מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 ליולי 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

ונוס עוצרת השבוע במעלה ה 28 במזל אריה, ולא מעט יזמות כלכליות חברתיות ואפילוו פוליטיות עלולות לעלות על שרטון.

חשוב להקפיד על הבריאות שלנו, להמנע מאכילת יתר, ולא לפחד כשגם מערכות היחסים שלנו עוברות פה ושם מערכת של לחצים, ואפילו טלטלות כאלה ואחרות.

זוית הפעולה בין מרס לסטורן צובעת את השבוע בצבע של תסכול ואכזבה, וזוית הפעולה בין מרקורי ליופיטר דווקא מביאה איתה תקשורת אופטימית, אולם התוצאות עלולות להיות הפוכות…

עצירת תהליכים, בדיקה מחודשת של עובדות והחלטות, ותחושה שדברים עולים על שרטון וצריך מאמץ רב כדי לשחרר אותם – אלה חלק מהתחושות שמביא איתו השבוע הזה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת ב 90 מעלות ליופיטר כוכב השפע

@ מרס האסרטיבי בזוית של עימות  180 לסטורן הנוקשה

@  ונוס עוצרת ושוהה במרבית ימות השבוע במעלה ה 28 במזל אריה לפני שהיא מתחילה לנוע בהילוך אחורי

 

הזוית הקשה של השבועזו זוית העימות בין מרס כוכב האקשן והעשייה, לבין סטורן הנוקשה.

בעיקרון זו זוית מתסכלת למדי: מרס כוכב האקשן חוטף זוית עצירה מסטורן, וזה יכול להשפיע על מכלל היזמות כעת שמושפעות גם מסטורן הביקורתי וגם בגלל עצירתה של ונוס.

זהו זמן לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים בחשבון הבנק שלנו, אבל גם להמנעות מביקורתיות יתר שממילא כולנו נסבול ממנה קשות השבוע.

מה שכן, זהו זמן טוב לעבור שוב ושוב על יזמות חדשות לתקן את הטעון שדרוג ולא לעשות לעצמנו הנחות: דברים יצאו בסופו של דבר, הם רק עלולים מאוד להתעכב השבוע ובהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה מאזנים גדי וסרטן, אריה דלי עקרב ושור

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – מרקורי בזוית פעולה ליופיטר.

לא ממש אופטימית האמת, הזוית, אבל כזו שגורמת לנו לפעול במהירות ובלחץ ולקבל החלטות פזיזות וגם לעשות שטויות בכבישים.

חשוב להזהר השבוע מבזבוזי כספים, ולקחת סיכונים מיותרים, וזה כולל גם הבטחות שלנו ומלים שאין להן ממש כיסוי.

דברו רגוע, לאט ובשיקול דעת, השבוע יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות קשת תאומים דגים ובתולה

 

ונוס עוצרת השבוע במעלה ה 28 במזל אריה, ואיתה עלולות לעצור לא מעט יזמות והתחלות הקשורות ליחסים או לחומר וכספים. לכן מומלץ לא להתאכזב כשדברים לא זזים ולא לקבל ביקורת באופן מוגזם.

קחו הכל בפרופורציות…

מי בעיקר יושפע מהעצירה של ונוס? מזלות שור מאזניים סרטן גדי אריה שור עקרב ודלי.

וכך נראית היום מפת השמים

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע מתסכל עלול לעבור עליכם בגלל הזוית עם סטורן שממול. קחו הכל בפרופורציות וגם כשדברים מתעכבים – יש לזה כמובן גם סיבה ואולי גם בונוס של שיפור… סבלנות ואיפוק.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת למצב עצירה בבית המשפחה, ואולי זה באמת הזמן לשיחות עומק משפחתיות, לשדרוג התקשורת עם בני הבית, ולגילוי ושתוף ברגשות.

תאומים

זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלכם לבין סטורן הנוקשה עלולה לגרום למינון גבוה של ביקורתיות. קבלו זאת בהבנה והמנעו מניתוק קשרים בגלל תסכול ואכזבה.

סרטן

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת. ונוס עוברת למצב עצירה בבית הכספים שלכם. זהו זמן מצוין לארגן מחדש את חשבון הבנק והתחום הכלכלי בכלל.

אריה

מרקורי וונוס במזל שלכם עדיין כשונוס עוברת למצב עצירה. אתם עשויים להרגיש זאת בכמה תחומים כמו בנושאי יחסים או כספים: סבלנות ואורך רוח יעזרו לכם להשתדרג.

בתולה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד אנרגיה ויזמה, אבל במקביל גם עצבנות וחוסר שקט, בעיקר כשדברים קורים אחרת ממה שתכננתם… חשוב לא לריב!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת למצב עצירה במזל אריה בבית החברתי שלכם. זהו זמן לחזור קצת ליחסים שנעלמו לאחרונה ולחברים מהעבר, להזכר – ולשדרג את הקשרים.

עקרב

עצירתה של ונוס במזל אריה מסמלת בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן חכם ומדויק יותר, אבל אולי גם לקחת פסק זמן כדי לבנות סדרי עדיפויות חדשים. השקיעו בקיים ולא בפנטזיות.

קשת

זוית פעולה בין מרקורי ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע פטפטני במיוחד שעוזר לכם ליצור קשרים חדשים, אולם עלול גם לגרום לכם לדבר שטויות… גלו דיסקרטיות.

גדי

השמש ממשיכה לנוע במזל גדי מול המזל שלכם ולהביא איתה יכולת להמשיך ולשפר את הדיאלוג הזוגי, לדבר על מה שחשוב באמת, ולא לפחד להיחשף רגשית. מעניין.

דלי

עצירתה של ונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם מסמלת אולי צורך לקחת פסק זמן קטן ביחסים קרובים או להתבונן בהם לעומק כדי לשפר ולהשתפר. זמן טוב לתקשורת זוגית מעמיקה.

דגים

מרס כוכב האקשן שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ועלול לגרום למאבקי כוח ואגו ולריבים קטנים ומעצבנים. זהו זמן ללמוד לוותר להתפשר ולחפש את המכנה המשותף ולא המפריד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן