תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 15 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 15/11
ירח בעקרב צמידות שמש 60 סטורן
שמש במזל עקרב 60 יופיטר ופלוטו 120 נפטון
מרקורי במזל עקרב 180 אורנוס (כניסה)
ונוס במזל מאזניים 90 פלוטו (מדויק!) ויופיטר
מרס במזל טלה
יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו מדויק!
סטורן בגדי
נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן
פלוטו בגדי

ירח ושמש צמודים במזל עקרב, זה לא המקום הכי אופטימי לפתוח בו את השבוע, עם המעורבות הרגשית הגבוהה החשדנית והמופנמת הזו. אבל מצד שני, כשהצמידות הזו יוצרת זוית פרקטית עם סטורן הנוקשה, זה בהחלט הופך את היום הזה פוטנציאלית למעשי ומדויק, אם ננסה לפעול באופן אקטיבי ולצאת למשימות שתכננו בסוף השבוע הזה.

אבל ישנה בעייה: דווקא עכשיו נמצאת ונוס הרגשית בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני, שהוא גם כידוע שליט מזל עקרב…

וזה – אומר שהמעורבות הרגשית בכל מה שאנחנו עושים הופכת עוצמתית יותר, אישית יותר, ו..אובייקטיבית פחות. ונוס בזוית הזו היא יצרית מאוד, וכשהיצר מעורב כי אז גם מאבקי הכוח והאגו עוצמתיים במיוחד, והדרמות באוויר..

מצד שני, מרס פותח את השבוע הזה כשהוא כבר בהילוך רגיל, ולמרות שאי אפשר כמעט לחוש בתנועתו – תהליך שיקח איזה שבוע עד שנראה שהוא באמת זז כמו תמיד – שינוי היכוון בהחלט מורגש: מבפנים- החוצה! זה הזמן להתחיל לחזור ולתרגם כוונות למעשים.

זוית נוספת שנמצאת בהתהוות ותגיע לשיאה מחר היא זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי.

הזוית הזו עלולה להביא איתה ניתוקים תקשורתיים קצרים בתקשורת ואי הבנות מכמה וכמה סוגים, ולכן כדאי מאוד להזהר עם התקשורת שלנו כבר מהיום ולא לחכות למחר…:-)
בקיצור – שפע של אקשן נמצא כאן, ועוד לא הזכרתי שמחר מגיעה לדיוקה גם הזוית בין ונוס ליופיטר שהיא אופטימית בעיקרה, קצת בניגוד לזוית של ונוס היום עם פלוטו…

אחחח, נשים. פלוטו או יופיטר? תחליטו כבר… ובהמשך השבוע מחכה גם הזוית עם סטורן, מה שאומר שהרומן בסופו של דבר תהיה עם דמות מבוגרת אחראית ופדנטית…:-) לך תבין נשים.

שבוע שכזה…

 

ומה קורה לאוהבים? תלזית אהבה 15 לנובמבר 2020

 

@

התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 15 לנובמבר 2020

 

 

ומה קורה למזלות?

ראשון 15/11
טלה
השבוע מתחיל קצת ברגל שמאל מבחינת הירח במזל עקרב שדורש היום משנה זהירות הן בכספים והן בדרכים, אבל בהחלט ברגל ימין מבחינת הילוכו של מרס שליט המזל שלכם סופסוף קדימה! כן, הגיע הזמן לתת גז, טלאים אבל.. בעדינות: כשמרס חוזר לעצמו זה כמו במכונית אמריקאית: לאט, ובהדרגה..
שור
זוגיות יחסים ואפילו שותפויות – זה האישו בתחילת השבוע מבחינתכם, שוורים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם אבל ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם פלוטו היצרי, והופכת את היום הזה לדרמטי וטעון. חשוב היום לא לריב ולא לקלקל יחסים יפים.
תאומים
ירח עקרבי זה לא המקום החביב על התאומים בדרך כלל וגם לא על מרקורי שליט המזל שלכם שנמצא במזל עקרב: בן התאומים הקליל זקוק עכשיו למינון גבוה יותר של עומק ומשמעות, לחפירות מודעות בתת המודע, ולרגשות עוצמתיים. זה לא ממש קל, אבל שיחות העומק עכשיו נושאות איתם כיף מיוחד. נסו אותן.
סרטן
הירח שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים ביחד עם השמש ומרקורי כוכב התקשורת, אלמנט שעוזר לכם להתחיל את השבוע באופן נינוח יחסית ובהרבה סבלנות. צמידות בין הירח לשמש מביאה איתה לא מעט עומק ועוצמה, וזוית פרקטית עם סטורן – יכולת מימוש מצוינת של רעיונות ותכניות.
אריה
אל מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש ומרקורי מצטרף היום גם הירח והופך את תחילת השבוע הזה לביתית ומשפחתית במיוחד, אריות. צמידות בין הירח לבין השמש מביא איתו עוצמה רגשית שאפשר לנצל כדי לקדם את התכניות שלכם: כעת הנוכחות והקסם האישי שלכם במיטבם. נצלו אותם.
בתולה
נראה שהשבוע נפתח באופן תקשורתי במיוחד מבחינתכם, בתולות: הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזה הזמן לפרוץ במטר של טלפונים אסמסים זומים מיילים וכל מה שמוביל ומחזיר מסרים כאלה ואחרים. זמן טוב להזיז דברים, לשתף אחרים בתכניות שלכם, ובעיקר לדבר על הכל.
מאזניים
יום טעון ולא קל לפנינו, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם כעת בזוית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, אלמנט שעלול לגרום לכם להגיב בקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. אולי משום כך חשוב היום לא לאבד אותה את השליטה הזו כשדברים לא קורים באופן מתוכנן. גלו איפוק ואורך רוח. החלטות חשובות – עדיף בשבוע הבא.
עקרב
מקבץ כוכבים גדול במיוחד שוהה כעת במזל שלכם כשגם הירח מצטרף לשמש ולמרקורי שנמצאים שם, מה שמאפשר לכם להשקיע היום בכמה וכמה סוגי פעילות שונים, ובאותה עוצמה. יום מצוין לפגישות חשובות במיוחד ובכמה וכמה תחומים, עקרבים.
קשת
יש לא מעט תכניות ליום הזה ולתחילת השבוע בכלל, אבל עדיף לדחות אותן למחר או מחרתיים, קשתים: היום הזה אתם לא ממש במיטבכם. כעת זהו זמן טוב להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ולא לבזבז את מעט האנרגיה שיש לכם כעת על תכניות סרק כאלה ואחרות. קצת סבלנות – ומחר או מחרתיים יגיע האקשן גם אליכם.
גדי
נראה שהתחום החברתי פעיל במיוחד אצלכם בתחילת השבוע, גדיים. הירח ששוהה עכשיו במזל עקרב שם את הדגש על הצד החברתי שלכם ועל היכולת שלכם לפעול בהצלחה מול מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן לכל הסידורים שאתם צריכים לעשות, ולקידום אישי או עסקי שחייבים לבצע, גדיים.
דלי
השבוע הזה נפתח כשאתם הם אלה שנמצאים במרכז העניינים, דליים. כעת הזמן לאקשן, אבל… מרקורי נכנס לזוית של עימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, ואתם עלולים לסבול מקצרים בתקשורת בימים הקרובים. גלו סבלנות ואורך רוח למי שחושב אחרת מכם ולאט מכם. היום והימים הקרובים הם פרק זמן מצוין לפריצות דרך מחשבתיות, ולחשיבה מחוץ לקופסה.
דגים
מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל עקרב מביא איתו צורך בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, ורצון לפגוש אתגרים חדשים. זהו זמן טוב לתכנן נסיעה ארוכה או לחילופין להחליט ללמוד משהו חדש ומעניין, דגיגים. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק מסוגים שונים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: מרס עדיין נמצא בתהליך הזה. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן