מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 30 ליולי 23

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 30 ליולי

נפטון וסטורן, שני כוכבים לא קלים, שולטים בשמים השבוע. נפטון יוצר זוית רגשנית מבלבלת לונוס שנמצאת בהילוך אחורי, וממשיך להכניס מעורבות רגשית גבוהה בלבול ואי ודאות לחיינו, וסטורן הנוקשה ממשיך להכביד על מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ולהפוך אותה למכבידה נוקשה ובעיקר פסימית.

שבוע לא קל לפנינו, אבל אם נוכל להיישיר מבט מבעד לערפילי הרגש ולהצמד לעובדות ולא למה שהדמיון והפחדים שלנו מספרים לנו, נוכל לראות לפעמים שביל דק של מציאות נוספת שמתרחשת מאחורי הקלעים, ויש בה בכל זאת סימנים של תקוה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס בזוית של מתח מדויקת 150 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל

@ זוית מדויקת של עימות 180 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן הנוקשה

 

 

הזוית הקשה של השבועובכן, שתי הזויות הבולטות במערך הכוכבים של השבוע קשות, כל אחת בדרכה, אבל זוית המתח שבין ונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי לבין נפטון המטשטש ומערפל היא ללא ספק הקשה מבניהן.

זוית המתח בין נפטון המטשטש ומערפל לבין ונוס הרגשית – רק מזכיר שונוס עדיין בהילוך אחורי, וזה רק מחזק את האפקט של הזוית שלה עם נפטון. מעבר לזה, רק רוצה להזכיר את התחזית שבה אמרתי שונוס בהילוך אחורי עשויה לאט לאט לפורר את נושא ביטול הסבירות,  ואנחנו כבר מתחילים לראות את הרגרסיה במחנה הימין.

אנשים לא מעריכים במיוחד את זויות המתח האלה של 150 מעלות, אבל דווקא הן אלה שעלולות לגרום לנו למתחים חזקים ומעורבות רגשית גבוהה מאוד בלי להבין למה, לעשות טעויות בשיפוט ובצד הפרקטי של החיים, ולהכנס לנדנדה רגשית של אפים ודאונים ותחושות של אי ודאות.

אי הודאות היא אחת התסמונות הקשות של נפטון, ולכן הוא נחשב ככוכב בעייתי יותר למשל מסטורן שאת הכובד שלו מרגישים, אבל את הבלבול והערפול של נפטון לוקח זמן להרגיש, ומצבי הרוח שהוא מביא, בעיקר הדכאונות המרגיזים ותחושת חוסר הטעם, יכולים בהחלט לקלקל את היומיום שלו במידה במידה רבה הרבה יותר.

בזמן כזה שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ולכן כדאי מאוד להזהר עכשיו מהחלטות רגשניות ואימפולסיביות, ואם אפשר לדחות אותן לשבוע הבא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב דלי ואריה, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

התקשורת שלנו – לא קלה השבוע. זוית העימות בין סטורן הנוקשה למרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא ממול, מראה שאל מצבי הרוח שיוצרים נפטון ווונוס, מתווספים השבוע גם תחושות של כובד ובדידות ובעיקר גישה פסימית וסקפטית, שלא עושות לנו חיים קלים

סטורן מכריח אותנו להביט במראה כפי שהיא, והמבט הזה אינו מעודד, הן רגשית והן חברתית ופוליטית. נראה שמסגרות הפעולה שסטורן אחראי להן מכבידות עלינו ועל התכניות שלנו, דברים מתנהלים באיטיות, ותוצאות של יזמות רבות מאכזבות יחסית לציפיות.

סטורן מכריח אותנו לדייק במה שאנחנו עושים, להפגין מקצועיות ונחישות למרות הקושי והכובד, ובעיקר מכריח אותנו לחשוב חכם על הנעשה בחשבון הבנק שלנו.

מה עושים? עושים, כלומר נותנים לפעולות שלנו משקל משמעותי ולא לרגשות, ומשתמשים בסטורן ככלי שמאפשר לנו לדעת מה צריך לחזק ומה לשדרג, ואיך לחשוק שיניים ולפעול הכי טוב שאפשר למרות מצבי הרוח והכובד… וזה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, גדי מאזניים טלה וסרטן.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

וובינר חדש: ונוס במזל אריה בהילוך אחורי: איך הופכים אותה לתהליך של שדרוג אישי וצמיחה רגשית ב 4 צעדים

https://yairtri.minisite.ms/40

מוזמנים לפגוש אותי שם  – ביום רביעי 9/7/23 – רישמו לפניכם… מבטיח שיהיה מרתק   –

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

@

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל בתולה כשהוא יוצר זוית הרמונית עם יופיטר. זהו מיקום לא קל, אבל כשמרס משתחרר סוף סוף מהזוית מול סטורן אתם חוזרים לעצמכם. חשוב לפעול באופן מדויק וחכם השבוע.

שור

יופיטר שוהה במזל שלכם ומביא איתו כמה אפשרויות ויזמות, אבל הילוכה האחורי של ונוס עלול לגרום להחלטות מוטעות. התמקדו בעובדות, ואל תתנו לרגשות להפעיל אתכם ולמוסס את התכניות שלכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה השייך ליסוד האדמה, וביחד עם זוית העימות שהוא יוצר עם סטורן הנוקשה שממול שמכביד, אבל מכריח אתכם להתעורר למציאות דורשנית ומעשית. קדימה.

סרטן

השמש בבית הכספים שלכם, ומכריחה אתכם לפעול בחכמה בחשבון הבנק שלכם. אולם הילוכה האחורי של ונוס במיקום הזה עלול לגרום הפסדים ואכזבות: הזהרו מאשליות, והתמקדו בלשמור על הקיים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, זוית שמביאה איתה אמביציה חזקה, אבל חשוב להזהר עכשיו מאופטימיות יתר: חשוב לתכנן באופן מדויק מה עושים, כדי שלא להתאכזב.

בתולה

כוכב מרס שבמזל שלכם מביא איתו דרייב חזק והרבה אנרגיה, ואליו מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת שלכם, ומביא איתו כמה הזדמנויות תקשורתיות מעניינות. תעלו את האנרגיה שלכם בחכמה בלי לריב עם העולם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית ולעזור לכם לסגור מעגלים, אבל הזוית שלה עם נפטון עלולה להביא מצבי רוח משתנים והחלטות רגשניות. זמן לחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסה, עם הרבה דמיון והשראה.

עקרב

הילוכה האחורי של ונוס בבית הקריירה והתדמית שלכם עשוי להביא איתו כמה שינויים בגישה, בדרך ובמטרות. יתכן וזה הזמן לפסק זמן כדי לחשב מסלול מחדש, ולבחון דרכי פעולה חדשות.

קשת

זוית פעולה הרמונית בין יופיטר שליט המזל שלכם לכוכב מרס וזוית פעולה עוצמתית בין השמש ליופיטר מביאות איתן דרייב ואמביציה מצד אחד, ומצד שני – יכולת לפעול באופן שקול, ולקבל החלטות לטווח ארוך.

גדי

זוית של עימות בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עשויה להביא איתה צורך לצאת מעצמכם, ולשתף את העולם בתכניות וביזמות שלכם. שבוע שבו כדאי וחשוב לדבר, ולתרגם רעיונות למלים.

דלי

מיקומם גם של מרס וגם של מרקורי במזל בתולה מצביע על צורך לפעול בזהירות מכסימלית השבוע, ולא לקחת סיכונים מכל סוג. זהו זמן לפעול מהראש ולא מהלב, ולהמנע מניתוקים כשדברים יוצאים משליטה.

דגים

זוית המתח בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מדויקת עד אמצע השבוע, וחשוב לא לאבד את הראש ולתת לרגשות להחליט במקומכם. שבוע יצירתי ומעניין, אבל לא להכנס בו למחויבויות מכל סוג.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן