תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 30 לדצמבר 2020

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 30/12

ירח בסרטן 180 לשמש מרקורי 120 נפטון 60 אורנוס

שמש במזל גדי 120 אורנוס

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל קשת 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל טלה  90 פלוטו (יציאה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל סרטן הרגשני בזוית של עימות לשמש הפרקטית, ומנסה להכניס קצת רגש – שהשמים האמת מוצפים בו היום – אל תוך ההחלטות המעשיות שלה והאמת – גם מצליח…

זוית הרמונית של הירח עם נפטון וזוית פרקטית עם אורנוס מראות שיש בכל זאת כמה כלי עבודה אופרטיביים למי שבכל זאת רוצה דווקא היום ומוכן להסתכן בשיקול דעת רגשני במקום במבט חד ופרקטי בעובדות… כמוני, למשל.

כן, רינת ואני מסיימים להגדיר את מסלולי ההמראה שלנו והיום נתחיל להמריא איתן בבודדת, ולחשוף אותן. ממש עכשיו כשונוס הזו בזוית המדויקת עם נפטון אני מסיים לכתוב עוד טכסט… מעניין איך זה יצא.

אבל זה רק מראה שבתור אסטרולוג, כשאתה מבין מה בדיוק קורה בכוכבים, יש לך אפשרות בחירה: או ללכת עם מה שקורה ולשים פס למרות הזויות הקשות תוך שאתה סומך על האינטואיציה שלך, או שאתה אומר לעצמך: לא, לא היום… לא עם הנפטון ונוס האלה.. או לא.

אבל עם האופק טלה שלי אני נותן לילד להחליט, והוא רץ עם זה קדימה, משאיר את הבוגר בצד לחייך בחיבה על הריצה של השובב, ומרגיש שזה בדיוק הריקוד האמיתי שקורה בחיינו כל הזמן: הריקוד הזה בין הילד לבוגר, בתנאי שהוא באמת מסכים להיות ילד ולא בוגר מזויף, וכשהבוגר מוכן לקחת אחריות – ולא לברוח ממנה כמו ילד…

מה עוד בכוכבים היום? שמש במזל גדי בזוית הרמונית לאורנוס התזזיתי, מרקורי במזל גדי בזוית פרקטית לנפטון, ושתי אלה הן בהחלט סיבה מצוינת לנסות להתעלם מרעשי הרקע של ונוס בזוית לנפטון שהופכת כל מלה משפט רעיון או אסוציאציה למולקולה רגשית ואפילו רגשנית, שמחפשת איזה צבע לתת לדברים: שחור – או ורוד, מפחיד – או מדהים, מתוק – או מר. ככה דברים עובדים אצלנו במוח, מה לעשות…

כן, כשהרגש מנסה לקחת פיקוד כמו בזוית כזו למשל, חייבים ממש להעמיד מולו רגעים אפרוריים ומעשיים, ולא רגעים דרמטיים שאפשר בכיף לקפוץ לתוכם, ולהשאב פנימה.

אז מה אפשר לשים מול הזוית הזו מה שמשעמם במיוחד ומחזיק אותנו במתח שכלתני כמו דו'ח התנועה שקיבלתי (לא באשמתי) אזהרה ממס הכנסה (לא באשמתי) ופתק כועס ממישהו שחסמתי אותו בטעות בחנייה (ממש לא באשמתי). שמתם לב מה קורה פה? נפטון זה הכוכב שמדבר על אשמה, ואשמה זה חלק ממה שאנחנו עלולים לפגוש היום כשאנחנו לא ממלאים את המשימות שלנו.

היום, ביחוד היום, חייבים לעשות לפחות משהו מעשי אחד כדי לא לטבוע במעורבות הרגשית הגבוהה הזו. היא לא קלה, המעורבות, וכשאתה רואה מה עובר על נבחרי הציבור עלק בימים האחרונים אתה מבין שנפטון פוגע בשיקול הדעת שלהם בדיוק כמו בשלנו, ושנפטון ימשיך הלאה לא מעט אנשים עלולים, כמו אחרי הנג אובר חריף במיוחד של מסיבת סיבלסטר מקומית, להצטער על מה שאמרו או עשו או על מה שלא.

קטלני, הנפטון הזה. ממש. רק לראות למשל את טראמפ נאבק בערפל הנפטוני של עצמו ומסרב לראות את המציאות כפי שהיא, גורם לך להבין במה מדובר, או הערפל של גנץ. אם רק היה להם אסטרולוג טוב..

מילא. כל אחד והנפטון שלו, הערפל הפרטי שלו, והאשמה המבוכה והמאורה שלו לבכות בתוכה כשנפטון מסיים את העבודה וממשיך הלאה, שקוף בלתי נראה אך מזיק מתמיד.

לפחות מרס עכשיו בשמים יוצא מתוך הזוית עם פלוטו והכעסים מקבלים פרופורציות… וזה אומר שאם כך אפשר אולי לתרגם את האנרגיה הכועסת זו למשהו שיעזור למישו בסביבה שלך. הכלים בכיור למשל..

בקיצ – ערפל נפטוני או לא – בי פרקטיקל, חברים, ועשו מעשים טובים שיעזרו למישהו אחר ולתדמית שלכם.. בשני אלה – נפטון אלוף. קדימה.

 

@

 

 

והנה כאן  הסקאיימאסטר –  Skymaster   – החזון של רינת היועצת העסקית ושלי, ההשראה, שלושת מסלולי ההמראה שלנו שאנחנו רוצים לחלוק עם כל מי שמוכן להמריא בעינים פקוחות עם יופיטר אך להשאיר את הרגלים איתנות עם סטורן ולנקות במקביל את מה שעיכב אותנו עד עכשיו עם אורנוס.

כאן תוכלו למצוא את סדנת סטורן ביג שהעברנו אחת והיה מדהים, והנה יש כבר עוד אחת בדרך וכבר נרשמים אליה, ויש גם את סדנת יופיטר פליי-היי (שאני קורא לה המזוודה של יופיטר) והסקאיימאסטר עצמה שהיא סדנת הליווי שלנו לכל מי שרוצה לחבר את הרוח לחומר וליומיום ולהיעזר בתכנות כוכבי אישי כדי לעלות פאזה בעזרת מיקומי הכוכבים של השנה הזו…

 זו הפעם הראשונה שאני עושה את כל הדברים האלה אחרי שנים של איסוף וציפיה, מרגיש כמו ילד שמדביק בפעם הראשונה ציור של דוכיפת על המקרר: זה שלי…כיף קטן שכזה.:-)

אה, והנה זה פה – ערב המבוא, הסדנאות, והליווי האישי שלנו – https://rinatburg.ravpage.co.il/YS

@

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

רביעי  30/12

טלה

הירח שוהה במזל סרטן הרגשי ונושאי בית ומשפחה הופכים להיות היום משמעותיים יותר היום. מרס שליט המזל שלכם ממשיך לצאת מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, והמתחים נעלמים בהדרגה. השמש ומרקורי בבית הקריירה שלכם דוחפים אתכם לאור הזרקורים.

שור

על פניו זה נראה כמו היום הקשה של השבוע, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה לא קלה עם נפטון הרגשי, מה שאומר שהרגשות שולטים היום גם בשיקול הדעת המעשי שלכם, שוורים. זהו זמן לתת לדמיון לרוץ, אבל החלטות פרקטיות – דחו לשבוע הבא.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בזוית מעשית מאוד לכוכב אורנוס ובמזל גדי הפרקטי, שני אלמנטים שקצת מכבידים עליכם מצד אחד אבל גורמים לשבוע הזה להיות הרבה יותר אפקטיבי כשתקחו את המושכות לידים ותבצעו את כל המטלות הקטנות והמעצבנות בשרשרת: לעשות – ולשכוח.

 

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל סרטן הרגשני, דברים, לפעול בעוצמה, ולהתמקד במה שחשוב לכם באמת ללא הסחות דעת מיותרות, אם כי חשוב היום לא לפעול בניגוד אינטרסים מול סמכויות. התמקדו בעובדות, ואל תעשו דווקא.

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל כדי לבצע אותן באופן מדויק ועוצמתי תצטרכו לחכות יומיים: הירח שוהה היום במזל סרטן הרגשני, והיום הזה כדאי לפעול באופן שקט ומאחורי הקלעים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. שימו דגש מיוחד על הכאן והעכשיו, אריות.

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה בדיוק הזמן להשקיע בהם קצת יותר, בתולות. זהו יום מצוין בעיקר לשתי מלים: שיתופי פעולה. כעת הזמן לנסות ולמצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך, ולא להתעקש על פעילות סוליסטית, בעיקר כשהמדובר באתגרים גדולים במיוחד.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשי, ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, בגלל המעורבות הרגשית העודפת כעת. זהו יום נפלא לתת מקום לאהבה וליצירתיות שלכם, אבל בכל מה קשור לחומר וכספים – כדאי לחכות לשבוע הבא, ובעצם לשנה הבאה…

 

עקרב

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שעשוי להפוך את היום הזה לנינוח במיוחד עבורכם, עקרבים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בתקשורת שלכם – השמש ומרקורי כוכב התקשורת שנמצאים בבית התקשורת, וזה בדיוק הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות.

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעורבות רגשית מקסימה, פתיחות רגשית במינון גבוה, ויכולת לאפשר לעצמכם להתמקד באהבה, לא רק באופן רומנטי אלא גם אהבה למה שאתם עושים, לסביבה הקרובה, ואפילו למשפחה. פתחו את הלב, קשתים.

גדי

זוגיות ויחסים – אלה מלות המפתח של היום הזה, גדיים. הירח שוהה במזל סרטן שממול ומדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובבן או בת הזוג שלכם, גדיים. כעת הזמן לפתיחות גבוהה יותר, לתכניות משותפות, ולבילוי שמח בשנים.

דלי

הירח במזל סרטן עלול להיות קצת רגשני מדי עבורכם, דליים. המעורבות הרגשית הזו עלולה לגרום להחלטות שגויות, בעיקר בנושאי חומר וכספים. כוכב מרס ששוהה בבית התקשורת שלכם הופך אתכם לתוקפניים מהרגיל, וכדאי להמנע מעימותים וויכוחים כעת.

 

 

דגים

זוית הפעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לונוס הרגשית עלולה להיות בעייתית מעט היום, דגיגים: הצפות רגשיות, שיקול דעת רגשני,  ופרשנות לא נוכנה של העובדות – כל אלה עלולים לפעול נגדכם. זהו זמן איכות יצירתי נפלא, אבל בקשר לעובדות – כדאי לחכות..

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן