כוכב מרס במזל קשת : טיולים, טבע, אופטימיות והתלהבות, אבל.. גם פתיל קצר. זהירות!

כוכב מרס שוהה עכשיו במזל קשת, ומהיותו שייך למזל טלה שגם הוא שייך ליסוד האש אפשר לומר שהוא די מרגיש שם בבית…

מרס מביא איתו לא מעט אקשן במזל קשת, וובעיקר את הצד ההרפתקני של הקשת. מכיון שמזל קשת שייך לקבוצת המזלות המשתנים הדינמית, מרס מביא איתו את הצד ההרפתקני והנועז ובעיקר חסר המנוחה. הגיע הזמן לתת לשחרר את הגוף, אומר מרס, ומחפש ריגושים.

כשמרס שוהה במזלות השייכים ליסוד האש, ובעיקר לטלה  ולקשת, אנו מגלים פעמים רבות  שקל לנו יותר לפעול ולעשות עוד לפני הצהרת הכוונות והמלים, ולצאת לביצוע ממש ברגע ההחלטה.  הקו הישר בין ההחלטה לפעולה במזל קשת קצר מאוד: מחליטים – ועושים!

אם במקרה – כמו עכשיו למשל – מרס נמצא גם בזוית פעולה לונוס הרגשית, זה גורם לנו להיות מעורבים רגשית בצורה קיצונית בכל מה שאנחנו עושים. זוית של מרס לכל פלנטה רגשית – כמו ירח ונוס או יופיטר – מכניסה מתחים גם ליחסים הקרובים שלנו, כשכל ריב עלול להפוך במהירות למלחמת עולם בזעיר אנפין, ולהביא גם להחלטות קיצוניות לגבי כל פעולה, לגבי יחסים, ולגבי עשייה בכלל.

מזל קשת השייך ליסוד האש מביא איתו אנרגיה אקטיבית ודינמית הזקוקה לשחרור פיזי, שבה מרס מרגיש טוב יותר. בניגוד למזל עקרב האנרגיה הזו בנויה על סיפוק מיידי, ועל שחרור מהיר של לחצים ולא שמירה שלהם עבפנים. כמו כל דבר יש בזה חיובי – מה שאתה רואה זה מה שיש – אבל יש בזה גם מינוס: חשיבה אימפולסיבית, והחלטות פזיזות ללא שיקול דעת אמיתי.

ואכן, כשמרס שוהה במזל קשת הרווח בין החשיבה לפעולה ובין הגירוי לתגובה הוא קטן מאוד, וגדול מאוד לעומת זאת הצורך החזק בתנועה, בטיולים, בהתחברות מחודשת למרחבים כאלה ואחרים, בלימוד של דברים חדשים, בקשרים עם חו'ל, ובעצם בכל מה שגורם לנו להרחיב אופקים אם ברגלים- דרך נסיעות – ואם בראש – דרך לימודים.

ברם אולם חשוב לזכור שמרס כדרכו מקצין את פעילות המקום שבו הוא נמצא, ולכן אנו עלולים לגלות חוסר זהירות בכל מה שקשור לתנועה בחיינו, בנהיגה בכבישים למשל, בעשייה פזיזה והחלטות לא שקולות, בפתיל קצר שקודם מתפרץ ואחר כך שואל מה בעצם קרה, ובפרשנויות רגשיות מעט ילדותיות שעוסקות קודם כל בתגובה, ורק אחר כך בהבנה.

אולי משום כך עלול דווקא עכשיו מפלס האלימות לעלות, כי המעבר הזה מאפשר לפרק מתחים ויצרים שעד עכשיו היו חבויים בעומק, בגלל הקושי לבטא רגשות במזל עקרב, בעיקר רגשות סוערים. מה עושים? סופרים עד עשר לפני שכועסים או מתפרצים, והכי חשוב – גם אם התפרצנו – לא לאבד את הראש ולזרוק דברים באופן אימפולסיבי ולא אחראי, שיבעירו דליקות חדשות, אך בודאי שלא ירגיעו את השטח..

בעיקרון, גם מזלות האויר תאומים מאזניים ודלי יכולים ליהנות משפע של אנרגיה של עשייה, אולם חשוב לא לפעול באופן אימפולסיבי מדי בניגוד למהות יסוד האויר השכלתני, וכך להמנע מתסכול ואכזבה בקשר להחלטות שקיבלתם.

מי יהנה מהילוכו של מרס במזל קשת? בעיקר המזלות ביסוד האש: טלה, אריה, וכמובן מרס בעצמו.

יאיר טריבלסקי (C)

.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן