מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 2 ליולי 23

אז… מה קורה השבוע בכוכבים? 

אורנוס מרס ונפטון מככבים השבוע, ומבטיחים לנו שבוע עצבני חסר שקט ויציבות, שבו נצטרך כולנו לגלות איפוק מכסימלי בזמנים שהאנרגיות והתדרים יצאו משליטה, וכמו שזה נראה כרגע זו אפשרות יותר מסבירה.

אז.. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שמגיבים, מגייסים חיוך קטן בזוית הפה, ו…מוותרים. לא קל – אבל רצוי ואפשרי..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס בזוית פעולה מדויקת 90 מעלות לאורנוס

@מרס בזוית של מתח 150 מעלות לנפטון

 

 

הזוית העצבנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לאורנוס התזזיתי

את הזוית הזו אנחנו כבר חווים בסוף השבוע ובראשון שני היא מגיעה לשיא. ונוס הרגשית שעוסקת במערכות יחסים ובנתינה שלנו, חוטפת זוית פעולה עצבנית מאורנוס שגורמת לשינויים פתאומיים במצב הרוח, ולצורך חזק במיוחד בספייס ובחופש אישי.

תחת הזוית הזו אנחנו יכולים לכעוס בקלות על אנשים שלא מבינים אותנו מהר מספיק, או שלא פועלים בדחיפות שאנחנו רוצים. בעצם כל אחד יכול לעצבן אותנו עכשיו, וכדאי עם התדר הזה פשוט להיות כבר לבד אם אפשר, במקום לכעוס על אדם קרוב בלי סיבה אמיתית, ולהוציא עליו את הקריזה הזו.

חשוב לא לנתק קשרים עכשיו, לא להתפטר מעבודה, ולא לפעול באופן דרמטי ודווקאי גם אם מאוד מתחשק…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים  עקרב אריה ודלי סרטן גדי וטלה

 

 

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית המתח בין מרס האגרסיבי, לכוכב נפטון המטשטש ומערפל

הזוית הזו גורמת למעורבות רגשית גבוהה מאוד, ומכאן לכמה ימים של ערפול ובלבול. זהו זמן רע לקבל החלטות פרקטיות הקשורות לחומר נכסים וכספים, ואפילו החלטות הקשורות למערכות יחסים

כעת קשה לנו לראות את המציאות כפי שהיא אלא כפי שהלב או הפחדים שלנו מתרגמים אותה, ולכן גם ההחלטות והפעולות שלנו אינן במטבן כעת

מה עושים? פשוט… דוחים אותן לשבוע הבא אם אפשר, ואם לא – מסבירים שהאסטרולוג אמר…

אם אין ברירה – חשוב מאוד להתייעץ עכשיו לפני כל החלטה או פעולה עם אנשים חכמים במיוחד, ובעיקר כאלה שעומדים יציב על הקרקע, אם כי הזוית הזו עלולה לפגוע גם בכושר השיפוט שלהם

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה סרטן מאזניים וגדי, דגים קשת בתולה ותאומים.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 @

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

 

@

ומה קורה למזלות

טלה

מרס שליט המזל שלכם עדיין בזוית תזזיתית לאורנוס בתחילת השבוע וכדאי לפעול בזהירות. בהמשך המעורבות הרגשית גדולה, ועדיף לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא אם אפשר

שור

ונוס שליטת המזל שלכם סובלת הן מקרבה למרס האגרסיבי והן מזוית פעולה לאורנוס התזזיתי שעלולות לגרום לכם מתחים ולחצים רבים. שמרו על קור רוח, ועל תגובות מאופקות כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם קרוב מאוד לשמש במזל סרטן, והתקשורת שלכם משפחתית ורגשנית. זהו זמן מצוין לקחת על עצמכם לשפר ולשדרג תקשורת עם בני הבית.

סרטן

השמש ומרקורי כוכב התקשורת שוהים במזל שלכם והתקשורת שלכם במיטבה. זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם משנה סדרי עדיפויות והאריה שלנו מופנם ורגשני כעת. זוי פרקטית של השמש עם יופיטר מביאה איתה הצלחה בשיתופי פעולה בתחום המקצועי.

בתולה

המצאותם של השמש ומרקורי במזל סרטן מדגישה את היכולת שלכם לתקשר מצוין עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, ולקדם את עצמכם ונושאים שחשובים לכם. קחו יזמה.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע חסר שקט כשהיא מתקרבת למזל וחוטפת זוית פעולה מאורנוס. חשוב להמנע מסיכונים ומניתוקי קשרים מסוגים שונים. גלו אורך רוח.

עקרב

זוית של מתח בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם שתגיע לשיאה בשבוע הבא עלולה כבר השבוע לגרום למאבקי כוח ואגו. פעלו בהגיון ובשכל ישר ואל תאבדו את הראש.

קשת

ונוס ומרס במזל אריה הם טריגר לפעולה של הצד ההרפתקני שלכם, אבל יופיטר שליט המזל שלכם במזל שור מחזיר אתכם לקרקע יציבה. אל תקחו השבוע סיכונים מכל סוג.

גדי

גם השמש וגם מרקורי שוהים במזל סרטן בבית היחסים שלכם ומאפשרים לכם לשדרג את התקשורת הזוגית והתקשורת בקשרים הקרובים. דברו בכנות ובאומץ על הכל.

דלי

זוית הפעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מככבת השבוע. חשוב לא למהר להגיע למסקנות ולהמנע מהחלטות פזיזות. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים.

דגים

שהותם של מרס וונוס בבית המקצועי שלכם גורמת לצורך לרוץ קדימה עם יזמות חדשות אולם גם עלולה ליצור סכסוכים ומאבקי כוח ואגו. המנעו מכל עימות, ומכל ריב אפשרי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן