מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 ליולי 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אם לא היה די בדרמות של השבוע שעבר, נראה שהשבוע הזה הן מגיעות ממש לשיא, שמרס בזוית אלימה לפלוטו, מרס ומרקורי משנים מזל, וונוס מתחילה להאט בדיוק כשהיא יוצרת זוית מבלבלת לנפטון הרגשני… כן כן, שבוע ובו דרמות מלוא החופן מצפה לנו, שבו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית.

 

המהלכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרס בזוית של מתח 150 מעלות לפלוטו הכוחני

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה ויוצר זוית של מתח עם סטורן

@ מרס עובר למזל בתולה

@ ונוס מאטה ויוצרת זוית של מתח לנפטון המטשטש ומבלבל

 

הזוית האלימה של השבוע – זו זוית המתח בין כוכב מרס האסרטיבי לפלוטו היצרי.

הזוית הזו בין שני הכוכבים הכוחניים האלה עלולה להביא איתה יומיים טעונים מאוד, שני ושלישי, וגם כמה ריקושטים יכולים להגיע ברביעי.

הזוית הזו עלולה להצביע על אירוע אלים ופתאומי, אך גם על אירוע במישורים אחרים כמו פוליטיקה ואפילו חברתי.

בזמן שכזה כדאי לפעול בזהירות ולהמנע השבוע מהסלמת סכסוכים ועימותים עד כמה שאפשר

מי בעיקר יושפע? מזלות טלה סרטן גדי ומאזניים, עקרב אריה דלי ושור

 

הזוית הרגשנית והמבלבלת של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל.

מעורבות רגשית גבוהה במיוחד לקראת סוף השבוע תצביע בעיקר על הצורך לפעול בזהירות מכסימלית מבחינה כספית וכלכלית, ולהמנע מהחלטות שעלולות להפגע בגלל שיקול דעת גרוע.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים דגים קשת בתולה ותאומים

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל אריה, וכפי שקרה פעמים רבות בעבר מעבר של פלנטה כזו למזל ביסוד האש כמו אריה עלול להביא איתו אירוע בטחוני לא קל.

אולם לפני המעבר הזה הוא יוצר זוית של מתח לפלוטו היצרי שממול, וזו זוית שעלולה להיות לא קלה עבור התקשורת של כולנו: חשוב להזהר כאן מגישה הרסנית ומניפולטיבית גם אישית גם גם חברתית ופוליטית, בנוסח 'אחרי המבול'.

בגדול התקשורת שלנו אמורה להיות אסרטיבית ואופטימית, אולם זוית המתח שיוצר מרקורי לקראת סוף השבוע עם סטורן הנוקשה מכבידה מאוד. זהו זמן להגדיר מחדש מטרות ולהמנע מסיכונים כלכליים וסיכונים בכלל

מי בעיקר יושפע מכל אלה? מזלות תאומים בתולה אריה דלי עקרב ושור

 

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה הפרקטי והביקורתי

המעבר הזה ישים את הדגש על הצד הביקורתי שלנו ועל הרצון לשדרג ולהשתפר, אולם במקביל הצד הדיסהרמוני של פלוטו עלול לגרום לגישה מרדנית ועצבנית ובעיקר לא יציבה.

זהו זמן להתמקד בקרקע שמתחת לרגלי כולנו ולהזהר שלא להרוס כאן יותר ממה שנהרס בזמן האחרון: כולנו זקוקים לקרקע הזו, כלכלית ורגשית, ועודף ביקורתיות ואלימות עלול למוטט מבנים ומערכות רגישות, גם בגלל הזויות של מרקורי שליט הבתולה, כולל זוית המתח של מרקורי לפני שהוא עובר למזל אריה.

אז… זהירות

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה?  מזלות טלה סרטן גדי ומאזניים קשת בתולה תאומים ודגים

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

מצב רוח קרבי ועימותים עד אמצע השבוע עלול להתנקם בכם. גלו איפוק מכסימלי. מעברו של מרס למזל בתולה בהמשך יעזור לתעל אנרגיה לתחום המקצועי.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של עימות לנפטון עלולה להביא שבוע מבולבל ומעורפל רווי החלטות גרועות. נסו לדחות אותן אם אפשר לשבוע הבא, והתמקדו בשמירה על הקיים

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית מאיימת מול פלוטו וחשוב להמנע מכל סוג של סיכון או איום. מעברו בהמשך למזל אריה מביא איתו ריגושים התלהבות ו…דרמות. אל תסחפו.

סרטן

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת במזל שלכם, אולם מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית החומר והכספים שלכם, וזה הזמן להיעזר בו כדי ליצור סדר ארגון ו..יציבות.

אריה

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם אם כי היא כבר מתחילה להאט את הקצב, אולם הדרמות עדיין כאן. כוכב מרס עובר לבית הכספים שלכם, וחשוב להזהר מהחלטות פזיזות בתקופה הקרובה.

בתולה

אם היתה חסרה לכם אנרגיה לאחרונה, הרי שמעברו של מרס כוכב האקשן למזל שלכם מביא אותה מלוא החופן. אולם מרס גם מביא איתו עצבנות וחוסר שקט – אל תאבדו את הראש

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם נפטון ואיתה נדנדה רגשית מבולבלת ולא יציבה. התמקדו בעובדות ולא ברגשות, ואל תאפשרו לונוס לסחוף אתכם ולמסמס אנרגיות.

עקרב

זויות של מתח שיוצרים השבוע גם מרס וגם מרקורי עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולות לגרום לריבים סכסוכים והתפרצויות: שמרו על איפוק ככל האפשר, ונסו לא להסחף או להתעקש על המלה האחרונה

קשת

מעברו של כוכב מרס למזל בתולה המאכלס את בית הקריירה שלכם תורם לדרייב חזק להצלחה ורצון להתקדם, אולם לא בכל מחיר וללא ריבים עם סמכויות עד כמה שאפשר…

גדי

זוית של מתח שיוצר מרקורי כוכב התקשורת עם סטורן הנוקשה עלולה לגרום לכמה החלטות גרועות הנובעות מלחצים, וללא סיבה אמיתית. חשוב לדבר ולשתף, ולא לוותר.

דלי

אל ונוס הרגשית שבבית היחסים שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת ומאפשר לכם לדבר על הכל – והרבה. זמן לנקות משקעים שהצטברו, ולתת כוח למלים.

דגים

מעברו השבוע של כוכב מרס למזל בתולה שנמצא ממול בבית היחסים, לא יעשה לכם חיים קלים בתקופה הקרובה. חשוב להזהר מעימותים וריבים מיותרים, גם כשהמתח באוויר. גלו התחשבות.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן