תחזית יומית ובלוג – חמישי 12/11 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  12/11

ירח במאזניים 180 מרס 150 אורנוס

שמש במזל עקרב   60 יופיטר ופלוטו 120 נפטון

מרקורי במזל עקרב ללא

ונוס במזל מאזניים 180 מרס (יציאה) 150 נפטון (מדויק!)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

או קי, אני אנחנו מתקרבים לסופו של השבוע העמוס ודחוס הזה, וזה הזמן לעשות רשימת טו דו ליסט יומית חטופה, ועל הדרך גם לזכור מה הספקנו.

אז מה היה לנו השבוע? את מרקורי החזרנו להילוך רגיל, חטפנו דכאון מהזוית שלו עם סטורן, ליוינו אותו כמו אם דואגת ללשכת הגיוס של מזל עקרב הכוחני (ואפילו נתנו לו סנדביץ' מביידן לדרך, בתנאי שלא ישכח לכתוב) ואז הוא נעלם באוטובוס לבאקום.

מה נשאר לנו? הזוית המתוחה והמעצבנת הזו בין ונוס הרגשית לנפטון העוד יותר רגשי, זוית ששוחקת את המעט שעוד נשארו מכל הרגשות שממילא כמעט נשחקו עד דק השבוע, ומביאה איתה רגעים של אופוריה חסרת בסיס ודיכי קל שבא ונעלם לסירוגין, ובקיצור – נדנדה מרגיזה וחסרת יציבות, אבל כזו שיכולה בשקט גם לגרום לנו להוציא את העצבים של כל השבוע על איזה טוקבק מעצבן של איזה ביביסט או טראמפיסט או סתם אידיוט שיורד על נשים או מנהל סניף הבנק שמציע לנו הלוואה למרות האוברדראפט (אני בטוח שתכסה אותו..) – מה עובר על אנשים?

והתשובה היא – הם חוזרים לאוטומט. כן, השחיקה הרגשית האינסופית הזו בין הקורונה המתעתעת הסגר חסר הרחמים הממשלה המטופשת וכל אנשי השיווק האלה שדווקא עכשיו צצים לך כמו פטריות שיטאקי בתפריט של טבעוני פנאטי – אלה לבדם יכולים להוציא ממשך את הג'ננה מה שבאמת היה קורה אילולא מזג האויר ריחם עלינו קצת, ואחרי שניקה את האוויר ואת הקרקע הביא תנו כמה ימים מתוקים וחסרי הגיון שבהם פשוט נעיםםם בחוץ… תודו.

סופסוף קצת נחת.

אבל הנה ונוס חוזרת ומזכירה לנו שאין באמת על מי לסמוך כשהמדובר בכוכבות נשים כמו ונוס שלנו, ובעיקר עם הצעיף הזה שנפטון שם לה על העינים וגורם לנדנדת הרגש הזה לנענע אותנו (בלי לחפש מישהו או מישהי שיעשו את זה..) מעלה מטה, עד שדי, נמאס, נשבר – תביאו כבר איזה עשרים שניות של יציבות, בדל של שקט, פסיק של פיס אוף מיינד…

אולי בסופ'ש, קורץ לי מרקורי, מרגיש אבוד שם, במזל עקרב. והוא צודק: רק עבר לשם – ומתעלמים ממנו. הוא פשוט לא יוצר עכשיו שום זוית עם שומכוכב, מה שאומר שדיפ דאון מרגישים רבים בינינו שאין עם מי לדבר, וגם כשיש עם מי לדבר – אין מי שיקשיב, וגם אם הוא מקשיב – זה לעצמו, או למדריך הרוחני שלו שנוחת עליו דווקא כשאתם נמצאים בשיחת הוואטסאפ הפרטית שלכם, מנתק לכם את השיחה אפילו בלי שלום וביי, ומשאיר אותך לתהות על קנקנך שלך, ולא על מה שיש בו – כי מה שיש בו זה רק ערפול ובלבול, וזו בדיוק הזוית הזו שאני מדבר עליה, בין ונוס לנפטון – עכשיו, אחרי ההסבר הזה, אתם מבינים למה אני מתכוון?

בואו נראה מה עוד יש לנו היום: ירח במאזניים זה נחמד, מביא איתו מודעות של אחד על אחד עם תה צמחים, אבל זוית העימות עם מרס וזוית המתח עם אורנוס מראות על בוקר וצהריים תזזיתיים למדי, ובהם כדאי להזהר מפליטות פה שיכולות בשקט להפוך כל שיחה לויכוח לוהט ומיותר, ניתוקים פתאומיים במצב הרוח וצורך להיות לבד, או היעלבויות גאוותניות וחסרות סיבה ממלים שמישהו לא בחר בקפידה והן מכות אצלנו על משהו רגיש עמוק בפנים.

לכן – את הפגישות והשיחות הטובות שלנו כדאי לערוך מאחה'צ ומעלה, ואת השעות שלפני – בעבודה מסיבית וחסרת עניין שתשחרר את הלחצים ובעיקר שתהיה מונוטונית ומשעממת, וקצת ספורט – גם הוא לא יזיק אם יש לנו זמן ויכולת להשקיע בו קצת יותר בשעות האלה.

אז הנה, סקרנו חלקים משמעותיים מהיום הזה, ורק כדאי לזכור שוב שמרקורי לא יוצר היום זויות עם כוכבים אחרים, כך שאם אתם מתעקשים דווקא היום לקבוע תורים או לדבר עם סמכויות אל תתפלאו אם לא יענו או יתברר שטעיתם או אחרי שתקבלו את התשובה תבינו שאולי עדיף היה לא להתקשר בכלל…

מה נשאר אחרי כל זה? קצת פינוקים לעצמנו. אוכל טוב באמת, קפה משובח, עוגיה אסורה אך נגנבת בשתיקה חסרת מצפון… הדברים הקטנים, אלה שבכל זאת למרות הכל ואף על פי, פותחים את הלב.

ולב פתוח לרווחה הוא הרי האישו בסופו של דבר, הלא כן?..

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 12/11

טלה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, טלאים: הירח שוהה במזל מאזניים שממול, ונוס שוהה במזל מאזניים שממול, וביחד השנים האלה מסמלים את היכולת להשקיע בבן או בת הזוג, להקשיב לו, לצ'פר אותו, או..לצאת לדייט אם הלב הטלאי פנוי.

שור

הלחצים יורדים יותר ויותר כשונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה ויוצאת מהזוית עם מרס ומרס עצמו נע אחורנית. התחום המקצועי חוזר לכותרות ומכריח אתכם למצוא פתרונות לבעיות הקשורות לעבודה או לתחום המקצועי בכלל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם זה עתה עבר למזל עקרב, הויברציות התדר האנרגיה – כל אלה משתנים והופכים אתכם לרגשיים ותגובניים יותר אבל חוסר זויות של מרקורי לכוכבים אחרים משאיר אתכם קצת לבד במערכה… קצת סבלנות, ותבינו היכן אתם עומדים.

סרטן

נושאי בית ומשפחה נמצאים כעת בראש סולם העדיפויות שלכם, ומזכירות שביתו של הסרטן הוא אכן מבצרו, אבל גם מבצר צריך לדעת לתחזק לנקות לסדר ולארגן… זוית של עימות בין הירח שליט המזל שלכם לכוכב מרס עלולה להביא איתה יום רגיש ופגיע במיוחד. נסו לא להיעלב משטויות..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב ולגרום לאריות שלנו לתגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים. כמה דרמות עלולות לצוץ עכשיו ולהביא איתן סערה או שתים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש תכניות, אבל להזהר ממעורבות רגשית גבוהה מדי בתכניות שלכם.

בתולה

נושאי חומר וכספים מכריחים אתכם לקחת את העניינים בידים, להפשיל שרוולים, ולהשקיע קצת יותר בתכנון מדויק ומדוקדק. חשוב כעת לסגור אוברדראפט ולנסות לחזור ליציבות למרות הקושי. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט עם אדם קרוב, בתולות.

מאזניים

גם הירח וגם ונוס הרגשית שוהים במזל שלכם ומעניקים לכם כמה אפשרויות מעניינות לצמיחה התפתחות אישית, אבל זוית של מתח בין ונוס לנפטון עלולה לקלקל הכל בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי וקושי לראות את כל התמונה.. התמקדו בפרטים הקטנים.

עקרב

השמש אמנם שוהה במזל שלכם ומביאה איתה עוצמה ונוכחות, אבל הירח וונוס שבמזל מאזניים רומזים שהעניין האמיתי מתרחש לו עכשיו מתרחש מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זמן להוריד הילוך, להתבונן בסקרנות בדברים מבחוץ, אבל.. לא לקחת חלק. סבלנותה.

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה כדאי להשקיע בהם קצת יותר, קשתים. זהו זמן טוב לחזק ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ואפילו להוסיף איזה ידיד או שנים שהכרתם לאחרונה: בקרוב כשיופיטר יעבור למזל דלי, יהיה לכם כיף אמיתי.

גדי

אמביציה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה, גדיים. כעת הזמן להגדיש קצת יותר ליצירת קשרים עם סמכויות שיכולות לעזור ולסייע, לשווק את מה שחשוב לכם שידעו, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולשכנע אנשים בצדקת הדרך הגדיית. יום מצוין לאמביציה מתפרצת!

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים וליזמות חדשות תשתלם היום, ובגדול. זהו זמן טוב דווקא להסתכל לטווח ארוך, ולא להתמקד רק בכיבוי שריפות או בכאן ובעכשיו. הירח המאזנאי יכול להביא איתו גם שיחות נפלאות אל תוך הלילה, והרבה מלים שמזמן לא אמרתם.

דגים

יום מתוח למדי עובר על כוחותינו, וכדאי להזהר: זוית מדויקת של מתח בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשיקול הדעת שלכם להיות רגשני דביק ובעיקר לא במיטבו. מה עושים? נאחזים בעובדות, בונים לו'ז מדויק למחר, ואת ההחלטות החשובות שלכם דוחים לסוף השבוע או אפילו לשבוע הבא אם אפשר.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר שהפעם היה גם מהיר 🙂 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן