כאן ועכשיו – יום ראשון, 26 לינואר. מה קורה בכוכבים?

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?..

השבוע נפתח עדיין כשהירח השמש ומרקורי במזל דלי, אלמנט שמאפשר לנו להיות במיטבנו בכל מה שקשור לדיאלוג עם מוסדות וארגונים, לקידום אישי, ולכל מה שקשור לשיתופי פעולה.

אבל.. אפשר כבר להרגיש את כניסתה של ונוס במזל דגים לצמידות עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל מעט את ההגיון הבריא שלנו, יוצרת מעורבות רגשית גבוהה, ופוגעת בשיקול הדעת שלנו. הכל הופך רגשי רגשני ובעיקר דינמי, לא ממש יציב.

מחר הצמידות תגיע לדיוקה, אבל כבר היום אפשר לחוש את נדנדת הרגש הזו, אם כי עדיין לא באופן קיצוני. לכן כדאי כבר היום להזהר מהחלטות קיצוניות ולדחות אותן לסוף השבוע אם אפשר, ובעיקר – להמנע מהחלטות הקשורות לעולם הרגש או הכספים.

מה כן?  יצירתיות זה שם המשחק, וחשיבה מחוץ לקופסה כדרך לפתרון בעיות – יכולה להצליח בגדול.

ואהבה? אוהו, לה תמיד יש מקום… אבל בצמידות הזו שנראית ממש תפורה עליה – חייבים לנהוג משנה זהירות, כי נפטון אלוף בלטלטל את הקרקע מתחת לרגלים…

 

וזה מצב הכוכבים להיום:

ראשון  26 לינואר

ירח בדלי צמידות מרקורי

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי 60 מרס

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (כניסה) 90 מרס ויופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

והתחזית למזלות

 

ראשון 26/1

טלה

השבוע הזה נפתח בנימה חברתית, טלאים. הירח עדיין במזל דלי כשהוא צמוד למרקורי כוכב התקשורת, והיכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים בחייכם משמעותית במיוחד. יום מצוין ליצירת שותפויות עם קולגות מקצועיות, טלאים.

שור

מצד אחד, אנחנו מוצאים מקבץ כוכבים גדול בבית הקריירה שלכם בתחילת השבוע – השמש מרקורי ואפילו הירח – שמאפשר לכם לקחת יזמה, ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות. אך ונוס שליטת המזל שלכם מתקרבת לנפטון והכל הופך רגשי ורגשני.. מעניין.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא במזל דלי ובזוית מעשית לכוכב מרס. המיקום הזה מאפשר לכם לפעול באופן חכם ויעיל כאן ועכשיו אבל במקביל גם מאפשר להכתיב בחכמה תכניות לטווח ארוך. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה כעת במזל דלי, מה שאומר שביום הזה חשוב וכדאי להתנהל בזהירות מכסימלית. המנעו מהחלטות אימפולסיביות ומלקיחת סיכונים מיותרים בעיקר בכבישים ובדרכים. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי אמיתי.

אריה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מול המזל שלכם שם את הדגש בסוף השבוע הזה על הנושא הזוגי ועל מערכות היחסים שלכם. שלושה כוכבים מכריחים אתכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים וביחסים, לשתף ברגשות, ולצאת לכמה היכרויות חדשות אם הלב פנוי.. נראה שיש עוד לא מעט חורף קר לפנינו, אריות.

בתולה

ונוס הרגשית ששוהה במזל דגים בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלולה להביא איתה קצת ערפול ובלבול השבוע ובעיקר היום ומחר, אז היא תכנס לצמידות מדויקת עם נפטון. הצמדו לעובדות ולפרטים הקטנים, ואל תתנו לרגש להסיט אתכם מהדרך.

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה יצירתית מביא איתו מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי היום, מאזנאים. זהו זמן לקרוא נכון את המפה, לחשוב לטווח ארוך, ולהתחיל לבנות תכניות שעיקרן מה שבאמת אוהבים לעשות. אל תתפשרו.

עקרב

נושאי בית ומשפחה עומדים כעת בראש סולם העדיפויות שלכם, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מאותת על צורך להחזיר את הרוח הטובה ותחושת הביחד למשפחה. ונוס שנצמדת לנפטון כעת מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה באהבה.. אל תאבדו את הראש.

קשת

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו ים של מרץ לעשייה, אבל זוית פעולה מצד ונוס הרגשית עלולה לגרום לכם למסמס פעולות בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות שלכם. תקשורת – זו מלת המפתח עכשיו: קחו יזמה, אבל לא בתוקפנות.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול היום בבית הכספים שלכם פותח שבוע מעשי במיוחד, גדיים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה מבחינה פרקטית עסקית וכלכלית, ולפעול לפי תכנית מוגדרת. יופיטר שבמזל שלכם מביא איתו גישה אופטימית.

דלי

נראה שרוב האקשן הכוכבי מתרחש דווקא במזל שלכם, דליים: גם השמש גם הירח ואפילו מרקורי כוכב התקשורת נמצאים כאן ומדגישים את הצורך לפעול באופן מדויק וחכם. כעת הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים, שיתופי פעולה, ופגישות חשובות במיוחד.

דגים

מצד אחד מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי נושף בערפכם ומנסה לשכנע אתכם לרוץ קדימה. מצד שני, ונוס ונפטון במזל שלכם מביאים איתם נוכחות וקסם, אבל גם קושי לממש זאת למעשים… הצמידות בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם מחייבת אתכם היום מחר ומחרתיים לזהירות מוגברת.

 

אז.. יומקסים, פוקס!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן