תחזית יומית ובלוג – יום חמישי 31 לדצמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  31/12

ירח בסרטן 180 פלוטו סטורן 90 מרס 120 נפטון

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

נהוג לחשוב לעיתים שהיום האחרון בשנה מסכם בעצם את כל מה שקרה בשנה הזו, והיום הראשון של השנה החדשה בעצם מראה את הכוון של השנה החדשה..

אם כך, לפי מפת הכוכבים של היום הזה – השנה הזו לא  היתה משהו. אבל את זה כולנו כבר יודעים, נכון? מצד שני, קונפליקטים שכאלה כמו שהיו בשנה הזו לא יחזרו בשנה הבאה וזה כבר משמח. אבל הם עדיין כאן…

למשל… הירח הרגשני הזה במזל סרטן בזויות לפלוטו ולמרס.. נראה שכל מה שאנחנו עושים היום מעורר תגובה רגשית כזו אחרת, כאילו המנוע האובייקטיבי הזה שאנחנו נוהגים להשען עליו בדרך כלל לא ממש קיים היום כשאנחנו באים לנתח מצבים או להתבונן בתכניות פעולה לשנה החדשה או בדאגות שלנו שלקראת סוף השבוע הופכות, כך נראה, מוצקות יותר…

הבוטום ליין לכל זה הוא – מה יהיה?

מה יהיה זו שאלה שבתור אסטרולוג אתה פוגש כמעט בכל מקום.. הרבה אנשים לפעמים פשוט מדהימים אותי. הם מתהלכים בבטחון מוחלט כלפי חוץ אבל כשאתה פוגש אותם או עושה להם מפה אתה מבין שהם לא מבינים כלום לגבי עצמם: מה מפעיל אותם? מה באמת הם רוצים? היחסים שלהם.. התכניות שלהם… מי אוהב אותם? לאן הם שייכים? ומה לעשות בחיים הדפוקים האלה בכלל?

אין שם הרבה מידע במחלקות האלה, רק רוטינה אפורה שחוזרת על עצמה. מדהים. רבאק, איפה הייתם כל החיים האלה? ישנתם בעמידה? מצטער אבל.. כנראה שכן, ויש לא מעט כאלה. אין מודעות, רק הליכה אוטומטית בכמה מסלולים, ומדי פעם עצירה לצורך מים פיפי סקס ילד לגן טיול… תחנות קטנות בריק אחד גדול.

אצלי זה אחרת. אחד הדברים שלמדתי לגבי עצמי הוא לא לשאול שאלות אלא לראות את הנתונים, ואז להפעיל אותם בדרך שיכולה להתאים לתכניות שלי ולגרום לדברים לקרות, במקום לדאוג ולהפוך את החיים לעננה אפורה ואטומה ששטה למעלה ואתה יודע שתיכף היא הולכת להוריד גשם ממש עליך ורק עליך כמו בסרטים המצוירים, ואז אתה מחכה רגע…

וזה באמת קורה.

השנה הזו לא יוצאת מהכלל. יהיה קשה? אוהו.. יהיה מעניין? חבל על הזמן.. האם אני אסבול באופן מיוחד? ברור.. האם אוכל לממש תכניות? בטח…

תגיד, אתה עושה ממני צחוק? חס וחלילה: השאלות שלך עושות ממך צחוק. הגיע הזמן לגדול ולא לתפקד כילד חסר ישע מול עצמך, מול החיים, ומול העננה הגורלית הזו שתמיד מוצאת אותך כשאתה הכי יבש.. היא ממילא תגיע, עם התחזית או בלעדיה, כי ככה אתה מאמין.

בעצם את התחזית השנתית כבר התחלתי לכתוב והיא בטח תהיה מוכנה בלילה או מחר, או מתישהו בקרוב כשארגיש שזה הזמן להוציא אותה. מי שידע לפענח אותה נכון לחפור עמוק בתוכה מול האפמריס שאלה זמני הכוכבים וגם לבוא לסדנאות שאני ורינת עושים (אמיתי, לא סתם פרסומת..) בטח ידע יותר מה כדאי לעשות ומתי, אבל את האחריות גם הוא – ולא אני או הכוכבים – יצטרך לקחת. באסה, אה? ?

ולגבי היום: כמו שכתבתי, הזויות של הירח מעצבנות למדי, ומעצבנת גם זוית פעולה שנוצרת עכשיו בין מרס האסרטיבי לסטורן הנוקשה, שהולכת ומתהדקת ומביאה איתה מעצורים בדיוק במקומות שבהם הדרך אמורה להפתח ולאפשר לנו לזרום…

גם ונוס הרגשית לא במיטבה כעת: זוית הפעולה שלה עם נפטון שמפעילה אותנו בעוצמה בנדנדה רגשית שלא עוצרת אמנם קצת מתמתנת היום, בעיקר בגלל שיש שפע של פעולות חלקן טכני שלא מאפשרות לנו לשקוע יותר מדי בבצה הטובענית הזו, אבל בהמשך היום הנפטון הזה עלול ליפול עלינו כשאנחנו לא מוכנים, ולגרום לנו להזיל דמעה מול איזו דרמה בשקל וכאילו בלי קשר לכלום…

ונוס בזוית לנפטון, ותעשיית הטישו עובדת שעות נוספות. אפילו אני שילמתי שלשום את המחיר הזה כשמצאתי את עצמי מוצף רגשית ובוכה ללא סיבה אמיתית, כלומר סיבה יש – תמיד יש – אבל רבאק, פרופורציות…

זהו שאלה – לא היו. אני עוד אתחשבן עם הנפטון הזה. מצד שני טוב לנקות קצת את בלוטות הרגש, רק כדאי לעשות זאת בכנות ובאומץ ובלי לרחם על עצמך – פשוט לבכות כסוג של דרך ביטוי רגשי שכזו, כי כך הגוף רוצה ובוחר, וזה אומר לאפשר לו – לא לך כמובן, אתה הרי שועל קשוח אפור שיער – אבל לילד הזה שיושב בתוכך ופתאום עצוב לו : תבכה מתוק ואני אשב פה ואסתכל עליך, מכין את החיבוק שלי לרגע שפתאום תגלה שאתה זקוק לו..

וגם אם לא.

ולמעלה השמש השיפוטית הנוקשה הזו במזל גדי ומרקורי שיושב איתה, עלק שתי החבובות הזקנות האלה, מעבירות ביקורת, שופטות, מביאות סיכונים וטיעונים – רואי החשבון של הקוסמוס.

ואכן, בסופו של יום – יגיע גם סופה של השנה, והיום הזה מתאים יותר מכל דבר אחר לחשבון נפש, כזה אמיתי, בלי פוזות. נראה, אולי אעשה זאת אחר כך בוידיאו, כי ברגע שאתה חושף את זה לעולם אתה גם לוקח על זה אחריות – וגם על הדברים הטובים או הרעים שיצמחו מזה.

בוטום ליין של כל החפירה הזו – שנה חלפה, שנה עברה, אני כפי ארימה..

ולא אורידה. אין מצב. בטח לא אחרי כל הסדנאות היפהפיות שאני עושה עכשיו עם רינת, אחרי שנים שפשוט לא בא לי לעשות… אבל הידע הזה צריך לצאת, לקבל כיוון, לעזור, לתרום, לכוון… כל המלים הזה שתופסות אותך בכתף או באוזן ומכריחות אותך לפעול.

וביום רביעי יש לנו ערב מבוא לסדנת יופיטר פליי היי..

ולגבי חשבון הנפש – אולי אעשה את זה בוידיאו, מן שיחה מוקלטת שכזו פנים אל פנים איתי, אחרי השנה הזו. נראה.

@

ביום רביעי הבא ב 8 וחצי רינת ואני מעבירים ערב מבוא לסדנת יופיטר פליי היי שלנו. הערב הזה הוא חינמי. הערב נקרא המזוודה של יופיטר.

יופיטר וסטורן הם שני כוכבים שעוזרים לנו לממש את הפוטנציאל שלנו: האחד בטוב, והשני ברבאק, או כדי לדייק – בדיר באלאק. אבל יופיטר שזה עתה חלף עבר למזל דלי מתנהג קצת בטירוף, רץ קדימה בהיפר ומשלים מעגל כבר במאי, ואם לא נתפוס אותו בזנב או נדע מה בדיוק לעשות איתו באופן מדויק  ופרקטי הוא יעשה ויברח למזל דגים ואז.. לך חפש את הרוח..

אנשים מחכים לו 12 שנה כדי לזכות בפיס של החיים, והוא..

בדיוק בשביל זה בנינו את סדנת היופיטר פליי היי שלנו, וביום רביעי נסביר איך ולמה וניתן עוד הצצה לחייו של הדוד הזה מאמריקה שבא עם מזוודה אבל רק הוא יחליט מי יקבל, איך וכמה, ונסביר לכל אחד לפי המפה האישית שלו מה כדאי לעשות ומתי כדי שחלק ממה שיש במזוודה של היצור התזזיתי הזה יישאר גם אצלנו..

רביעי הבא בשמונה וחצי בזומזום, כרגיל.

פרטים והרשמה – כאן:  https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

 

נשמח לראותכם.

רינת ויאיר.

 

@

ולמי שלא שמע עד עכשיו על הסקאיימאסטר –  Skymaster   – החזון של רינת היועצת העסקית ושלי, אז הנה הוא בכמה מלים: אלה שלושת מסלולי ההמראה שלנו שאנחנו רוצים לחלוק עם כל מי שמוכן להמריא בעינים פקוחות עם יופיטר אך להשאיר את הרגלים איתנות עם סטורן ולנקות במקביל את מה שעיכב אותנו עד עכשיו עם אורנוס.

כאן תוכלו למצוא את סדנת סטורן ביג שהעברנו אחת והיה מדהים, והנה יש כבר עוד אחת בדרך וכבר נרשמים אליה, ויש גם את סדנת יופיטר פליי-היי (שאני קורא לה המזוודה של יופיטר) והסקאיימאסטר עצמה שהיא סדנת הליווי שלנו לכל מי שרוצה לחבר את הרוח לחומר וליומיום ולהיעזר בתכנות כוכבי אישי כדי לעלות פאזה בעזרת מיקומי הכוכבים של השנה הזו…

 זו הפעם הראשונה שאני עושה את כל הדברים האלה אחרי שנים של איסוף וציפיה, מרגיש כמו ילד שמדביק בפעם הראשונה ציור של דוכיפת על המקרר: זה שלי…כיף קטן שכזה.:-)

אה, והנה זה פה – ערב המבוא, הסדנאות, והליווי האישי שלנו – https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

@

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

חמישי  31/12

טלה

הירח שוהה לו עדיין במזל סרטן הרגשני ויוצר בין היתר גם זוית פעולה עם מרס שליט המזל שלכם. התוצאה – רגישות יתר וגישה רגשנית ולא ממש מעשית. זה לא היום לקבלת החלטות ארוכות טווח. זוית  פעולה שמתחילה בין מרס לסטורן תביא איתה כובד ורצינות.

שור

זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון שהיתה מדויקת אתמול וגרמה לערפול ובלבול מתחילה להתפוגג בהדרגה, אבל עד יום ראשון כדאי להזהר מאוד עם ההחלטות שלכם כמו גם אם הצורך שלכם לעשות דברים מתוך מעורבות רגשית גבוהה מדי. סבלנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי ולהביא איתו גישה שקולה ופרקטית, אם כי גם פסימת משהו. זהוז זמן לקחת אחריות על ההחלטות האחרונות שלכם, ואולי בניגוד לאופי התאומי הבסיסי גם לחשוב לטווח ארוך, ולא רק לטווח קצר. התמקדו בנושאי חומר וכספים.

סרטן

זמן מצוין לקדם להשלים תהליכים שהתחלתם בימים האחרונים. אולם זוית של עימות בין הירח שליט המזל שלכם לבין פלוטו וזוית פעולה עם כוכב מרס גורמות למעורבות רגשית גבוהה מדי ושיקול דעת גרוע. פעלו בזהירות והחלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

אריה

למרות שהשעה דוחקת כדאי לחכות מעט: אינכם במיטבכם עכשיו, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה ולתחילת השנה החדשה, אך עדיין לא לפעול: הירח במזל סרטן מדגיש את הצורך היום לאסוף כוחות ולתת גז ממחר כשהירח עובר למזל שלכם ובימים הראשונים של השנה.

בתולה

הירח ששוהה במזל סרטן מדגיש את הצורך לפעול חכם ונכון מבחינה חברתית, ובעיקר מבחינת התקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם, ביום האחרון של השנה שהוא אולי חסר משמעות אמיתית מבחינת פעולה אך בהחלט סמלי עבור סיום השנה מבחינתכם. יום מצוין לסיכום אישי של השנה, ולחשבון נפש אמיתי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין תחת השפעתו של נפטון ומצבי הרוח שלכם עדיין משתנים במהירות מעלה מטה, ולא תמיד עם סיבה הגיונית. אולם חשוב לא לאפשר למצבי הרוח ולחוסר היציבות הזמני להשפיע על ההחלטות המעשיות שלכם. למרות נדנדת הרגש – היו כאן ועכשיו.

עקרב

הירח שבמזל סרטן עכשיו השייך גם הוא ליסוד המים ממשיך להיטיב אתכם, למרות שמיקומה של ונוס בבית והכספים ובזוית לנפטון עלול לגרום לגישה לא שקולה בנושאי חומר וכספים, ולתחושה של חוסר בטחון מסויים. אל תוציאו כספים על מה שאין לו כעת מבחינתכם צורך אמיתי.

קשת

הירח שבמזל סרטן מביא איתו יום נוסף שבו כדאי לחשוב פעמיים ואפילו שלוש לפני כל פעולה, בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שמונעת החלטות חד משמעיות לכאן או לכאן. ונוס שבמזל שלכם מביאה איתה את הצורך לסמוך על הלב, אבל בימים שכאלה אתם זקוקים בעיקר לראש ההגיוני והמעשי.

גדי

השמש ממשיכה לחגוג לכם כעת את יום ההולדת על כל המשתמע, לפני ואחרי, עם לא מעט נוכחות ועוצמה, אבל שהותו של הירח במזל סרטן שממול מדגישה את הצורך להשקיע בעיקר בדיאלוג הזוגי ובכל מה שקשור לשותפויות ושיתופי פעולה בכלל. זהו זמן איכות בשנים.

דלי

ונוס ממשיכה לנוע בבית החברתי שלכם, ואתם תקשורתיים מתמיד ופתוחים לראייה חדשה של העולם ומקומכם בו בימים אלה. מרס שבמזל טלה עדיין מביא איתו ימים לא שקטים, וצורך בפעולה למרות שלא בהכרח אתם יודעים לאיזה כוון. בשבוע הבא הכל יהיה ברור יותר.

דגים

מיקומם של השמש ומרקורי במזל גדי השייך ליסוד האדמה מביא איתו צורך חזק ביציבות הן רגשית והן כלכלית, אבל זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס הרגשית עלולה לגרום לערפול ובלבול: אפשרו לרגשות לשקוע בימים הקרובים מבלי לקבל החלטות, עד שהאוויר יצטלל והכל יהיה ברור יותר.

 

חמישי  31/12

ירח בסרטן 180 פלוטו סטורן 90 מרס 120 נפטון

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הורוסקופים שישבת – 1-2/21

טלה

הירח שוהה במזל אריה ביום הראשון של השנה החדשה ובסוף השבוע בכלל, ומבחינת הטלה שלנו כיום הפותח של השנה החדשה זהו סימן מצוין: הירח שוהה ביסוד האש כמו הטלה, והצורך שלכם כעת בביטוי אישי מתחזק. הסופ'ש הזה יתאים דווקא לבילוי, להנאה למרות הכובד, ולהרבה רומנטיקה, טלאים…

שור

מיקומו של הירח במזל אריה בסוף השבוע הזה מדגיש אצלכם בעיקר את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה, שוורים. כעת הזמן להשקיע בבית וסביבתו, לשנות את האוירה בבית, וליהנות ממה ששור אוהב באמת: אוכל טוב, אנשים שמחים,  וכורסה נוחה במיוחד לראות את כל הסדרות שאתם אוהבים..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי המעשי, ומעניק לכם תחושה יציבה למרות הכובד שבאוויר. זהו סוף שבוע תקשורתי במיוחד. כעת הזמן לסופשבוע תקשורתי במיוחד, גם כדי לעודד אחרים וגם כדי לשתף ברגשות ובתחושות, ולאפשר למלים לפרק חלק מאי הוודאות שבאוויר. דברו על הכל.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם יוצר זויות לא קלות לסטורן לאורנוס ואפילו לשמש בסוף השבוע הזה, ותחושת חוסר הודאות לגבי השנה הקרובה חזקה מתמיד. הסרטן כידוע רגיש מאוד, אבל דווקא דאגנות יתר עלולה להחליש אתכם. הקדישו את סוף השבוע הזה להנאות קטנות: אוכל טוב, חברותא נעימה, וכמה סרטים שהקלטתם – זוהי התרופה הטובה ביותר מפני מצבי רוח שכאלה, בעיקר כשהאנשים הקרובים סביבכם.

אריה

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, אריות. את הסו'פש הזה כדאי להקדיש לעצמכם, בעיקר למה שלא אפשרתם לעצמכם בשבוע האחרון: זמן איכות ופינוק פרטי, עטוף אנשים אהובים, מוסיקה שמחה, בילוי כיפי, ושחרור מדאגות למרות זוית המתח בין הירח לשמש שליטת המזל שלכם. ליהנות ממה שיש, כמו תמיד.

בתולה

אתם לא ממש במיטבכם בסופ'ש הזה: חוסר הודאות והדאגות המיותרות לא עושים לכם חיים קלים, וכמו במקרים רבים אלה אתם שבגלל הצורך הפרפקציוניסטי בשליטה גורמים את זה לעצמכם. נצלו את הסופ'ש לשהייה עם קרובים חברים ומכרים שמה שמאפיין אותם זה אופטימיות, ואמון… בכם. כן כן.

מאזניים

אתם לא ממש בפוקוס בסוף השבוע הזה, ובצדק: זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון המטשטש ומערפל עדיין בסביבה. המיקום הזה מקשה עליכם להפגין אופטימיות בסו'פש ובתחילת השנה, אבל לקראת שבת הבטחון והאופטימיות חוזרים. זהו זמן לבלות עם החברים הכיטובים, ממליץ הירח שבמזל אריה, בעיקר אלה שאוהבים אתכם כפי שאתם.

 

עקרב

הירח שוהה במזל אריה ואתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע, שוורים. אבל זהו זמן לקחת את עצמכם בידים, להיות מקור של כוח לאלה שסובבים אתכם עכשיו שיודעים שהם יכולים לסמוך עליכם, לעודד ולחזק. העקרב הוא תמיד עוגן עוצמתי ברגעים של אי ודאות. זמן לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות חשובות לשבוע הקרוב ולשנה בכלל.

קשת

סוף שבוע מצוין ותחילת שנה מעולה, קשתים: הירח במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, והמאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ונוס עדיין במזל שלכם עם שלל רגשות עדינים ואפילו אהבה, והדבר היחיד שמעצבן בעיקר את הקשתים שאוהבים לטייל הוא מגבלת הקילומטר..צאו לטייל בפארק הסמוך, ואחר כך – תה צמחים מול סדרות הטבע של דיסקברי, פיצוי סמלי על הטיול שקשה לבצע עכשיו…

גדי

זה אינו סוף שבוע קל עבורכם, גדיים. הגדי הוא מזל מאורגן ויסודי הזקוק לשליטה במה שקורה, ואוירת אי הודאות שהשנה הזו נפתחת איתה מקשה עליכם. נסו לשכוח את הדאגות עכשיו ולהתמקד בעיקר במטלות לחודש הקרוב: סטורן שליט המזל שלכם מביא איתו גישה חדשה ומעניינת שעיקרה – שיתופי פעולה. סוף השבוע הזה יתאים לבלוי סולידי. המנעו מסיכונים בכביש.

דלי

הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים, ושם את הדגש עכשיו על השקעה במערכות היחסים שלכם, בהחלט סימן אפשרי להשקעה נוספת בכיוון בהמשך השנה. זהו זמן להשקיע בפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי – להתחיל את מסע החיפוש אחר הנפש התאומה שיודגש השנה כבר בסוף השבוע… יופיטר שבמזל שלכם מתחיל להביא איתו גישה חדשה ואופטימית…

דגים

המעורבות הרגשית עדיין גבוהה מהרגיל, אם כי אפשר כבר להרגיש את הקרקע חוזרת מתחת לרגלים…מצבי הרוח עדיין קיצוניים, אבל הירח שבמזל אריה מכריח אתכם להתמודד עם העובדות. סופשבע נפלא לטיול רגלי ליד הבית, לפעילות ספורטיבית בסלון, ולחזרה לגוף הפיזי שזקוק להתעמלות ומאמץ כדי לחזור לעצמו: אפשרו לו להשתחרר – וזה ישחרר גם את הראש והלב בהמשך…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן