

ירח בטלה 120 שמש

שמש במזל קשת  

מרקורי במזל עקרב 120 נפטון  60 פלוטו

ונוס במזל עקרב 180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אחח, אין כמו אנרגיה במזל טלה להביא איתה התלהבות ואפילו רצון לקדם דברים, בעיקר כשזה מלווה במזג האוויר החמים המתאים, ובעיקר כשזה הפוך לגמרי ממה שהחזאי אמר, שירד גשם.

אבל, עובדות לחוד ומציאות פיזית בשטח לחוד: למרות השמחה על האנרגיה החדשה ותחושות האופטימיות בכל זאת קשה עדיין להתניע, להזיז, לדחוף קדימה, או אפילו ליזום כל שכן לבצע.

ונוס בזוית של מולות לאורנוס כאילו מרוקנת אותנו מאנרגיה. זה מה שהרגשתי קודם: רצון עז לפעול והעינים נעצמות לי… קורה לי לפעמים כשגשם כבד עומד לרדת. ואכן, כשהגשם הזה סוף סוף ירד, כאילו ירדה ממני אבן.

למרות הכל, כשונוס תמשיך לה הלאה בשבוע הבא, אני מאמין שמפלס האנרגיה ימשיך לעלות, וזה אכן מה שהוא עושה בסך הכל בימים האחרונים. כשהיא ומרקורי יעברו למזל קשת נצליח סוף סוף להעביר הילוך, ואולי גם חלק מהכובד הזה יעלם גם הוא…

בשאיפה.

ובינתיים, מנסה למקסם את כל המטרות שלי אבל בהילוך קצת איטי: כבן מאזניים הילוכה של ונוס מאוד משפיע עלי, וכאחד עם אופק טלה – גם הילוכו של מרס. כשהוא בקושי זז, גם אני מתקשה לרוץ, וכשהיא מול אורנוס – גם אני סובל מנתקים כאלה ואחרים באנרגיה, ומצורך מוזר להיות קצת לבד כדי להטעין שו מצברים שלא מפסיקים להטען ולהתמלא שוב ושוב בימים האחרונים.

זמן שכזה..

@

תחזית אהבה 22 לנובמבר 20

 

 

וכמובן, אי אפשר גם בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לנובמבר 2020

 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  25/11

טלה

והנה סוף סוף הירח שוהה במזל שלכם היום, ומתחיל להחזיר את האנרגיות הטובות שקצת הלכו לאיבוד לאחרונה. זה הזמן להתנער, לזקוף צוואר, לזכור שמרס שליט המזל שלכם שוהה סופסוף בהילוך רגיל, ולהסתער על היום הזה בעוצמה. זה הזמן ליזמות חדשות!

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל האמת שדווקא היום כדאי לפעול באופן זהיר במיוחד, ולא לעשות שטויות: שהותו של הירח במזל טלה עלולה לגרום לכם לפעול בפזיזות ולקבל החלטות גרועות. זהו זמן להוריד הילוך, ואת הפגישות החשובות שלכם – עדיף כבר לקבוע בשבוע הבא, אם אפשר. לכו לנוח.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל עקרב הרגשי והטעון כל כך, אבל היום יוצר רק זויות טובות: זוית פרקטית של 60 מעלות עם פלוטו היצרי שמאפשרת לכם עוצמה בפעולות שלכם, וזוית הרמונית לנפטון הרגשני שמאפשרת לכם להביא פתרונות יצירתיים לבעיות, וקצת רומנטיקה… נייס.

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן, סרטנונים. זהו זמן טוב לנער את עצמכם, להעביר הילוך, לשדרג יחסים עם סמכויות, ולאפשר לצד האמביציוזי שלכם להיות פעיל ואפקטיבי. מרקורי וונוס שבבית הרומנטיקה שלכם הופכים אתכם ליותר רומנטיים מתמיד, סרטנונים…

אריה

הירח שוהה היום במזל טלה ביחד עם כוכב מרס, ואנרגיית האש של השנים האלה ביחד עם זו של השמש במזל קשת בהחלט מצליחה להפעיל אתכם בעוצמה, אריות. אולם נושאים הקשורים לבית ולמשפחה דורשים לא מעט תשומת לב היום וכדאי להשקיע בהם קצת יותר.

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום שכדאי להזהר בו יותר מאשר לפעול בו, בתולות. מיקומו של הירח במזל טלה עלול להוציא אתכם בקלות משווי המשקל המעשי שלכם, וכעת כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו גם עלול לגרם להחלטות פזיזות. יום שבו כדאי לנוע בזהירות, ולא לקחת סיכונים מכל סוג.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, ואתם עלולים לסבול עכשיו מאי שקט ומקצרים בתקשורת ואי הבנות עם הסביבה. זהו זמן להתמקד במה שאתם רוצים, ולאו דווקא לרצות את הסביבה. זמן להתמקד בפרטים הקטנים ולא לשנות אותם כשמצב הרוח משתנה.

עקרב

התחום המקצועי מאפשר לכם היום לרתום מינון גבוה במיוחד של אנרגיה כדי לפעול לעשות ולקדם את מה שחשוב לכם כעת בעבודה, ובחזון המקצועי שלכם. זהו זמן להגדיר לעצמכם לאן אתם רוצים להגיע מבחינה מקצועית בשבועות הקרובים, וכבר לחשוב איך בדיוק עושים את זה. אל תדחו.

קשת

האנרגיה הקשתית של היום הזה מתאימה מאוד לירח במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, ולהיפך. זהו זמן לקחת את העניינים בידים, ולא רק ליהנות ממסיבות ההפתעה שלכם וכל החברים שפתאום מופיעים, אלא גם לנצל את האנרגיה הזו כדי להעביר הילוך ולנסות ולממש את כל הרעיונות שעולים לכם עכשיו ועדיין לא ביצעתם, קשתים.

גדי

זהו יום שבו כדאי להשקיע קצת פחות בחוץ וקצת יותר בבית ובבני הבית, גדיים. הירח ששוהה כעת במזל טלה מדגיש את הצורך לעשות דברים מתוך התחשבות באחרים, ובמקביל גם לשתף מחשבות ותכניות עם האנשים הקרובים לכם, למרות שהגדי לא נוהג לשתף פעמים רבות: זה יחזיר קצת את תחושת הביחד..

דלי

ונוס הרגשית מתקרבת לעימות שיגיע מחרתיים לדיוקו עם אורנוס שליט המזל שלכם, ונראה שאתם עלולים לפגוש כמה קונפליקטים ועימותים שכאלה בסביבתכם הקרובה, דליים. יתכן וכעת זקוקים לכם יותר מתמיד, מה שאומר שאולי הגזמתם קצת בשהייה בתוך הבועה הדליית המוכרת… זמן להגיח החוצה, דליים, לוותר קצת על הצורך הזה בספייס, ולהיות שם עבור אחרים.

דגים

הדגיג שלנו הוא רגשני מאוד, אבל ביום שכזה שבו הירח שוהה בבית החומר והכספים שלכם, אתם חייבים לשלוף גם את הצד המעשי שלכם, להתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק, ולעשות את כל שניתן כדי לחזור – אפילו זמנית – לבסיס כלכלי קצת יותר יציב, דגיגים. בערב – זמן לבילוי שקט עם אדם קרוב באמת.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן