תחזית יומית ובלוג – יום שני 4 לינואר 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  4/1

ירח בבתולה 120 מרקורי ופלוטו 90 ונוס

שמש במזל גדי 120 אורנוס 60 נפטון

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל בתולה המעשי גם היום, יוצר זויות הרמוניות למרקורי ופלוטו שמאפשרות לנו לדבר באופן חופשי על מה שחשוב לנו באמת ולהקרין עוצמה, וזוית פעולה לונוס שמגבירה את הצורך בחיבוק גם בגלל אי הודאות שנמצאת כעת בסביבה, ומודגשת דווקא שיפה כל כך בחוץ..

אני ממלא את עצמי בהרבה עשייה, וסוף סוף גם לדברים קטנים שהצטברו ודחיתי – אני אלוף הדחיינות, אבל כשהירח במזל בתולה ואני ממליץ להתמקד בפרטים הקטנים, איך אני מעז – אפילו בעיני עצמי – לא לתת דוגמא אישית?

אבל זה לא פשוט.

אני חושב שזה בדיוק הזמן שבו כל אחד מאתנו יכול להתחיל לקבל החלטות על מה לעבוד כשמצב הכוכבים השתנה, וילווה אותנו מעכשיו שנים קדימה. זה ממש הזמן לשנות סדרי עדיפויות, או לפחות להגדיר אותן אחרת.. אם לא עכשיו, אימתי?

אני למשל, אנסה לנצל את מעברו של סטורן למזל דלי ויצירת הזוית עם ונוס שלי כדאי לאבד כמה קילוגרמים – לא יזיק לי ובטוח לא לוונוס.

שנית – להרחיב עוד ועוד אזורי פעולה, סדנאות, וכל מה שעוזר לי לממש בעזרתו של יופיטר את ראש הדרקון שלי במזל דלי, שבו הדלאי – זה איש הדליים – שופך את המים החוצה, לעולם…

שלישית – לא להגזים: כשאני שוקע במשהו זה שעות על שעות ופתאום צריך להעיר את הילד לבית הספר..מה יעזור לי בזה? אורנוס מן הסתם… אבל אם לא הוא – אלוהים יעזור לי. אני מתעופף חופשי לתוך מה שאני באמת אוהב

ורביעית – סומך על סטורן שגם יעשה איתי עבודה בקשר לזמנים. התרגלתי לעשות כל דבר כשבא לי, ואם לא – אז בדקה התשעים. אולי הגיע הזמן שסטורן יכריח אותי לוותר גם על חלק מהפינוק הזה..

תיכף כוכב מרס עובר למזל שור, ואז חלק לא קטן מאיתנו יצטרך ללמוד – בדרך הקשה או הקלה – לבנות מחדש סוג של סדר יום שסוף השנה הזה והבלגן  שאחריו גרר אותנו אליו.

ונוס – גם היא עוברת בסוף השבוע למזל גדי, וגם היא תעזור: חליק עם הפינוקים!

זהו. סטורן בזוית לונוס במפת הלידה, מרס עובר למזל שור, ונוס עוברת למזל גדי, ותיכף גם מרקורי עובר למזל דלי ויעזור לסטורן ויופיטר לממש תכניות – נראה שברגע שאני מתחיל לתכנן הכוכבים זורמים איתי, איזה כיף…

נשאלת רק השאלה האם אני פשוט מחובר פנימית ורגשית למה שקורה בכוכבים ולטבע והם רק מסמלים את זה במעברים שלהם, או שהאסטרולוג שבי התרגל כשהוא כותב את כל ההורוסקופים האלה כבר לתכנת את עצמו לקראת המצב הכוכבי, ואפילו ליצור התניה רגשית שתוביל לשם..

הביצה והתרנגולת הקוסמיים לעולם יחוגו במעגל סביבי, כמו הלוויינים של סטורן, יקרינו לי לפי הסדר שאבחר את מה שארצה לראות, ואולי דווקא בשנה הזו הכל יתחבר סוף סוף, והילד הפרוע יחבור לרומנטיקן הרגשני לתיאורטיקן של היקום ולאיש המוזר עם הזקן הלבן, ויחד הם יחליטו סוף סוף לאן הולכים, איך ועם מי..

אני בכל אופק כבר בחרתי – פנימה. הלו יאיר, היר איי קאם כשסטורן הולך לצידי עם הנר, אורנוס טס עם החללית ויופיטר עושה באזים סביבנו עם האופנוע..  

בקיצ, יוצאים: נכון שקצת מאוחר, ועוד אחרי התחזית השנתית, ושכשרואים כבר את הגב של כולם מתרחק לפני – אבל אני והמשלחת המוזרה שלי יוצאים כבר, ברבאק, שהקוסמוס ישמור עלינו. בום שאק א לאק!

@

@

 

התחזית השנתית שלי

תחזית שנתית – 2021 יאיר טריבלסקי (C)

יום רביעי – ערב מבוא חינמי : המזוודה של יופיטר :     איך לפתוח את המזוודה הסודית של יופיטר.. וליהנות ממנה.

 

https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

 

@

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  4/1

טלה

הירח שוהה גם היום במזל בתולה, וזהו יום מעשי שבו כדאי להזיז דברים שקצת נתקעו בשבוע הקודם בכלל פסטיבל סוף השנה שסחף אתכם ליותר מדי אקשן והסחות דעת. כעת הזמן להתמקד גם בבריאות שלכם: זמן לחזרה לאכילה נכונה, פעילות ספוטיבית, והרבה תנועה.

שור

מיקומו של הירח מדגיש היום את הצד היצירתי שלכם, שוורים, ואת היכולת שלכם לפתור בעיות דווקא בחשיבה מחוץ לקופסה, בעיקר היום. זמן להתמקד בביטוי האישי שלכם, לפתוח את הלב, לערב רגשות במה שאתם עושים, ובערב – רומנטיקה…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא יוצר זוית מעשית עם כוכב נפטון היצירתי, זוית מצוינת לעשייה עם אחרים ולשתופי פעולה מכל סוג שהוא. הירח הבתולי מציין שנושאי הבית והמשפחה זקוקים כעת להשקעה נוספת מצדכם. זמן לארוחת ערב חמה ומקרבת לבבות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, והסרטנון המופנם יכול לצאת היום מעצמו עם כמה יזמות תקשוריות חדשות, והתחלות מעניינות. יום מצוין שבו כדאי למלים לתת כוח לפעול אתכם ועבורכם, סרטנונים, בעיקר לאלה מכם שעומדים מול קהל.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל גדי הפרקטי ובנוסף יוצרת גם זויות מעשיות עם אורנוס ונפטון, אלמנט שמאפשר לכם עשייה נינוחה ורגועה יחסית. שיתופם של אחרים בתכניות שלכם הן כשותפים או כצופים יוסיף לכם עוד זוית ראייה, וסיעור מוחות מעניין.

בתולה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שלכם, עוזר לכם להשלים תהליכים שהתחלתם בהם אתמול, ויכול לעזור ולפתח תכניות ויזמות שהכנתם לשנה החדשה. זוית הרמונית עם מרקורי מראה ששיחות מקצועיות יכולות להצליח היום אם תקחו יזמה, וזוית שלה ירח עם ונוס מראה על צורך בחיבוק.. קחו יזמה.

מאזניים

הירח שוהה עדיין במזל בתולה, ומאלץ אתכם להשאר עדיין מאחורי הקלעים מבחינת פעילות ואקשן, ולא לעשות יותר מדי במרכז הבמה. התחלות חדשות יזמות מעניינות ופגישות חשובות – את אלה דחו למחר, או מחרתיים. היום אתם טוענים מצברים, מאזנאים.

עקרב

זוית הרמונית שנוצרת היום בין הירח שבמזל בתולה לפלוטו שליט המזל שלכם ששוהה במזל גדי, מאפשרת לכם להזיז דברים ללא הפרעה, לפתוח דלתות שהיו סגורת בפניכם בעדינות אך בתקיפות, ולא לפחד להעיר כשדברים לא קורים כפי שרציתם: זמן להתחבר לאמת שלכם, עקרבים.

קשת

קריירה ודרייב – המלים האלה ממשיכות להפעיל אתכם בעוצמה גם היום, קשתים, ואם נוסיף לכם גם את הקסם האישי ויכולת הנתינה שמוסיפה לכם גם ונוס שנמצאת עכשיו במזל שלכם, נבין שאין שום דבר שבאמת יכול לעצור אתכם עם תרצו משהו. נותר רק להגדיר מטרה, ועדיף באופן מדויק ככל האפשר.

גדי

נראה שמיקומה של השמש במזל שלכם ממשיך לחגוג לכם ימי הולדת, בעוד מיקומו של מרקורי גם הוא במזל שלכם מאפשר לכם להיות מילוליים ותקשורתיים מתמיד. נסו לנצל את שתי המתנות האלה, התמקדו במה שחשוב לכם באמת – וצאו לדרך. אל תדחו למחר..

דלי

היום הזה מביא איתו צורך לפעול ולעשות כשגם יופיטר וגם סטורן שוהים במזל שלכם, אבל מיקומו של הירח במזל בתולה מדגיש את הצורך לפעול היום בזהירות מכסימלית, לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים מיותרים, לא בכבישים ובדרכים, ולא מבחנת הוצאת וכספים. יום זהיר שעיקרו – התנהלות סולידית, ושמירה על הקיים.

דגים

מיקומם של השמש ומרקורי במזל גדי מראה על היכולת שלכם לקדם בהצלחה תכניות ויזמות בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, סדנת זום שאתם היוזמים שלה, ושתופי פעולה עם אנשים שמשלימים אתכם. זמן לצאת קצת מהאקווריום הפרטי שלכם, ולנסות לפעול ביחד עם מי שמבין אתכם, וישמח להשתתף.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן