תחזית יומית – יום חמישי 7 לינואר 2021

 

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 7/1

ירח בעקרב 90 מרקורי סטורן ויופיטר 180  מרס ואורנוס

שמש במזל גדי  60 נפטון

מרקורי במזל גדי 60 נפטון 90 מרס (כניסה)

ונוס במזל קשת 120 מרס

מרס עובר למזל שור (!) 90 סטורן ויופיטר (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

מרס עבר למזל שור, והתחיל הבלגן. זוית הפעולה שכבר מתרחשת עכשיו בין מרס למרקורי ובין מרס סטורן ויופיטר הביאה איתה לא מעט בלגן, אבל האווירה הזו נמצאת בכל מקום, לא רק בארצות הברית.

כן, כבר מתחילת השבוע הדברים הצטברו והעננים השחורים מעל הקפיטול לא נולדו אתמול: האיש שגרם להם הסית לאלימות במשך תקופה ארוכה, ואתמול רק היה הטריגר שגרם לכל זה להתרחש.

גישה סלחנית לאיש ולסכנות שהוא הביא לדמוקרטיה בארצות הברית בקושי לקבל את הפסדו, היא חלק ממה שגרם לכל זה. האמריקאים שנראים בשוק מה שקרה בקפיטול צריכים רק לקרוא את הכותרות והציוצים של טראמפ לחסידיו לאורך תקופה ארוכה ומתן הלגיטימציה לתיאוריית הקונספירציה ההזויה, שהפכו אותו ואת חסידיו לאויבים של ממש לשלטון החוק ולכל מי שחושב אחרת.

האם זה לא יכול לקרות גם אצלנו? בהחלט כאן.

ידידה שלי העירה את תשומת לבי לכל שמצב הכוכבים שנמצא כעת בשמים מעט דומה למצב הכוכבים שהיה בזמן מרד מדינות הדרום בארצות הברית ב 1861 ותחילת מלחמת האזרחים שם, אבל מרס עדיין אינו קרוב מספיק לכוכב אורנוס…

ואולי זה באמת אות אזהרה לצמידות שתהיה מדויקת ב 20 לחודש בין מרס לאורנוס, צמידות נפיצה במיוחד בתאריך שבו ביידן אמור לקבל את המנוי הרשמי של נשיא ארצות הברית הנבחר?

הירח שבמזל עקרב היום ועוד בזוית למרקורי סטורן ויופיטר ועוד בזוית של עימות למרס ואורנוס – ממש לא תורם לשקט הנפשי שלנו, ואווירת התוקפנות עדיין בסביבה ואפילו באויר.

מרקורי עובר מחר למזל דלי וימשיך ליצר את הזוית התוקפנית למרס, אבל לפחות משהו באווירה ישתנה ויהיה פתוח יותר לקראת סוף השבוע.

ונוס הרגשית תעבור בסופ'ש למזל גדי, ותחזיר את הכובד שמרקורי ויתר עליו במזל גדי, אל הצדדים הרכים שלנו ואל הדיאלוג הרגשי הזוגי והרגשי בכלל.

ימים לא פשוטים: ננסה להתנחם לפחות במזג האויר המקסים שבחוץ, אבל הסגר מהלילה ימנע מאתנו ליהנות ממנו בטיולים בסוף השבוע, ושוב מתוך החלטה פוליטית של ממשלה שמגיבה בפניקה או בשחרור מוחלט אך משאירה את החרדים מחוץ לתחום הסגר. מה פלא שמפלס הקורונה לא יעצר?

אכן, כולנו משלמים את מחיר החנופה לחרדים של הקואליציה, כשאפשר בהחלט היה לעשות את הסגר הזה קצת אחרת,להשאיר את הילדים במערכת החינוך, ולכפות גם על החרדים את מערכת החוקים שהממשלה הזו מתעקשת לכפות על החילונים בלבד.

מתנחם בכך שערב המבוא אתמול לסדנת יופיטר שלי ושל רינת היה נפלא, והיכולת להעביר לאחרים את הידע האסטרולוגי ולראות איך הם מבינים אותו ואת היכולת להשתמש בו בחכמה בחייהם ולשפר את איכותם משמחת אותי מאוד.

הירח ישהה במזל עקרב גם בסוף השבוע.. לא נותר אלא להתנחם במרקורי וביופיטר שבמזל דלי הפתוח והחברתי, ובסטורן שמנסה גם הוא להוריד את החומות המוכרות שלו ועושה מאמץ להפתח גם הוא לעולם..

תקופה שכזו..

!@

 

 

 

 

 

 

 

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 7/1

טלה

והנה היום קורה השינוי הגדול: אחרי כמה חודשים של טלטלות קדימה ואחורה במזל טלה, עובר מרס בחוסר חשק בולט למזל שור השייך ליסוד האדמה. זה לא המקום החביב על הטלה עם כל האנרגיה שלו אבל.. זה מה יש. הגיע הזמן לנחות על הקרקע, טלאים.

שור

הגיע הזמן להפשיל שרוולים, שוורים, כי מרס כוכב האקשן זורק לכם היום סדין אדום: הוא עובר למזל שלכם וישהה שם כחודשיים, יעניק לכם ים של אנרגיה עוצמתית לעשייה וליזמה, אבל… כדאי גם להזהר: זו אנרגיה תוקפנית, והשור הרגוע שלנו עלול להפוך לשור הזועם..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי ויוצר זוית פעולה למרס האגרסיבי, אלמנט שיוצר אצלכם תקשורת מעט תוקפנית ואפילו שתלטנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם. כדאי להזהר ולא לקלקל קשרים יפים בגלל עקשנות יתר. חשוב בעיקר לא לריב בגלל עקרונות: נסו קצת לוותר, תאומימים…

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב, המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, או בקיצור – ביתו של הלב. הסרטנון הוא אחד המזלות היותר רומנטיים על פני גלגל המזלות, ולכן את היום – ועיקר את הערב – כדי להקדיש לחיזור עדין, ומלים רכות…

אריה

נושאי בית ומשפחה הופכים מודגשים היום כשהירח שוהה לו במזל עקרב המאכלס את בית המשפחה שלכם, אריות. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בבית וסביבתו, לשנות אווירה בבית, ובעזרת זוית פרקטית של השמש עם כוכב נפטון – להתמקד בשיתופי פעולה.

בתולה

המלה תקשורת הופכת להיות היום משמעותית במיוחד, בתולות. הירח עובר לבית התקשורת שלכם, וזהו זמן מצוין לשיפור קשרים עם אנשים קרובים, וליזמות תקשורתיות חדשות. מרס עובר למזל שור ומדגיש את היכולת להחזיר לחייכם חברים מהעבר.

מאזניים

מעברו של מרס למזל שור, רומז לכם שהגיע הזמן להתמקד בכל מה שקשור לתחום הכלכלי ובעיקר הכספי, מאזנאים. ונוס במזל קשת גרמה לכם להוציא יותר ממה שתכננתם, אבל בקרוב היא עוברת למזל גדי ומשנה סדרי עדיפויות. זמן טוב להתארגנות כספית.

עקרב

הירח שוהה היום במזל שלכם אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם ולהפוך את היום הזה לאקטיבי במיוחד. יום מצוין לפגישות חשובות בכל התחומים, כמו גם לשיחות משמעותיות הקשורות לתקופה הקרובה.

קשת

מיקומו של הירח במזל עקרב לא ממש מוצא אתכם במיטבכם, קשתים. זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ ולהמנע מעודף פעילויות שדורשות מכם נוכחות מוגברת. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – נסו לדחות לשבוע הבא.

גדי

הצד החברתי שלכם מודגש היום, גדיים. זה מאפשר לכם להתמקד בשיפור ושדרוג התקשורת שלכם עם המעגלים החברתיים שלכם. זמן מצוין לשתופי פעולה עם קולגות מקצועיות ולהתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט.

דלי

אחר תקופה ארוכה של שהייה בבית התקשורת שלכם, מה שגרם לכם להיות מעט תוקפניים בזמן האחרון, עובר כוכב מרס למזל שור המאכלס את בית המשפחה. זהו זמן מצוין לשיפוצים בבית ולהשקעה בבית ובסביבתו, אבל חשוב במיוחד עכשיו לא לריב עם בני הבית.

דגים

מיקומו של הירח מביא איתו היום צורך לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות ארוכות טווח. כעת הזמן להתמקד בלימודים של משהו שמעניין אתכם, יתכן אפילו משהו מקצועי, וכל מה שיעזור לכם לקדם נושאים מקצועיים וכלכליים בתקופה הקרובה – יבורך. קחו יזמה.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן