תחזית יומית – 6 לדצמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  6/12

ירח בגדי 60 נפטון

שמש במזל קשת 60 סטורן  150 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל קשת 90 נפטון  (כניסה)

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (כניסה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

 

ראשית, אקדים ואומר – זהירות!

זוית המתח בין השמש לכוכב אורנוס עדיין בסביבה, וכמו שראינו אתמול הפיגועים ותאונות הדרכים ממשיכים בקצב. עדיין חשוב היום ומחר להזהר מאוד – הזוית הזו מפעילה נהגים או מחבלים שמחליטים דווקא עכשיו לפעול, ולפעולות האלה עלולות להיות גם השלכות.

מחר תגיע זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון הרגשי לדיוקה, ואנו מרגישים אותה כבר היום עם מצבי רוח משתנים, אפים ודאונים. כדאי להזהר בהחלטות שלנו ואת החשובות – כדאי לדחות לשבוע הבא.

במקביל נכנס מרס לזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע, והצורך באקשן הופך להיות מוחשי מאוד, אולי זהו אקשן פזיז ולא ממוקד, וגם הוא עלול להביא איתו החלטות פזיזות חסרות בסיס, ואכזבות בסופן.

הירח נמצא עדיין במזל גדי ביחד עם ונוס, וכששני הכוכבים החיוביים האלה נמצאים במזל גדי הקשוח מגיעות גם תחושות של כובד ובדידות, ובעיקר צורך לעמוד איתן על הרגלים ולפעול בחכמה בנושאי חומר וכספים.

הצמידות של ונוס עם פלוטו היצרי תגיע לשיאה בשבת, ומהשבוע הבא ונוס שלנו תתחיל נסיגה.. יהיה מעניין.

 

כל זה ועוד – בסרטון שהכנתי על מפת הכוכבים של היום הזה

 

@

 

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 6/12

טלה

האמביציה מתחזקת בהדרגה כשהירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, טלאים. כניסתו של מרס לזוית פעולה לכוכב יופיטר מחזקת את התהליך, שיגיע לשיאו ביום רביעי. התמקדו!

שור

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל עקרב בבית היחסים שלכם, ולהביא איתו עצבנות, חוסר שקט, וצורך להיות צודק ולא חכם. אל תתקשו לומר את המלה האחרונה אלא להיפך, גלו הקשבה

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק לזוית הפעולה עם נפטון הרגשי, שתגיע לשיאה ביום שלישי. חשוב במיוחד בימים אלה להתמקד בעובדות, ולא לאפשר לרגש לשלוט ולטלטל אתם. המנעו מהחלטות פזיזות.

סרטן

הירח שוהה ממול במזל גדי ומאפשר התבוננות עומק במערכת היחסים הקרובה שלכם, ושדרוג תקשורתי עם בן או בת הזוג. אם הלב הסרטני העדין פנוי – זה הזמן לדייט.

אריה

מיקומה של השמש שליטת המזל שלכם במזל קשת עוצמתי מאוד, בעיקר כשזוית המתח שלה עם כוכב אורנוס מתפוגגת סופית. המתחים יורדים, החיוך חוזר, ואיתו גם שאגת האריה..

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום דעתני למדי, והוא מביא איתו את הצורך לעשות את הדברים בדרך שלכם, בתלי התערבות של אחרים.ונוס במזל גדי מביאה את הרומנטיקה לשיא.. נייס.

מאזניים

הירח מביא איתו טאץ' ביתי ומשפחתי, והצורך המאזנאי להתכרבל בתנוחת כפיות חזק במיוחד: צריך רק את הגשם והפוך הנכונים, ואת מי שכיף להתכרבל איתו בערב.. יום כרבולי.

עקרב

גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הכספים שלכם ומדגישים את הצורך לשנות סדרי עדיפויות, ולעשות סדר בדברים. אולם כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו דרייב חזק, וגישה עצבנית.. בי קול.

קשת

השמש ומרקורי משתחררים מזויות המתח והקשת שלנו יכול להרחיב את החיוך מחדש. הירח שוהה בבית הכספים שלכם ומדגיש את הצורך בארגון מחודש של כל התחום הכלכלי והכספי: מעצבן, אבל הכרחי.

גדי

הירח שוהה יום נוסף במזל שלכם, הקסם האישי ממשיך להיות עוצמתי אך גם רך בגלל שהותה של ונוס גם היא במזל שלכם, וכשהשנים האלה נמצאים במזל אחד אפשר גם לפנות זמן איכות לאהבה..

 

דלי

אין ברירה, דליים, גם היום כדאי להשאר קהבמה: הירח הגדיי מכביד ומכריח אתכם לפעול לפי הספר, ולנקות את שולחן העבודה מכל הסידורים והבירורים שהצטברו עליו.

דגים

הדגים נחשב כמזל מאופק ומופנם למדי, אבל הצד החברתי שלכם  דווקא פעיל היום, ובעוצמה. יום מצוין לצאת קצת מעצמכם, לשתף ברגשות ובתכניות, ולמצוא לכם פרטנרים או בני ברית לרעיון, או לדרך

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן