תחזית יומית ובלוג – יום חמישי 26 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  26/11/20

ירח בטלה צמידות מרס 150 מרקורי 90 פלוטו

שמש במזל קשת  ללא

מרקורי במזל עקרב 120 נפטון  60 פלוטו

ונוס במזל עקרב 180 אורנוס (כניסה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה לו גם היום במזל טלה האסרטיבי, אבל היום בניגוד לאתמול הוא גם נצמד לכוכב מרס, מה שנקרא אסרטיבי פלוס, או שמא נאמר.. אגרסיבי?

בהחלט אפשרות. כוכב מרס פוגע בבטן הרקע של הירח, והתוצאה עלולה להיות – דרמות.

ואכן, יש הרבה אנרגיה באוויר, אבל.. היא לא מתואמת. הזוית של ונוס ואורנוס שואבת חלקים ממנה, וחלקים אחרים מתפזרים להם בין מרקורי במזל עקרב שזקוק לעומק, ובין השמש במזל קשת שזקוקה לשטח, הרבההה שטח, לכל הצד ההרפתקני שלנו שרוצה להתפרץ ופשוט לרוץ בשדות, אבל איזה שדות ואיזה עמאיית כשכל כך דברים הצטברו להם ומתדפקים על האוזן ועל המוח וצועקים אני! אני! ולי יש את כל ההורסקופים של כל השבוע וכל הקניות היום עלי וכל המקומות שהלכתי אליהם הבוקר היו עדיין סגורים ומה שהיה פתוח דחה לי את זה לאחר כך, ועוד אי הבנות שגרמו לי לריב אם אחרים – או להם לריב איתי כי היום אני לא ממש בפוקוס אז ישר הסכמתי לקחת עלי את האשמה, כי בא לי להיות רך ומפייס ולא אגרסיבי וכועס, ו.. אפילו די הצלחתי. שינוי שכזה.

אבל היום הזה בהחלט מריץ את עצמו קדימה וגם אני מנסה לעמוד בקצב כי הוא לא יחכה לי, ואחר כך הילדים עם המגפים החדשים והגשם הנפלא הזה שמחזיר אותי למאורה של האדם הקדמון השורד שאני כל כך אוהב, והתחלתי היום משטר תזונתי חדש ואפילו טיגנתי כרוב עם בטטה ובצל וסומק… אני! עמדתי וטיגנת והיה אפילו טעים.

צריך לעקוב טוב אחרי הכוכבים בימים כאלה: הם מדליקים לך את הפתיל אבל לא משאירים לך זמן כדי לתכנן מה לעשות עם האנרגיה הזו ולכן זה יוצא רע כי מוקדם מדי הכל סגור מאוחר מדי הכל עמוס ובאמצע העולם דופק על החלון וצועק: קדימה!

זו האנרגיה הזו הירח ומרס במזל טלה, ומי שנולד תחת הצירוף הזה כנראה היה מאוד פסיבי בגלגול הקודם כי החיים שלו הולכים להיות חסרי מנוח ושקט וציר, אבל מאווד מרתקים…

ודווקא ביום שכזה השמש לא יוצרת זויות לכוכבים אחרים, אבל מי צריך אותן כשהירח שלא רק צמוד היום למרס אלא גם יוצר זוית של מתח עם מרקורי וזוית פעולה עם פלוטו – מספיק אקשן לשלושה כוכבים, העמיס היקום היום על הירח המסכן הזה.

ובעצם גם עלינו, שעומדים מול לו'זים לא פשוטים, כשמה שמאיץ אותם בעצם זה משהו פנימי אצלנו.

לפחות מרקורי היום בזוית הרמונית לנפטון ופרקטית לפלוטו, מה שאומר שהתקשורת שלנו יכולה לכסות על שאר הפשלות שאנחנו (או קיי אני, בסדר..) נאלצים היום לעשות מפאת אי דיוק בלוחות הזמנים שלנו והערכה לא נכונה של הזמן.

אבל כל זה רק הולך והופך מהיר יותר: זוית העימות של ונוס הרגשית עם אורנוס התזזיתי גורמת לנו למהר ואז לעשות שטויות. הזוית הזו תגיע לדיוקה בסו'פש אבל אם קצב הדברים הנוכחי – מי יחזיק מעמד עד אז, ויצליח במקביל לעשות גם וי על כל המשימות שלו?

לא אני.

יום מעניין ואנרגטי דוהר לו קדימה. אם אספיק אפילו לעשות את הקניות בזמן אסיים אותו כשחיוך על פני, ועל שני הזאטוטים שדורשים ממני שאעשה להם שקמח כל דקה וחצי (רק עד המקלחת וחזרה, אוקי? לא! עד הסלון!) לא נגמרת להם האנרגיה כשאני שועט אחרים חסר נשימה, ומרגיש מובס מראש מול הזמן שלא עוצר.

חמישי מורכב לפנינו, ועוד לפני הסופ'ש שמביא איתו את אורנוס וונוס בשיא הדיוק של הזוית, ואז – כדאי מאוד, מאוווד, לא לנתק קשרים כי לא לכולם תהיה את הסבלנות להכיל את הזוית הזו, שכבר עושה לנו חיים לא קלים, לפחות לחלקנו, ביחסים קרובים עכשיו.

בקיצ – ממשיך לטוס ולעשות וי… יום שכזה.

@

 

 

תחזית אהבה 22 לנובמבר 20

 

 

וכמובן, אי אפשר גם בלי התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לנובמבר 2020

 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

חמישי  26/11 

טלה

הירח שוהה במזל שלכם יום נוסף אבל הוא צמוד היום למרס עצמו: חשוב להזהר ביום שכזה מריבים ומויכוחים שעלולים להתפתח בקלות למלחמת עולם קטנה. זמן טוב לוותר, ולהשקיע ביזמות חדשות.

שור

עדיין לא ממש היום שלכם שוורים כשהירח הזה במזל טלה לא עושה לכם חיים קלים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם אבל לצאת לעשייה פרופר  רק בשבוע הבא. בינתיים, מנוחה ו..סבלנות.

תאומים

הדיאלוג עם חברות וארגונים מאוד פעיל היום אבל כדאי מאוד להזהר מפתיל קצר ולא לכעוס כשדברים אל קורים מספיק מהר או כפי שרציתם. חשוב במיוחד יום שכזה לעשות דברים באופן יסודי למרות הצורך למהר., המנעו מהחלטות פזיזות לטווח ארוך, תאומימים,

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, סרטנונים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומפעיל אתכם בעוצמה. כעת הזמן להריץ יזמות חדשות מכל הסוגים, אבל להזהר שלא להגזים בעשייה. פרופורציות, סרטנונים.

אריה

הירח שבמזל טלה הוא אחד הטובים מבחינתכם, אריות. הוא מריץ אתכם קדימה ליזמות חדשות, בעוד השמש ששוהה בבית היצירתיות והאגו שלכם מאפשרת להתמקד במה שמלהיב אתכם ובא מהלב. זמן להסתער על מה שמרגש אתכם.

בתולה

השמש שוהה בבית המשפחה שלכם ומדגישה את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג המשפחתי ובאנשים קרובים. הירח לעומת זאת עלול לדחוף אתכם היום לקחת סיכונים וכדאי להזהר, הן בכספים והן בכבישים. בי קול.

מאזניים

דיאלוג זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים, כשהירח שוהה בבית היחסים שממול ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. אבל.. זוית העימת בין ונוס לאורנוס עדיין בסביבה, וכדאי להזהר מניתוקים וכעסים פתאומיים.

עקרב

משימות ומטלות – זה שם המשחק מבחינתכם היום, עקרבים. הירח שבמזל טלה מדגיש א היכולת שלכם לרכז כעת כוחות מכסימליים בנקודה אחת ולפרוץ קדימה, ולממש רעיון או יזמה. אל תדחו לשבוע הבא!

קשת

מיקומו של הירח בבית ההנאות והרומנטיקה שלכם הופך אתכם היום להרפתקנים אפילו יותר, וזה בעזרת השמש שנמצאת במזל שלכם ומביאה איתה עוצמה וכוח בהחלט מריץ אתכם קדימה. הזהרו מבזבוז אנרגיה לריק על רעיונות שווא.

גדי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, גדיים. זהו זמן טוב לשדרג יחסים עם בני הבית, להוריד קצת יותר את השריון המוכר, ולהפתח למקום רגשי יותר שמדבר ומשתף. השקיעו בבית המשפחה הצעירים קצת יותר.

דלי

גם ונוס וגם מרקורי שוהים עדיין בבית הקריירה שלכם אבל זוית העימות בין ונוס הרגשית לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשינויי מצב רוח פתאומיים והחלטות גרועות. חשוב להזהר יציבים, ולא לנתק קשרים גם אם מתחשק.

דגים

הירח שוהה היום בבית החומר והכספים שלכם והופך את היום הזה לפרקטי במיוחד. כעת ועוד לפני סוף השבוע זהו זמן טוב לשלם חשבונות שהצטברו ולנקות את שולחן העבודה מהמשימות שהצטברו בו. זמן להתבונן לעומק ובקפדנות בנעשה בחשבון הבנק.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן