תחזית יומית ובלוג – יום שני 25 לדצמבר 21

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  25/1

ירח בתאומים 120 מרקורי 90 נפטון

שמש במזל דלי צמידות סטורן (יציאה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה) צמידות אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה גם היום במזל תאומים התקשורתי, והמלים שלנו קלילות ורהוטות יותר, אבל משמעותיות יותר מתמיד כשאנחנו מתחילים לזחול פנימה אל לב השבוע הרצוף עליות וירידות, טלטלות ושינויי מצב רוח, למרות שמזג האוויר הנפלא שבחוץ מרכך הכל, ואפילו נותן את התחושה שבסופו של דבר – הכל אפשרי, כן כן…

נכון, השמש צמודה למדי עדיין לכוכב סטורן הנוקשה, אבל אפשר כבר להרגיש קרניים ראשונות אופטימיות ומגששות שמבשרות על קרבתו של יופיטר כוכב השפע, שגם הוא נמצא כאן, במזל דלי, אבל נראה שהוא ממהר קדימה, ונוגע כבר במעלה השמינית של המזל הזה… לאן, אדון יופיטר? מה בוער לך? תן ליהנות קצת מהאופטימיות שלך גם אם הבסיס שלה הוא עדיין קטן יחסית לציפיות…

ונוס ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח ועלולה להכביד עלינו מעט דווקא ביחסים שזקוקים עכשיו לגבולות קצת יותר ברורים סטייל מי עושה מה, עם דגש על המחויבויות של כל אחד מהשנים, ודגש נוסף על הצורך ביחסים שאינם ברורים די הצורך להפוך את היחסים לרשמיים קצת יותר, למסד קשרים או שותפויות, ולבנות גבולות בטוחים שבתוכם אפשר יהיה לשכוח שהם שם. וזה אפשרי ורצוי בכל קשר, בעצם..,

הצירוף של ונוס במזל גדי ושל השמש על סטורן יוצר מעין אוירה סטורנית לא רשמית, מלווה בצורך גדול יותר בבטחון של כאן ועכשיו (שהדגשתי בהורוסקופ של אתמול), אבל בסופו של דבר תחושת הבטחון הזה היא פנימית ולא חיצונית, ונמצא בכל אחד ואחת מאתנו: השאלה אם אנחנו מוכנים להתחבר אליה עכשיו, או לצפות בדאגה איך היא מתמסמסת לה מול האירועים המתרחשים בחוץ, שם החוויה הסטורנית היא יותר זו של הסגר ושל תפקודה או חוסר תפקודה של הממשלה הזו שגורם לתחושה שאין שם מעטפת בטחון רציונלית, אלא אוסף של שליפות מפי אנשים שעסוקים בלכבות שריפות יותר מכל דבר אחר: זה – לא בטחון, ומיקומו של סטורן במפת השמים השבוע מדגיש אולי יותר מכל את העובדה הזו ואת הצורך הזה שלא מתממש.

למי שעוקב אחרי הנעשה בארצות הברית – מספיק לראות איך ביידן משתלט תוך ימים ספורים על רוב המערכות וכבר קובע קו חדש ברור סמכותי ובעיקר נוסך בטחון שיש פה אדם שיודע מה הוא עושה ואיך, ולעשות זאת באמריקה שמסוכסכת ומפולגת עכשיו יותר מתמיד זו משימה קשה ביותר כעת, אם לא על גבול הבלתי אפשרי, אבל אולי בכל זאת, עם האדם הנכון במקום הנכון, אף על פי כן היא נוע תנוע.

וזה – די בניגוד לכאן, לצערנו. אבל הכל בר שינוי: סטורן הוא רק אורח לרגע שרואה כל פגע, בדיוק כמו כל כוכב אחר שמיקומו – או היעדרו – מדגישים את מ שיש, ובעיקר את מה שאין, וגם זה תלוי בעינו של המתבונן.

אבל ונוס שלנו שבמזל גדי מתקרבת לפלוטו, ומתחת לעננה הסטורנית שמתחילה להתפוגג ולקרן השמש היופיטרית נראית מרחוק נוכחותו הכבדה של פלוטו כשהוא נצמד לונוס, הרגשות הופכים קיצוניים יותר, ואיתם גם התגובות שלנו, והפתיל שמתקצר בהדרגה. המפגש הזה עלול להעיב על מה שקורה בשמים ודווקא הוא עלול להצית את הפתיל שכולם חיכו לו כשכוכב מרס נצמד לאורנוס התזזיתי ויצר זוית פעולה ליופיטר… אבל אולי עכשיו, מתנחמים להם אוהבי הדרמות בין החוזים למיניהם, אולי כאן תגיע רעידת האדמה שדיברנו עליה או האירוע המלחמתי למרות שטראמפ כבר לא שם..

יום מוזר, חלק משבוע הפכפך, ונדנדה רגשית חסרת יציבות. מה נשאר – להיות אנחנו, כפי שאנחנו, עם שתי רגלים על קרקע, חיוך ותודה על כל יום של שמש כמו היום, וציפיה דרוכה לבאות.

דרוכה – אך בטוחה. כן כן.

 

@

 

וזו התחזית השבועית שלי

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 24 לינואר 21

 

@,

 

ולמי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 25/1

טלה

הירח שוהה גם היום במזל תאומים, ומביא איתו יום סופר אקטיבי כשהוא שוהה בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם יצירת קשרים חדשים ויזמות תקשורתיות חדשות. הזויות של מרס עם יופיטר ואורנוס עדיין בסביבה: השתמשו בהן, וצרו מעגלי תקשורת חדשים.

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ומביא איתו אנרגיה חזקה שחלקה תוקפנית ועצבנית, אלמנט שגורם לשור שלנו שרגוע בדרך כלל לראות סדין אדום בכל מלה שלא במקום. חשוב לא לריב בימים כאלה, בעיקר כשהמיקוד הוא בנושאי חומר וכספים. הזהרו מאכילת יתר רגשית, ומקניות מיותרות.

תאומים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם, להפגש וירטואלית עם אנשים שאפשר להזיז איתם דברים, ולהתמקד בהתחלות ויזמות חדשות שלא הספקתם אתמול. יום מצוין להעביר הילוך ו..לרוץ.

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כדאי עדיין להתאפק, סרטנונים, ועם כל התכניות והיזמות שלכם כדאי לחכות למחר או מחרתיים: הירח שוהה לו גם היום במזל תאומים, וכשאתם לא במיטבכם דברים לא הולכים כמו שרציתם, מי כמו הסרטנון הרגיש יודע. אז.. לחכות עם הרגל על הגז, ולהתאפק בהרבה סבלנות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת בעדינות מתוך הצמידות עם סטורן הנוקשה, אבל הכובד עדיין באוויר וישאר כאן לעוד איזה יום יומיים, כשהוא מכריח אתכם לעזוב את כל הרגש והדרמות, להיות כאן ועכשיו, ולהתמקד בעובדות: תשלומים, החזר חובות, סגירת אוברדראפט, והגדרת תכניות מדויקת.

בתולה

קריירה ודרייב – נראה שהנושאים שעלו אתמול, בתחילת השבוע, תקפים גם ליום הזה: הירח ממשיך לנוע בבית הקריירה שלכם, ולעזור לכם לקדם תכניות פעולה חדשות, ובעיקר אנרגיה חדשה אחרי כמה ימים שבהם לא הייתם בפוקוס. כעת הזמן לשלוף תכנית מגירה לעשייה חדשה ולהתמקד ביזמות חדשות, ומכל הסוגים.

מאזניים

הירח ששוהה היום במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר הופך את התקשורת שלכם לקלילה ואוורירית יותר, ובעיקר כזו שמאפשרת לכם גישה קצת יותר אופטימית, שמתחזקת עם זוית פרקטית של ונוס עם נפטון. אולם הצמידות של ונוס עם פלוטו גובה מחיר מהשקט הנפשי שלכם: אל תאפשרו למתח להכנס למערכות היחסים שלכם, וליצור גישה מלחמתית.

 

 

עקרב

המעורבות הרגשית שנוצרת כעת כשונוס הרגשית נצמדת באופן משמעותי לפלוטו שליט המזל שלכם, הולך וגדלה, וגורמת לכם להגיב באופן חסר פרופורציות וקיצוני כמו שהעקרב יכול להיות לפעמים כשהוא כועס. חשוב לא לשפוך עכשיו את המים עם התינוק, ולא לקלקל יחסים בגלל אי הבנות קטנות שהופכות לקצר אמיתי בתקשורת.

קשת

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה, לשתף ברגשות ובתכניות, ובעיקר להיות קשובים למי שנמצא ממול. זהו גם זמן טוב ליצירת שותפויות חדשות שיעזרו לכם לקדם תכניות שעלו בשבועיים האחרונים בעיקר כשמרס יצר זוית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם. זמן טוב ליזמות חדשות.

גדי

הכובד של הצמידות בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם שהגיע אתמול לשיאו כשהזוית היתה מדויקת עדיין בסביבה, אם כי עכשיו הוא בהחלט הופך להיות מעט קל יותר. זהו זמן לתת לעובדות לדבר ולא לרגש לעצור או לתסכל אתכם: הדברים קורים נכון, רק הקצב קצת הואט. השארו נאמנים לתכניות שלכם, ונועו בזהירות קדימה.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל שלכם שכולל את השמש מרקורי יופיטר וסטורן ממשיך לנוע קדימה, ולפתוח אתכם לפני ריגושים חדשים ואפשרויות פעולה מעניינות. כעת הכדור אצלכם מבחינת החלטה על יזמות אישיות ומקצועיות אבל הוא לא ישאר שם לנצח, ולמרות שאכן החיפזון מהשטן – כדאי להתחיל להגדיר מה בדיוק אתם רוצים לעצמכם השנה, ואיך להשיג זאת.

דגים

הצד החברתי שלכם פעיל מאוד כעת בגלל מיקומה של ונוס במזל גדי, אולם מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מעיק עליכם מאחורי הקלעים ואתם זקוקים לדרכים ואפשרויות פעולה כדי לשחרר חלק מהלחצים האלה, ולממש תכניות ויזמות. זה עדיין אינו זמן טוב לפעול, אבל זה בהחלט זמן מצוין לתכנן, ולשתף אחרים…

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן