תחזית יומית ובלוג – יום חמישי 8 לאפריל 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי   8/4

ירח במזל דגים 60 אורנוס

שמש במזל טלה צמידות ונוס (כניסה)

מרקורי במזל טלה 60 סטורן

ונוס במזל טלה 60 יופיטר ומרס

מרס במזל תאומים  120 סטורן ויופיטר 90 נפטון (כניסה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה היום במזל דגים הרגשני, והמעורבות הרגשית שלנו גבוהה למדי: זה אומר שהרקע לרוב ההחלטות הקטנות שלנו היום הוא רגשי, לטוב ולרע: בכללי זה טוב כל זמן שאנחנו מודעים לרגש הזה ופועלים ממנו. במעשי זה.. פחות מעשי.

 הרגש אינו מעשי אבל הדחפים שהוא יוצר כמו הרצון לבטחון או להרגעת הפחדים שלנו, מתבטא באופן מעשי כשהשכל מקבל פקודה לאזן את הדברים, ומחפש את ההגיון שירגיע אותו באותו הרגע. אחר כך נראה..

אבל בסופו של דבר יש איזון היום, לפחות עד שעות הצהריים, בין הרגש למעשה: הירח יוצר זוית מעשית לכוכב אורנוס, ואותה כדאי לנצל להתבוננות פרקטית על המטלות שלנו. ובעזרתו של אורנוס המבריק – גם לנסיון לפריצות דרך קטנות ומלהיבות כדי להביא תחושת שחרור מהמעטפת הכבדה שסביבנו.

מה למשל? יזמה חדשה לעשייה עם אדם שחושב כמונו, או קניית כלי טכנולוגי שיקל עלינו את העבודה בדברים שאנחנו עושים, ו שינוי בגישה: לנסות ולפרוץ לכוון חדש ולעזוב לרגע את מה שסגור וחסום: האנרגיה המלהיבה שנשיג מהפריצה החדשה תעזור לחסימות שלנו להפתח מעצמן.

כל שצריך בעצם הוא לתת לבוש מעשי למשפט 'לחשוב מחוץ לקופסה'. ובזה אורנוס וזויות שהוא יוצר, פשוט אלוף: צריך רק להתמקד קצת במה שחשוב לנו עכשיו ואז – להניח לדברים להתבשל דיפ דאון בתוך הממורי שלנו, ומתישהו בזמן הקרוב – בשאיפה, לפעמים זה לוקח יותר זמן – יגיע סוג של פתרון, או רעיון, או יזמה.

מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה עכשיו הוא נכס למי שמוכן ורוצה להשתמש באנרגית האש הזו ואכן לפרוץ לדרכים חדשות או לפתוח מחסומים ישנים: צריך רק מיקוד, ואז ללכת על כל הקופה: השמש ונוס ומרקורי כוכב התקשורת עכשיו במזל טלה הם שלוש בטריות קטנות שמחכות שיפעילו אותן. צריך רק להתאפס על מה שחשוב באמת כי אנרגיית האש הזו גם טובה בהסחות דעת ובזבוז אנרגיה לריק על דרמות מיותרות או סיפוקים מיידים. לכן אם נצליח לקרוא אותה לסדר, מן הסתם הכל יראה אחרת

אז מה יש לנו הבוקר? שני כוונים חיוביים למדי. האחד – חשיבה מעשית ושיתופי  פעולה, והשני –  מיקוד אנרגטי עוצמתי למטרה אחת – מקסימום שתים – כדי להשיג את פריצת הדרך שהחשיבה של החלק הראשון מאפשרת.

צריך רק למקד, ולהתמקד. בימים מעורפלים ומכבידים שכאלה זה לא קל, אבל מרגע שהצלחת להתאפס אפשר בקלות לקבל פרופורציות, ולפזר בקלות את העננים. כל שצריך הוא לחפש זוית מעשית אחת ביומיום שלנו – אחת, לא צריך יותר – כדי להתמקד בה  וביכולת שלה להפוך את היום הזה מרגשי – למעשי.

רגע, האם יש קונפליקט בין רגשי למעשי? בעיקרון כן: המקום הרגשי מכניס אותנו לחוויה שזקוקה לפתרון, והמעשי – נותן לנו את הכלים לפתור אותה, או להתנהל מולה ולשנות את המעורבות הרגשית המשתנה והלא מאוזנת לכלי עבודה חכם שמשתמש בדחף מצד אחד, ובכלי העבודה של הצד המעשי מצד שני,  ועוזר לנו לשנות מצב צבירה.

וחיוך קטן שמופיע בסוף תהליך שכזה – שיכול לפעמים אגב לקחת אפילו חמש דקות או פחות, ככל שנתרגל לבצע את ההתמרה והשינוי הזה – יוכיח שזה עובד.

אז.. חפשו את החיוך הזה, וצאו איתו אל היום שלכם. קדימה.

 

 

 

@

 

 

כוכבים לאוהבים: תחזית האהבה של השבוע

 

@

 

והנה גם התחזית השבועית שלי בוידיאו

 

 

 

@

 

חדש!   שתי הסדנאות המרתקות שאני עושה בשיתוף רינת בורג, מאמנת אישית ויועצת עסקית.

לייף אסטרו-קואוצ'ינג – סדנה משנת חיים סדנה שמבוססת על מפות הלידה של המשתתפות וטכניקות חדשניות ועוצמתיות שעוזרות להן לממש את הפוטנציאל האישי, רגשית מקצועית וחברתית, ובגדול. אין סדנה כזו כיום בשום מקום. קראו את מה שמשתתפות הסדנה כותבות.

https://rinatburg.ravpage.co.il/astrocoaching

 

 

איך ממנפים את האנרגיה המדהימה של הטלאים לפריצת דרכים חדשות?

על כך – בסדנת הטלאים שלנו – סדנה שבה נפגוש לעומק את מפת הלידה של כל אחת מהמשתתפות, נבין את שפת המפה, ננתח אותה ונסיק מסקנות לגבי התקופה הקרובה, ונסביר איך אפשר לתרגם אותה לעשייה מדויקת וחכמה בשנה הקרובה.

https://rinatburg.ravpage.co.il/tale

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 8/4

טלה

לא ממש היום הטוב שלכם, טלאים. הירח שוהה במזל דגים, ולמרות מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה נראה שהאקשן האמיתי היום הוא בעיקר מאחורי הקלעים. מה עושים? נחים ו..מחכים בסבלנות.

שור

חברים ידידים מכרים וקרובים – נראה שזה בדיוק הזמן להיות איתם בקשר, שוורים. זמן מצוין לפעול באופן מקצועי עם קולגות מקצועיות, ולהתמקד בשיתופי פעולה שעוזרים לכם לקדם את מה שחשוב באמת

תאומים

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, תאומים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם,  ומאפשר לכם לבלוט ולהרשים. זוית פרקטית בין מרקורי שליט המזל שלכם לסטורן מאפשרת מימוש רעיונות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו יום נינוח יחסית. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה בבית הקריירה שלכם הופך את היום לאמביציוזי במיוחד: רוצו קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה ולהתקרב לונוס הרגשית, אולם הירח שבמזל דגים עלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מדי, והחלטות גרועות. היום אסור לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, אריות.

בתולה

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, בתולות, בעיקר כדרך לפתור בעיות. הירח שנמצא ממול מדגיש את הצורך לנהל דיאלוג בגובה העינים, בפגישות של אחד על אחד, בכנות ובאומץ. דברו, ועל הכל.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת ממול, במזל טלה ומכריחה אתכם להשקיע קצת יותר במערכות היחסים הקרובות שלכם, כמו גם בשותפויות ובבני הברית שלכם. במזל טלה ונוס סוערת וגועשת, אך אתם גם מעט עייפים וחסרי כוח.. חשוב לנוח עכשיו, והרבה.

עקרב

הירח שוהה היום בבית הביטוי האישי שלכם ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר מעצמכם בכל מה שקשור ליצירתיות שלכם. זהו זמן טוב לחשיבה מחוץ לקופסה, ולגישה לא קונבנציונלית לפתרון בעיות.

קשת

נושאי בית ומשפחה מצריכים מכם היום השקעה מיוחדת, קשתים. זהו זמן טוב ל שים את הדגש על היחסים בתוך המשפחה, ועל חזרה לתחושת הביחד שקצת חסרה לכם לאחרונה. היום שם עבור שאר בני הבית.

 

 

גדי

מיקומו של הירח שם את הדגש על התקשורת שלכם היום, גדיים. זהו זמן טוב לפתוח קצת את השריון הגדיי הקשוח, לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם הסביבה ועם אנשים קרובים, ולהתקרב במלים שלכם קצת יותר.

דלי

נושאי חומר וכספים עשויים לעלות היום באופן משמעותי על הפרק, דליים, וזה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה כעת בחשבון הבנק. זמן טוב להגדיר את הכוון הכלכלי שלכם לחודשיים הקרובים

דגים

הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, ואחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם זה בדיוק הזמן לרוץ קדימה עם יזמה חדשה ומעניינת. היו כאן ועכשיו, דגיגים, ובמלוא עוצמתכם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן