כאן ועכשיו – וויקנד 24-25 לינואר 2020 : מה קורה בסופ'ש בכוכבים?


מה קורה בכוכבים בסוף השבוע – 24-25/1

 

ראשית, מה אופייני לסוף השבוע הזה ומודגש במיוחד? מפגש כוכבים גדול במזל דלי: ירח שמש ומרקורי – שלושת אלה נמצאים כאן, ומצביעים על המקום שבו כדאי להשקיע את האנרגיה שלנו: המעגלים החברתיים.

זהו זמן מצוין להרים טלפונים, להזכיר לכל מי שנרדם מול התנור בשבועות הקרים האחרונים שאתם אוהבים אותם והתנור שלכם גדול יותר (הדשא הירוק יותר זה בקיץ..) ואם תצאו ביחד לחמין או אפילו לאיזה באר לשתור אייריש קרים סנגריה או פונץ' חם – יהיה לכם ממש כיף ביחד..

ומה חוץ? ונוס מתחילה להצמד לנפטון שמתמסר בקלות, והמעורבות הרגשית גדלה בהדרגה.. כיף.

 

וזה מצב הכוכבים בסוף השבוע 24-25/1 – ופרשנות קצרה לכוכבים שנמצאים במזל דלי

שישי 24/1

ירח במזל בדלי 90 אורנוס – שינויים פתאומיים במצב הרוח, אפים ודאונים..

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) עדיין קצת לחוץ אבל כבר משתחרר..

מרקורי במזל דלי 60 מרס – זוית נעימה ופרקטית

ונוס במזל דגים  60 אורנוס ויופיטר 90 מרס

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 25/1

ירח במזל דלי צמידות מרקורי 60 מרס –  צמידות פטפטנית.. זמן לשיחות

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) – זהירותר בכבישים

מרקורי במזל דלי 60 מרס – ארגון וסידור הבית, ואירוח חברים

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (כניסה) 90 מרס ויופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה) – מעורבות רגשית גדלה..

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

וכמובן, ההורוסקופ עצמו..

 

הורוסקופים שישבת

טלה

ירח דליי מביא איתו אל סוף השבוע אווירה שמחה וכיפית, ובעיקר – חברית. כן, לטלה קל יותר כשהירח יוצא ממזל גדי המכביד ונראה שאת הסופ'ש הזה כדאי ורצוי להקדיש לחברים ידידים מכרים וקרובים.. קדימה.

שור

דווקא אתם נמצאים בסופ'ש הזה במרכז העניינים, שוורים. זהו זמן טוב לצאת קצת מעצמכם, לחגוג במסיבה טובה או מפגש חברתי, וכל מה שרציתם לעשות לאחרונה והקור עצר אתכם.. אז צאו לאקשן.

תאומים

ירח דליי הוא אחד המיקומים היותר חביבים על התאומים שלנו, מה שאומר תקשורת קלילה יותר, ואפשרות טובה יותר להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. זמן מצוין להכיר ידידים וחברים חדשים. אהבה.. הממ.. עוד לא.

סרטן

מיקומו של הירח קצת פתוח ואוורירי מדי לסרטנון שלנו שזקוק כרגיל למינון גבוה במיוחד של חום ובטחון. אולי משום כך כדאי לפעול בזהירות בסופ'ש הזה, ולא לקחת סיכונים מיותרים בכבישים ובדרכים. שיחות עומק לעומת זאת יהיו נפלאות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה לצאת מזוית הפעולה עם אורנוס התזזיתי, אבל בגדול עדיין אתם עלולים לסבול מלא מעט לחצים ומתחים. חשוב ביום שכזה להשקיע בעיקר בזוגיות ולהעמיק קשרים. אם לב פנוי – צאו לדייט.

בתולה

על פניו זהו יום של מחויבויות מכל הסוגים, בתולות: הירח השמש ומרקורי – כל אלה מצביעים על הצורך לחזק קשרים, לקרב מחדש קרובים רחוקים, ולאותת לחברים שנרדמו מתחת למזגן: אנחנו כאן – בואו לחמין!

מאזניים

הצד הרומנטי פעיל במיוחד בסוף השבוע הזה, והמאזנאי המפונק שבדרך כלל סובל מקור יכול להטריח את עצמו ולהשקיע קצת יותר ב..אהבה. פרחים וחיבוקי לאשת החיק, דייט מקסים, חיזור עדין והרבה מלים רכות בסופ'ש הזה..

 עקרב

ירח דליי מביא איתו סופשבוע ביתי – זה מן כלל שכזה, ואם נוסיף לירח גם את השמש ומרקורי אז בכלל זמן איכות משפחתי לפנינו, זמן לאסוף כוחות, לארגן מחדש את הבית וסביבתו, לארח בני משפחה או חברים, ואפילו,, לבלות בבית. כיף.

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת הופך את סוף השבוע הזה לתקשורתי במיוחד, ואם מדברים על הקשת – גם לפטפטני מאוד, מה שאומר בילוי בסדרת מפגשים שמחים שבהם לא מפסיקים לדבר ולשמוח.. מתאים לכם? קחו יזמה.

גדי

הצד הנהנתני של הגדי פעיל במיוחד בבסופש הזה, ולמרות שלגדי קשה ליהנות סתם כדי ליהנות (ואל תספרו סיפורים, אחרי עשר דקות אתם כבר מאתרים משימה..) את הסופש כדאי להקדיש לאוכל טוב, שיחות נפלאות, ושכיבה זחוחה מול מסכים. ובלי להתווכח!

דלי

נראה שכל האקשן – במגרש הביתי שלכם, דליים: השמש הירח ואפילו מרקורי.. וזה אומר לא מעט טלפונים והצעות לבילוי או ליציאות לא שגרתיות ואפילו לחגיגה לפני או אחרי או בתוך היומולדת.. ורק אל תשכחו להעמיד פנים של מופתעים.

דגים

יש כמה רעיונות ואפילו יצירתיים לבילוי בסופ'ש הזה, אבל עם מקבץ הכוכבים במזל דלי זה קצת גדול על הדגיגון העדינון שלנו. עדיף להוריד הילוך, להיות קצת לבד כדי לנקות את הסיסטם, ולבהות במה שהקלטתם תוך מחשבות ענוגות על החיים.. בקיצ – נחים, וטוענים מצברים.

 

אז.. הפי וויקנד, פוקס

 

? מיאיר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן