תחזית יומית ובלוג – יום ראשון 3 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  3/1/21

ירח בבתולה 120 שמש ואורנוס – משולש הרמוני 150 יופיטר

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

והנה מגיע לו השבוע הרשמי ראשון של השנה החדשה, זו שנראית לרבים כל כך פסימית אבל ההבטחות ממנה כל כך גדולות…

כל שנה מתחילה בשבוע אחד, וזה השבוע הזה. ואליו מגיעה גם ההחלטה: לאן אנחנו רוצים לקחת את השבוע הזה, ומשם את השנה כולה אחריו?

נתבונן בפינצטה: הירח נמצא במזל בתולה, ומה שאומר שהדגש הוא בעיקר על נקיון: נקיון הראש, נקיון הלב, נקיון הנפש, נקיון שולחן העבודה מכל המטלות והתשלומים, וונקיון הכיור עם כל הכלים שהצטברו בו. יש בו אפילו כוס שנשארה משנה שעברה… נקיון זו מלה חשובה.

הירח יוצר היום זויות הרמוניות לשמש מצד אחד ולאורנוס מצד שני – והתצורה המתקבלת היא משולש הרמוני, מן עפיפון קוסמי גדול כזה שממלא את השמים ומרחף מעלינו בשקט ובנקיון הזה של מזל בתולה.

משולש הרמוני… נשמע כיף, ובאמת יש הרמוניה באוויר, אבל מבפנים רובץ לו כובד שכזה. סלע של אי ודאות שנאסף בחודש האחרון, ושאי אפשר להתעלם ממנו. הפיל הזה פשוט יושב שם, נוכח, מגחך מולי: אני פה – מה תעשה לי?

גם להיות באי ודאות זו לדעתי סוג של החלטה, ולפעמים אפילו ברכה: אי ודאות היא מקום מצוין ליצור ממנו ודאות, ולהבין שבגדול אין מקום לברוח ממנו אלא פשוט ליצור אותו בעצמך, ואז איש לא יוכל לקחת אותו ממך, את הודאות הזו.

ודאות. זה בהחלט אחד הנושאים שאני הולך לעבוד עליהם בשנה הזו. מעברם של סטורן ויופיטר למזל דלי מביא איתו את הרצון לעוף ולגלות מקומות חדשים, אבל בלי רגלים על הקרקע, ובלי קרקע שאפשר לסמוך עליה שאפשר להניח עליה את הרגלים, הכנפיים רק ישאירו אותנו באוויר…

נקיון, ודאות, קרקע, כנפיים. ארבע מלים שמרכיבות את התכנים של היום הזה, שפותח את השבוע הראשון של השנה. וברגע הזה אני מחליט שאלה בדיוק יהיו המלים שמרכיבות את מטרות שלי שאותן אאמץ אל לבי השנה, אהפוך לדי אן איי של החשיבה שלי, ואיתן אצא החוצה לעולם.

כוכב מרס נכנס עמוק אל תוך הזוית עם סטורן הנוקשה. תיכף יעבור למזל שור השיך ליסוד האדמה ויעסוק פול טיים בנושא הודאות הזה, ובהמשך יפגש גם עם אורנוס התזזיתי ואז יהיה הקונפליקט האמיתי: ודאות מוצקה ומוכרת – או שינוי מרגש ללא קרקע…

קונפליקט שכזה.

ומחרתיים ערב המבוא של הסדנה של רינת ושלי על המזוודה של יופיטר… פתאום זה נראה סופר רלוונטי, ההבטחה של יופיטר והמזוודה הממשית שהוא נושא איתו – ללכת על זה ולהמר או ליצור מזוודה משלך?

הממ..

שבוע ראשון של השנה החדשה, כל הנושאים האלה עולים בבת אחת לסדר היום, והיום הזה רק התחיל…

יהיה מעניין.

@

 

התחזית השנתית שלי

תחזית שנתית – 2021 יאיר טריבלסקי (C)

יום רביעי – ערב מבוא חינמי : המזוודה של יופיטר

 

https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

 

@

ומה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון  3/1

טלה

השבוע נפתח כשהירח שוהה במזל בתולה, ומבחינתכם – זהו זמן לנקות את שולחן העבודה שלכם שהתמלא מטלות ומשימות בשבוע האחרון של השנה ולא הספקתם לבצע את כולם… אז זהו, שעכשיו – חייבים: תשלומי חשבונות, שיחות בירור, מכונית או עירייה – זה הזמן לכל אלה. לבצע – ולשכוח.

שור

שהותו של הירח במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה מביאה איתה סוג של נינוחות ושקט בפעולות שלכם היום, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל קשת ופה ושם עולה סכנה של החלטות אימפולסיביות, אבל אתם חוזרים לעצמכם בהדרגה. בערב – בילוי שקט.

תאומים

הירח השמש ומרקורי שליט המזל שלכם שוהים כעת במזלות השייכים ליסוד האדמה, אלמנט שעוזר לכם לפתוח את השבוע בצורה מעשית למדי. חשוב כעת להתמקד בפרטים הקטנים ולהמשיך את הקו המעשי שהתחלתם בו בשבוע שעבר. זמן לקבוע עובדות בשטח.

סרטן

היום הזה מתאים ליציאה מהקונכיה הסרטנית אל העולם, כשהצד החברתי שלכם פעיל במיוחד. זהו זמן מצוין לקדם תכניות ויזמות מול מוסדות וארגונים בחייכם, להתמקד בתכנית פעולה חדשה לתקופה הקרובה שמתחילה בעצם היום, ובעיקר – להזיז דברים. קדימה.

אריה

נושאי חומר וכספים על הפרק, אריות, והשבוע הזה חייב להפתח באופן ממוקד. זהו זמן טוב להכנס לחשבון הבנק שלכם, ולפתוח את השנה החדשה ברגל ימין. כעת הזמן לבנות תכנית כלכלית לשבועות הקרובים, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולהבין בדיוק היכן אתם עומדים מבחינת הוצאות והכנסות.

בתולה

על פניו נראה שאתם הם אלה שפותחים את השבוע ברגל ימין, בתולות: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לקדם תכניות ויזמות חדשות מכל סוג. הקדישו את היום ומחר לפגישות החשובות של השבוע, גם בזום, בתולות.

מאזניים

יש לא מעט תכניות לפתיחתו של השבוע הזה, מאזנאים, אבל נראה שדווקא אתם לא נמצאים עכשיו במיטבכם. עייפות החומר או הרוח שבין היתר הביאה איתה זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לנפטול הרגשי, דורשת שקט, והרבה מנוחה. סבלנות.

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בתחילת השבוע, עקרבים, וזהו זמן טוב להתמקד בשתופי פעולה מסוגים שונים לגבי כל התכניות שעשיתם לשבוע הזה, ולא לפעול דווקא באופן סוליסטי. גם סטורן וגם פלוטו מכריחים אתכם לצאת מעצמכם, ולפעול. קדימה.

קשת

האמביציה שלכם גבוהה במיוחד בתחילתו של השבוע הזה, קשתים, כשהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומביא איתו צורך משמעותי בפעולה ויזמה. דברים לא יקרו מעצמם, והגיע הזמן להתעורר. יופיטר שליט המזל שלכם נפרד מסטורן הנוקשה, והגיע הזמן ליזמות חדשות.

גדי

היום הזה מביא איתו רצון לעשות דברים קצת אחרת, גדיים, כשצעדיו הראשונים של סטורן שליט המזל שלכם מורגשים היטב, וזוית הפעולה בינו לבין כוכב מרס מעוררת מחזקת ומביאה איתה רעב לעשייה. הגיע הזמן לעיין בתכניות שעשיתם לקראת השנה החדשה, ולהתחיל לזוז.

דלי

צמד הכוכבים סטורן ויופיטר שבמזל שלכם מתחיל להיות מורגש כעת. הדלי שלנו מתעורר עם החלטה לעשות משהו חדש עם האנריה החדשה הזו, כשהרצון לצמוח ולהתפתח מעורב בצורך לשמור על הקיים, ולפעול בזהירות כפי שסטורן מכתיב לכם. בערב – בילוי שקט.

דגים

מיקומו של הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. אם הלב הדגיגי העדין פנוי כעת, זה הזמן ליזמת היכרות חדשה ומבורכת לקראת השנה החדשה.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן