מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 23/7/23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע דרמטי לפנינו: שני מעברי כוכבים ושינויי מזל, זוית של מתח עם אורנוס כוכב השינויים, שתי זויות של מתח עם פלוטו ונפטון, ומעברה של ונוס להילוך אחורי כבר בתחילת השבוע, וכל זה כשהחזאי מודיע שהחום ישאר גבוה ובלתי סביר בעליל – מה עוד צריך כדי לשכנע כל אזרח לא לצאת לרחוב ללא שכפ'ץ פיזי או מנטלי…

אכן, שבוע קשוח לפנינו שבהמשכו נמצא גם א תשעה בא'ב, אבל גם בשבוע  דרמטי שכזה יש גורם אחד שיכול לשנות את הדברים, והוא קשור לונוס הרגשית, אלא שגם היא עוצרת השבוע ופונה אחורנית, ומזכירה לנו שגם בתמונתה של ונוס שמתנוססת על כתלי בית המשפט האמריקאי, עיניה של ונוס קשורות.

כן, רק אהבה כבר לא מספיקה, באופן תיאורטי, מעברה של ונוס להילוך אחורי מעלה אחת בלבד לפני שהיא נכנסת לזוית של מתח לוחמנית עם פלוטו, ממש בדקה ה 90, יכול היה עדיין לשנות את פני הדברים, מכיון שונוס היא גם שליטת השמש של המדינה.. אבל כוכב אחד שמשנה כיוון, יהי עוצמתי כאשר יהיה, עדיין לא יכול להתמודד עם זוית פעולה בין אורנוס למרקורי למשל, מה גם שונוס בזוית פעולה לנפטון הרגשי, שיוצרת בעיקר אשליות ופנטזיות.. 

אבל לא רק ונוס: גם מרקורי כוכב הופך השבוע להיות כוכב דומיננטי מאוד בזויות ובמעברים שלו, ובעיקר דומיננטי בכל מה שקשור לתקשורת, וונוס שחוזרת בתשעה באב לזוית המתח עם נפטון מראה שהמעורבות הרגשית הגבוהה מחזירה שוב את אי הודאות לחיינו.

 

הזויות הקשות של השבוע:

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לאורנוס כוכב השינויים – זו אחת הזויות שגורמות לתקשורת שלנו להיות תזזיתית, קיצונית, ורבת שינויים.

ואכן, הזוית הזו יכולה להביא איתה מהלכים תקשורתיים מהירים ולא צפויים, שנויים פתאומיים, ויכולת לשנות מצבים מהרגע להרגע ובעיקר הסכמים, חוזים ויזמות תקשורתיות אישיות ובינאישיות

חשוב תחת זוית שכזו לא לנתק קשרים אישיים גם כשהסעיף עולה והקריזה משתלטת, אלא לעצור לרגע, להתבונן שוב, ואת ההחלטות הסופיות לקבל בשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה קשת דגים דלי אריה עקרב ושור.

 

 

זוית מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי והכוחני – זו אחת הזויות התקשורתיות הבעייתיות, מכיון שהיא עלולה גם להביא איתה דחפים פתאומיים הקשורים לאלימות מילולית או פיזית, ולגרום לפעולות דרמטיות כאלה ואחרות.

חשוב במיוחד מאמצע השבוע והלאה לשלוט על הפה שלנו, לא להתלהם או להכנס לויכוחים אגרסיביים, ולא לאבד את הצפון במלים שלנו או דרך מלים של אחרים.. שליטה במלים ובמעשים שלנו חשובה השבוע יותר מתמיד!

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה קשת דגים דלי אריה עקרב ושור.

 

זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל – הזוית הזו שלטה בחיינו בחלק מימי השבוע שעבר והיא חוזרת אלינו עכשיו כשונוס נכנסת להילוך אחורי.

נפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס וזוית בין השנים מביאה איתה מעורבות רגשית ברמה גבוהה, כזו שמקשה עלינו לקבל החלטות הגיוניות ופרקטיות, או לפרש בהגיון החלטות שמקבלים אחרים.

אולי משום כך שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו השבוע, בלשון המעטה, והחלטות מעשיות ארוכות טווח כדי לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים דגים קשת תאומים ובתולה

 

המעברים המשמעותיים של השבוע:

@ המעבר המשמעותי של השבוע – ונוס הרגשית עוברת להילוך אחורי במזל אריה עד ה 4 לספטמבר – לא מעט דובר על המעבר הזה, אבל.. מה הוא בעצם אומר?

ונוס היא זו שמסמלת גם את המעורבות הרגשית שלנו במערכות יחסים, גם את יכולת הנתינה וההתמסרות שלנו, וגם נושאים כמו חומר וכספים.

כשונוס נכנסת להילוך אחורי נושאים אלה מועלים כעת לבדיקה, התבוננות עומק, הסקת מסקנות, ואפילו שדרוג אם צריך.

נושא ההתבוננות של ונוס קשור באופן ישיר למערכות היחסים שלנו, שם ההדהוד – כלומר המשוב והפידבק המגיע מבן או בת הזוג שלנו – מאפשר לנו לחוות את ונוס באופן עוצמתי ומלא.

זהו פרק זמן שבו כל הנושאים הקשורים למערכות יחסים שלנו עוברים התבוננות עומק ולפעמים אפילו נעזרים בפסק זמן כלשהו שמאפשר לנו להתבונן במערכות היחסים אותם יצרנו, לשפר ולשדרג, לדבר על מה שחשוב ומפריע, או.. להמשיך הלאה.

מערכות היחסים העוצמתיות והחזקות עשויות לעבור עכשיו סוג של ניעור מסוים, מעין דיאלוג בנוסח פנינו לאן, או אפילו סוג של אישרור מחודש של הקשר דרך פעילות משותפת שכן מביאה איתה שיחות כאלה ואחרות.

קשרים שאינם יציבים או כאלה שבנויים על משיכה בלבד עלולים לעבור עכשיו טלטלה מסוימת, כשאלה החזקים יחסית יסתפקו במסע פנימה של תובנות ומסקנות, והחלשים – יעברו ניתוק מסוים שיעזור לכם להתבונן בדברים קצת לבד, או… יפרדו לשלום.

תהליך דומה עשוי לעבור עכשיו על התחום הכלכלי שלנו. כעת הזמן להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלנו, בשנוי סדרי עדיפויות של הוצאת כספים, סגירת אוברדראפט, קיצוץ בהוצאות, וכו.

בעיקרון שני התחומים האלה יעברו תהליך שעיקרו התבוננות עומק והבנה של המקום שבו אתם נמצאים כרגע, ובהמשך – תהליך הבראה שיכלול השקעה בבן או בת הזוג ובקשר עצמו, ובהמשך כשונוס נעה קדימה -הבראת הקשר או חשבון הבנק, וצעידה מאוששת קדימה.

במזל אריה הדגש הוא בעיקר על עשייה, ולא רק על חוויה רגשית של ונוס. זו עשייה שבאה מהלב ומתוך תשוקה, ואולי באמת זה הזמן להבריא את כל מה שקשור לתשוקה בקשר או בעשייה המקצועית שלנו ולחיפוש מחודש של גחלת יצירתית ויוזמת, ובנושאי כספים – השרדות יצירתית, או לחילופין חשיבה על השקעות חדשות או בניית תמהיל יצירתי של טיפול בחומר וכספים.

מי בעיקר יושפע מהילוכה זה של ונוס? קודם כל כמובן מזלות מאזניים ושור, אבל בגדול – מערכות היחסים הרגשיות ומערכות היחסים שלנו עם נושאי חומר ורכוש, ובעיקר – יוזמות הקשורות לשני הנושאים האלה.

ההשפעה האישית של ההילוך – מעברה של ונוס בהלוך אחורי ישפיע על כל אחד ואחת מאתנו באופן אישי לפי מיקומה של ונוס עכשיו בטרנזיט במפת הלידה. בעוד כעשרה ימים אני מתכוון לערוך וובינר בנושא. פרסום לכך יעלה בימים הקרובים.

 

@ המעבר השני של השבוע – השמש עוברת השבוע ממזל סרטן הרגשי למזל אריה הביצועיסטי, ממצב של תחושה והוויה למצב של פעולה, ונראה שמחלקת האקשן שחלק גדול ממנה למרות כל מה שנדמה לנו חיכה בצד עד עכשיו, נכנסת לפעולה בפול ווליום: הגיע הזמן להעביר הילוך, ולהכנס לשלב ביצועיסטי יותר בכל מה שקשור לרעיונות וליזמות שלנו.

מצד שני, מעברה של השמש למזל ביסוד האש מביא איתו לפעמים התפרצות אלימה לא צפויה, וכדאי מאוד לשמור על עצמנו עד מה שאפשר, בימים שבהם גם מקת'זית יכולה מסתבר לגרום נזק בלתי הפיך.

כעת הזמן לפתוח מגירות, לשלוף רעיונות, ולעבור לשלב הבצוע, ובכל התחומים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה דלי עקרב ושור.

 

@המעבר השלישי של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה הביקורתי ומעשי, מעבר שעשוי לנסות ולאזן חלק מהחשיבה והמלים שלנו, ולהחזיר את התקשורת שלנו לפחות באופן חלקי לקרקע.

המהלך הזה יכול להצליח אולם חלקית בלבד, מכיון שרוב שאר הזויות השבוע לא תומכות בקרקע מוצקה מדי מתחת לרגלים, ואפילו להיפך… אך אולי דווקא דרך המלים שלנו יכול להשתקף הסיכוי שלנו לבנות בהדרגה שלב אחרי שלב סולם גמיש אך עוצמתי שממנו אפשר לצאת מהבולען הפוליטי הרגשי שכולנו נמצאים בו..

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

 

@

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ומכריח אתכם לגייס אנרגיה כדי להתארגן מחדש בימים אלה באופן מקצועי וכללי. זה הזמן לרדת לקרקע, ולהתמקד בפרטים הקטנים, תשלומי חשבונות וכו

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי במזל אריה המאכלס את בית המשפחה שלכם. הגיע הזמן להחזיר את תחושת הביחד המשפחתית, ולדבר על הכל.

תאומים

מרקורי מביא איתו נדנדה רגשית של אפים ודאונים עם כמה זויות מתח ואז מעבר למזל בתולה המאכלס את בית המשפחה. זהו זמן טוב לחדש קשרים משפחתיים, ולנקות משקעים.

סרטן

השמש עוזבת את המזל שלכם אחרי כל הטוב שהביאה אליכם ועוברת לבית הכספים. אולם מעברה של ונוס להילוך אחורי מביא איתו צורך בשדרוג חומרי, ושינוי סדרי עדיפויות כלכלי.

אריה

מזלטוף, אריות! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי חוזר בגדול, והאריה שלנו שהיה משפחתי ורגשני במזל סרטן, חוזר לשאוג בגדול! זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם.

בתולה

כוכב מרס כוכב האקשן עובר בשלישון הראשון של המזל שלכם ונותן זריקת מרץ לאלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל. כעת הזמן להעביר הילוך ולרוץ קדימה,אבל.. בלי לריב עם אף אחד

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי בבית החברתי, והגיע הזמן לשדרג את המעגלים החברתיים שלכם, לחזור לידידים מהעבר, לסגור קשרים שמיצו את עצמם, ולשנות גישה.

עקרב

השמש עוברת לבית הקריירה שלכם, והעקרב שלנו מקבל עכשיו זריקת מרץ ויכול לרוץ קדימה עם אמביציה מחודשת ורעיונות יצירתיים ומעניינים, שיכולים להחזיר את האקשן.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, ולהכריח את הקשתים לפתוח דף חדש מעשי יותר, לממש רעיונות ולא רק לחלום או לנסוע, להיות כאן ועכשיו, ולבנות בסיס על הקרקע.

גדי

זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרס שהשפיעה עליכם בשבוע הקודם מתפוגגת, והלחצים נעלמים. כעת הזמן להיערך בזהירות מחדש, ולהתמקד בשינוי גישה וכוון.

דלי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע תזזיתי ולא יציב. המנעו מניתוקי קשרים וקחו פסק זמן להיות קצת לבד.

דגים

זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם חוזרת כשונוס בהילוך אחורי, ועולם הרגש שוב הופך דומיננטי ולא יציב. הצמדו לעובדות, ואל תתנו לרגש לבלבל אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן