תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 20 לינואר 21

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 20/1

ירח בטלה 90 שמש וסטורן

שמש עןברת למזל דלי (!)  צמידות סטורן (כניסה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי

מרס במזל שור 90 יופיטר (מדויק!) צמידות אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

מזלטוף, דליים! השמש עוברת היום למזל שלכם, ומאותת לאריות לעקרבים ולשוורים: יש אקשן!

זה אומר שהיא מתחילה להפעיל את כל השלושה גם כן בזויות פעולה בין המזלות, ועם נוסיף לכך גם את כל האקשן שהתחיל אתמול כשמרס יצר זוית פעולה עם יופיטר ונצמד לאורנוס, נבין שמתחת לרגלינו ומעל לראשינו רוחשת כעת פעילות נמרצת למדי, כשכוכבים מחליפים עוצמות ותדרים ומפעילים זה את זה… וגם אותנו, כן.

ואכן, יש אקשן, אבל נראה שהוא לא מסיבי כמו שחשבו, שלא פורצת עכשיו מלחמה עם אירן, ושהמפגינים נגד ביידן בטקס ההשבעה שלו לא יהרסו את הקפיטול… וזה קורה כי כולם שכחו שגם סטורן בתמונה, אמנם רק בתחילת מזל דלי, אבל השמש נצמדת אליו בעצם כבר מהיום, ותיכף גם הזוית הזו תגיע לדיוקה.

אז מה יהיה? למרות שניסו אתמול לשלוח איזה טיל ברצועה שנפל באזור פתוח, נראה שרוב האנושות כבר מוכנה לבלגן הדמיוני שהולך להיות היום בגלל הצמידות המיתולוגית של מרס עם אורנוס, ולכן כולם כבר מוכנים – מי בפחד ומי בחיוך הרפתקני – וזו בהחלט סיבה טובה לכך שלא יקרה היום שום דבר משמעותי, ורוב חוזי השחורות ימשיכו לאכזב בנבואות הזעם המלחמתיות שלהם, עד העונג הבא…

אז כן, יש מתח באוויר, ובצדק: אלה שתי פלנטות לא פשוטות ומליאות אנרגי ואקשן ופוטנציאל הרס, אבל הן נפגשות ברגיל פעם בשנתיים בערך, ולא נראה שהעולם נחרב, נכון? פוטנציאל יש, אבל כדי שהוא יתממש צריך עוד כמה זויות כאלה ואחרות.

אבל תמיד אפשר למצוא איזו רעידות אדמה בפנמה או קוסטה ריקה ולטעון שהנה הנה, אבל מלחמה של ממש או משהו באמת קריטי דרמטי או יוצא דופן – סורי, לא נראה לי.

כן, בשלב מסויים, אם אתה אסטרולוג כבר כמה שנים בשטח אתה לומד שסקלת החיזוי מורכבת יותר מאשר זוית אחת או שתים, ולומר לקבל בחיוך את המתלהמים בעם, בטח שהשמש שעוברת היום לדלי משמשת גם כאלמנט מאזן בפינה, כשהיא מתקרבת לסטורן.

מה שכן, הירח היום בזויות פעולה לשמש ולסטורן יכול להיות יותר מעצבן מכל אלה: אי הבנות, ריבים על פרטים טעונים, שכחה של פרטים חשובים ומצוקה קלילה שמגיעה מכיוון חשבון הבנק – כל אלה עלולים להופיע היום דווקא ברגעים רגישים, ולהוציא אותנו בקלות מהפוקוס.

מרקורי במזל דלי וונוס במזל גדי – הם עדיין בדום שתיקה, הוא במזל דלי והיא במזל גדי. רגשות.. תקשורת.. מלים… והלב, מה איתו? איפה הלב? בימים שמרס תוקע בכל חצוצרות האקשן נוסע כמו מכבש ענק במזל שור וגורף איתו את יופיטר ומחבק חיבוק חנק של ערסים את אורנוס, נראה שכל הניואנסים הדקים, הרגשות העדינים, החמלה, האמפטיה – כל אלה נשכחו לרגע, כשכל העינים נשואות לזירת השמים שבהם מרס יופיטר ואורנוס אמורים להפציץ במטח זיקוקי דינור..

לא לא, זה לא הזמן לעדינות, אלא לצהלות האקשן שאמור להתרחש ולא יתרחש, וכל עגומי הסגר צמאי האקשן עלולים להתאכזב, מה גם שטראמפ עוזב עם מלנייתו אחרי נאום הפרידה העייף שנשא אתמול, בזמן שאוהדיו בכל זאת מחכים לאיזה נס של הרגע האחרון: אולי משהו בכל זאת יקרה… המפגינים יפרצו את חומת המשמר הלאומי… רעידת אדמה בוושינגטון שתהרוס את הקפיטול… הדיפ סטייט… קיו אנון… ומה עם כל המסמכים והסרטונים שהבטיחו שמראים שביידן הוא נוכל, רמאי, פדופיל ובוגד, ושיירת טראמפ תסתובב אחורנית ותחזור לוושינגטון? למה אין צדק בעולם?

שתי זירות מתחרות ביניהן על תשומת הלב, זו שבשמים וזו שבוושינגטון. אבל מתחת לכל הרעשים ישנו גם עולם של כאן ועכשיו.. איפה מרקורי וונוס כשצריך אותם? איך דווקא עכשיו הם לא יוצרים שום זוית?

אני יושב בחוץ. השמים מתקדרים מעלי, אבל הגשם עדיין מהסס, צובר טיפות, מחכה לרגע הנכון. פתאום אני רואה בדשא מולי צב קטן שמפלס לו באומץ דרך בין כל הגבעולים והחמציצים. הוא עוצר לרגע, מרחרח את הגבעול מולו: טעים או לא טעים? הוא נוגס בו בהסוס… לא טעים. הוא עוזב אותו, כשפיסת גבעול ירוקה עדיין דבוקה לפיו, וממשיך לצד השני של המדשאה, נפעם מכמות הגבעולים האינסופית שלפניו..

הרוח מתחזקת, וטיפות כבדות מתחילות לרדת. הצב מתכנס בשריונו הותיק. בשמים ממשיך מרס להדחק אל תוך הזוית הצפופה עם אורנוס, ולא נותן לו מנוח.

כוכב יופיטר מתחיל להתעייף אבל הזוית עם מרס עדיין הודפת אותו קדימה, בוושינגטון מסיימים להכין את הבמה והסאונד מן בודק את המיקרופון. בכמה מקומות על כדור הארץ מתרחש לו עכשיו בו זמנית אקשן אחר, בזירה אחרת, בכמה וכמה עולמות שונים לגמרי.

הגשם מתחזק. אני קם כדי להכנס הביתה. בפינת הדשא אני רואה את גבו המתרחק של הצב: הוא מחפש לו מקלט חמים מהסופה. ביום מלא אקשן שכזה, קשה אפילו לצב למצוא מקום בטוח באמת.

@

 

התחזית השבועית  

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 17 לינואר 21

@

 

 

ויש גם את זה..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 20/1

טלה

הירח שוהה במזל שלכם, ומרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע – שני אלה מביאים איתם ים של אנרגיה חיובית. אבל הצמידות של מרס עם אורנוס עלולה לגרום לניתוקים ושינויים בתכניות: חשוב לפעול בזהירות ולהמנע מהחלטות פזיזות.

שור

השמש עוברת היום לבית הקריירה שלכם, והשור שלנו נכנס לתקופה אמביציוזית במיוחד. זהו זמן להגדיר מטרות באופן מדויק ולצאת לעשייה ממוקדת מטרה, כך שונוס שליטת המזל שלכם שבמזל גדי תצליח לממש את הרעיונות והיכולות שלכם במקסימום.

תאומים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה חדשה ומאפשרת מדגישה את הצורך שלכם לחשוב היום מחוץ לקופסה, וליהנות מפתרונות יצירתיים לבעיות שהתעוררו לאחרונה, ולחשוב כמה צעדים קדימה במקום לעסוק רק בכיבוי שריפות.

סרטן

הירח שוהה במזל טלה בבית הקריירה שלכם ועוזר לכם להריץ קדימה יזמות חדשות ורעיונות שיכולים לעזור לכם לשנות את המגמה כעת. בכל מקרה,כ דאי לא לקפוא על השמרים: סיעור מוחות עם אדם קרוב יכול בהחלט לשנות את כל התמונה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת היום למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט ששם את הדגש על הצורך להשקיע קצת יותר בזוגיות ובקשרים הקרובים שלכם. זמן לפתוח דברים, לנקות משקעים, ולפתוח דף חדש ביחסים.

בתולה

מיקומו של הירח במזל טלה מדגיש היום את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית, לא להגרר לגישה צינית וביקורתית מדי, ולא לעשות שטויות. כעת חשוב להתמקד בכאן ובעכשיו, ושיחות עומק יביא איתן כמה תובנות חדשות. בערב – מפגש משפחתי משמח.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח אך ללא זויות עם כוכבים אחרים, ואתם עלולים להרגיש בודדים במערכה, כשהכל בעצם נמצא על כתפיכם. הירח שנמצא ממול מדגיש את היכולת לצאת מעצמכם, להשקיע בקשר זוגי, או למצוא לכם שותף מקצועי.

עקרב

השמש עוברת למזל דלי שם נמצאים כבר יופיטר סטורן ומרקורי, אלמנט שידגיש בתקופה הקרובה את הצורך שלכם בהשקעה אמיתית בבית בסביבתו ובבני הבית. זמן לשתף בתכניות וברגשות, לדבר על מה שמציק ומפריע, ולעודד את בני הבית ולהתחבר לכולם.

קשת

מיקומו היום של הירח במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש מביא איתו טאץ' רומנטי עדין, ויכולת להתלהב ולהתרגש מחדש. זהו יום מצוין לחזור ולפתוח בו את הלב, לרגש ולהתרגש, ולאפשר לאנשים אחרים להתרגש בו יחד אתכם…

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולעזור לגדיים הקשוחים להתרכך קצת, לפתוח קצת את השריון, ובעיקר להחזיר בעדינות את המלה אל היומיום שלכם ואל מערכות היחסים הקרובות והרחוקות. עם הגדי שלנו בודד כעת, זה הזמן לדייט חביב…

מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג גם לכם יומולדת. זה בדיוק הזמן ליהנות משפע של כוכבים שנמצאים עכשיו במזל שלכם כמו מרקורי יופיטר וסטורן, ולחגוג איתם ביחד שפע יצירתי של רעיונות יזמות חדשות ואקשן חברתי מכל הסוגים.

דגים

מיקומו של הירח במזל טלה מדגיש היום את היכולת של הדגיג לחשוב פרקטית, ולתרגם רעיונות יזמות וגישה יצירתית ומעניינת לעובדות בשטח. זהו זמן מצוין לקדם נושאים שחשובים לכם באמת, ובעיקר למבט בוחן ומעמיק בנעשה בחשבון הבנק שלכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן