תחזית יומית – יום חמישי – 25 למרץ 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  25/3

ירח  באריה 180 סטורן ויופיטר 150 נפטון 

שמש במזל טלה צמידות ונוס (יציאה)

מרקורי במזל דגים 90 מרס (מדויק!) 60 אורנוס

ונוס במזל טלה 60 סטורן

מרס במזל תאומים  120 סטורן

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה היום במזל אריה מול סטורן המכביד, ואת הכובד הזה חשים כולנו. יש דאגות באוויר, תחושות של חוסר ודאות, וכל רגע יכולה לבוא איזו ידיעה ולקלקל את מצב הרוח.

גם מזג האוויר מוזר ולא ברור, וכנ'ל גם אנחנו: בעיקר זה מה שקורה כאשר מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, והצירוף המעניין הזה של ירח דרמטי במזל אריה השייך ליסוד האש בצירוף מרקורי תקשורתי רגשני במזל דגים השייך ליסוד המים, יוצר באופן טבעי מה שמים יוצרים כשהם באים במגע עם אש: דרמות…

אבל האירוע המשמעותי היום הוא ללא ספק זוית הפעולה שהחלה בעצם אתמול להגיע לדיוקה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל דגים, לבין מרס כוכב האקשן השובב שלנו שנמצא במזל תאומים.

למה נוצרת זוית כזו כעת?כי שני החבר'ה האלה שייכים ליסוד המשתנים, ושניהם משתנים מהר ומריצים זה את זה: זה – בסופר אקשן חסר שקט, וזה במוח קדחתני שלא מפסיק ליצר מלים משפטים ומצבים מורכבים שבהם אפשר לשתף ולשחרר את המלים האלה.. מי מהם עושה מה? נחשו..

למעשה, בזוית הזו,  מגיע לשיאו כל תהליך הבחירות המתיש שעברנו כולנו, וזה קורה יומיים ושלושה אחרי הבחירות עצמן, כשהזוית הזו מגיעה לשיא: קונפליקט בין המחשבות הרגשניות שלנו, לבין הצורך שלנו להגיב על מציאות משתנה במשפטים ומלים נוספות, אלא שהזוית הזו גורמת לכך ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, וזה נכון גם – ובעיקר – לאל שמקבלים כעת את ההחלטות שם למעלה, ואצלם גם מעורב אביזר נוסף שנקרא אגו, וכל זה קורה בדיוק יומיים אחרי התהליך אולי החשוב ביותר השנה, חוץ מהסגר האחרון שבאמת גרם לחלק גדול מאתנו לנשום לרווחה, ההיפך יש ללומר מאהאפקט של הבחירות המוזרות האלה…

האמת שסיפור הזוית הזו הוא בעצם המכשלה והאתגר שבפניהם ניצב כל תהליך הבחירות הזה, ועל כל זה דיברתי בסרטון הוידיאו שצירפתי כאן.

מזהיר אתכם מראש שהסרטון שנקרא הגיגים של אסטרולוג מספר 3 (ומה קורה כשמרס מכסח את מרקורי..) הוא לא קצר, ואם אתם ארגליים לחפירת עומק מנומקת היטב ולאסטרולוגים  מוזרים שמתעקשים לתקוע את הדיעות שלהם לכל סרטון בערוץ האסטרולוגיה הישראלי שהם מנהלים (כמוני למשל..) כדאי שאולי פשוט תוותרו ולא תקשיבו לסרטון, למרות שאני כל כך אוהב לשמוע איך אנשים מקבלים את דיעותי המשונות… לשיקולכם.

אז הנה הוא, הסרטונון שלי:

 

 

ובינתיים – יומקסים, פוקס!

הנה זה כאן

 

ובבניין ירושלים – זמנית לפחות – ננוחם…

@

 

 

 

@

@

 

כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה שבועית:

 

 

ולמי ששכח, הנה גם התחזית השבועית הרגילה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 למרץ 21

 

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  25/3

טלה

ירח שוהה במזל אריה ומביא איתו את האנרגיה שאתם זקוקים לה. אבל זוית הפעולה בין מרס למרקורי מגיעה לשיאה היום: כדאי להזהר מתגובות קיצוניות, ולהמנע בכל מחיר מלריב עם הסביב. גלו איפוק!

שור

בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים של היום הזה, שוורים. כעת חשוב להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ובעיקר להשקיע בבני הבית. שימו דגש מיוחד על ניקוי משקעים שהצטברו.

תאומים

זוית פעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס מגיעה לדיוקה ועלולה להביא איתה עימותים רבים ומאבקי אגו מיותרים. נסו להתמקד במכנה המשותף החיובי עם אחרים, ולא לחפש בכוח את השלילי. אז..לא לריב!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ומאפשר לכם בעיקר להתמקד בכאן ובעכשיו – ובצד הפרקטי של החיים. כעת אחרי הבחירות הגיע הזמן לנחות על הקרקע, ולהפגין יציבות, סרטנונים.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, אריות: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולעשייה ממוקדת מטרה. קחו יזמה ורוצו קדימה, ועוד לפני הסדר.

בתולה

לא ממש היום הטוב שלכם, בתולות: מיקומו של הירח מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. כעת הזמן להיות שם עבור עצמכם, להתבונן בדברים במקום להיות חלק, להרגיע, ולטעון מצברים.

מאזניים

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, מאזנאים. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר אנשים חדשים, וליצור קשרים חדשים עם קולגות מקצועיות. זמן טוב לתת לאהבה שלכם לנחות בלבבות חדשים..

עקרב

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז תשומת הלב, עקרבים: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם והופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד. כעת הזמן להזיז דברים, לרוץ קדימה עם יזמות חדשות, ולא לעצור.

קשת

הירח עובר היום למזל אריה ומזמין פתיחות לרעיונות חדשים,  ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לא רק לראות את כל התמונה אלא גם לקבל החלטות לטווח ארוך. זמן להכנס לפרטים הקטנים, ולממש תכניות שחיכו שבועיים שלושה.

גדי

שהותו של הירח במזל אריה בזוית של עימות לסטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ודיאלוג לא קל מול סמכויות. נסו לא לגלות נוקשות יתר, להוריד קצת את השריון, ולפתור בעיות בחשיבה מחוץ לקופסה.

דלי

זוגיות ויחסים – אלה הנושאים שהירח ששוהה היום במזל אריה מדגיש כעת במיוחד, דליים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בקשר ליחסים,להעמיק את הדיאלוג הזוגי, ואם הלב הדליי פנוי – לצאת לדייט כדי למצוא לכם נפש תאומה עוד לפני הסדר…

דגים

הירח שוהה במזל אריה השייך ליסוד האש, ועלול להביא איתו כמה דרמות קטנות ומיותרות. אולם מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו במזל שלכם ועשוי להביא איתו גישה דיפלומטית ופתרונות מעניינים לסיטואציות ומצבים מורכבים. נסו להשתמש בו.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן