תחזית יומית – ראשון 29 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 29/11

ירח בתאומים 180 מרקורי 120 סטורן ויופיטר 

שמש במזל קשת  150 אורנוס (מדויק!) 120 מרס

מרקורי במזל עקרב 60 פלוטו יופיטר וסטורן

ונוס במזל עקרב 180 אורנוס (יציאה)

מרס במזל טלה 

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

ובכן, בגדול אפשר לומר שיחסית אנחנו ביום המתוח של השבוע. השמש עכשיו בזוית מדויקת של מתח לכוכב אורנוס התזזיתי, והמתח הזה עלול לגרום לנו לפעול באופן לחוץ במיוחד, מה שאומר ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ואנחנו עלולים לקבל החלטות גרועות האחרת אחרי השניה.

לא קל, דנפטלי.

אבל זה לא הכל: בנוסף לזה גם השמש יוצרת היום זוית של מתח מדויקת נחשו עם מי… נכון, עם אורנוס. שני כוכבים יוצרים היום וגם מחר האמת זוית לא קלות עם אורנוס התזזיתי, מה שהופך את הימים האלה לסוג של מועדים לפורענות באופן מסויים, בעיקר בכל מה שקשור ל יחסים ולדיאלוג בכלל.

בנוסף, הירח שוהה אמנם במזל תאומים התקשורתי, והמלים ממש מתגלגלות לנו על הלשון, אבל דווקא היום יוצר הירח זוית של עימות עם מרקורי כוכב התקשורת, מה שעלול ליצור עימותים וויכוחים ולהשלים את מה שאורנוס עושה…

ביג פאקינג שיט.

אז ריכזתי את כל זה בסרטון שאולי מסביר יותר טוב מהטכסט הזה אלא דרך המפה למה איך ומתי צריך להזהר.

הנה כאן.

ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה היום בכוכבים?

ראשון  29/11

טלה

הירח פותח את השבוע כשהוא במזל תאומים בבית התקשורת שלכם, ומאפשר לכם יום תקשורתי במיוחד, טלאים. זהו זמן מצוין לממש תכניות ורעיונות מהשבוע הקודם, לדבר ליזום ולשתף אחרים במה שחשוב לכם, לדבר ולשכנע, ולעמוד בהצלחה מול קהל, גם אם הוא בזום… יומן של המלים.

שור

נושאי חומר וכספים הם אלה שמעסיקים אתכם בתחילת השבוע, שוורים, והירח ששוהה בבית החומר והכספים שלכם מצביע על הצורך לפעול באופן מדויק וחכם בחשבון הבנק, ובגלל הזוית של ונוס – להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות של השבוע. שמרו על הכסף, שוורים.

תאומים

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, תאומימים. הירח שוהה במזל שלכם בתחילת השבוע ובעצם קובע כוון פעולה אקטיבי ומדויק: שבוע ללקיחת יזמות מסוגים ושנים, שרק יתחזקו בהמשך כשמרקורי יעבור למזל קשת. זויות פרקטיות של מרקורי עם פלוטו יופיטר וסטורן מביאות שלל אפשרויות.

סרטן

לא ממש היום שלכם, סרטנונים: הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים, ונראה שקצת קשה לכם עם אקשן אקטיבי מדי השבוע. אולי משום כך כדאי היום ומחר להיות בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, להתארגן מחדש, ורק בשלישי – לפעול ובעוצמה.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום הבעייתי של השבוע מבחינתכם, אריות: השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מדויקת של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לפעול בזהירות רבה, כיון שאתם עלולים להתקל בקלות בקצרים בתקשורת ובאי הבנות. היו ברורים ומדויקים.

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, בתולות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והתדמית שלכם מול העולם במיקום לא רע: אולי משום כך זהו יום שמתאים לכמה מהלכים מעניינים שעיקרם תכנית חדשה לקידום, ברית או שותפות עם מי שיכול לעזור, וממחר – ריצה קדימה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יצרה בסופ'ש זוית לא קלה של עימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, והלחצים היו בשיאם. אולם גם היום ומחר אינם רגועים: חשוב לפעול באופן מחושב ומדויק, ולהמנע מהחלטות פזיזות וגישה אימפולסיבית וחסרת שקט: אלה רק יפגעו בכם בימים אלה, ולא יקדמו אתכם.

עקרב

ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת עדיין שוהים במזל שלכם, וכדאי לנצל את מיקומם כעת לפני שהם יתחילו לעבור למזל קשת. כעת הזמן ליזמות תקשורתיות חדשות מכל הסוגים, לשיחות עומק ושיחות מקצועיות שדחיתם עד עכשיו, ולכל המלים ששמרתם בבטן ולא אמרתם כשהיה צריך: זה הזמן.

קשת

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת מפתיעים, קשתים, אבל היום הדגש הוא על הצורך לפעול בזירת היחסים. קשרים קרובים ודיאלוג זוגי הם האישו המרכזי כעת. זמן לשתף את הפרטנרים שלכם ובעיקר להקשיב להם, ואם אין כאלה בסביבה – זה בדיוק הזמן לדייט מקסים.

גדי

התחום המקצועי הוא המקום המרכזי שבו אתם צריכים להתרכז כעת בתחילת השבוע, לפעול בו בחכמה, ולקדם את כל מה שקשור למטלות ולמשימות שלכם, גדיים. זמן למחוייבות אישית ומקצועית במינון גבוה, ולהחלטות הקשורות לתחום המקצועי בכלל בתקופה הקרובה. שעות הערב יתאימו לבילוי סולידי, ולשיחות עומק.

דלי

זה נראה כמו יום מתוח למדי מבחינתכם, דליים: השמש נמצאת בזוית של מתח עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, אלמנט שמבשר בעיקר על עצבנות וחוסר שקט היום ומחר. זהו זמן להיות מאוד מדויקים ולהרגיע כל ניצוץ של מתח עצבנות וחוסר שקט גם מצד הזולת. אל תכנסו לויכוחים ולעימותים מיותרים בכל מחיר. הזהרו בכבישים.

דגים

מצד אחד שוהה לה השמש בבית הקריירה שלכם ומאיצה בכם לצאת ולהראות לעולם מה אתם שוים באמת השבוע, ומצד שני הירח שוהה בבית המשפחה ומדגיש את הצורך להיות שם עבור בני הבית והקרובים אליכם… קונפליקט שכזה. אמביציה ותחושת מחוייבות מחדש, חום אמפטיה וקרבה מצד שני. נסו לחלק את הזמן ואת סדרי העדיפויות שלכם כך ששני הצדדים לא יצאו מקופחים… יהיה מעניין.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן