תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 6 לינואר 2021

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי   6/1

ירח במאזניים 90 שמש ופלוטו 150 נפטון 

שמש במזל גדי 120 אורנוס 60 נפטון

מרקורי במזל גדי 60 נפטון 90 מרס (כניסה)

ונוס במזל קשת

מרס במזל טלה   90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אם אתמול היה מתוח, היום הזה המתח כבר עולה מדרגה. בגדול,  זהו יום נוסף של ירח במזל מאזניים, אבל הפעם בזוית פעולה עם השמש ופלוטו, מה שאומר שהיום הזה הוא יום של סופר אקשן: ירח בזוית פעולה לשמש – היום הזה כדאי לא לריב עם סמכויות, בטח לא כשהוא גם יוצר זוית לפלוטו, מה שאומר שזה בקלות עלול להסלים, ועוד עם זוית המתח עם נפטון – מסתבר שגם קצת ערפול ובלבול לתבול לא יזיקו…

ואכן, לא פשוטה כל המעורבות הרגשית הזו עד שעות אחר הצהריים ואפילו ערב, וזה כשמרקורי בזוית פעולה למרס, מה שאומר שכל מלה שלא במקום יכולה להדליק מלחמת גרילה עירונית, או לפחות ריב מעצבן שאחר כך קשה לרדת מהעץ ולבקש סליחה, כי השנים – מרקורי ומרס – מתעקשים להמשיך ולהתקע עם הראש בקיר על פרינציפים…

אבל ממחר מתחיל פרק זמן מעניין: אחרי חודשים רבים של טלטולים קדימה ואחורה, עובר כוכב מרס סופסוף למזל שור. כל האנרגיה שאגר ועצר יכולה עכשיו להיות מתורגמת לעשייה פרקטית, אלא שהשור הוא לא המזל הנכון לשחרר אנרגיה טלאית, והתוצאה הסופית שמגיעה ביחד עם הסגר – בעיקר תסכול.

ואכן, כעת כשסוף סוף אפשר לקדם דברים ולגרום להם להתרחש כפי שאנחנו רוצים, אנחנו מתוסכלים ממצב הכוכבים שמקדם מצד אחד, ועוצר מצד שני. אמנם השמש ומרקורי עדיין במזל גדי השייך ליסוד האדמה המעשי, אבל זויות הפעולה שתיכף יצור כוכב מרס עם סטורן ויופיטר יבליטו את הקונפליקט שנקרא סטופ-גו: צורך עצום לפרוץ דרכים חדשים בזוית הפעולה שלו עם כוכב יופיטר, ותחושת תסכול וידים כבולות בגלל הזוית עם סטורן, ובהמשך גם יעלה על אורנוס…

אחח… הולך להיות לא קל, אבל בהחלט מעניין לראות איך האנרגיה הטלאית העצורה הזו תשתחרר: האמנם במבצע צבאי מיותר? בעוד מחוות דרמטיות שיעשו לקראת הבחירות? או שמא פסטיבל הקורונה יחגוג דווקא עכשיו כשהקונפליקט בין מי שמקיים את הסגר ובין מי שלא – החרדים כרגיל – יעמיקו את הקרע והאמון בממשלה הזו, שממילא מתפרקת לנגד עינינו.

אז מרס נכנס לתוך קלחת שכבר סוערת, ואין ספק שהוא עוד ירתיח אותה הרבה יותר עם כמות האגו שהוא הולך לשפוך לתוך המדורה הזו, ומיד אחריו יעבור גם כוכב התקשורת מרקורי למזל דלי ויצטרף לסטורן ויופיטר ומי יודע, אולי גם הוא יקים איתם איזו מפלגה חדשה: מפלגת התסכול הלאומי: הרבה ברברת –  ואקשן כזרת.. 

יהיה מעניין לעקוב.

@

 

 

 

 

התחזית השנתית שלי

תחזית שנתית – 2021 יאיר טריבלסקי (C)

 

הערב!! יום רביעי  6/1- ערב מבוא חינמי – המזוודה של יופיטר :   איך לפתוח את המזוודה הסודית של יופיטר עם כל השפע שהוא מביא.. וליהנות ממנה.

 

https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

 

@

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

ומה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי 5/1

טלה

הירח שוהה היום יום נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והמיקוד הוא במערכות היחסים הקרובות ובפרטנרים שלכם. אבל זהו גם יום שבו אפשר לחשוב על שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך מבחינה מקצועית, ליזמות מקוריות ולסיעור מוחות מעניין

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל קשת ולא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים חוץ מאשר עם מרס, ואתם עלולים להרגיש קצת לבד במערכה. זהו זמן להתמקד במה שחשוב לכם עצמכם, כי תיכף מרס עובר למזל שור ויתן לכם את האנרגיה ליזום ולבצע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי ונכנס לזוית פעולה עם כוכב מרס, אלמנט שעלול לגרום לכם להגיב באופן תוקפני כשדברים לא עולים בקנה אחד את מחשבותיכם, להלחם קצת יותר מדי על עקרונות, ולא לחשוב באופן אובייקטיבי. נסו להתווכח פחות ולהקשיב יותר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים החברתי ויכוחים עימותים וקושי לקבל את העובדות כפי שהן. נצלו את האנרגיה הזו ליזמה חדשה וחיובית במקום לבזבז אותה על הסחות דעת. בערב – בילוי שקט.

אריה

הירח המאזנאי מגביר את הצורך בתקשורת חמה ואוהדת, כזו שיכולה לתמוך ברעיונות שלכם ולגרום גם לכם להזיז דברים על ידי שיחות עומק טובה, ועדיף פנים אל פנים. יום נוסף שבו כדאי לתת למלים את הכוח לשנות, ולפעול לטובתכם עוד לפני שאתם ניגשים לביצוע. בערב – מלים רכות, וחיבוק.

בתולה

הירח שוהה לו יום נוסף בבית הכספים שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך להמשיך ולארגן את מה שקורה בחשבון הבנק, ולחשוב יצירתית. השמש ומרקורי ממשיכים להתקדם במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, ושמים דגש על גישה יצירתית וחשיבה מחו לקופסה.

מאזניים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את הצורך לקדם דברים שחשובים לכם, ובעזרתה של ונוס שנמצאת בבית התקשורת שלכם – גם לקדם יזמות תקשורתיות חדשות, ולומר באומץ את מה שחשוב לכם באמת למי שחשוב לכם שישמע.

עקרב

גם היום אתם לא ממש במיטבכם עקרבים, ועדיף לדחות יזמות חדשות והתחלה של תהליכים שאתם מנסים להניע עכשיו למחר או מחרתיים אם אפשר, ואיתם גם את השיחות החשובות שרציתם לנהל היום. הקדישו את היום הזה לעצמכם, ולמה שחשוב לכם.

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה עדיין לנוע במזל שלכם ולהביא איתה גישה פתוחה נעימה ובעיקר רגשנית. זהו זמן לשלב את הרגש הזה גם בעשייה שלכם, לפתוח את הבוקר הזה בחיוך, ולתת לאהבה לכוון אתכם היום – למרות הקושי – בדיאלוג שלכם עם העולם.

גדי

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים עדיין במזל שלכם ומביאים איתם גם עוצמה וגם יכולת תקשורתית מצוינת. כעת הזמן לראות את יום ההולדת הזו בשנה הזו שבה סטורן שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי כשנה עוצמתית שדורשת מכם נוכחות ועוצמה. קדימה.

דלי

סטורן ממשיך להתקדם במזל שלכם ומביא איתו אל הדלי את התחושה שסדר הדברים הולך להשתנות. מעכשיו הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בעצמכם אך בעיקר בתכניות הפעולה המעשיות שתכננתם והגיע הזמן לבצע, וקודם כל – לחזק את הקרקע מתחת לרגלים, ולבנות בסיס פעולה יציב.

דגים

זהו יום נוסף שו כדאי וחשוב להתנהל בזהירות מכסימלית, דגיגים. הירח המאזנאי עלול לגרום לכם לבטל את רצונכם מפני רצונם של אחרים, אבל גם לגרום לתגובה רגשית ולא מעשית כשדברים לא קורים כפי שרציתם. חשוב גם היום להמנע מסיכונים מיותרים, בעיקר בכבישים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן